Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Napriklad rally-raid robi na tuto 500ku upgrade (spicove kolesa, lepsi podvozok,vyssie zdvihy v dvoch lvloch dokonca) a vyzera to mega-fantasticky, teda pozeral som na to s otvorenou hubou. Celkom nechapem Hondu ze z toho nepostavia marketingovo "malu afriku". Stacilo by tak malo, nejaka ta redukcia vahy aspon 20kilo dole a bolo by to na roztrhanie ak by sa to zmestilo pod tych 7-8tis euro. Spolahlivosti sa vobec neobavam, bezne tu po cestach lietaju starsie s 50-70 tis. km nabehom uplne bez akychkolvek problemov. Nevyuzity potencial, skoda...mozno sa dockame
JiraFZS: mal som 35,5 kw "malu" brevu a nebyt toho že som chcel chodit aj mimo asfalt tak ju stale mam a prešiel som na nej možno viac ako niekto na GS alebo Multistrade a vykon mi teda nikdy nechybal
Krásné prodejní PR, celkem souhlas co psal MartasUS, máme 500f a pro někoho kdo už jezdi dlouho je to max ideální motorka do města a okolí 200km...od postavy 185cm je to malý, ergonomicky tam nezapadnete, vidlice bez možnosti nastavení , 1x kotouč i když abs ubrzdi docela dost, nasypat do toho v origo příslušenství 50t nesmysl, dá se to poskladat laciněji od jiných výrobců . Krásná spotřeba a točí to na rozdíl od NC o 2500ot výš
Souhlas s Heki... To co pro někoho je nutnost, druhý s úsměvem přejde. Každý máme jiné priority a finanční možnosti. Celkově se mi tato Honda líbí, samozřejmě z mého úhlu pohledu a jsem zvědavý jak bude hodnocena v dlouhodobém testu uživateli/majiteli obecně.
Pokud nejdeš ve dvou, tak 35kW stačí až nad hlavu. Stejně ve finále jedeš tak 120 a to se dá držet i na Jawě 350 (na které mimochodem jde objet celý svět).
Připadá mi zcestné jak každý vybírá motorku podle toho jestli je vhodná na cestování, potřebuje uvézt 100 kg zavazadel, mít 150 koní a pak na tom jede jednou za rok na prodloužený víkend do Chorvatska...
No tak teď už jen nějaký ten výlet, aby se to všechno alespoň trochu zužitkovalo, co Honzis?! Takže kam s CB500X vyrážíš?
Bože drahej...
Napriklad rally-raid robi na tuto 500ku upgrade (spicove kolesa, lepsi podvozok,vyssie zdvihy v dvoch lvloch dokonca) a vyzera to mega-fantasticky, teda pozeral som na to s otvorenou hubou. Celkom nechapem Hondu ze z toho nepostavia marketingovo "malu afriku". Stacilo by tak malo, nejaka ta redukcia vahy aspon 20kilo dole a bolo by to na roztrhanie ak by sa to zmestilo pod tych 7-8tis euro. Spolahlivosti sa vobec neobavam, bezne tu po cestach lietaju starsie s 50-70 tis. km nabehom uplne bez akychkolvek problemov. Nevyuzity potencial, skoda...mozno sa dockame
JiraFZS: mal som 35,5 kw "malu" brevu a nebyt toho že som chcel chodit aj mimo asfalt tak ju stale mam a prešiel som na nej možno viac ako niekto na GS alebo Multistrade a vykon mi teda nikdy nechybal
Krásné prodejní PR, celkem souhlas co psal MartasUS, máme 500f a pro někoho kdo už jezdi dlouho je to max ideální motorka do města a okolí 200km...od postavy 185cm je to malý, ergonomicky tam nezapadnete, vidlice bez možnosti nastavení , 1x kotouč i když abs ubrzdi docela dost, nasypat do toho v origo příslušenství 50t nesmysl, dá se to poskladat laciněji od jiných výrobců . Krásná spotřeba a točí to na rozdíl od NC o 2500ot výš
Doplňky fakt pěkné a kromě praktických věcí pozdvihnou i samotný vzhled motky.
Plégo se mi líbí
Myslím že jdou, jen nejsou v nabídce originálního příslušenství... Givi, SW a podobné určitě budou mít řešení..
Za mě je škoda, jestli na to nejdou dát ty boční kufry.
Mohli by taky dát variantu s drátěnými koly jako možnost příplatkové výbavy...
Škoda, že když tomu faceliftu přidávali zdvih a 19" kolo, nešli kousek dál směrem k Africe. Pak bych ji bral hned.
Souhlas s Heki... To co pro někoho je nutnost, druhý s úsměvem přejde. Každý máme jiné priority a finanční možnosti. Celkově se mi tato Honda líbí, samozřejmě z mého úhlu pohledu a jsem zvědavý jak bude hodnocena v dlouhodobém testu uživateli/majiteli obecně.
Pokud nejdeš ve dvou, tak 35kW stačí až nad hlavu. Stejně ve finále jedeš tak 120 a to se dá držet i na Jawě 350 (na které mimochodem jde objet celý svět).
Připadá mi zcestné jak každý vybírá motorku podle toho jestli je vhodná na cestování, potřebuje uvézt 100 kg zavazadel, mít 150 koní a pak na tom jede jednou za rok na prodloužený víkend do Chorvatska...
Cestovní motorka s 35kw, 35l kufrem a 3l tank bag.
Pro vyježděného chlapa asi malinké a slabé, ale ideální pro holku nebo mladého kluka co chtějí nastartovat svou cestovní enduro dráhu