Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Proč se rozčilujete nad elktrohovadinama ? Ta motorka je udělaná pro lidi co to chtějí. Pro ostatní má značka v nabídce jiné modely bez elektra.
To je jako kdybych řekl že Ninja je hezká ale proč na ní není víc chromu, široký řidítka a není kam dat brašny.
T601: naprostý souhlas Nejde dnes o vývoj, který by nám něco dobrého přinášel, ale jen aby nás čím dále více o něco okrádal a zejména o jakékoliv zbytky svobody. Tak to, bohužel, je. Zejména co se týče toho úžasného "vývoje dopředu", tak smyslem všeho je, aby se všechno co nejdříve pokazilo a zejména aby nás měli naprosto pod kontrolou. Dneska ti na dálku již bez problémů způsobí schválně závadu na "moderním" autě, kdykoliv se jim zamane. Je to již tvrdá realita, není to z mé hlavy.
Ale historie nás učí, že nic netrvá věčně a i na Velkého bratra dojde. Těším se, až bude prosit o milost, a taky na karburátory
Všem normálním lidem přeji hezký den
T601:
To vcelku chápu, ale vývoj nezastavíš. Kde by asi byla dneska firma, která by ustrnula na výrobě parního stroje? No v prdeli by byla. Ja jsem rad, ze se u Triumpha vývoj nezastavil. Takže jestli si mas vybrat mezi postupným koncem a investici do vyvoje, co bys jako zvolil, byt to tvoje firma? Nebo by jako bylo in vyprávět si, jaký to bylo hezky, když ještě něco vyrabeli?
Spínačka má bejt z boku ve vidli jestli se to má aspoň trochu tvářit jako klasickej Triumph moc se mi nelíbí, posez mi také přijde jako spíš pro "krátkonohé postavy", zato novej Thruxton R vypadá v každým detailu hodně povedeně.
Tak si to holt nekupuj, nikdo tě nenutí. Je to trend dnešní doby, sice taky nechápu, proč na tak slabou mašinu cpou trakci, i když těch 80 Nm ve třech tis. už asi někoho nezkušenýho může vystrašit.
Smiř se s tím, bohužel. Ale mašina je to prostě pěkná..
To Petta: Problém = pokud zapařený kravaťák 2000km od mojí garáže za mě rozhoduje o tom, co mám mít na svojí motorce, je to špatně. Pokud je motorka z toho důvodu těžší, komplikovanější a škaredší, je to špatně. Pokud jsem za věci, ketré nechci, nucen platit, je to špatně. Jmenuje se to ztráta nezávislosti a práva na svobodnou volbu ... a to je špatně. Zažil jsem zblízka komanče i rusáky a tenhle způsob jednání je identickej - "ochráníme vás před vámi samotnými". U aut, ledniček a jogurtů je mi to ukradený, ale když se lednička stává i z Triumpha... jsem "rozladěný"
Je to můj mazlík , v žádném případě nechybí 6.stupeň, není to motorka na cestování a už vůbec ne na dálnici. USB je spíš určený pro servis. Já vím, je těžké hledat mínusy, tak se muselo něco napsat :)
:veteiks: To bych ani neřekl, street twin není nový základ, je to nová nejnižší řada za slušný peníz v trochu jiné koncepci, s jiným zaměřením a s výborným motorem, která jim v nabídce chyběla. Pokud chceš velkého Bonnieho, tak můžeš tu vyšší řadu s 1200 motorem, a to je fakt jiné kafe, a tam se ani přes ty elektronické vychytávky klasik nikam neztratil.
Za mě je to takhle Proč by měli kopírovat všechno pořád přes stejné kopyto, od toho je tu přece HD, nebo se pletu?
motorka neni zla..ale na zivo mi pripada jak plastacek,malinka a s tema elektronickyma picovinama..se tutam klasik.. ztratil
jsem rad za sveho bonnieho 2012,to je jeste kus zeleza. samo novej motor 1200 nebo 6tka by se pri cestovani hodila.. ale berme ze streettwin je jejich novy zaklad..
Některé věci jako třeba kontrola trakce téměř zabraňují přirozenému přírodnímu výběru. To je tam proto, aby na tom mohl jezdit bez rozbití držky každej debil? No, naštěstí to zatím ještě jde vypnout, ale unijní pokrok asi nezastavíš. Horší bude, až to vypnout nepůjde.
Jak se mi tyhle motorky líbí, nemůžu překousnout ten ošizený výkon. To by byl takový problém, ukočírovat a ubrzdit 80 koní ?! 900ccm si o to v této kategorii motorek říká.
"...to už se spíš decentně připomene kontrola trakce, když na kočičích hlavách vezmete víc za plyn" - na kočičích hlavách přeci vezme za plyn jen debil a debilové na motorky nepatří stejně jako tam nepatří kontrola trakce (ani ostatní hi-fi z electroworldu). Jak se to má chudák debil naučit, když nedostane šanci rozbít si ústa? Street Twin je pro mně průměrná unijní konfekce ve vděčné napodobenině retrodesignu. Vydávají-li to za klasiku, pak zřejmě proto, že to má jedno kolo vpředu a jedno vzadu, stejně jako klasické stroje
Neviem ci na bicykli nemam veci razvor. To si nevsimli ze europania tak trocha podrastli? Dokonca uz nieje problem vidiet vysokeho cinana. To akoze anglani chcu povedat, ze ta motorka je pre zenske, alebo neurasteneho zaciatocnika? To je akesi divne, kde ju chcu predavat? Ale inak je motorecka naozaj pekna, anglani vedia aj nevedia ako na to.
Vela kritiky a pritom sa nikto na nej ani nezviezol...Ci s elektronikou,alebo bez nej, stale to bude v hlave.
Steve-CZ a T601...naprostý a bezvýhradný souhlas ! Už aby na ně d o š l o !
Ale motorka je to pěkná !
Ó, to je ale krásná motorka.
Proč se rozčilujete nad elktrohovadinama ? Ta motorka je udělaná pro lidi co to chtějí. Pro ostatní má značka v nabídce jiné modely bez elektra.
To je jako kdybych řekl že Ninja je hezká ale proč na ní není víc chromu, široký řidítka a není kam dat brašny.
Pěkný. Já bych do toho dal elektromotůrek, kontrolu trakce bez možnosti vypnutí a omezovač rychlosti na 67,5 km/h...
T601: naprostý souhlas Nejde dnes o vývoj, který by nám něco dobrého přinášel, ale jen aby nás čím dále více o něco okrádal a zejména o jakékoliv zbytky svobody. Tak to, bohužel, je. Zejména co se týče toho úžasného "vývoje dopředu", tak smyslem všeho je, aby se všechno co nejdříve pokazilo a zejména aby nás měli naprosto pod kontrolou. Dneska ti na dálku již bez problémů způsobí schválně závadu na "moderním" autě, kdykoliv se jim zamane. Je to již tvrdá realita, není to z mé hlavy.
Ale historie nás učí, že nic netrvá věčně a i na Velkého bratra dojde. Těším se, až bude prosit o milost, a taky na karburátory
Všem normálním lidem přeji hezký den
Myslim si, že to nebude špatná motorka. Jenže už není jako Bonneville. A v Triumphu to vědí...
Kráska
T601:
To vcelku chápu, ale vývoj nezastavíš. Kde by asi byla dneska firma, která by ustrnula na výrobě parního stroje? No v prdeli by byla. Ja jsem rad, ze se u Triumpha vývoj nezastavil. Takže jestli si mas vybrat mezi postupným koncem a investici do vyvoje, co bys jako zvolil, byt to tvoje firma? Nebo by jako bylo in vyprávět si, jaký to bylo hezky, když ještě něco vyrabeli?
Spínačka má bejt z boku ve vidli jestli se to má aspoň trochu tvářit jako klasickej Triumph moc se mi nelíbí, posez mi také přijde jako spíš pro "krátkonohé postavy", zato novej Thruxton R vypadá v každým detailu hodně povedeně.
Tak si to holt nekupuj, nikdo tě nenutí. Je to trend dnešní doby, sice taky nechápu, proč na tak slabou mašinu cpou trakci, i když těch 80 Nm ve třech tis. už asi někoho nezkušenýho může vystrašit.
Smiř se s tím, bohužel. Ale mašina je to prostě pěkná..
To Petta: Problém = pokud zapařený kravaťák 2000km od mojí garáže za mě rozhoduje o tom, co mám mít na svojí motorce, je to špatně. Pokud je motorka z toho důvodu těžší, komplikovanější a škaredší, je to špatně. Pokud jsem za věci, ketré nechci, nucen platit, je to špatně. Jmenuje se to ztráta nezávislosti a práva na svobodnou volbu ... a to je špatně. Zažil jsem zblízka komanče i rusáky a tenhle způsob jednání je identickej - "ochráníme vás před vámi samotnými". U aut, ledniček a jogurtů je mi to ukradený, ale když se lednička stává i z Triumpha... jsem "rozladěný"
Mne se libi fakt hodne. Jako druha masina idealni.. Trakci vypnu a uz nikdy nezapnu, to je problem??
Je to můj mazlík , v žádném případě nechybí 6.stupeň, není to motorka na cestování a už vůbec ne na dálnici. USB je spíš určený pro servis. Já vím, je těžké hledat mínusy, tak se muselo něco napsat :)
:veteiks: To bych ani neřekl, street twin není nový základ, je to nová nejnižší řada za slušný peníz v trochu jiné koncepci, s jiným zaměřením a s výborným motorem, která jim v nabídce chyběla. Pokud chceš velkého Bonnieho, tak můžeš tu vyšší řadu s 1200 motorem, a to je fakt jiné kafe, a tam se ani přes ty elektronické vychytávky klasik nikam neztratil.
Za mě je to takhle Proč by měli kopírovat všechno pořád přes stejné kopyto, od toho je tu přece HD, nebo se pletu?
motorka neni zla..ale na zivo mi pripada jak plastacek,malinka a s tema elektronickyma picovinama..se tutam klasik.. ztratil
jsem rad za sveho bonnieho 2012,to je jeste kus zeleza. samo novej motor 1200 nebo 6tka by se pri cestovani hodila.. ale berme ze streettwin je jejich novy zaklad..
Zlatá moje japonská W650... Triumph je sice anglán, ale to je tak všechno. Do svých předků a vůbec do klasiky má hóóódně daleko...
Některé věci jako třeba kontrola trakce téměř zabraňují přirozenému přírodnímu výběru. To je tam proto, aby na tom mohl jezdit bez rozbití držky každej debil? No, naštěstí to zatím ještě jde vypnout, ale unijní pokrok asi nezastavíš. Horší bude, až to vypnout nepůjde.
Jak se mi tyhle motorky líbí, nemůžu překousnout ten ošizený výkon. To by byl takový problém, ukočírovat a ubrzdit 80 koní ?! 900ccm si o to v této kategorii motorek říká.
"...to už se spíš decentně připomene kontrola trakce, když na kočičích hlavách vezmete víc za plyn" - na kočičích hlavách přeci vezme za plyn jen debil a debilové na motorky nepatří stejně jako tam nepatří kontrola trakce (ani ostatní hi-fi z electroworldu). Jak se to má chudák debil naučit, když nedostane šanci rozbít si ústa? Street Twin je pro mně průměrná unijní konfekce ve vděčné napodobenině retrodesignu. Vydávají-li to za klasiku, pak zřejmě proto, že to má jedno kolo vpředu a jedno vzadu, stejně jako klasické stroje
Neviem ci na bicykli nemam veci razvor. To si nevsimli ze europania tak trocha podrastli? Dokonca uz nieje problem vidiet vysokeho cinana. To akoze anglani chcu povedat, ze ta motorka je pre zenske, alebo neurasteneho zaciatocnika? To je akesi divne, kde ju chcu predavat? Ale inak je motorecka naozaj pekna, anglani vedia aj nevedia ako na to.
Co zacla nova 12tka, tak je favorit jasnej...