yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
37872 (0) napsal 04.01.2009 v 02:05

je to paráda, sám mám staršieho triumpha a spokojnosť. Na sprintovi som sa povozil a spokojnosť akurát pod sedlom to nemá žiadny odkladací priestor lebo sú tam výfuky a to je škoda, lebo treba tým pádom trepať stále kufre so sebou. Inak paráda

drrath (0) napsal 01.01.2009 v 19:13

Kamarád ho má, najeli jsme spolu pár set km. Je to moc hezká motorka, bohužel na ní není u nás možno sehnat jakékoli doplňky, kámoš si stěžoval na české zastoupení Triumphu. Sám ho kupoval v Německu a přístup byl prý nesrovnatelný. Cena taky, tedy nižší. Jen jednu poznámku - ve dvoustovce mu upadlo zrcátko a zůstalo viset na drátech blinkru, prý nějaká konstrukční vada, výměna byla bez problémů. Taky byla svolávací akce na výměnu ložiska (snad) kyvky, ale jinak prý v pohodě.

FilipT (16) napsal 01.01.2009 v 18:26

Cena je uvedená na stránkách českého zastoupení i dealera Marimoto. Shoduje se i s cenou v Německu po přepočtu z Eura. Přepočet z liber možná teď vychází výhodněji, protože libra poslední měsíc hodně klesla...

veselak73 (1) napsal 31.12.2008 v 17:05

Ahoj všichni, ten Triumph se mi čím dál více zamlouvá! Není ale ta cena uvedena chybně? viz stránky výrobce. Jinak je ten článek i stroj O.K.

memphis.unv (17) napsal 31.12.2008 v 09:22

testu třech cesťáků myslimže v zářiovým motoráju jsem se nevěnoval, protože tohle neni mý kafe, i když dlouhý štreky jezdím rád. test jsem zběžně prolítl ale to čeho jsem si všimnout rozhodně stačil tak to že designově tenhle angličan svý konkurenty naprosto zastínil

Interceptor (108) napsal 30.12.2008 v 17:26

Krásná, univerzální, nevšední, . Jinak si myslím, že kdyby mělo VFR 1050ccm na místo stávajících 781 strčí Sprinta i s celým tříválcem hravě do kapsy

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 30.12.2008 v 12:09

Cekal bych 3 kufry.

FilipT (16) napsal 30.12.2008 v 10:47

Ha, to mi uteklo, dikes, opravim

Serge (0) napsal 30.12.2008 v 10:12

"Zrcátka ve směrovkách jsou dnes obvyklým a osvědčeným řešením"

Tohle asi nemá být tak jak je psáno?

Valhagar (27) napsal 30.12.2008 v 08:32

Krása nádhera-kam se oko podívá.Orig.kufry se zdají dostatečně vysoko/na R1100s je pořád brousím v zatáčkách/Jen ta spotřeba mi příjde vysoká.Sedlo se dá upravit.Cena za anglického plnokrevníka nikterak přemrštěná.Budu o ní přemýšlet

Franky (155) napsal 30.12.2008 v 08:10

Na Intermotu to sice nebyla žádná senzace, ale pozornost vzbudil. Byla to první vlaštovka nového směru Triumphu - další Daytona 675 je z jiného hnízda, ovšem ve své sřídě snad ještě úžasnější!
Pro mě se stal Sprint vítězem výstavy Intermoto. Je to ideální kompromis pro nadšence, kteří rádi, daleko a se spolujezdcem(-kyní) cestují, přičemž výlety na závodní okruh berou jako třešničku na dortu. Do takové kategorie se také počítám. Je to prostě takové "jiné" a lepší evropské CBR F

Pitrisek (0) napsal 30.12.2008 v 07:42

Malý objem. Zasoužil by si aspoň 1400 ccm :)

sejrac (13) napsal 30.12.2008 v 07:05

Ani to nebudu cist, thle se me vzdycky libilo.




TOPlist