Moto Guzzi V9 Bobber Sport: sportovec pohodář
Text: Martin Hakl | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 26.9.2019 | Zobrazeno: 19 043x
Text: Martin Hakl | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 26.9.2019 | Zobrazeno: 19 043x
Melich, ja som to uviedol ako alternatívu,padáky apriori neodsudzujem a isto sú situácie,keď pomôžu lepšie.A závisí to asi aj od modelu motorky. Ja som moju položil a veko len ľahko odrené,len som zatrel farbou a nič nevidno. A jak pozerám,tak pozerám,diera sa tam na mojej ani urobiť nedá.
to: Frankie - pro tvou informaci je tu ještě motor 1400 používaný v "kačeně" a prochází mu to...
to: Guzalkara - jedna věc je cena padáků vs. ventilového víka, druhá věc je že s dírou ve víku si v tu chvíli dolítal Batmane... Zrovna před 14 dny jsem se jen díky padáku mohl vrátit z Mandella po svejch.
Chlapi,čo máte stále s tým " fúkaním" ?
Ja som si naháče kupoval práve preto,že na nich fúka. Tak to má na naháčovi byť a to je tá správna pohoda. Zvlášť na klasike.Fúkanie,vibrácie,pekný zvuk a vzhľad,primerané jazdné vlastnosti,to sú zdroje pozitývnych emócií. Silnejší motor? Načo? Tento aspoň musíš viac žmýkať=ďalší zdroj emócií.
Kto toto neakceptuje,musí zmeniť motorku...
capan: souhlas, kdybych za to chtel tahat tak si koupim jinou motorku a ne V9. Nerikam ze tech 40kW je raketa, ale prakticky plochy kroutak od 2000 otacek je ten pravy zazitek, ktery si na tehle motorce vychutnavam. Jako kdyby tam dali ten samy ale vyladeny motor z V85 TT tak by to byla motorka par excellence.
Ano, nad 100km/h uz to fouka, pocitove se to vyrazne lame mezi 110-120km/h, ale do 100 je to neskutecna pohoda na to, ze je to kompletne bez ochrany pred vetrem.
Mam 180cm, navic kevlar jeans s masivnimi hranici kolen a holeni a stejne mi k valcum zbyva jeste nekolik centimetru..
"...aj tak je to od 100 kmh utrpenie kvoli vetru a do 100 to ide pekne aj s takymto motorom."
Utrpenie? A nebude to tým,že si rozmaznaný?
Podľa mňa to ide pekne aj nad 100 .
Mi to pripadá,že si tú svoju V7 nepochopil...
Je pravda, ze na V7 III sa zmestim v pohode s na Bobbera som sa v pohode neposkladal, mam 190 ;) Neviem ci je to stupackami, celkovou stavbou alebo cim. Na takuto motorku ten motor staci, aj tak je to od 100 kmh utrpenie kvoli vetru a do 100 to ide pekne aj s takymto motorom.
jendo,nie je slabá,do premávky to stačí a hlavne fan faktor tejto motorky nie je o výkone.
motorka vypadá úžasně, ale ten pilot má nějakej "votrávenej" výraz...
Pěkná motorka, ale slabší motor...
Tie padáky dosť pošpatia motorku. Ich cena je 200-300€. Ventilové veko,ktoré sa pri páde na asfalt najskôr poškodí, stojí okolo 80€.Ak ho treba vôbec meniť.Píšem o staršom modeli V7ll. Tu to bude snáď podobné.
Zvuk je s pribúdajúcimi normami slabučký a k takejto motorke jednoducho pekný ,drsnejší zvuk patrí. Mistral je ok. A vôbec neotravuje pri dlhej jazde.
@Frankie větší objem vzduchem chlazený Guzzi dělá a to Moto Guzzi Audace na tu si brousím zuby
Frankie mi hovori z duse chcelo by to vacsi motor
Motka je fakt krásná. Nicméně musím říct, že posez na bobrovi mi vůbec, ale vůbec nevyhoval. Když jsem testoval (ovšem ne toto provedení "Sport"), tak jsem myslel, že z toho upadnu v každé zatáčce, měl jsem pocit jak na nějaké pojízdné židli. Prostě jsem se s ní za těch pár kilometrů vůbec nezžil. Mám 186 com a nebyl jsem schopen se na to nějak rozumně polámat. Ale krásná je, to se musí nechat.
Krásná. Ale pořád se nemůžu zbavit dojmu, že by jí slušel větší objem
Akorát se obávám, že vzducháč s vyšším objemem by už neprošel skrz normy...
Petr7474: vždyť V7 je o poznání menší. to jsi na ní musel mít kolena NAD válci, ne?
Moc hezky clanek. Diky. Bobbera v "normalni" verzi mam od jara, takze souhlas s autorem ve vetsine postrehu. Ze zacatku prvni kilometry rozpacite dojmy, ale po 50km uz vite kdo je vase nova laska a s kazdym kilometrem vic a vic nadseni. Porad jsem prekvapen ja svizne se da s motorkou jezdit, na to ze vypada jen na "choppera". Vyzdvihnul bych i kvalitu a fortelnost zpracovani.
Ochrana pre padem, ano daji se koupit klasicke "trubkove" padaky, ale je i minimalisticke reseni kdy se jen na hlavy valcu namontuje stylovy vysoustruzeni "padak", spis takova operka at se neodre valec. Ale original stoji raketu.
Zvuk original vyfuku s EURO4 utlumenim je fakt spatnej, ale ladaky od Mistralu za velmi prijatelnych 16tis posunou projev motorky uplne o level vyse. Navic s krasnym strilenim do vyfuku pri podrazovani
K tomu USB pripojeni. Nevim jak verze Sport, ale zakladni verze ma v USB portu jen nabijeni, pokud chcete vyuzivat "multimedialni" pripojeni k telefonu je potreba dokoupit krabicku Multimedia platform a pokud se nepletu tak stoji 8tis Kc a to si clovek hned rozmysli jestli chce sledovat nejake kravinky na mobilu
Pro priste Video by chtelo jeste trochu vyladit, zejmena kamera sklopena na nadrz a vycistit objektiv pri statickych zaberech
Petr7474: Zkus si příště sednout obráceně. Tak, abys schovával kolena za válce
Mám taky 180cm a při posedu na V9 "na sucho" na výstavě jsem se nevešel koleny před válce. Kupodivu na V7 jsem neměl problém.
Jak je to tady?
Tommy, ochranit sa to da v pohode,ja mam na V7 III padaky od Hepca ktore motor ochrania, su to take “usi” umiestnene pred motor. No a krasne vyfuky na to robi Zard ;)
Jedna z mala Moto Guzi ktora sa mi paci. Mozno by to chcelo ine vyfuky, kratsie. Nerozumiem preco za cenu 11 tisic EUR nemohli dat do predu USD vidlu a riadialnu brzdu, ked vzadu sa vyhrali s tlmicmi.
Inak vzdy ma zaujimalo ako su na tom Guzzi pri pade. Tam snad ani nejde nijako ochranit ten motor aj pri pade na mieste.
Pěkný testík
Pokud chápu správně, jedná se o možnost být připojen, nikoli nutnost, tak nač se trápit něčím, co není povinné...