Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
no kua to to trvalo nez zacali davat monobloky u suzuki porad dle me vede nej tachometr.nejhezci barvy-modra. a zadek... ale predek me dostal z kawy zx
Forty> Ahoj hájsájdre , jasně že mám , Smiley Xtra Add-on for Firefox! Rychle a automaticky vloží požadovaný smajlík bez nutnosti na něj klikat , stačí si to prostě jenom přát a je to! Množství smajlů v textu se tak dá ve stejném čase a bez velké námahy až zdesetinásobit! Můžu jedině doporučit!
2SpikeMT - pokud se v provozu nesoustredis vzdy na 100%, tak radeji rychle zacni,nez si neco udelas Prave v provozu na silnici musi davat clovek nejvetsi pozor, no ni?!
Jestli je lepší tohle nebo tamto od rejže, tůhleto od brambor, případně špageťák, to těžko posoudit , ona většina rozdílů se v provozu asi pak stejně smazává jezdcem! Každopádně na pohled je to opět děs běs , stejně jako ta nová Kawa... Vypadá to jak pokrešenej rozpočtovej skútr! To aspoň ten "starej Gixer" s tím světlem z RSVčka byl celkem koukatelnej , ale tohle? Vždyť vedle toho i to S1000RRR (který se mi nikdy nelíbilo ) vypadá jako překrásná mašina! Vlastně vedle Suzuki mi to BMW asi poprvé co ho vidím vůbec nepříjde špatné! Ale holt Japonci (aj německý motorky, ale ti aspoň umí auta ) asi nikdy nebudou moc na koukání, ale spíš čistě na užitek...
Ne, není. Pokud vím, tak to nařízení platí až od roku 2016 a nejsem si jistý, zda je definitivní. Pevně věřím, že ne. Současné řešení kdy si můžu vybrat je podle mě naprosto vyhovující.
Už bych si motorku bez všech těch elektronickejch fičur nekoupil. Vypnout pro potřeby ježdění na okruhu se to dá vždycky a v běžném provozu, kdy není soustředení pilota vždy 100%-ní se v krizovce sakra hodí. A když přijde mokro, tak také. Můj bajk má na prdeli skoro 180 koní, a jsem sakra rád, že tam mám TC a semi-integrální ABS.
A na závěr ... není náhodou nějaký EU předpis že od příštího roku musí být všechny bajky s ABS?
Ješte maličkost, když už jsem se rozkecal, je rozdíl být setsakramentsky rychlý a užít si surovou jízdu...
Co si budem povídat, první co se v top Gearu udělá, hledá se jak se vypýná ABS a ESP pak se jede na trať...
Samozřejmě pokud pomocníky nevypneš tak jedeš rychlěji a více po elektronikou vytyčených "kolejích" ale kde je pak zábava, kde je smyk... kde je adrenalin a chvění v podbřišku? K řečem o předjíždění vyježdenými vlky se nemá smysl už ani vyjadřovat je to takové staré omleté téma...
To SensationBlack: Samozřejmě, že v provozu chyby dělám a dělat je budu. A kolikrát to bylo jen o vlásek a to v helmě jen lítaly sociální pracovnice na vlastní adresu. Ale kdybych tu chybu neudělal a nedostal se z ní, nikdy bych neměl příležitost se z ní poučit. A upřímně, zatím jsem nikdy neměl problém s tím, že mám na zadku přes 150 koní. Ten skutečný problém byl a bude v tom, kolik jich na zadní kolo pustit plynovou rukojetí.
Pepino, máš pravdu "tichý" bajky jsou nebezpečný
Že na Tebe vždycky ten ďábel zařval, jsi mezi námi
Moje krédo - a ne jediný : na všem se dá jezdit pomalu
(až na dvoutakty - na těch"se to tam musí sázet"...)
Mým "klukům"(dnes 36,43), se ode mne dostalo do jejich
bajkerských začátků jedinýho poučení:
zapomeň na to, co Tě učili v autoškole - na motocyklu nemáš přednost nikdy, tak jako Tě nikdo nikdy nevidí !
To všechno o čem se tu bavíme je o možnosti volby... Já nevím jak vy, ale já si radši koupím motorku bez těch elektronických berliček proto, že kromě faktoru zábavy bude navíc lehčí a levnější. K čemu mi je, že ty kraviny můžu vypnout, když je musím v kupní ceně zaplatit aniž bych je kdy využil? To je jako s novou Hayabusou, optimalizují se součástky na co nejnižší váhu, aby ve finále přibrala deset kilo jen kvůli koncovkám co splňují Euro3. Jinými slovy, optimalizujeme součástky, které jsou pro skutečné jízdní výkony důležité, abychom ten souhrn malých benefitů nakonec vyplýtvali na přidaných zbytečnostech.
Když pominu tu skupinu,co opravdu velkej sport nevyužijou a strachy si na něm ani neužijou,tak je tu taky pár jezdců co se vyřáděj na okruhu.V provozu se kochaj a nepotřebujou si zvedat sebevědomí závoděním se snaživejma šestkařema.No a pak je tu skupina v mý velikosti co jim ani nic jinýho nezbyde,než vzít 848-1198,RSV,nebo litrový GSX,když chtěj silnici...
Flajtr: To je právě ten problém, naco je člověku kterej na to nemá taková mašina? Pak potkáš borce na litovým sportu a předjíždíš ho na slabé nahaté šestce na cestovních gumách vnějškem.
Sportovní litry jsou prostě mašiny pro vyježděný zkušený jezdce a takovej ty pomocníky potřebovat nebude (možná vypínatelný ABS - brždění si na běžné silnici nemůžeš vždycky naplánovat).
Ještě bych dodal ESP, ABS, UEFA, KGB a CIA mi tam nechyběji...
Kdyby tam byly a šli vypnout nevadilo by mi to...
Přepínání map A,B,C je tam na nic... bohatě by stačil
FULL Throttle a RAIN režim...
Cca po dvou tisících km, jsem uplne prestal mapy používat...
Vzpomenu si pouze za deste ze tam je C-ko které méně cuká...
Takže pak zatroubím, zablikám dálkovým a pak co najdu spínač
tak přepnu. Jinak žádný asistent mi nechybý. Asistenka to by už bylo o nečem jiném.
Přátelé ja tento stroj mám a jsem nadmíru spokojen hravostí, ovladatelností a mám obrovský respekt z ďábla který na mě zařve nad 10tis. Je to teda K9 takže nemá bohužel a možná pro mě (tří Péčkovýho) bohudík Bremba...
15let jsem na motorce neseděl napsoledy Jawka třipáďo, měl jsem se dle všech rad co jsem si vyslechl už dávno zabít...
Jsem zde žiju a v plavkách nosím brambori tři... Jednu velkou a ty menší imitují koule
V podstatě se na ní učím jezdit... takže klidně mohu doporučit i jezdcum méně zkušeným, je zapotřebí teda značný
kapítál sebeovládání. Zejména v době vymírajících a klesajících prodejů supesportů... Jak je móda jezdit na silném stroji tak je móda jezdit tak slátaninách typu CrossCountry, StreeCrossDragster, SupesSportEnduroTraktor, EnduroChopper, ChoproPitbike atd...
Ferrari má el. pomocníky taky.Jdou vypnout,takže je to použitelný pro drsňáky i pro pitomce co by neměli dostat ani řidičák.Na druhou stranu má spousta pitomců jenom silnější sebereflexi a navíc větší talent,takže můžou s respektem a pomocníkama začít jezdit vysněnou károu a za rok dávaj na prdel drsňákům i svypnutím všeho...
Vývoj je zákonitý a je dobře, že k němu dochází.
Ovšem všechny ty nové a nové "fíčury"
znamenají taky neustálý růst cen. Takže "zaplaťpánbůh"
za ojetiny od těch z nás, kteří ZAVČAS zjistí, že
na TAKOVÝ motocykl "nemají" přes veškerou tu ochranu,
co se výrobci snaží dodat.
asi něco podobnýho, co napsal IvanDvoutakt... bez eletroniky to klouzne a dá se to číst. když klouzne motka s elektronikou zaplou naplno a jezdec na to spolíhá, tak je to celý v prd...
já bych sice taky na ostrou verzi neměl ale právě proto si takovou motorku nekupuju!
anebo bude hezčí když budeme mít všichcni idioti nejkrutopřísnější r1, s1000rr, rsv4, panigale a já nevim co všechno abysme vypadali jako správní piloti ale ve skutečnosti budeme mít všichni přeplý na mód "náledí" takže motorka bude mít maximum 5kW?
jo, všichni machrujem jak jsme krutopřísní piloti ale přitom je to úplně stejný jak chodit kolem vody s bramborou v plavkách.
jak jsem říkal, ja bych na takovou motorku neměl ale právě proto si koupím něco vhodnějšího.
to je jakobych se bál výkonu ferrari tak si do něho nechal dat tříválec z fóbie, smysl to dává stejně
Je to především zábava, takže řeči typu "neumíš-zabij se" jsou hooodně mimo a snad to nikdo nemůže myslet vážně a jde vidět jaký paka se na silnici pohybují. Na druhou stranu, neříkám, že motorky s asistentama vyhledávám ! A nakonec, pokud se lidi nebudou řídit egem, nebo mindrákem nedostatku v kalhotách tak musí uznat, že SS je na silnici až moc a zvlášť takhle silnej. Takže MŮJ názor na to je, že si vybírám motorku aspoň trochu přiměřenou svým schopnostem, využitelnou v provozu a pak nějaký asistenty ani moc neřeším.
At tam ta elektronika klidne je, ale at to jde teda vypnout. To prece neni takovej problém udělat.
Já osobně jsem pro. NEchodim jenom lítat ale taky se rád svezu a dýl jak tejden to bez motorky nevydržim takže jakmile to jde, počasí nepočasí, sednu a chci se projet. Tak nějak normálně a lidsky. A když jedu na motorce, je 8 stupňů a voda mi stříká od kol, tak bych byl za ABS a Kontrolu trakce dal prst na levý ruce, když pak někde dobržďuju. Ruku na srdce kolik lidí si tohle pořídí tak že na to rovnou nazujou slicky a laminát aby tyhle "berličky" nepotžebovali nekde za nečasu.
No vono bez elektroniky to už moc nepude.Výkony letí furt nahoru,ale u lidí sem si nějakýho vývoje moc nevšim.Asi to bude třeba jak s navigacema.Někdo podle ní vjede tupě i na pole a někdo si nechá jen poradit...
//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html
Vypada vyborne, ale zustavam u K6 :)
no kua to to trvalo nez zacali davat monobloky u suzuki porad dle me vede nej tachometr.nejhezci barvy-modra. a zadek... ale predek me dostal z kawy zx
Prostě parádní stroj bez kompromisů.
DMC.motobiker> jj, jsem si říkal, že v tom něco takovýho bude, protože jinak by člověk tolik smajlů v jednom textu nikdy nepoužil...
Forty> Ahoj hájsájdre , jasně že mám , Smiley Xtra Add-on for Firefox! Rychle a automaticky vloží požadovaný smajlík bez nutnosti na něj klikat , stačí si to prostě jenom přát a je to! Množství smajlů v textu se tak dá ve stejném čase a bez velké námahy až zdesetinásobit! Můžu jedině doporučit!
2SpikeMT - pokud se v provozu nesoustredis vzdy na 100%, tak radeji rychle zacni,nez si neco udelas Prave v provozu na silnici musi davat clovek nejvetsi pozor, no ni?!
DMC.motobiker> ty máš v prohlížeči nějakej plug-in, kterej ti zadává smajlíky automaticky viď ??
Jestli je lepší tohle nebo tamto od rejže, tůhleto od brambor, případně špageťák, to těžko posoudit , ona většina rozdílů se v provozu asi pak stejně smazává jezdcem! Každopádně na pohled je to opět děs běs , stejně jako ta nová Kawa... Vypadá to jak pokrešenej rozpočtovej skútr! To aspoň ten "starej Gixer" s tím světlem z RSVčka byl celkem koukatelnej , ale tohle? Vždyť vedle toho i to S1000RRR (který se mi nikdy nelíbilo ) vypadá jako překrásná mašina! Vlastně vedle Suzuki mi to BMW asi poprvé co ho vidím vůbec nepříjde špatné! Ale holt Japonci (aj německý motorky, ale ti aspoň umí auta ) asi nikdy nebudou moc na koukání, ale spíš čistě na užitek...
Btw. 180 koní pod prdelí u BMW? Na klice možná jo, ale pod prdelí určitě ne. Já jich mám taky na klice 175, ale pod zadek se dostane tak 155...
Ne, není. Pokud vím, tak to nařízení platí až od roku 2016 a nejsem si jistý, zda je definitivní. Pevně věřím, že ne. Současné řešení kdy si můžu vybrat je podle mě naprosto vyhovující.
Už bych si motorku bez všech těch elektronickejch fičur nekoupil. Vypnout pro potřeby ježdění na okruhu se to dá vždycky a v běžném provozu, kdy není soustředení pilota vždy 100%-ní se v krizovce sakra hodí. A když přijde mokro, tak také. Můj bajk má na prdeli skoro 180 koní, a jsem sakra rád, že tam mám TC a semi-integrální ABS.
A na závěr ... není náhodou nějaký EU předpis že od příštího roku musí být všechny bajky s ABS?
Zase po letech bajk od Suzy, do kterýho bych šel...možná...
Ješte maličkost, když už jsem se rozkecal, je rozdíl být setsakramentsky rychlý a užít si surovou jízdu...
Co si budem povídat, první co se v top Gearu udělá, hledá se jak se vypýná ABS a ESP pak se jede na trať...
Samozřejmě pokud pomocníky nevypneš tak jedeš rychlěji a více po elektronikou vytyčených "kolejích" ale kde je pak zábava, kde je smyk... kde je adrenalin a chvění v podbřišku? K řečem o předjíždění vyježdenými vlky se nemá smysl už ani vyjadřovat je to takové staré omleté téma...
To SensationBlack: Samozřejmě, že v provozu chyby dělám a dělat je budu. A kolikrát to bylo jen o vlásek a to v helmě jen lítaly sociální pracovnice na vlastní adresu. Ale kdybych tu chybu neudělal a nedostal se z ní, nikdy bych neměl příležitost se z ní poučit. A upřímně, zatím jsem nikdy neměl problém s tím, že mám na zadku přes 150 koní. Ten skutečný problém byl a bude v tom, kolik jich na zadní kolo pustit plynovou rukojetí.
Pepino, máš pravdu "tichý" bajky jsou nebezpečný
Že na Tebe vždycky ten ďábel zařval, jsi mezi námi
Moje krédo - a ne jediný : na všem se dá jezdit pomalu
(až na dvoutakty - na těch"se to tam musí sázet"...)
Mým "klukům"(dnes 36,43), se ode mne dostalo do jejich
bajkerských začátků jedinýho poučení:
zapomeň na to, co Tě učili v autoškole - na motocyklu nemáš přednost nikdy, tak jako Tě nikdo nikdy nevidí !
To všechno o čem se tu bavíme je o možnosti volby... Já nevím jak vy, ale já si radši koupím motorku bez těch elektronických berliček proto, že kromě faktoru zábavy bude navíc lehčí a levnější. K čemu mi je, že ty kraviny můžu vypnout, když je musím v kupní ceně zaplatit aniž bych je kdy využil? To je jako s novou Hayabusou, optimalizují se součástky na co nejnižší váhu, aby ve finále přibrala deset kilo jen kvůli koncovkám co splňují Euro3. Jinými slovy, optimalizujeme součástky, které jsou pro skutečné jízdní výkony důležité, abychom ten souhrn malých benefitů nakonec vyplýtvali na přidaných zbytečnostech.
Když pominu tu skupinu,co opravdu velkej sport nevyužijou a strachy si na něm ani neužijou,tak je tu taky pár jezdců co se vyřáděj na okruhu.V provozu se kochaj a nepotřebujou si zvedat sebevědomí závoděním se snaživejma šestkařema.No a pak je tu skupina v mý velikosti co jim ani nic jinýho nezbyde,než vzít 848-1198,RSV,nebo litrový GSX,když chtěj silnici...
Flajtr: To je právě ten problém, naco je člověku kterej na to nemá taková mašina? Pak potkáš borce na litovým sportu a předjíždíš ho na slabé nahaté šestce na cestovních gumách vnějškem.
Sportovní litry jsou prostě mašiny pro vyježděný zkušený jezdce a takovej ty pomocníky potřebovat nebude (možná vypínatelný ABS - brždění si na běžné silnici nemůžeš vždycky naplánovat).
Ještě bych dodal ESP, ABS, UEFA, KGB a CIA mi tam nechyběji...
Kdyby tam byly a šli vypnout nevadilo by mi to...
Přepínání map A,B,C je tam na nic... bohatě by stačil
FULL Throttle a RAIN režim...
Cca po dvou tisících km, jsem uplne prestal mapy používat...
Vzpomenu si pouze za deste ze tam je C-ko které méně cuká...
Takže pak zatroubím, zablikám dálkovým a pak co najdu spínač
tak přepnu. Jinak žádný asistent mi nechybý. Asistenka to by už bylo o nečem jiném.
Přátelé ja tento stroj mám a jsem nadmíru spokojen hravostí, ovladatelností a mám obrovský respekt z ďábla který na mě zařve nad 10tis. Je to teda K9 takže nemá bohužel a možná pro mě (tří Péčkovýho) bohudík Bremba...
15let jsem na motorce neseděl napsoledy Jawka třipáďo, měl jsem se dle všech rad co jsem si vyslechl už dávno zabít...
Jsem zde žiju a v plavkách nosím brambori tři... Jednu velkou a ty menší imitují koule
V podstatě se na ní učím jezdit... takže klidně mohu doporučit i jezdcum méně zkušeným, je zapotřebí teda značný
kapítál sebeovládání. Zejména v době vymírajících a klesajících prodejů supesportů... Jak je móda jezdit na silném stroji tak je móda jezdit tak slátaninách typu CrossCountry, StreeCrossDragster, SupesSportEnduroTraktor, EnduroChopper, ChoproPitbike atd...
Ferrari má el. pomocníky taky.Jdou vypnout,takže je to použitelný pro drsňáky i pro pitomce co by neměli dostat ani řidičák.Na druhou stranu má spousta pitomců jenom silnější sebereflexi a navíc větší talent,takže můžou s respektem a pomocníkama začít jezdit vysněnou károu a za rok dávaj na prdel drsňákům i svypnutím všeho...
Vývoj je zákonitý a je dobře, že k němu dochází.
Ovšem všechny ty nové a nové "fíčury"
znamenají taky neustálý růst cen. Takže "zaplaťpánbůh"
za ojetiny od těch z nás, kteří ZAVČAS zjistí, že
na TAKOVÝ motocykl "nemají" přes veškerou tu ochranu,
co se výrobci snaží dodat.
asi něco podobnýho, co napsal IvanDvoutakt... bez eletroniky to klouzne a dá se to číst. když klouzne motka s elektronikou zaplou naplno a jezdec na to spolíhá, tak je to celý v prd...
ale přepínání palivovéch map tam je aji tak...
já bych sice taky na ostrou verzi neměl ale právě proto si takovou motorku nekupuju!
anebo bude hezčí když budeme mít všichcni idioti nejkrutopřísnější r1, s1000rr, rsv4, panigale a já nevim co všechno abysme vypadali jako správní piloti ale ve skutečnosti budeme mít všichni přeplý na mód "náledí" takže motorka bude mít maximum 5kW?
jo, všichni machrujem jak jsme krutopřísní piloti ale přitom je to úplně stejný jak chodit kolem vody s bramborou v plavkách.
jak jsem říkal, ja bych na takovou motorku neměl ale právě proto si koupím něco vhodnějšího.
to je jakobych se bál výkonu ferrari tak si do něho nechal dat tříválec z fóbie, smysl to dává stejně
Je to především zábava, takže řeči typu "neumíš-zabij se" jsou hooodně mimo a snad to nikdo nemůže myslet vážně a jde vidět jaký paka se na silnici pohybují. Na druhou stranu, neříkám, že motorky s asistentama vyhledávám ! A nakonec, pokud se lidi nebudou řídit egem, nebo mindrákem nedostatku v kalhotách tak musí uznat, že SS je na silnici až moc a zvlášť takhle silnej. Takže MŮJ názor na to je, že si vybírám motorku aspoň trochu přiměřenou svým schopnostem, využitelnou v provozu a pak nějaký asistenty ani moc neřeším.
At tam ta elektronika klidne je, ale at to jde teda vypnout. To prece neni takovej problém udělat.
Já osobně jsem pro. NEchodim jenom lítat ale taky se rád svezu a dýl jak tejden to bez motorky nevydržim takže jakmile to jde, počasí nepočasí, sednu a chci se projet. Tak nějak normálně a lidsky. A když jedu na motorce, je 8 stupňů a voda mi stříká od kol, tak bych byl za ABS a Kontrolu trakce dal prst na levý ruce, když pak někde dobržďuju. Ruku na srdce kolik lidí si tohle pořídí tak že na to rovnou nazujou slicky a laminát aby tyhle "berličky" nepotžebovali nekde za nečasu.
p.s.:Spíš bych elektroniku sebral závodníkům.Tam je taky kolikrát vidět jak jen tupě tahaj a srovná se to samo.
No vono bez elektroniky to už moc nepude.Výkony letí furt nahoru,ale u lidí sem si nějakýho vývoje moc nevšim.Asi to bude třeba jak s navigacema.Někdo podle ní vjede tupě i na pole a někdo si nechá jen poradit...