globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kaspr (0) napsal 20.09.2016 v 19:38

Sto lidí sto názoru, kamarád na ní už složil zálohu, měli jsme pujčenou předváděčku tak jsme na ní pár kiláku udělali, já vlastním GS na kterou nedám dopustit, ale musím říct že jsem na Yamaze nic špatného nenašel, dobře se ovládá a na cestě se chová podobně jak moje GS. Ukáže až čas jak si tahle motorka povede. Na GS taky spoustu lidí nadává, většinou taky ti co na ní v životě neseděli. Tak že komu se líbí ať si ji koupí však to by nebylo ono kdyby jsme všichni jezdili na GS

aloisprazak (0) napsal 03.09.2010 v 00:35

nechápu jak tomu tady kazdej muze tak rozumet, ta motorka je primym konkurentem GSa bude se prodávat urcite dobre az klesne s cenou + jak tady může někdo hodnotit schopnosti mimo silnici, vzdyt neni hlavnim faktorem to kdo za tim sedí a jaký má stroj obutí? odborníci jak hovinkách.cz..

TRA (29) napsal 20.08.2010 v 17:43

A mně se líbí.

devastator (-4) napsal 07.08.2010 v 15:55

samí keci nikdo ste natom nenajel ani kylák a melete tu votom najezdil jsem na novej tenérce 400km děkuji za pujčení toníkovi kabourků z písku je to špičková motorka čas prověří její kvality ps konečně varianta pro ty co se jin nelibjej ty hnusný valce do stran který zustanou vyset v kdejakej koleji od traktoru.. pro rejpali že to nejni enduro kolik zvás veme novej bajk na motoraj rallye???

SuperSic58 (1308) napsal 04.08.2010 v 08:24

paja.butcher> No tohle Ténéré je dvouválec, ten uječenej nebude Jinak divil by ses, jak správně udělanej laďák zlepší průběh výkonu, nehledě na odlehčení motorky o pár kg a taky kardinálnímu zlepšení vzhledu, sériový laufy sou většinou ohavný. Prostě motorka bez laďáku, to je jako sex s gumou.

Janek (27) napsal 02.08.2010 v 20:32

Obávám se, ale poslední skutečný tenere bylo vyrobený v roce 1991. Od toho roku to jde, jak opět ukazuje nový model XT1200Z, z kopce.

paja.butcher (1) napsal 02.08.2010 v 16:29

Tom_Riddle : to máš o názoru, já když se chci pokochat zvukem motoru poslechnu si Jawu 500 OHC a ne uječenýho japonce, kterýmu laďák vůbec nepomáhá, akorát přidává decibely, který obtěžujou všechny okolo silnic daleko víc než ty kamiony. A zvuk motoru? Kdy ho slyšíš? Jen když stojíš na místě. To je mi investice

spillda (0) napsal 01.08.2010 v 18:20

pekna motka na asfalt ideal a co nadela parady ale GS je GS nenadelas nic

SuperSic58 (1308) napsal 31.07.2010 v 11:40

Jinak nová Ténéré se mi moc líbí

SuperSic58 (1308) napsal 31.07.2010 v 11:39

Jindra650 (35) napsal 31.07.2010 v 11:09

Tom_Riddle: Cechackovstvi Ty si asi taky peknej cechacek

furt (19) napsal 31.07.2010 v 08:45

Pěkná -je to je pravda,ale stejně si radši počkám na novou afriku (třeba ji znovu oživý za pár let)

lubin (13) napsal 31.07.2010 v 08:10

dlouho jsem se tak nezasmál,jako tady v komentářích...

Tenere je prostě cestovní motorka typu GS, schválně navržená tak, aby mohla "kopírovat" obchodní úspěchy baworáku. Nic mě na ní nevadí, jen ta cena. Stejně jako menší sestra 660ccm půjde za rok za dva o 70-100 tis. dolů a bude velice zajímavou alternativou.
Přikláním se k názoru, že laďáky jsou vyhozený peníze a obtěžujou okolí, stejně jako kamiony. A že se chce Yamaha vyhnou prasklým kardanům a podsedadlovkám mě pobavilo...ještě bych přidal vysypaný zadní ložiska...
Kdo chce , tak si ji koupí, věřím, že to není průser...až na tu cenu a ty keci kolem toho předtím...

Váňa (33) napsal 30.07.2010 v 21:25

Jack82> To co píše mainstream a co se prodá jsou dvě rozdílné mince

DMC.motobiker (-23) napsal 30.07.2010 v 19:34

Jack82> Není to pravda , právě ten "mainstreamovej" človíček si to koupí nejspíš , a proč? Třeba proto že chlapi v hospodě říkali že je to fakt hustokrutej bajk... A nebo že je to Japonec?! Vždycky se najde něco proč bude tahle mašina pro "hlavní proud" jasnou volbou...

šindy (30) napsal 30.07.2010 v 19:00

motorka pěkná, ale enduro bohužel žádný, stejně jako dojebali afriku varaderem, dojebali starou supertenerku novou ludrou

Jack82 (0) napsal 30.07.2010 v 18:48

Váňa: pokud je to co jsem napsal mainstream, tedy hlas lidu, masy, většiny, tak potom tuplem to XTZ nikdo kupovat nebude. Uvidíme kolik jich bude jezdit příští sezónu

mirar (-1) napsal 30.07.2010 v 14:15

Krásný video k Super Ténéré:
//www.youtube.com/watch?v=LtUaW_x5ilg

SuperSic58 (1308) napsal 30.07.2010 v 13:17

paja.butcher> Proč bys měl laďákem otravovat lidi?? Co to je za nesmysl? Já se rád pokochám zvukem motoru, stejně jako si rád poslechnu dobrou muziku či se rád kouknu na hezkou běhnu. To už sou zdejší motorkáři takový zahořklý páprdové, že jim vaděj laďáky? Zajímavý je, že hordy přetíženejch kamionů, kvůli kterejm praskaj i baráky u silnic, nikomu nevadí... No jo typický čecháčkovství

SuperSic58 (1308) napsal 30.07.2010 v 13:10

Motorka bez otevřený koncovky je jako sex s gumou

-LOTR- (2) napsal 30.07.2010 v 10:24

pro ty, co tak moc prahnout po TDM
//www.daidalgas.com/wp/wp-content/uploads/2009/06/yamaha_tdm.png

paja.butcher (1) napsal 30.07.2010 v 09:59

Musím doplnit předchozí komentář, samozřejmě oproti Varanovi je tu ta obrovská výhoda v podobě kardanu (otázkou je jeho životnost).
Jinak co se týká nadváhy, berte v úvahu že to je 1200ccm a plasťák, ty plasty, vodní chlazení apod. taky něco váží. Mě ta hmotnost přijde normální
K názorum ohledně laďáku se přidávám, jezdec z toho má akorát to, že otravuje okolí.

tedemak (0) napsal 30.07.2010 v 09:43

Je to krasavec. Začínám šetřit

Váňa (33) napsal 30.07.2010 v 09:41

Mě se líbí a vůbec by mi v garáži nevadila. Hmotnost - patrně se chtějí v Iwatě vyhnout prasklým kardanům a zlomeným podsedlovkám...

Jindra650 (35) napsal 30.07.2010 v 09:18

Souhlas s Gryzlim, co mate furt s tema ladakama? Nikdy jsem necet u recenze auta pripominku, ze to chce ladak...Novou tenerku jsem vcera slysel u kluku, co ji maj u nas na testovani a zvuk ma peknej. Zajimalo by me, kolik motorek s kardanem recenzent vyzkousel, protoze zadnej kardan od 70. let nehuci, pokud je dobre vymyslenej tak dokonce se ani motorce pri akceleraci nezveda zadek, taky kladivovy razy pri akceleraci a brzdeni jsou tak maximalne u uralu, dnepru a podobnych predpotopnich konstrukci, od 70. let inteligentni tovarny pouzivaj tlumice zaberu, eliminujici tohle chovani ...

mart. (11) napsal 30.07.2010 v 09:14

callowsick: takhle nějak bych si to taky představoval...

Akzoj (0) napsal 30.07.2010 v 09:00

Vzhledem k typu motoru a tomu, že je to hlavně cesťák, tak souhlasím z názorem že název TDM 1200 by byl lepší. Ale ta nadváha v dnešní době ...

trinidad (40) napsal 30.07.2010 v 08:46

Varadero s kardanem za strašný peníze Líbí se mi, ale nadváha cca 50 kg je trochu moc a nevypínatelné ABS? ..ale v rámci testování bych s tím na cestu kolem světa vyrazil bez obav

callowsick (463) napsal 30.07.2010 v 07:37

co udělat domácí stavbu s motorem TDM v podvozku malý Tenéré a poslat to do Yamahy na omrknutí?

Anti (391) napsal 30.07.2010 v 06:12

Za mě to co už tady bylo řečeno.Má se to jmenovat TDM.Na druhou stranu,jméno dobře prodává a toto si z větší části budou pořizovat "asfalťáci".Taktéž se přidám,že ač vůbec nemusím BMW,více mě oslovila jejich osmistovka.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist