MV Agusta Rush 1000: Když je vám Brutale málo
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Milagro/Cristina Pertile | Zveřejněno: 17.12.2020 | Zobrazeno: 18 273x
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Milagro/Cristina Pertile | Zveřejněno: 17.12.2020 | Zobrazeno: 18 273x
Krásná,ale provozovatelná jen pro záprdky.
pozrel som si obrázky a páčili sa mi tri veci - domček uprostred jazera, prilba arai a zdvihák
1 reakce
Taková raketa a držáky zrcátek jak z Aliexpressu a nejpikantnější je to koženkové madlo pro spolujezdce To je jedinečná designová perla, ještě lepší než ten papundekl s karbonovým potiskem na zadním kole....
... nemam slov. Masaker
Líbí...moc...
300 ??
Leda na letišti ...
Vypadá "to", jako kdyby "tomu" někdo ustřelil zadel bazukou .
Oku (aspoň mému)*ladí* jedině pohled zezadu(!) na řidítka
s displejem, ALE zase jedině když na té fotce chybí zrcátka .
Zadní kolo - jedině kdyby mělo stejný paprsky jako to přední !
A to "bidýlko" vzadu je pro koho ? A na kolik kilometrů jízdy ??
Už když na to sedne 40kg děcko, tak bude rozložení hmotnosti
na přední a zadní kolo nebezpečným prarmetrem .
Nj, Honzisi, zase jen moje subjektivní názory a pohledy ,
ale každopádně ZASE velkej dík za Tvoji *hoknu* s překladem
2 reakce
Prijde mi to jako nahac na steroidech
Naháč a 300 km/h ? Není to nejak málo ?
po dlouhe dobe jsem zvlhnul . muscle bike jak ma byt, vykony mimo planetarni. Design je vec kazdeho, podle me je to brutalne krasny.
Jako asi by mi to doma nevadilo.
Mě se to nelíbí. Chybí tomu elegance italských motorek.
MVcka se mi libi....nikdy na nich jezdit nebudu ptze jsou pro lidi co maji 160cm ...ale tohle se mi nelibi. Jako hromada komponentu skoro za mic musi jezdit dobre, ale ten bike neni peknej. Jinak autor pise pokazde tak jak, kdyby jel ma piku.
186 suchou že před deseti rokama neměly tovární superbajky? Pod 170 suchý se před patnácti lety vešly sériový litry typu GSXR a ZX10R co si mohl koupit každej jouda z ulice
Kompozitní trubkový ocelový rám what? Že by MV měla s QS delší zkušenosti než kdo jinej what? Ale už jsem si u tohoto autora zvykl na novinářskou hyperbolu.
Jako, nic proti ničemu, ale posledních pár let má česká redakce mcz nadprůměrně kvalitní obsah sama o sobě, fakt jsou nutný tady ty překlady? (OTOH, chápu že sehnat do testu tuhle strojovnu nebude úplně snadný.)
A hrozně, hrozně, HROZNĚ nerad to přiznávám, ale oproti sériové Brutálce se mi Rush vážně líbí. Ne že by to nebyl designovej prasopes, ale odmyslet si ten pizza box za řidičem a povinný křidýlka, je to všechno takový nějaký... kompaktní, účelný, žádní falešní sobi, žádný vejfuky křečovitě protažený na druhou stranu a podobnej cirkus.
Ale možná jsem jenom zdegeneroval, vždyť už jsem s CB1000R 2021 vzal na milost i Hondu
2 reakce
Ahoj, Alan si komentáře překládá a požádal mě, abych na tenhle reagoval. Ten rám je kompozitní = složený z více druhů. Předek jsou chrommolybdenové trubky, přišroubované vzadu na hliníkové prvky. A MV je i podle mých vědomostí opravdu značkou, která má s OBOUSMĚRNÝM quickshifterem nejdelší zkušenosti u silničních homologovaných motorek. Dávala ho už v době, kdy Japonci začali objevovat kouzlou jednosměrných. Konkrétně, podle Alana, jej měla jako první F4 RR v roce 2013.
Trochu preplacany. Retro lampa a pak hodne hran, ale jako celek mi to nejak nesedi. Je mi blizsi Superveloce Oro. Majitel se urcite bude citit exkluzivne, protoze tohle na kazdy benzince nepotka. Ale jinak palec nahoru za odvahu, ze se nekdo pousti do maloseriovek...
Krása, do obýváku nebo do prosklené předsíně, nechal bych si nejspíš vyplést zadní kolo. No ale míč dohromady nedám, tak zase nic.
Kdybych na tomhle skvostu měl náhodou jezdit - díky za opěrku řidičova sedla. Neměla být nastojato ?
Nevím proč, ale u foto testujícího jezdce jsem si vzpomněl A. Schwarzeneggera ve filmu "Commando", jak vytrhl z auta přední sedačku a řídil ze zadní. To bude ale sobotou a promilem v krvi. Tak se omlouvám.
Za mně super, tedy kromě ceny
Nevím, ale vůbec se mi to nelíbí. Poslední dobou ten pověstný italský design nějak zadrhává. Přijde mi to jako laciný tunnig z benzínky. Kde jsou ty doby kdy Massimo Tamburini vyplodil Duc. 916 nebo MV F4.
Mašina je to fakt brutální, ale pěkná
za mě : Paráda !!! (mnohem víc než SUPERVELOCE..)
brutus design, to je úlet! Ale ten Alanovo styl, jak láme motorku pod sebe jak Doohan, to je děs běs
bože to je nádhera neskutečný mazec prostě MV Agusta neumí jedno jediné udělat ošklivou motorku. Za mě jedna z nejhezčích MV
Na nic to neodkazuje.To je divné.
Já bych asi volil klasickou Brutalku a ideálně na drátech
Je to hodně výstřední ale neřekl bych, že se tam to kolo nehodí :)
Spíše mě do očí bije a totálně mě mučí ten hnusný kaťák na svodu, to prostě na žádnou motorku nepatří!
Bohužel je to v dnešní době nutné zlo.
V rámci lokální české homologace tomu přednímu světlu a dennímu svícení myslím chybí zásadní design "Venda" prvek v podobě svítícího kosočtverce
https://www.youtube.com/watch?v=lzlYdDnOooY
Ta motorka má spoustu krásných detailů jako křidélka, lomená řidítka, spodní brýle atd, ale věci jako to červené bidélko pro ptáky, nebo zadní lité kolo, které ve mne asociuje poklici, mi vadí. Morton umí i nádherné věci ala Veloce, ale dokolakolem mně nemrzí, že odchází. Za mne moc hran a linek navíc, chybí tomu uhlazenost a je mi to na litr narváno moc masy do rozvoru 1415mm. Tříválce od MV mi všeobecně příjdou ladnější a pěkně výbušné už od spodu(zpřevodování by mne tady asi sralo).
Mít prostě kouli jen na silniční super naked, tak jdu jinam, limitka nelimitka.
2 reakce
Masakr motorka. Napůl moc líbí, napůl nelíbí. Kdybych měl volit, tak - ne. Ale je dobře, že takovou mašinu někdo udělal a pustil do světa. Ať se Gréta třeba posere
2 reakce
Tahle motka dělá čest svému jménu. Je skutečně brutální! Ale za mne nee.
Jako tohle je hrozná mrda
Já si nemůžu pomoct, ale jak se mi líbila F4 (první), tak se mi tyhle nový MV ani trošku nelíbí... A to zadní sedlo - chce se mi zvracet...
A poslední dobou mi připadá, že MV dělá jen "limitky"
Ale to je jen můj názor
3 reakce