Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Guzzi má osobitý kouzlo a hlavně nezapomenutelný jízdní projev, který opravdu nejde zažít na jiném motocyklu... Kdyz jsem ji jezdil a někdo ze znamych se chtěl svezt, uzavíral jsem sázky, že se s tím ani nerozjede... To je třeba první dojem, ze to je vlastně celý divný, jenže pak se to nějak vryje pod kůži a nechceš jinak! Vsem doporučuju, ale chce to víckrát nebo trošku dál než 3km kolem benzinky a kdo na to přijde o čem to je, bude happy... Jako třeba pan redaktor. Guuzzi je fakt boží!
Ona je proste krasna Pamatam ako som stretol na ceste prvu V7 nazivo /sedlal ju redaktor ineho portalu...bielu/.. uz je to 3ka a stale je KRASNA... len do p..ci nie moja...
Nejsem odborník,ale moc zajímavý pěkný stroj. Připomíná dobu mladého tanciciho Travolty v Americe a to byla supr doba. Tedy tam u nich za louži. Prostě síla jednoduchosti, tak to vidím.
Do které "země krále Miroslava" , SteveCZ,
se za čas budeme jezdit radovat ??
Jim stačí zavést další emisní Euro,
pak i tady u nás to platební Euro a budeme mít "finito" ...
Není nad to zmínit Velkého bratra (nebo obdobně) v každém komentu k motorkam...s takovým motorkarem katastrofistou velkobratristou musí být radost jezdit
Je to asi poslední poctivá jednoduchá motorka z evropské produkce, která přináší skutečné zážitky a emoce a vrací nás vždy do krásných dob. A úžasně jezdí
Bojím se jen, že ji Velký bratr velmi brzy zakáže vyrábět. Vadí mu, když se lidé upřímně radují ...
Kochat se dá málem na všem a tak tomu ta Guzzi-koncepce válců určitě nebrání
I když, já bych dal přednost tomu, co má Tommy911 na profilovce
a nemyslel na "ten počet" ventilů ...
Autor správně napsal podélně uložený, ale vzhledem k tomu, že za posledních 10 let zpátky spousta autorů psala o příčně uloženém (vzhledem k nádherným, do stran trčícím válců), tak když už se to píše správně, tak se najdou tací, co to vidí pořád příčně...
Jinak, jak je pohodově popsána tato motorka je až neuvěřitelný, kurva já chci jaro a vyrazit na nejlepší relax na světě - jízda na MG...
Jo jo, v Mandellu jsem letos projel V7 III Stouna, což je prakticky to samý. S recenzí souhlasím. Na tomto typu motorek dokáže být zábavná i ta stovečka až až. Nevím jestli to bylo zpřevodováním se 6st nebo tím, že motor je jinak naladěný, ale mě připadala nová V7 výrazně silnější než moje malá Breva. Ty Nm nastupovaly prakticky hned.
Pokud se týká designu tak musím říct, že Italové to piplají každou generací k dokonalosti a nemůžu na tom najít věc která by se mi nelíbila.
Krásná mašina, v té modré jí to moc sluší, i když bych si nakonec možná vybral tu chromovou verzi..
Taky mi velmi vadí ty obří chladiče na "retro" naháčích, proč už tedy neudělají uzavřený rám a neschovají ten chladič tam, jako to udělal Triumph u nových dvanástistovek?Ten jediný to udělal elegantně..
Z japonců se mi v této třídě líbí jedině vzducháč CB 1100, Kawě Z 900 RS ten chladič taky dost uškodil a Yamaha XSR 700 je pro mě přímo nechutná a hnusná celým svým designem (technicky je to určitě dobrá motorka).
JohnnyS08: takto som sa na to nepozeral...diky za vysvetlenie. Je pravda ze vykon ma nikdy nezaujimal pri moto. Technicky sa do toho nerozumiem ci by bolo mozne urobit vzduchom chladeny motor s Euro 4 velkym vykonom. Osobne by som asi mal radsej vzduchom chladenu Z900RS vykonom 70 koni co bohate na motorku podobneho typu staci ako mal vodou chladenu so 110 k.
Ale chapem ze dnes kazdy len hladi na vykon aj ked ho malokto vyuzije na 100 %
Tommy911> problém není udělat Euro4 vzduchem chlazený motor, problém je udělat Euro 4 výkonný vzduchem chlazený motor. V7 má litorvý výkon jen necelých 70k, nové H-D jen něco lehce přes 50. Na druhé straně, vodou chlazená Z900RS má možná brutální chladič, ale taky litrový výkon přes 110k, což je trochu jinej level, o kterém si vzuchem chlazené motory bohužel už mohou nechat jen zdát...
Ja nerozumiem tomu ako je mozne ze Moto Guzii, HD dokaze vytvorit vzduchom chladeny motor a vsetky ostatne znacky tvrdia ako to nieje mozne. A potom vytvoria zlataninu typu Z900RS z brutalne velkych chladicom, plastvou nadobou na brzdovku a pod.
V7 je nadherna motorka a co som aj pozeral cenovo vyhrava oproti podobnej konkurencii. Osobne by som sa musel velmi prehovarat kvoli tomu usporiadaniu motora. Te valce vyvedene do stran sa mi vobec nepacia, ale mozno by som si zvykol. Inak nadhera. Suhlasim s ostatnymi ze v dnesnej dobe prepralacnych motoriek co nemaju hlavu, patu je krasne jednoducha
Pozdní míza to napsal dokonale
A v tom případě já jsem potom dvojitý (silnice i terén) Honič pravda, s věkem se občas přidávají i zbylé dvě charakteristiky...
Je to jen zřídka, ale dobře že se "objevilo" něco, co vypadá jako MOTOCYKL ...
Beze všech těch bezvýznamných "plastíčků", kterými je hodně současných
novinek jen "oblepeno"
Nádhera. Kdybych neměl svoji novou YAMAHU SR 400 a v současnosti vybranou peněženku, tak bych ji klidně bral. Tyhle jízdy na kochačku a nespěchání nikam, to je hotové pohlazení na dnešní kurevsky uspěchanou dobu. Já rozlišuji v současné době tři druhy motorkářů. Tzv. Stará garda co používá motorky převážně na funkci přibližovadlo a jen sem tam ukliďnující vyjížďky , dále Honiči co používají motorky k vyplavení nashromážděného adrenalinu a zařadil bych k nim i Teréňáky , no a Kochači co používají motorku co by jízdní balzám. No a Guzziny, ty si myslím, že jsou určeny právě pro nás Kochače.
Guzzi má osobitý kouzlo a hlavně nezapomenutelný jízdní projev, který opravdu nejde zažít na jiném motocyklu... Kdyz jsem ji jezdil a někdo ze znamych se chtěl svezt, uzavíral jsem sázky, že se s tím ani nerozjede... To je třeba první dojem, ze to je vlastně celý divný, jenže pak se to nějak vryje pod kůži a nechceš jinak! Vsem doporučuju, ale chce to víckrát nebo trošku dál než 3km kolem benzinky a kdo na to přijde o čem to je, bude happy... Jako třeba pan redaktor. Guuzzi je fakt boží!
Ona je proste krasna Pamatam ako som stretol na ceste prvu V7 nazivo /sedlal ju redaktor ineho portalu...bielu/.. uz je to 3ka a stale je KRASNA... len do p..ci nie moja...
Nejsem odborník,ale moc zajímavý pěkný stroj. Připomíná dobu mladého tanciciho Travolty v Americe a to byla supr doba. Tedy tam u nich za louži. Prostě síla jednoduchosti, tak to vidím.
Do které "země krále Miroslava" , SteveCZ,
se za čas budeme jezdit radovat ??
Jim stačí zavést další emisní Euro,
pak i tady u nás to platební Euro a budeme mít "finito" ...
IvanDvoutakťák Diky
Steve-CZ: tak aspoň že ti zbylo trošku humoru v této přestrašlivé době temna
JoskaH: No moc rád se s Tebou někam projedu, s hluchým a slepým to může být bezva dobrodružství
Není nad to zmínit Velkého bratra (nebo obdobně) v každém komentu k motorkam...s takovým motorkarem katastrofistou velkobratristou musí být radost jezdit
Tak já si jednu chybu dovolím najít. Nechápu, proč není zadní blatník v barvě - ? Nebo oba v chromu.
Jinak hezká klasika.
Je to asi poslední poctivá jednoduchá motorka z evropské produkce, která přináší skutečné zážitky a emoce a vrací nás vždy do krásných dob. A úžasně jezdí
Bojím se jen, že ji Velký bratr velmi brzy zakáže vyrábět. Vadí mu, když se lidé upřímně radují ...
Na tej motorke nemôžem nájsť chybu. Nádhera.
Motorka, teda spíš celá řada, je to krásná ale mohli by zkusit větší verzi s "nadlitrem".
skopuzzi: Ráno tam ještě bylo příčně, později (asi po přečtení komentářů) to někdo opravil na podélně.
Kochat se dá málem na všem a tak tomu ta Guzzi-koncepce válců určitě nebrání
I když, já bych dal přednost tomu, co má Tommy911 na profilovce
a nemyslel na "ten počet" ventilů ...
Autor správně napsal podélně uložený, ale vzhledem k tomu, že za posledních 10 let zpátky spousta autorů psala o příčně uloženém (vzhledem k nádherným, do stran trčícím válců), tak když už se to píše správně, tak se najdou tací, co to vidí pořád příčně...
Jinak, jak je pohodově popsána tato motorka je až neuvěřitelný, kurva já chci jaro a vyrazit na nejlepší relax na světě - jízda na MG...
Jo jo, v Mandellu jsem letos projel V7 III Stouna, což je prakticky to samý. S recenzí souhlasím. Na tomto typu motorek dokáže být zábavná i ta stovečka až až. Nevím jestli to bylo zpřevodováním se 6st nebo tím, že motor je jinak naladěný, ale mě připadala nová V7 výrazně silnější než moje malá Breva. Ty Nm nastupovaly prakticky hned.
Pokud se týká designu tak musím říct, že Italové to piplají každou generací k dokonalosti a nemůžu na tom najít věc která by se mi nelíbila.
Krásná mašina, v té modré jí to moc sluší, i když bych si nakonec možná vybral tu chromovou verzi..
Taky mi velmi vadí ty obří chladiče na "retro" naháčích, proč už tedy neudělají uzavřený rám a neschovají ten chladič tam, jako to udělal Triumph u nových dvanástistovek?Ten jediný to udělal elegantně..
Z japonců se mi v této třídě líbí jedině vzducháč CB 1100, Kawě Z 900 RS ten chladič taky dost uškodil a Yamaha XSR 700 je pro mě přímo nechutná a hnusná celým svým designem (technicky je to určitě dobrá motorka).
JohnnyS08: takto som sa na to nepozeral...diky za vysvetlenie. Je pravda ze vykon ma nikdy nezaujimal pri moto. Technicky sa do toho nerozumiem ci by bolo mozne urobit vzduchom chladeny motor s Euro 4 velkym vykonom. Osobne by som asi mal radsej vzduchom chladenu Z900RS vykonom 70 koni co bohate na motorku podobneho typu staci ako mal vodou chladenu so 110 k.
Ale chapem ze dnes kazdy len hladi na vykon aj ked ho malokto vyuzije na 100 %
Tommy911> problém není udělat Euro4 vzduchem chlazený motor, problém je udělat Euro 4 výkonný vzduchem chlazený motor. V7 má litorvý výkon jen necelých 70k, nové H-D jen něco lehce přes 50. Na druhé straně, vodou chlazená Z900RS má možná brutální chladič, ale taky litrový výkon přes 110k, což je trochu jinej level, o kterém si vzuchem chlazené motory bohužel už mohou nechat jen zdát...
Guzzi je Guzzi, kto nejazdil nechápe...
Ja nerozumiem tomu ako je mozne ze Moto Guzii, HD dokaze vytvorit vzduchom chladeny motor a vsetky ostatne znacky tvrdia ako to nieje mozne. A potom vytvoria zlataninu typu Z900RS z brutalne velkych chladicom, plastvou nadobou na brzdovku a pod.
V7 je nadherna motorka a co som aj pozeral cenovo vyhrava oproti podobnej konkurencii. Osobne by som sa musel velmi prehovarat kvoli tomu usporiadaniu motora. Te valce vyvedene do stran sa mi vobec nepacia, ale mozno by som si zvykol. Inak nadhera. Suhlasim s ostatnymi ze v dnesnej dobe prepralacnych motoriek co nemaju hlavu, patu je krasne jednoducha
Pozdní míza to napsal dokonale
A v tom případě já jsem potom dvojitý (silnice i terén) Honič pravda, s věkem se občas přidávají i zbylé dvě charakteristiky...
Je to jen zřídka, ale dobře že se "objevilo" něco, co vypadá jako MOTOCYKL ...
Beze všech těch bezvýznamných "plastíčků", kterými je hodně současných
novinek jen "oblepeno"
Pěkně napsaný - jedna nepřesnost - motor není uložen napříč ale podélně... jinak super
Je super, že se ještě pořád dělají jednoduchý motorky, který jsou i po 50 letech věrný svýmu odkazu.
Ale stejně to jednou vidím spíš na Californii
Nádhera. Kdybych neměl svoji novou YAMAHU SR 400 a v současnosti vybranou peněženku, tak bych ji klidně bral. Tyhle jízdy na kochačku a nespěchání nikam, to je hotové pohlazení na dnešní kurevsky uspěchanou dobu. Já rozlišuji v současné době tři druhy motorkářů. Tzv. Stará garda co používá motorky převážně na funkci přibližovadlo a jen sem tam ukliďnující vyjížďky , dále Honiči co používají motorky k vyplavení nashromážděného adrenalinu a zařadil bych k nim i Teréňáky , no a Kochači co používají motorku co by jízdní balzám. No a Guzziny, ty si myslím, že jsou určeny právě pro nás Kochače.
Pěkně napsané a snadno pochopitelné pocity. Kdybych MG neměl, tak bych věděl, co od ni očekávat. Slova o italském traktoru používám při popisu také