yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jarda75 (1) napsal 20.08.2008 v 23:12

nazdárek,
mám vstromíka 650 r.2005 a koupil jsem ho, když jsem si šel pro transalpa a on stál opodál, tak jsem si ho jen na oko testnul a k transalpu už jsem se nevrátil. Je to bájo stroj, na cestování i po do práce po Praze v kolonách. Se slečnou a bočníma kuframa na šestku po dálnici 150km/h cestovní rychlost. Táhne krásně od spoda a je to prostě supr universal. K tomu článku, nevím jak se dospělo s 5,5 litrama na sto k dojezdu na 22litrovou nádrž až na 500km...?
Jinak já jezdím za 6,5 litříků
DL v-strom = dobrá volba

Jarda.sadros (0) napsal 13.07.2008 v 19:17

cus panove, mohli byste mi nekdo porovnat vstroma s navigatorem... dyt ten navigator by mel litrovyho stroma zdolat raz dva ale skoro se neprodava a i v terenu mi prijde ze by docela obstal kdyby mel stejny gumy.. diky za info rozhoduju se mezi nima a u stroma mi ten motor z telete prijde uz takovej moc utlumenej..nebo se pletu? diky

MartyXD (0) napsal 07.05.2008 v 17:21

Dobry den
Mel bych na Vas dotaz.
Velice me zaujalo DL 650 a uvazuji o jeho zakoupeni.
Jen se obavam jednoho problemu, vlastnil jsem Hondu CB 600 Hornet, coz ma okolo 70kW a DL 650 okolo 50 kW, myslite ze z teto motorky nebudu zklamanej ??
jeste jeden dotaz:
Pokud bych se rozhodl o zakoupeni, jaky rok vyroby by jste mi doporucovali ??
financne cca 120tis
dekujuu za rady

Mr_Moon (0) napsal 27.03.2008 v 21:04

Je to ¨super masina

...pred chvili jsem ji yakrzl plachtou a nechal spinkat

Marex (2570) napsal 19.03.2008 v 21:38

Zdarec. V mojí moto tluče stejný srdce, ale karbec r.v.2001. Taliáni to poladili na 72 HP a i když jsem na DL neseděl, tak vzhledem k tomu motoru. prostě táhne stejně jako hornet 900. Na okrsce stačíš,ale jak se to motá přes 160, tak ti ujede. Ale jet 160 na naked biku je prostě nic moc. Kluci co maj DL mají zdravý jádro stroje a to je alfa omega! Basta!

luboss (0) napsal 07.03.2008 v 09:05

oprava: ... GS má akcelerace hromadu a asi i víc, ...

luboss (0) napsal 07.03.2008 v 09:04

tahle písníčka je obehraná, MAXIMÁLKA u cestovního endura? blbost

na 650 jsem nikdy nejezdil, nemůžu srovnávat. U DL1000 jde o akceleraci, která je u cestovních endur jedinečná. GS já má hromadu a asi i víc, ale prostě plochou a pořád. Kdežto litr tě vždycky překvapí svojí výbušností To ale znamená se na tý motorce taky naučit jezdit ... lol

karf (54) napsal 05.03.2008 v 15:54

s těma pocitama z motoru se mi to moc nezdá. v testu motocyklu byl srovnávák s transalpem (XL650) a údajně motorka kvůli euro3 výrazně ztratila na akceleraci a pružností "klesla" na úroveň transalpa. A co se té maximálky týče, na letišti v tchořovicích ukázal taťkovo 2004 snad 210km/h. Škoda ale, že jste nemohli srovnat modely 2007 a starší přímo.

Hraliczek (1) napsal 04.03.2008 v 07:45

Je to super stroj.A dokazuje to i fakt,že se jeden vypraví v květnu na cestu kolem matičky země.Můj to teda nebude,ale rozhodně držim palce.

luboss (0) napsal 02.03.2008 v 23:58

tak motor je obecně dost tlumenej oproti původnímu záměru na TL a to nejen kvůli názvu enduro lol

naši specialisti se s Tebou rádi pobaví, tak se registruj ... luboss

CErin (0) napsal 29.02.2008 v 16:04

Slyšel jsem snad i něco o tom, že je Strom omezenej na poslední kvalt od 7 tis. otáček elektronikou, aby už nenabíhal výkon a bylo to utlé někde u 200km/h. Prý kvůli tomu, že je to "éndurko" a s tím se rychleji nejezdí.

Víte o tom něco? Zkusím se konečně přihlásit na forum Stromařů.

Weyfuck (0) napsal 28.02.2008 v 18:51

Hi chalani! Zdavim cely V-Strom enduro touring tym. Predevsim Lubosska a Trinidadadada a Kedarossse. Ja litam na K5 a maximalka me fakt neba. Do 160Km/h se mi rozleti hned a kolem 180ky je konec, ale je pravda, ze na prazkym okruhu u Orechu smerem dolu jsem ji zkusil ve dvou a ve 195 jsem to utnul. Spotrebu jsem na letni dovce pri cestovnim plouzeni v singlu s 3 plnymi plastaky dostal na 4,5 l/100Km. Suzuki za to libam ruce! Startuje na pokazdy bez problemu, jen kdyz zrovna nemam prilbu a aktivni chcipak.
Bonsai je kompromis k pomilovani.

trinidad (40) napsal 28.02.2008 v 10:11

Maximálka na 5ku je nesmysl-pokud nemá K7 jiné převody než K4-K6. Běžně se na 6ku udělá cca 200 km/hod, což je cca 185 reálných (měřeno na GPS na více strojích), servisní interval se při použití plné syntetiky prodlužuje nad 8000 km, max. do 10000 (německá servisní příručka)...to je u všech cesťáků-akorát je to nemoderní, protože kdyby všichni měnili po 10 místo po 6ti, tak mají olejářské firmy o 40% menší zisky...

stanley22 (0) napsal 28.02.2008 v 02:54

To s tou šestkou je opravdu ehm nepřesné. Jinak mám ABS K7 a mohu jen doporučit. Celkově je strom fakt super univerzální mašina se silnou osobností.
PS. Taky jsem jsem jednou nenastartoval. Vybil jsem baterku omylem parkovačkama.

Kedaros (12) napsal 27.02.2008 v 22:11

Jak je to napsané s tou pětkou to je vážně blbost.Výraz že šestka je jen dálniční brumlačka lze použít u litru který je zpřevodován do rychla,rozhodně ne ale u 650ccm,.Šestku řadím tak při 90-100Km/h a co vím,tak někteří nadšenci dokonce snad už i v 60Km/h na což já ale nemám srdce.Snažit se dosáhnout maximálky na pětku je barbarství které si Strom opravdu nezaslouží a také ji na tento převodový stupeň ani nedosáhne.Jinak to je super stroj a můžu ho jen doporučit

CErin (0) napsal 27.02.2008 v 13:31

Napsané je to hezky, možná až moc stručně, Stromek si zaslouží víc pochval :)). Nerozumím jen tomu "6ka je na dálniční bublačku" nebo jak je to tam psáno. Nevím, ale příjde mi, že pětka se dá s klidem roztočit k 130-140 a pak tam jde poslední kvalt. Rozhodně bych neměl srdce honit to na pětku 180! Ale možná jsem to špatně pochopil.

Další věc: Chtěli jste se věnovat problematice snížení výkonu? Řekl bych, že na 25kW. Jde to, výměnou řídící jednotky, což je ta největší krabička pod sedlem s dvouma vývodama. Lze to legálně pro model 2007, to vím. Cena je ovšem asi 20 000. Na Magistrátu to prošlo, zápis do ORV a snížení maximálky na 145km.h-1 (a reálných! Nedá se s tím jezdit).

Všem z ETT i ostatním přeji krásnou sezonu!

martyn (-6) napsal 27.02.2008 v 09:56

Filipe nepráskej mě, já se přiznávám. DL 650 mám teď už třetí sezonu a vždycky naskočil napoprvé, ale kdaž se měl ukázat, postavil si hlavu. Příčina: tejden před tím byl u nás na návštěvě kamarád, došlo i na prohlídku mašiny, tak jsem mu ukázal, jak hezky startuje, jakej má zvuk a po cca 20 s běhu jsem ho chcípnul, no a asi se tzv. "zaplivly" svíčky(mimochodem iridiové DENSO), no a po týdnu jsem ho pak musel půlhodiny přemlouvat, aby se roztočil- ale to už byl Filip fuč. Ale zpátky k článku: možná, že u modelu 07 opravdu nahoře kousek výkonu chybí. Když jsem na svým zkoušel maximálku, tak to bylo 180 va dvou a 200 solo, v každým případě však na 6ku!
Možná, že iridiové DENSO svíčky nejsou to pravé - výkon subj. stejný, spotřeba o cca 1/2 l vyšší(prům. 5l) + ten ojedinělý problém se startem.

Dakota (0) napsal 26.02.2008 v 20:49

Je to fajn motka

MajoKE (51) napsal 26.02.2008 v 16:38

Ano je to najlepsia a najvacsia motorka za tie peniaze, mna po skusobnej jazde /300km/ neoslovila, s autorom suhlasim. Pre turistov je minus serv. interval 6000km.

Osobne ma ide slak trafit, ked niekto spomenie ten Alpen test. Vyborny napad porovnavat spolu v jednom teste napr. XT660R a nejake BMW K 1200 lol

luboss (0) napsal 26.02.2008 v 13:01

Marex -> jasně, že jsem reagoval na konkrétní stroj a stříkačku u DL.

Marex (2570) napsal 26.02.2008 v 10:49

Ten nepovedenej start není zase nic tak neobvyklého. Kvalita benzínu a delší ostávka....v karbcích zvodnatí benál a je to! Baterka se vybije při opětovným startování hned a zbude jen nalít novej benzín do sání.
Možná u stříkačky je to lepší, ale zatím ani nechci .

Slávek-TDM (129) napsal 26.02.2008 v 10:41

FilipT> a ze ses neozval, lumpe. Vzdyt jsme se loni bavili, ze az budes mit Vstroma na test, ze mi cinknes
O vikendu jsem se trhnul az odpoledne, ale i tak jsem jezdil nekde u Hostomic a Karlstejna. No tak priste

RomanJakub (1) napsal 26.02.2008 v 10:35

V létě a několikatýdenní přestávka. To neznám

FilipT (16) napsal 26.02.2008 v 10:27

Kamarád nenastartoval v létě po několikatýdenní odstávce a vinou byla elektrika, mašina nedávala jiskru, ale detaily si už nevybavím.

RomanJakub (1) napsal 26.02.2008 v 09:32

To je mi taky záhadou, že po zimě nenastartoval. Na první cvrnknutí do startéru to šlo. Mám malýho Stromka a je to vážně báječný stroj, můžu jenom doporučit. Ale on si asi chválí každý to svoje.

luboss (0) napsal 26.02.2008 v 09:22

děkuju za pochválení našich stránek www.vstrom.cz

a kdo byl ten kamarád? práskni ho. Jinak z majitelů a diskuze neznám nikoho, kdo by nenastartoval i po celé zimní odstávce, pokud tedy pečuje o baterku, ale to není nic o motorce

luboss, provozovatel VSTROM.CZ
ENDURO TOURING TEAM

Lulinak (30) napsal 26.02.2008 v 09:03

myslim ze za tyhle penize neni co resit, kdo planuje stavbou velkou motorku s dostatecne vykonnym motorem, spotrebou pod pet tak tohle je jasna volba, a vyprodeje modelu 07 to uz je skoro zadara... sam mam listra a kdyz vidim ten vitr v nadrzi a dementni zprevodovani do rychla tak bych do mensi zpetne sel hned...

podle-ženy-puberťák (10) napsal 26.02.2008 v 08:57

Nemít taky univerzální CB 1300 s mnoha "cestovatelskými" úpravami, určitě by to byla má volba

Mr.Petr (6) napsal 26.02.2008 v 08:22

Parádní univerzální motka




TOPlist