yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Filipgrozdanic2 (0) napsal 30.09.2018 v 19:59

Chtěl bych se zeptat co doporučujete ? Tu yuki 125, která už je za 50k nebo raději třeba nějakou tu ojetou yamahu ?

Sim (52) napsal 22.11.2017 v 13:15+1

GL1 > ono to tak ale v podstate je. Yuki je ceska znacka, cinani o ni nemaji v podstate ani paru. Takze vyrobi motorku, kterou maji ve sve standardni nabidce - pouze ji mirne modifikuji na prani zakaznika (popisky, barevne provedeni, loga znacky a podobne detaily) - a prodaji prekupnikovi (tedy tem, kteri tady figuruji pod znackou Yuki).
Neni to zbozi z jedne konkretni fabriky, je to nekolik motorek od ruznych fabrik, vyrabenych v Cine klidne pod ruznymi znackami. A jednu a tu samou motorku vyrabi klidne nekolik fabrik, samosebou nektere s lepsi, jine s horsi urovni zpracovani (a klidne za ruzne ceny) - a tady je prave ten dulezity vliv obchodnika, aby si dokazal vybrat ty spravne dodavatele a ohlidat kvalitu.
Pokud to dlouhodobe dokaze, patri mezi ty kvalitnejsi dovozce.

jelen66 (3) napsal 21.10.2017 v 20:12

Strojek je to hezkej, ani bych se nebál toho, že je to čína . Přeci jenom dneska už je i ta "čína" někde jinde, než před 10ti 15ti lety. Kdyby se to dělalo v Týnci, tak z toho budou všichni auf.. A slabší brzdy nebo vibrace na 250tce zase až tak nepřekvapí. Akorát těch 70 klacků bych za to stejně nedal. To vážně radši toho postaršího Japonce, za tu cenu už i slušnýho. Beztak to tam ti Číňani střihaj tak za polovic..

Slow (48) napsal 09.10.2017 v 11:33

Yuki Průhonice je jen překupník a řekl bych, že tu moto skládají a i podle toho vypadá.
Začínali s dovozem šunek (scoot 50, 125, Sport apod), ikdyž i v portfoliu se daly najít solidněji vyrobené kousky (Lifan, Zongschen atd), tak i tak byla cena x-krát vyšší než kvalita odpovídala..a ND byl problém.
Nyní třeba dovážejí už "lepší" výrobky, ale přece jen cena/kvalita je v porovnání s JPN pořád jinde.
Když jsem se v roce 2000 ptal čínských kluků na cenu samohybů typu Betka, Twinshot atd tak prodejní cena v přepočtu byla okolo 6000kč (tady 18000kč), takže toto bych tipoval ať nežeru 39999kč.
Loni jsem kupoval čínský scoot 125 4T za 20 000kč (obdoby Yuki, Kentoya, Autokelly s cenou 28+), nepočítám, že vydrží jako Honda, Suzuki atd, ale doveze mě z bodu A do bodu B a případná oprava díky levným ND lze udělat svépomocí doma. (takže za cenu PCX mám 3,5 čínského scooteru )
Takže základní potřeba je spočítat si cenu/kvalitu a případnou další prodejnost (ztrátu) na motorce, pak se i čína může "vyplatit"

IvanDvoutakťák (5074) napsal 09.10.2017 v 10:17

Snad je to jen malá neobratnost v českém jazyce , GL1 ,
a " Yuki - kvalitnější dovozce čínských strojů " byl myšlen jako
český "výhradní" importér čínských motocyklů zn. Yuki ,
patřících k těm kvalitnějším ze "všech" čínských(!) motocyklů
dovážených do ČR .
Teď už sice , ale to předchozí mně dost "vyčerpalo" ...

GL1 (15) napsal 08.10.2017 v 19:50

nerozumím v úvodu "".. Yuki platí za ty kvalitnější dovozce čínských strojů...""Já myslel, že jeto značka motocyklu = konkrétních motocyklů , Takh le to chápu, že pod Yuki se skrývají motocykly od různých výrobců.???., Podle fotek se mi líbí, ale za ty k se dá pořídit ( v této objemové třídě ) luxusní yongtimer, poctivé železo, které spolehlivostí předčí a hlavně, hodnotu bude ztrácet minimálně oproti nové číně

sixxi (4) napsal 08.10.2017 v 17:37

Je pravda že už je to nějaky patek. Třeba se od te doby Čínský kluci něco naučili. V článku který popisuješ ujel Šíma 1000 km to mi prijde malo.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 08.10.2017 v 13:44

Sixxi, do nějaké "čínofílie" mám nekonečně daleko - nesměl bych od r.1976
jezdit Suzuki . To co popisuješ je ale natolik šokující, že jen těžko to vzít
jako fakta současné (!) doby.To by např. Šíma a Hošťálek nemohli ujet
takový "štreky". Nebo to byly motocykly "na míru" pro ně a jejich záměry ?
Této problematice jsem se dosud nijak nevěnoval, ale žeby bylo "vylháno" i
//www.autosoucek.com/yuki-skutry/yuki-250-sm-efi/ ?? I čínský sou-
dobý motocykl je firemní výrobek, z 90% kovový, takže to co na závěr uvedu,
je dost "mimo", ale přesto je to další, konkrétní a nikterak stará zkušenost :
"jistá" čínská firma nabízela aftermarket plastové díly za velice atraktivní ceny
(ve srovnání s nedostupnými originály na japonce 80.let a neuvěřitelně předra-
ženými secondhand - originály ! ). Na pohled perfektní grafika, odstíny laku,
OVŠEM v neuvěřitelně krátké době s lakem udělalo UV záření "pravé divy" ...
A nezůstalo jen u tohoto, ale při minimálním zatížení platových ploch a úchytek
na podvozek, se z těchto plastových ""replik"" vylamovaly celé kusy té čínské
plastické hmoty ... "Zlé jazyky", těch co v dobré víře (včetně poštovného !)
výhodně nakoupili, potom vyslovovaly domněnky, že materiály použité k výrobě
snad byly nějakou směsí všeho, co "daly čínské ekologické dvory", s rozdílnými
mechanickými vlastnostmi "místo od místa" především na kapotážích .
Komu by toto nepřipomělo ""kvalitu"" některých značek motocyklových(!) baterií,
které ač s potiskem renomovaných výrobců "spatřily světlo světa" taky na dálném
východě, když olovnatý materiál pro jejich výrobu byl taky "směsný šrot" a tím
jejich kvalitu = hlavně životnost poslal na úroveň, kterou bych nikomu nepřál
a to přesto, že baterie stejné značky, vyráběné pro automobily(!) kvalitou nijak za
konkurencí nezaostávaly ...

děsno (38) napsal 08.10.2017 v 12:48

Videorecenze na úrovni . Ale utratit takhle 70k asi bych si nafackoval.

sixxi (4) napsal 08.10.2017 v 10:07

Hele motorka vypda na fotkách hezky ale je potřeba si ji prohlédnout zblízka. Ja jedni yuki měl. Fungl novou motor vydržel necelých 3000 km. Zpracovani strašne sváry rámu hrůza koukali z nich zbytky drátů a ještě než odesel mototor tak rám začal vesvárech reznout. Kolega si koupil enduro na drátěných kolech. Jednou málem nedojel domu po silnici protože mu začaly praskat dráty v zadním kole. to nemluvim o tom že cestou sbíral vse možně odpadlé blatníky stupačky a TD to je přesně to při jízdě delat chceme. Pak jsem začal jezdit na ruznych ojetinach a u kterých vubec nevim kolik maji nalitano km, ono se nic podobného nedeje. Asi ti japonci a Němci dělají něco jinak

IvanDvoutakťák (5074) napsal 07.10.2017 v 09:41

Říkám si, Sixxi, jak může někdo, kdo jezdí i K1200, vymyslet takovou "veršovánku" ,
kolik a jakejch kafáčů jsi postavil a co si představuješ ( v českých "poměrech" !) pod
pojmem superojetina ( viz moje zmínka 6.10., 10:27 ) .

AlešT. (3) napsal 07.10.2017 v 08:43

Hezčí motorku za 70 jsem neviděl. Prodejní úspěch to velký mít nemůže, protože u nás se málokdo řídí svou hlavou, ale tím, co mají a říkají ostatní.
Že by motorka tak slabě brzdila je s podivem. Že nejde jet na motorce, která je určená pro pomalé kochani se po vesnicích taktéž. Takže dvě zásadní vady, pro které bych si to nekoupil.
Také si myslím, že motorka je malá, pokud má testovací jezdec 65 kg a už se na tom skoro krčí, tak to bude motorka spíš pro holky a ženy..

sixxi (4) napsal 06.10.2017 v 17:33

Yuki pro všechny teplý kluky. jen trouba uděla tu samou chybu dvakrát a jauž se jednou kdysi spálil. Za tuhle cenu super ojetina.

BSA (338) napsal 06.10.2017 v 11:04

vyzerá priam bohovsky,
půjdu se kouknout v reálu na 125 v Průhonicích,
Norton Manx byl můj nedosažitelnej sen,hihi

IvanDvoutakťák (5074) napsal 06.10.2017 v 10:27

Migu, ne žeby ta cena byla pro "mlaďase" bůhví jaká láce, OVŠEM
"něco ojetého - prověřeného" ve stejné cenové relaci často znamená,
že se na tom už "vyučilo" x laiků a "poloprofesionálních" servismanů a
opravářů ...

Kandelábr (104) napsal 06.10.2017 v 09:27+1

Mě se to líbí. Podle mě vypadá lépe než "nová Jawa 350". Kvalitu nehodnotím, asi je to kus od kusu. Znám spokojené i nespokojené majitele Yukin.

Mig_35 (345) napsal 06.10.2017 v 09:16

ale je to laciný Roberte, takže se všichni můžou pos... co na tom, že by na to v životě nikdo neměl odvahu sednout, aby se neztrapnil, a že by za to v životě ty peníze nikdo nedal, a radši si koupí něco ojetého prověřeného...

robert-fiskandl (8) napsal 05.10.2017 v 23:23

Taky jsem to uplně nepobral, takže podvozek tvrdej (do města na prd, na okrsky jak kde, trochu smula pač tam to výkonově patří), motor nejede ani tak jak má, brzdy asi špatný (třeba začít destičkama?), gumy na výměnu hned. Ok, vypadá fajn, ale na to to nejezdí. Záruka? Jo, ale lepší, když to funguje taky se to muže pěkně tahnout.

Razič (0) napsal 05.10.2017 v 18:54

Super, že je u článku video. Recenze mi tím připadá o mnoho hodnotnější

SuperSic58 (1308) napsal 05.10.2017 v 12:56+2

Největší problém u rákosek dostupnost a hlavně identifikovatelnost dílů. Na motor seženete všechno, horší to je ale se zbytkem, to pak většinou dopadá tak, že díl nepasuje a musí se pak upravovat, je s tim sraní a neni to pro každýho. Rozhodně nic pro dřeváky, co uměj jen olizovat tablet. Výhoda těchto samohybů je až banální konstrukční jednoduchost, taková novodobá jawka, akorát s poloviční spotřebou a odpadá míchání mastné směsi

panTerek (82) napsal 05.10.2017 v 10:18+1

Se mě líbí jak tu argumentujete nájezdem 10-15 tis., jaká je to pecka. To jakože vydrží jednu/dvě sezóny? Tak to je mazec

JA1977 (18) napsal 05.10.2017 v 03:33+1

Za mne ano.Má žena má doma čínskou 50ttku skůtr najeto 16000km-a jen výměna oleje a válečků do variátoru samozřejmě menší údržba je potřeba vždy. Fandím tomu dyť si vzpomeńte na čem jsme jezdily mi za komoušů jak se to vše pasťařilo na koleně abysme mohli vůbec jezdit .
Můj názor je ať si mladý,který má 20 let (mimochodem mám 20 letého syna tak vím očem je řeč) radši koupí takovouhle moto která je nová,než nějakou 600 a výš se sníženým výkonem jen v tp. )a v prvním vynklu se mi zabije nebo nedej bože svou holku. No a ještě se naučí i něco opravit .Takže opravdu za mne jo

dzonnek (3) napsal 05.10.2017 v 00:33

Pokud se vam motorka libi doporucuji videt nazivo je to fakt nadhera opravdu se Yuki povedlo krasne dilo skutecne krasna.
Jinak videl jsem Yuki a ne jednu s vice jak 10000km a jezdi bez nejmensich potíží.

sekáčmagor (128) napsal 04.10.2017 v 22:38

Puod< "Je to sice o předsudcích, nicméně recenze ty předsudky nijak bohužel nevyvrací."To máš pravdu.
Jako tyto zápory:
- Gumy
- Slabší brzdy
- Nižší výkon
To by mne zajímalo s čím to srovnával...

sekáčmagor (128) napsal 04.10.2017 v 22:29+3

Capan<ten poměr cena kvalita je velmi příznivý téměř u všech motorek z číny a indočíny.Potíž je v tom že 250 je moc pro ty co mají noty na 125ku a ti co udělají noty na velkou tak přeci nebudou trapnit na nějaké upocené dvěpade žejo?Tak si koupí velké výkonné stroje které už mají zenit za sebou a pak jim nezbydou peníze aby někam jeli...No a až přijde k první poruše tak jsou v prdeli páč servis je pro ně příliš drahý a svýma "zlatýma českýma ručičkama"umí akorát šoupat po displejích.Takže to pak čteš na fórech dotazy typu"nevíte kde je vypouštěcí šroub oleje?Chystám se dělat generálku..."

Capan (190) napsal 04.10.2017 v 21:09

No,keby ten pomer cena-kvalita bol priaznivý,tak expandujú na trhu. Ale,asi nie je.

sekáčmagor (128) napsal 04.10.2017 v 17:19+1

Za mne 20 bodů z 10ti možných. Až to bude ve verzi 250 Scrambler,jdu tvrdě do toho. Ti číňani jsou machři,skoro jako severní korejci...

JoskaH (444) napsal 04.10.2017 v 13:31

koho...máš tam chybu, píše se kluki

klubko (18) napsal 04.10.2017 v 13:13

vidím stupačky spolujezdce, ale kam si teda roští sedne? Sedlo je pod krovkou?

puod (50) napsal 04.10.2017 v 12:28+2

Je to sice o předsudcích, nicméně recenze ty předsudky nijak bohužel nevyvrací. Možná spíše naopak, už nová motorka má problém s volnoběhem. Chtělo by to dlouhodobý test, protože to je hlavní obava, že se to postupně celý rozsype. Na fotkách vypadá super a je na méně než polovině oproti např. SR 400 nebo Continental GT. Ale ta polovina někde bude chybět, to mi prostě neříkejte.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist