Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mr.Dreamer: A už jsi tady četl recenzi, která by motorku nevychválila? Maximálně si (jako třeba tady) rejpnou do "japonských píšťal" , který ale v samostatné recenzi zase vychválí do nebe... jinak by se kluci totiž nesvezli.
________
No právě, žádná kritika, všechno je super. Někdy mi připadá, že jezdíme na jiných motorkách, nebo v jiné dimenzi. Ono udělat bezvadnou motorku prostě nejde, zlepšením jednoho se zhorší druhé, vždy to tvůrce musí nějak vyvážit a jak se to povedlo, to by právě měli redaktoři zhodnotit. Bohužel skutečně platí, že pokud by kritizovali, tak se nesvezou. Kritizovat si holt mohou dovolit jen ti největší, i když ono ani například MCN té kritiky moc nerozdává .
Těším se na ty dvě kritické recenze, jen do nich .
Mě se ten nový model líbí víc než předchozí a hlavně právě ten výfuk,aspoň to nebude topit pod zadkem jako u předchozí verze Teď už jen na to mít... Pro mě by to byla jasná volba.
Motorka je to skvělá, ale ten hnusnej špaček výfuku ala CBR125 ji totálně kazí. Minulé verzi nebylo co vytknout a tohle rozhodně nepotřebovala. Kecy o centralizaci hmot mě neberou. Na "staré" Daytoně jsem rozhodně neměl pocit, že by měla těžiště moc vysoko.
Ale nesvezli.Vono,kdybyste napsali třeba o tom maxiskútru od BMW,že se vlní jak zmije,brzdy žádnej tuzex a žere to i trávu u cesty,tak si tu moc testů BMW už moc nepočtem a kdo na tom jel,tak ví,že nekecam
Kawa: ale svezli. Ono 70.000 unikatnich pristupu denne pro dovozce neco znamena a chteji byt videt. Kazda motorka ma svoje plusy a minusy. Nektera mene, jina vice. Vylozene spatne motorky se dnes nedelaji, ale zrovna mame ted v redakci dva stroje, ktere chvalit urcite nebudeme.
Mr.Dreamer: A už jsi tady četl recenzi, která by motorku nevychválila? Maximálně si (jako třeba tady) rejpnou do "japonských píšťal" , který ale v samostatné recenzi zase vychválí do nebe... jinak by se kluci totiž nesvezli.
Mr.Dreamer: jenže on tento motocykl prostě je špičkový kousek v rámci své kategorie a zápory se hledají velmi, velmi těžko. Ve verzi R má navíc komponenty, o kterých si ostatní middleweights mohou nechat zdát (s výjimkou F3 Serie Oro a do jisté míry 848 EVO). A oproti F3 netrpí dětskými nemocemi elektroniky.
Já k němu mám jedinou výhradu, a to je vzhled oproti předchozím verzím (ač v reálu vypadá lépe, než na fotkách). Jenže to už záleží na vkusu každého soudruha.
Článek na mě působil silně neobjektivně, jak strohé vychvalování toho stroje. Jako nejhorší byly hodnoceny brzdy, o kterých autor napsal, že "odvedly slušnou práci", takže také vlastně pochvala. Pokud každý motocykl vychválíte, tak ve výběru moc nepomůžete...
taky se mi předchozí model líbil víc...Tento na mě působí už Japonsky.Ninja?Ale pořád pěknej stroj a Triumphu fandím .V dnešní době udělat něco,co by nemělo nic jiného připomínat stejně už asi nejde
Mr.Dreamer: A už jsi tady četl recenzi, která by motorku nevychválila? Maximálně si (jako třeba tady) rejpnou do "japonských píšťal" , který ale v samostatné recenzi zase vychválí do nebe... jinak by se kluci totiž nesvezli.
________
No právě, žádná kritika, všechno je super. Někdy mi připadá, že jezdíme na jiných motorkách, nebo v jiné dimenzi. Ono udělat bezvadnou motorku prostě nejde, zlepšením jednoho se zhorší druhé, vždy to tvůrce musí nějak vyvážit a jak se to povedlo, to by právě měli redaktoři zhodnotit. Bohužel skutečně platí, že pokud by kritizovali, tak se nesvezou. Kritizovat si holt mohou dovolit jen ti největší, i když ono ani například MCN té kritiky moc nerozdává .
Těším se na ty dvě kritické recenze, jen do nich .
Mě se ten nový model líbí víc než předchozí a hlavně právě ten výfuk,aspoň to nebude topit pod zadkem jako u předchozí verze Teď už jen na to mít... Pro mě by to byla jasná volba.
Motorka je to skvělá, ale ten hnusnej špaček výfuku ala CBR125 ji totálně kazí. Minulé verzi nebylo co vytknout a tohle rozhodně nepotřebovala. Kecy o centralizaci hmot mě neberou. Na "staré" Daytoně jsem rozhodně neměl pocit, že by měla těžiště moc vysoko.
Ale nesvezli.Vono,kdybyste napsali třeba o tom maxiskútru od BMW,že se vlní jak zmije,brzdy žádnej tuzex a žere to i trávu u cesty,tak si tu moc testů BMW už moc nepočtem a kdo na tom jel,tak ví,že nekecam
Jarda: No tak supr, už se těším na recenze.
Kawa: ale svezli. Ono 70.000 unikatnich pristupu denne pro dovozce neco znamena a chteji byt videt. Kazda motorka ma svoje plusy a minusy. Nektera mene, jina vice. Vylozene spatne motorky se dnes nedelaji, ale zrovna mame ted v redakci dva stroje, ktere chvalit urcite nebudeme.
Mr.Dreamer: A už jsi tady četl recenzi, která by motorku nevychválila? Maximálně si (jako třeba tady) rejpnou do "japonských píšťal" , který ale v samostatné recenzi zase vychválí do nebe... jinak by se kluci totiž nesvezli.
Mr.Dreamer: jenže on tento motocykl prostě je špičkový kousek v rámci své kategorie a zápory se hledají velmi, velmi těžko. Ve verzi R má navíc komponenty, o kterých si ostatní middleweights mohou nechat zdát (s výjimkou F3 Serie Oro a do jisté míry 848 EVO). A oproti F3 netrpí dětskými nemocemi elektroniky.
Já k němu mám jedinou výhradu, a to je vzhled oproti předchozím verzím (ač v reálu vypadá lépe, než na fotkách). Jenže to už záleží na vkusu každého soudruha.
Článek na mě působil silně neobjektivně, jak strohé vychvalování toho stroje. Jako nejhorší byly hodnoceny brzdy, o kterých autor napsal, že "odvedly slušnou práci", takže také vlastně pochvala. Pokud každý motocykl vychválíte, tak ve výběru moc nepomůžete...
taky se mi předchozí model líbil víc...Tento na mě působí už Japonsky.Ninja?Ale pořád pěknej stroj a Triumphu fandím .V dnešní době udělat něco,co by nemělo nic jiného připomínat stejně už asi nejde
Moc se mi líbí
pekna masinka, ale nejak si nemozem pomoct, ta predchadzajuca verzia sa mi pacia viac