motopoint_unor_shad




KTM předvedla motokrosové jedenáctky

Kapitoly článku

Martin Kohút

Na svezení na třistapadesátce jsem se dost těšil. Dneska jsem se na ní svezl vůbec poprvé a musím říct, že pocity jsou velmi dobré. Akorát si myslím, že to má handycap ne při samotné jízdě v závodě MX1, ale to hned při startu a ve větších kopcích. Jinak celkové svezení je perfektní. Jen těžko to budu přirovnávat k dvěpade nebo čtyřipade. Je to přesně něco mezi. Ten spodek má silnější než dvěstěpadesátka a je oproti ní víc točivější. Ten výkon mi tam ale trošíčku chybí. Kdyby byla zvlášť třída 350, tak by to bylo super, protože motorka je to povedená.
Nyní KTM používá u čtyřtaktních modelů přepákování a motorka není pocitově tak nakoplá jako ta s PDS. Teď se sedí o něco níže, což mi vyhovuje v zatáčkách. Jestli je lepší s přepáčkem teď jen těžko říct, protože motorky jsou sériově naladěny a na můj vkus dost měkké. Neustále jsem na dorazech. Když bych si ji naladil podle sebe, věřím, že by rozdíl byl znát víc. Po stránce ovladatelnosti je už jenom kvůli nižší váze o maličko lepší než na čtyřipade. Osobně bych asi volil čtyřistapadesátku, a to z obavy, že bych s třistapadesátkou neuměl odstartovat. Čtyřistapadesátka se mi celkově moc líbí a to i díky své uzoučké stavbě
“.

Informace o redaktorovi

Vláďa Novotný (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 173 cm

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (10x):



cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist