renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XTZ 660 Tenere (1994)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník brak05
Vloženo 29.12.2015
Aktualizováno 29.12.2015
Zobrazeno 2 518x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Yamaha XTZ 660 Tenéré je nesmrtelná Japonská enduro babička, starej poctivej jednoválec.

První dojmy - První pořádná mašinka, kterou jsem si pořídil od kamaráda.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil každému, samozřejmě bych to omezil výškou, kdy já se svou výškou 172 cm jsem si musel zvyknout na výšku sedla, které jsem měl nastavené co na nejnižší polohu. Určitě bych jí nedoporučoval nejaký vyčpělý holce, která by měla problém s vahou motorky - přes 200 kg.

Doplňky na motorce - Na motorku jsem zprvu namontoval laděný výfuk Leo Vince, který jí dodal nádherný zvuk, za kterým se každý otočil a poté přídavné dálkové světla Givi, které velice pomohly originálnímu světlu, které z výroby nesvítí v noci nic moc.








Recenze

Koupil jsem si tento stroj od svého kamaráda, kterej s ní byl spokojený a já posléze také :)

Na téhle mašině jsem jezdil 3 roky a najel jsem pár tisíc km. Pokud se mám vyjádřit k jízdě, tak na silnici se s ní dá jet pohodlně kolem 120 km/h. Při delším cestování na silnici mi z ní občas bolela prdel, má trošku nepohodlné sedlo :) Motor je velikej držák, starý poctivý jednobuch, kterej si při normální jízdě veme max. 4,5 litru na 100 km. Problémy s olejem jsem neměl, motorce nechutnal a já vůbec nedolejval. Ojel jsem lil Motul 5100 10W40. Podvozek vyhovující, přední vidle trochu měkčí a zadek má stavitelnou tuhost, kterou jsem využíval na polních cestách. Ovladatelnost parádní a na 200 kilogramovej stroj pěkně obratná. Brzdy slabší, na takovou váhu je jeden přední kotouč málo, pomohl jsem jim destičkama zn. Brembo, které zvýšili funkčnost brzd o 100 %. Za celé 3 roky jsem měnil ročně pouze kapaliny, filtry, svíčky a komplet spojku, u které jsem po výměně a změření zjistil, že je stále v pořádku a jen jsem jí měl špatně nastavenou. Abych nezapomněl, tak jsem ještě měnil destičky a spojkové lanko, které bylo již roztřepené. Servis (kapaliny, ...), je jako u každé motorky jednoduchý a po načtení návodu jsem si vše dělal každý rok sám na garáži sám.

Na motorce jsem měl namontovaných několik sad gum, kdy nejlepší byly gumy Mitas E-09, které na silnici za sucha pěkně lepili a za mokra moc neklouzali. V terénu se dezén pneu neucpával bordelem a taky měly pěkný záběr. V lehkém terénu obratná, na svou váhu pěkná průjezdnost. Na cestování po dálnici to není, ale na starých okreskách se spousty zatáčkami jsem s ní zažil spousty srandy :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vojech
vojech napsal 01.02.17 v 12:56 10b.

Tuto motorku jsem koupil 15.10.2015 a stále ji mám. Vypadala super a doufám že po mé renovaci bude vypadat stejně dobře.

lacerta82
lacerta82 napsal 30.12.15 v 13:31 10b.

parádní

3neczak
3neczak napsal 29.12.15 v 20:20 10b.

SERZO
SERZO napsal 29.12.15 v 20:13 10b.

Super mašina...

Více komentářů



TOPlist