husqvarna_svartpilen_801_2




MV Agusta Rush 1000: Když je vám Brutale málo

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ptakopysk (37) napsal 22.12.2020 v 13:42

Krásná,ale provozovatelná jen pro záprdky.

8enil (6) napsal 21.12.2020 v 18:28

pozrel som si obrázky a páčili sa mi tri veci - domček uprostred jazera, prilba arai a zdvihák

PasarloPipa (-22) napsal 21.12.2020 v 11:39-1

Taková raketa a držáky zrcátek jak z Aliexpressu a nejpikantnější je to koženkové madlo pro spolujezdce To je jedinečná designová perla, ještě lepší než ten papundekl s karbonovým potiskem na zadním kole....

JA-NE (767) napsal 21.12.2020 v 11:05

... nemam slov. Masaker

Farage (277) napsal 20.12.2020 v 23:06+1

Líbí...moc...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 20.12.2020 v 22:03

300 ??
Leda na letišti ...



Vypadá "to", jako kdyby "tomu" někdo ustřelil zadel bazukou .
Oku (aspoň mému)*ladí* jedině pohled zezadu(!) na řidítka
s displejem, ALE zase jedině když na té fotce chybí zrcátka .
Zadní kolo - jedině kdyby mělo stejný paprsky jako to přední !
A to "bidýlko" vzadu je pro koho ? A na kolik kilometrů jízdy ??
Už když na to sedne 40kg děcko, tak bude rozložení hmotnosti
na přední a zadní kolo nebezpečným prarmetrem .
Nj, Honzisi, zase jen moje subjektivní názory a pohledy ,
ale každopádně ZASE velkej dík za Tvoji *hoknu* s překladem

Zadrelvalec (20) napsal 20.12.2020 v 19:37

Prijde mi to jako nahac na steroidech

papiboy (1260) napsal 20.12.2020 v 15:45+1

Naháč a 300 km/h ? Není to nejak málo ?

Bothrops (249) napsal 20.12.2020 v 13:25+3

po dlouhe dobe jsem zvlhnul . muscle bike jak ma byt, vykony mimo planetarni. Design je vec kazdeho, podle me je to brutalne krasny.

Dablicek200Mph (298) napsal 20.12.2020 v 13:10

Jako asi by mi to doma nevadilo.

Heki (401) napsal 20.12.2020 v 13:07+3

Mě se to nelíbí. Chybí tomu elegance italských motorek.

HiddenSnake (27) napsal 20.12.2020 v 06:14-1+1

MVcka se mi libi....nikdy na nich jezdit nebudu ptze jsou pro lidi co maji 160cm ...ale tohle se mi nelibi. Jako hromada komponentu skoro za mic musi jezdit dobre, ale ten bike neni peknej. Jinak autor pise pokazde tak jak, kdyby jel ma piku.

FiZzeR (362) napsal 19.12.2020 v 23:39+2

186 suchou že před deseti rokama neměly tovární superbajky? Pod 170 suchý se před patnácti lety vešly sériový litry typu GSXR a ZX10R co si mohl koupit každej jouda z ulice

Kompozitní trubkový ocelový rám what? Že by MV měla s QS delší zkušenosti než kdo jinej what? Ale už jsem si u tohoto autora zvykl na novinářskou hyperbolu.
Jako, nic proti ničemu, ale posledních pár let má česká redakce mcz nadprůměrně kvalitní obsah sama o sobě, fakt jsou nutný tady ty překlady? (OTOH, chápu že sehnat do testu tuhle strojovnu nebude úplně snadný.)

A hrozně, hrozně, HROZNĚ nerad to přiznávám, ale oproti sériové Brutálce se mi Rush vážně líbí. Ne že by to nebyl designovej prasopes, ale odmyslet si ten pizza box za řidičem a povinný křidýlka, je to všechno takový nějaký... kompaktní, účelný, žádní falešní sobi, žádný vejfuky křečovitě protažený na druhou stranu a podobnej cirkus.
Ale možná jsem jenom zdegeneroval, vždyť už jsem s CB1000R 2021 vzal na milost i Hondu

2 reakce

Honzis
Honzis 21.12.2020 v 10:58

Ahoj, Alan si komentáře překládá a požádal mě, abych na tenhle reagoval. Ten rám je kompozitní = složený z více druhů. Předek jsou chrommolybdenové trubky, přišroubované vzadu na hliníkové prvky. A MV je i podle mých vědomostí opravdu značkou, která má s OBOUSMĚRNÝM quickshifterem nejdelší zkušenosti u silničních homologovaných motorek. Dávala ho už v době, kdy Japonci začali objevovat kouzlou jednosměrných. Konkrétně, podle Alana, jej měla jako první F4 RR v roce 2013.


Taliján (17) napsal 19.12.2020 v 22:02

Trochu preplacany. Retro lampa a pak hodne hran, ale jako celek mi to nejak nesedi. Je mi blizsi Superveloce Oro. Majitel se urcite bude citit exkluzivne, protoze tohle na kazdy benzince nepotka. Ale jinak palec nahoru za odvahu, ze se nekdo pousti do maloseriovek...

Badyss (-4) napsal 19.12.2020 v 20:30

Krása, do obýváku nebo do prosklené předsíně, nechal bych si nejspíš vyplést zadní kolo. No ale míč dohromady nedám, tak zase nic.
Kdybych na tomhle skvostu měl náhodou jezdit - díky za opěrku řidičova sedla. Neměla být nastojato ?
Nevím proč, ale u foto testujícího jezdce jsem si vzpomněl A. Schwarzeneggera ve filmu "Commando", jak vytrhl z auta přední sedačku a řídil ze zadní. To bude ale sobotou a promilem v krvi. Tak se omlouvám.

JollyJoker (1004) napsal 19.12.2020 v 19:58

Za mně super, tedy kromě ceny

standamz (3) napsal 19.12.2020 v 18:50-2+3

Nevím, ale vůbec se mi to nelíbí. Poslední dobou ten pověstný italský design nějak zadrhává. Přijde mi to jako laciný tunnig z benzínky. Kde jsou ty doby kdy Massimo Tamburini vyplodil Duc. 916 nebo MV F4.

Juraj22 (169) napsal 19.12.2020 v 18:02+1

Mašina je to fakt brutální, ale pěkná

chfox44 (13) napsal 19.12.2020 v 17:48+1

za mě : Paráda !!! (mnohem víc než SUPERVELOCE..)

SuperSic58 (1308) napsal 19.12.2020 v 17:41+2

brutus design, to je úlet! Ale ten Alanovo styl, jak láme motorku pod sebe jak Doohan, to je děs běs

SLAY (810) napsal 19.12.2020 v 16:59-1+2

bože to je nádhera neskutečný mazec prostě MV Agusta neumí jedno jediné udělat ošklivou motorku. Za mě jedna z nejhezčích MV

nahllowSKY (315) napsal 19.12.2020 v 16:22-1+1

Na nic to neodkazuje.To je divné.

Brukev (850) napsal 19.12.2020 v 15:20+1

Já bych asi volil klasickou Brutalku a ideálně na drátech

Grenes (8) napsal 19.12.2020 v 14:13

Je to hodně výstřední ale neřekl bych, že se tam to kolo nehodí :)
Spíše mě do očí bije a totálně mě mučí ten hnusný kaťák na svodu, to prostě na žádnou motorku nepatří!
Bohužel je to v dnešní době nutné zlo.

Kuzin (10) napsal 19.12.2020 v 13:34

V rámci lokální české homologace tomu přednímu světlu a dennímu svícení myslím chybí zásadní design "Venda" prvek v podobě svítícího kosočtverce

https://www.youtube.com/watch?v=lzlYdDnOooY

opic26 (457) napsal 19.12.2020 v 11:27+3

Ta motorka má spoustu krásných detailů jako křidélka, lomená řidítka, spodní brýle atd, ale věci jako to červené bidélko pro ptáky, nebo zadní lité kolo, které ve mne asociuje poklici, mi vadí. Morton umí i nádherné věci ala Veloce, ale dokolakolem mně nemrzí, že odchází. Za mne moc hran a linek navíc, chybí tomu uhlazenost a je mi to na litr narváno moc masy do rozvoru 1415mm. Tříválce od MV mi všeobecně příjdou ladnější a pěkně výbušné už od spodu(zpřevodování by mne tady asi sralo).
Mít prostě kouli jen na silniční super naked, tak jdu jinam, limitka nelimitka.

Codo (354) napsal 19.12.2020 v 11:22-1+1

Masakr motorka. Napůl moc líbí, napůl nelíbí. Kdybych měl volit, tak - ne. Ale je dobře, že takovou mašinu někdo udělal a pustil do světa. Ať se Gréta třeba posere

rogih (1005) napsal 19.12.2020 v 11:05

Tahle motka dělá čest svému jménu. Je skutečně brutální! Ale za mne nee.

hluska (156) napsal 19.12.2020 v 10:46+3

Jako tohle je hrozná mrda

Pumpido (375) napsal 19.12.2020 v 10:29+5

Já si nemůžu pomoct, ale jak se mi líbila F4 (první), tak se mi tyhle nový MV ani trošku nelíbí... A to zadní sedlo - chce se mi zvracet...
A poslední dobou mi připadá, že MV dělá jen "limitky"
Ale to je jen můj názor

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist