Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Akce jsem se taky zúčastnil a zajímalo by mě, jestli se to zdálo jenom mně, nebo prostě 350 špatně pérovala?? Jel jsem na ní 2x - na dvou různých motorkách a pořád mi to pantovalo a přední vidle byly takový jakoby gumový. 250 byla fantastická - hračička, podvozhek, všechno. A 450 brutální výkon - oproti mé CRF 450, docela jsem koukal. Ale přitom mě ani po 15 min neutahala a tlumjiče mi vyhovavaly nejlíp. Ty motorky mají stejný podvozek a proto jsem byl překvapen, že mi 350 nepérovala... co vy ostatní, kdo jste se svezli?
Tyrk: Co tam firma dodá, to je její věc. Ale fakt, že dvoutakty by byly zajímavé, třeba 250 by měla být nejlehčí ve třídě, možná by to stálo za reklamu, když už je to za ty prachy...
To, že nedodají 2-takty na testovací den mě velmi zklamalo. Jak mají pak vypadat reportáže, když nemají reportéři ani možnost porovnat. Ten kdo přišel s nápadem představit jen 4-takty by si zasloužil probudit. To o co se snaží fabrika (konkurenceshopnost 2T), přichází v niveč právě kvůli organizátorům takovýchto akcí.
Škoda, že se při testování nedá pokroutit a poštelovat to odpružení, přeci jen je to pro modelovej rok 2011 dost stěžejní novinka a odpružení je dle mého názoru na krosce to hlavní.. jestli to má 50 kobyl nebo 55 to už je většině lidí vcelku jedno, ale když i pro takovýho střízlíka jako je Martin je motorka fatálně měkká, co by teprv asi řekl jezdec s 90kg což je taková normální středoevropská váha..??
Ne ze bych chtel bejt prudic ale precijen jste tak nejak odbornici a tak byste mohli vedet ze pokud je neco v ccm tak je to OBJEM a ne obsah. Vazne to tluce do oci. Diky.
Tak koukam ze se za rok da ujit ve vyvoji peknej kus. Jsem pres MX analfabet a trochu mee mrzi ze kdyz si ten tohle prectu nevim co kam rad...proc to fabrika vyrabi a tak...ikdyz cumim na bednu nevim ktera kategorie je ktera..klidne se k tomu priznam. Proto Vas znalejsi zadam nechcete mi nekdo osvetlit co patri do kategorii MX 1,2 a 3? Predem moc diky. A je to stejny i u endura ?
Kdyby se mě předem zeptali, taky bych jim řekl, že 350 nebo 400 je ve 4T vhodný objem, na to není potřeba Everts, to dá rozum . Ani špičkový jezdec nepotřebuje brutalitu 450 celý závod a méně špičkový nebo hobista to nepotřebuje vůbec - to je ale opět známo po celou dobu existence třídy 450-4T. I když připouštím, že u Hondy to zvládli velmi dobře. Není jistě náhodou, že téměř všichni úspěšní jezdci kategorie veterán v domácím mistráku jedou na Hondě.
Akce jsem se taky zúčastnil a zajímalo by mě, jestli se to zdálo jenom mně, nebo prostě 350 špatně pérovala?? Jel jsem na ní 2x - na dvou různých motorkách a pořád mi to pantovalo a přední vidle byly takový jakoby gumový. 250 byla fantastická - hračička, podvozhek, všechno. A 450 brutální výkon - oproti mé CRF 450, docela jsem koukal. Ale přitom mě ani po 15 min neutahala a tlumjiče mi vyhovavaly nejlíp. Ty motorky mají stejný podvozek a proto jsem byl překvapen, že mi 350 nepérovala... co vy ostatní, kdo jste se svezli?
Právě...
Tyrk: Co tam firma dodá, to je její věc. Ale fakt, že dvoutakty by byly zajímavé, třeba 250 by měla být nejlehčí ve třídě, možná by to stálo za reklamu, když už je to za ty prachy...
To, že nedodají 2-takty na testovací den mě velmi zklamalo. Jak mají pak vypadat reportáže, když nemají reportéři ani možnost porovnat. Ten kdo přišel s nápadem představit jen 4-takty by si zasloužil probudit. To o co se snaží fabrika (konkurenceshopnost 2T), přichází v niveč právě kvůli organizátorům takovýchto akcí.
Škoda, že se při testování nedá pokroutit a poštelovat to odpružení, přeci jen je to pro modelovej rok 2011 dost stěžejní novinka a odpružení je dle mého názoru na krosce to hlavní.. jestli to má 50 kobyl nebo 55 to už je většině lidí vcelku jedno, ale když i pro takovýho střízlíka jako je Martin je motorka fatálně měkká, co by teprv asi řekl jezdec s 90kg což je taková normální středoevropská váha..??
Dobrý článek, některé značky umí své motorky hezky předvést, možná by taková předváděčka nových modelů mohla být i pro veřejnost.
Pěkný článek, parádní moto! Hodně se mi líbí foto. Je vidět, že redaktor zraje jak víno. Držím palce
Ne ze bych chtel bejt prudic ale precijen jste tak nejak odbornici a tak byste mohli vedet ze pokud je neco v ccm tak je to OBJEM a ne obsah. Vazne to tluce do oci. Diky.
MX1=2T do 250ccm a 4T do 450ccm, MX2=2T do 125ccm (150ccm) a 4T do 250ccm
PDS i nadale pouzivaji dvoutaktni SX modely 125,150 a 250
na novych ktm je skutecne problem najit slabe stranky-vetsinou je tim nejslabsim clankem jezdec ;)
Osobně můžu potvrdit, že KTM SX-F 350 je skutečně libová. A jelikož jsem měl tu čest se akce zúčastnit, mohu Vláďovi slova jen potvrdit…
Super článek Ale proč je tam fotka centrálu s PDS kloubkem, když už maj všechny přepákování?
Zajímavé počtení... Buď jsou motorky KTM opravdu dokonalé nebo si tuhle recenzi někdo zaplatil
Tak koukam ze se za rok da ujit ve vyvoji peknej kus. Jsem pres MX analfabet a trochu mee mrzi ze kdyz si ten tohle prectu nevim co kam rad...proc to fabrika vyrabi a tak...ikdyz cumim na bednu nevim ktera kategorie je ktera..klidne se k tomu priznam. Proto Vas znalejsi zadam nechcete mi nekdo osvetlit co patri do kategorii MX 1,2 a 3? Predem moc diky. A je to stejny i u endura ?
škoda, že to bylo tak daleko
Kdyby se mě předem zeptali, taky bych jim řekl, že 350 nebo 400 je ve 4T vhodný objem, na to není potřeba Everts, to dá rozum . Ani špičkový jezdec nepotřebuje brutalitu 450 celý závod a méně špičkový nebo hobista to nepotřebuje vůbec - to je ale opět známo po celou dobu existence třídy 450-4T. I když připouštím, že u Hondy to zvládli velmi dobře. Není jistě náhodou, že téměř všichni úspěšní jezdci kategorie veterán v domácím mistráku jedou na Hondě.