globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
WobRetnuh (111) napsal 18.11.2022 v 08:18

Pekny test diky
Pokud mne pamet neklame, tak Peugeot Tweet byl vzdy jen prevleceny SYM Symphony, samozrejme nevim, jestli je to tak stale, ale podle fotek by mohlo. Pak je opravdu vtipny ten uvod clanku, kde pisete, ze testujete evropske a ne thaiwanske skutry .

puffybodie (390) napsal 18.11.2022 v 08:06

Tak zásadní nevýhoda je jasná i z videa. Pokud máte vice jak 175cm tak to není stroj pro vás. Ten Peugeot vypadá mít o něco výše řidítka, ale u Liberty je to zoufalství s tím mistem. Navíc Piaggio ma problém i s tou nádrží pod sedlem tim je je tvarovaná po obvodu a je prakticky nemožné tam dostat slibovaný obsah benzínu. Hnědé sedlo a tu barvu to má protože je to speciální edice podle italské známé čokolády za což se i priplaci. A "ital" je dělaný ve Vietnamu za italskou cenu, zatímco na Peugeotu je vidět, že to je dělané z dílů, které se Sym válí roky z dávno nevyráběnych skútrů. Navíc pro sebe nebo Lambrettu si Sym dává více práce s kvalitou. A stačí se podívat v Itálii co se prodává a co jezdí v této kategorii a zdaleka to není ani jeden z nich a nikdy nebude

Jofré (211) napsal 17.11.2022 v 20:55

Měl jsem Aprilia Sarabeo 125 2010, opticky hodně podobný těm v testu, jen těžší, ale výkonnější kapalinou chlazený motor a jízdní vlastnosti super. Byl to držák.

nevo7 (95) napsal 17.11.2022 v 19:38

Na Piaggiu na palubke, namiesto chrómu by som si vedel predstaviť čierny klavírny lak, na čo nadávajú v autách.

Milan1963 (272) napsal 17.11.2022 v 19:36

Piaggio. Mám ho ( i když starší ) a propracovanost itala je znát. U mně je to jednoznačné.

Sir_CHerokee (117) napsal 17.11.2022 v 13:58

Tak nějak nevím, jaké emoce mají rozhodovat u skútru, zjevně nejsem cílovka. Ale chápal jsem u holek v Barceloně, co na Vespách kvůli šatům jezdily bokem. To bylo elegantní...

valsidalxam (37) napsal 17.11.2022 v 12:23+2

nevravím, že zlé skútre. Ale ked na to človek šupne nejaký lepší kufor, tak už od ceny SHčka , ktoré ho má v cene (bekľúčovosť prístupu by už bol len ako bonus ) veru daleko nebude.
Takže z týchto dvoch rovnopodlahových skutrov by som bral SH :)

Komik64 (3039) napsal 17.11.2022 v 11:58

Jen pozn. = kdysi jsem se svez na nějakým tom malým "polepeným turbo"Peugeotu a na tu kubaturu to jelo fakt báááječně (měl jsem i báječnýho silnějšího Runnera 200 vod G., takže celkem mám s čím srovnávat...)...
Taky jsem jel na Metropolisu a taky slušný, ale 3-4 kolky jsou i lepší...
Pak jsou tam ovšem asi další věci, na který upozorňuje pajapaja...

pajapaja (37) napsal 17.11.2022 v 11:17+1

A co takhle reálná spotřeba,servisní intervaly.náklady na servisní prohlídky .....jen jste se kluci svezli a vypovídací hodnota? Odpovězte si sami.

3 reakce

Jarda
Jarda 17.11.2022 v 16:06

Díky za názor. Ono i když by tam kluci dopsali tu spotřebu, servisní intervaly nebo ceny prohlídky, tak stejně budou chybět pocity spolujezdce a jízdní fotky, reálná hmotnost skútru na váze ve Feroně nebo jaká je jízda v dešti nebo jak to svítí v noci. Nikdy to nebude stoprocentní a nikdy nebudou všichni spokojeni. Takže vypovídající hodnota testu o dvou kapitolách se sto fotkami, 30 minutovým videem bude stejně pro spoustu lidí nulová a kluci se jen povozili. A proto je tu databáze motorkářů, kde jsou další data nebo si prostě můžeš skútry půjčit a udělat také test zdarma pro všechny, my budeme jen radi.


K167 (1471) napsal 17.11.2022 v 09:25

Šikovné.




TOPlist