globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
bodus (8) napsal 26.03.2020 v 14:48

Ako hrdy majitel Tigra XCA,musim konstatovat,ze pre mna ako jediny etalon v segmente Off road Adventure bikeov a vlastne v celom spektre od malorazok je jedine KTM! Od motorov cez podvozky vsetko je od prvopociatku planovane v duchu Ready to Race.Preto tam kde ine znacky tapu a tahaju za kratsi koniec, KTM vedie,”bavime sa o off road DNA!Naopak BMW ponuka istotu rokmi overenu kvalitu a skusenosti univerzalnych a spolahlivych strojov vo vsetkych ohladoch s vedomim,ze ani v jednej kategorii nebudu uplne dominovat.Ak sa bavime o Triumphe,idu vlastnou cestou.Chcu byt rovnako dobry v offroade ako KTM a rovnako univerzalny ako BMW!To znamena,ze budu vzdy hrat toe povestne druhe “housle” ale snazia sa to robit najlepsie ako vedia no vyhoviet kazdemu je tazko a skusenosti proste nepustia
p.s. Cerpam len z vlastnych osobnych skusenosti,preto neuvadzam trebars Hondu Africu cim nespochybnujem jej kvality
Rovnako to bolo s mojimi endurami GAS GAS na zavodoch.Nikdy som nebol prvy ale ani posledny,ale vzdy som dorazil do ciela

hrochi (155) napsal 25.03.2020 v 17:22

Neni nahodou zadni enduro guma 18"? To je spatne znameni, ze to nebude nic moc.

Zedsdead (293) napsal 25.03.2020 v 16:04

Tenhle segment neni nic pro mně ale zaujala mně ta klikovka s ůhly zápalu 180-270-270.
Jestli kromě zvuku to má nějaký další citelný efekt???

Grenes (8) napsal 25.03.2020 v 09:35

Fakt nechápu za co chce Triumph tolik peněz! Sakra však to vyrábí v Thajsku!!! Ani kvalita co jsem viděl na výstavě není bůh ví jaká. S každým jejich modelem si hrají na něco co nejsou! Sami v Triumphu přiznali, že při stavbě Tigra se kompletně inspirovali u BMW GS...
Fakt poslední dobou jejich výplody a cenovou politiku nechápu.
A ještě abych si připlatil X desítek tisíc za elektronické asistenty a jejich konektivitu se smartphonem.
Sorry jako všem fanouškům této “britské značky”

Left (30) napsal 13.03.2020 v 10:31

Neměl jsem bohužel možnost se na 900 svézt, ale rád bych zmínil moje postřehy z výstavy a z rozhovoru s tam přítomným dealerem. Dle jeho informace - váhu neví, ale snad stejná, nádrž pořád stejně malá, excel ráfky nahradily bezdušové noname - prý to je výhoda?! - netuším v čem, řadička, boční stojan i brzd.páka už není z oceli, ale levný hliníkový odlitek, kvapem přibylo elektronických kurvítek, v nejdražší variantě se ale dají vypnout , zadní stále 17". Pak se mě dealer snažil přesvědčit, jak je super ten asistent, že před zatáčkou lze jít na přední brzdu jak bezmozek a když jsem se ptal, jak se to ABS v tom Portugalsku co s ním jezdil chová na šotolinovém sjezdu - nevěděl, neodvážil se to zkusit. Dle jeho slov byl objem navýšen, aby i s EUR 5 zústal výkon stejný. Za mě , poslední 800XC byly o krok dál, tenhle model se přiblížil tigru 955i co jsem vlastnil, jen už nebude mít jeho odolnost.

semotaml (0) napsal 07.03.2020 v 20:01

Mě by zajímalo jestli Tiger 900 nebo GS 850,ovladatelnost,spotřeba,nastavení sedadla,pohodlí při jízdě která je pocitově lepší na silnici. Skoro každý se bavi o terénu,ale jak se ti to jeví na silnici.

Plameňák01 (24) napsal 07.03.2020 v 06:50+1

Triumph nikdy nebyl a nebude motorka do terénu, díky charakteristice motoru. Měli sme 800 XC a ten motor je víc silniční. Na rozjetí musí mít víc plynu a pořád přes spojku, táta z toho byl nešťastnej, potom co se svezl na moji XTZ.
Ale ovladatelnost špatná nebyla, ale podvozek v terénu neštěstí, musel sem ho kompletně vyměnit, dozadu přišel tlumič YSS a dopředu Andreani.

pavnov (5) napsal 05.03.2020 v 20:15

Zajímalo by mě, jestli se dá odhadnout, jak by nový Tiger dopadnul ve srovnávacím testu z lednového vydání časopisu Motocykl. Z porovnání jízdy v terénu s Afrikou, novou Tenerkou 700, BMW F850GS a KTM 790 nevyšel Tiger 800XCa moc dobře. Jak by asi z tohoto srovnání vyšla nová verze Tiger 900 Rally ?
Podařilo se designérům vyřešit ergonomii ve stupačkách a odladit podvozek?

deluxa (347) napsal 03.03.2020 v 08:43+2

absurdny svet...musim si priplatit extra za to ze si viem vypnut elektroniku ako keby som ju tam vobec nemal. Cize platim za jedno velke vzdusne okruhle nic. A k tomu je to pecka podla autora clanku....

1 reakce

iVlada
iVlada 03.03.2020 v 09:11

deluxa, souhlas, je to absurdní svět a taky z toho nejsem vůbec happy...právě proto je fajn, že alespoň v některém režimu je možné všechno odpojit (stále), včetně ABS na předním kole, což moc značek nenabízí. Nemusíš tedy řešit pojistky atd.


Clint. (77) napsal 02.03.2020 v 23:02-1

Pecka kluci, jako vždy Závidím

sanike (0) napsal 02.03.2020 v 21:29

ahoj. nie je chyba v clanku, ze ako prislusenstvo bude vyfuk Akrapovic, nema tam byt Arrow? Inac clanok super, tesim sa, ked sa bude dat pozriet na zivo.

1 reakce

iVlada
iVlada 03.03.2020 v 09:04

Ahoj sanike, no jasný, máš pravdu, je to samozřejmně Arrow díky.


Mig_35 (345) napsal 02.03.2020 v 18:48+1

voni udělají rally verzi, dají ji jiný podvozek, udělají ji prostě do terénu, ale protože by to kuwa stálo moc úsilí, vzadu pořád nechají tu prašivou sedmnáctku, aby se ušetřilo, kolik by to stálo asi úsilí, samozřejmě, dá se to přehodit, ale takový debilní detail prostě doladit mohli... nehledě k tomu, jak odporňácky to vypadá, jak čopr, vzadu malý kolečko, vepředu kolo od vozu...
motor půjdu vyzkoušet, s trojválcem jsem ještě čest neměl.

nevo7 (95) napsal 02.03.2020 v 18:01-1

Slušne vybavené stroje. Ľúbia sa mi veľké číslice rýchlosti na tachometri a možnosť mať QS. Zvukovo 800vka mi príde z videa lepšia, pri 900vke ako keby som počul Afriku Twin.
Kto si kúpil minulý rok 800vku môže ľutovať.

Trnec4 (-11) napsal 02.03.2020 v 14:24-11

Komentátor by se mohl naučit mluvit. Triumph říká anglicky, Tiger říká česky. Celé to vypadá pěkně amatérsky.

PEPEE01 (346) napsal 02.03.2020 v 10:52+2

Parádní motorky. Toto se Triumphu opravdu povedlo. Designově nemám té motorce co vytknout. Motor bude taky výbornej. Co jsem zkusil, tak na tříválec nedám dopustit. Nějakých cca 22O kg pohotovostní hmotnost, 20 l nádrž, obě vidle nastavitelné, dobrá ergonomie ... myslím že BMW GS je horší volba. Verzi Rally Pro bych si hned natáhl jako druhou do baráku!!! Tracera na lítání po silnici a Tigera na výlety s kámošema na východ.

JA-NE (767) napsal 02.03.2020 v 09:31+3

Triumph posledne roky inak kopol do vrtule




TOPlist