renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XJ 600 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník kefi
Vloženo 1.2.2016
Aktualizováno 16.12.2022
Zobrazeno 2 371x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po pauze jsem sháněl opět něco pohodlného. Ikdyž je nabídka široká, tak jsem se pusti znovu do XJ a měsíc po nákupu jsem ji vytáhl do Norska.

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Když jsem se byl na ni podívat, tak byla bez kapoty. Kapota připravena na lak a odřený pravý bok (hlavně padák a výfuk). Za to bylo hned vidět pod sukni na rám i motor. Zajímala mě kondice motorky a po nastartování a projížďce bylo jasno.

Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky nad 170 cm. Ti menší s ní budou zápasit. Pro cestování, ale spíše mimo dálnice.

Doplňky na motorce - Zásuvka 12V vyvedena u řídítek (do tankvaku)

Recenze

Než jsem ji koupil, sháněl jsem cíleně motorku na výlet do Norska. Aby byla pohodlná a vydržela. Moje první XJ (Sofie) jela vždy dobře, vždy chytla, nepila olej a hlavně byla pohodlná. Tak jsem se rozhodl znovu XJ. Navíc starčí motorka na cesty byl větší punk :)
Po koupi jsem nechal vyměnit pneu, koupil brašny a vyjel. Na druhý den se ukázalo, že si tročku toho oleje vezme, tak jsem si v Kielu přikoupil ještě flašku oleje. Ale ve finále si oleje moc nevzala.






Po návratu mě bolely hodně záda (mezi lopatkama), ale to jsem trochu přehnal (v kuse ze Stockholmu domů). Zadek jako v peřince, to sedlo je prostě boží. Chtělo by to nějakou kapotu, aby tolik nefoukalo na kolena. Nohy jsou dost odekryté. Na dálnici je XJ s originálním plexi hodně špatné. Kousek se dá přejet, ale držet delší dobu rychlost nad 140, to pak člověk raději zpomalí na stovku a nechá se předjíždět. Naopak na okreskách bych mohl jezdit celé dny. Ve městě bez kufrů/brašen je hravá, ale naložená je na rozbití huby :D. Nejednou jsem jel po polní cestě. Nejdřív pomalu a opatrně, později jako by to byla silnice. Pokud je to zpevněná polňačka, dá se jezdit hezky. Jak je to ale cesta necesta, tak je to s tou váhou, nízkým podvozkem a silničníma pneu boj o přežití.
Za 20 tisíc jsem měnil pouze olej, pneu, nechal jsem si seřídit ventily a pro jistotu jsem nechal vyměnit rozvoďák. Jediné závady mi způsobila milovaná D1, vytřepala mi náhon od tachometru a později mi při jízdě praskla zadní žárovka.
Motorka má proti předchozí o pár koníků míň i nižší krouťák. Řídí se hezky, je hravá, ale vyšší rychlosti jí nesvědčí. Brzdy má skvělé, zadní je jen na parádu. Zadní odpružení super, přední je moc měkké. Svítí stejně naprd jako předchozí. Originální blinkry na gumové stopce jsou super - když motorka lehne, nebo se někde zavadí blinkrem (dost trčí), tak se vlastně nic nestane. Na cestování bych bral více než 17 litrů, ale mohli tam dát i menší nádrž. Na servis je vše dobře přístupné.
Zvuk: Na volnoběh je slyšet spíše jen ventily a spojku. Při jízdě je tichá zhruba do 7 tisíc otáček. Pak se motor příjemně projeví z výfuků.
Je vhodná buď pro začátečníka, nebo pro toho, kdo se chce vydat do neznáma.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dj.Maxx
Dj.Maxx napsal 05.02.16 v 11:23 10b.

Marek72
Marek72 napsal 04.02.16 v 20:43 10b.

moc pěkný kousek

robert-fiskandl
robert-fiskandl napsal 04.02.16 v 18:33 10b.

Pěkně popsaný.

milec
milec napsal 04.02.16 v 17:35 10b.

Raisto01
Raisto01 napsal 04.02.16 v 14:52 10b.

Paráda, slouží k čemu má

Více komentářů



TOPlist