husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marty68 (1) napsal 12.02.2021 v 10:10

Citace:Motor je pořád řadový dvouválec o objemu 773 kubíků a výkonu 48 koní, ovšem může se pochlubit větším točivým momentem – dříve mělo wéčko 60 Nm při 2500 otáčkách, teď má 62,9 Nm, ovšem až při 4800"

Zajímavý pokus , jak zhoršení průběhu krouticího momentu dané zřejmě Euronormami , prodat jako zlepšení...
Absolutní hodnota nebude přece to nejdůležitější , ale to autor samozřejmě ví také.

SV-DR (29) napsal 26.12.2019 v 09:21

Kawasaki má úžasný posed, tak pohodlný stroj ťažko nájdete A je pekne vypracovaná , každý detail a je to kus motorky žiadný drobec.
U Enfielda sa mi nepáčia viditeľné trubky rámu a sedlo ako lavica .
Guzzi bez chrómu ... to nie je ono. Aj nejakú verziu Le Mans by mohli urobiť

blackblues (1507) napsal 01.10.2019 v 15:24

Me se libi nejvic tvary Guzziny,takova trochu temnejsi motorka a originalnejsi v te barve a trochu kominovou nadrzi krasavice,dokazal bych si to predstavit

darkWolf_pr (5) napsal 17.09.2019 v 20:30

sardel: no jo, to je klidně možný, vzhledem k tomu, že cena v Indii je furt oproti prodejní ve zbytku světa dost jinde, tak tam možná jedou nižší kvalitu zpracování a hotovo, počítám, že tam jsou asi taky potřeba nějaké úpravy vůči Evropským či US předpisům, co v Indii nepotřebují, tak se to dost nabízí výroba pro Indii a svět.

sardel (63) napsal 17.09.2019 v 14:31+1

Já jenom dodám, že když pomineme vyložený blbiny typu chybějící hodinky, tak ty uvedené skutečné problémy (elektrika, rez) jsou zmiňovány zásadně jen na indických webech. Ten odkaz níže směřuje také do Indie. Nikde jsem nenašel nic podobnýho ke strojům dováženým na západní trhy. A vzhledem k tomu, že se twiny vyrábí ve dvou samostatných fabrikách, celkem se nabízí vysvětlení ve dvojím "provedení" - pro místní trh a pro zbytek světa.

P.S. Interceptora mám od června, myl jsem ho (důkladně) dvakrát, nic nerezne a "Christmas lights" se taky nedostavily.

Gilless (265) napsal 17.09.2019 v 13:29

Bledemon> Ja zase neverim clanku, podle ktereho ti rekne techto 13 nedostatku pouze majitel - dobrych 5 jich je zminenych v tomhle testu Nektere jsou zase vylozene poznamky hnidopicha

bledemon (126) napsal 17.09.2019 v 10:56

já bych prostě zpracování 1.ročníku nového modelu nevěřil (viz [url]https://auto.ndtv.com/news/13-royal-enfield-interceptor-650-problems-that-only-an-owner-can-tell-you-1994314[/url] ). Naštěstí pro enfield jsem v menšině.
Kawa je drahá, zadní hadice by snad šla protočit, ale nějakých 55Nm v 2500 z grafu je pořád slušných

pps2 (38) napsal 17.09.2019 v 09:32

Vzhledem k tomu jak W800 nyní zmršili dizajnově ( retro a celý černý?? ) a "díky" eurosojuzu i technicky (posunutí Mk max z 2,5 na 4,5 tis ) tak RE v této kategorii s přehledem vede. Jen škoda těch předních vidlí, ty docela kazí jinak výborný dojem ..

Anti (391) napsal 17.09.2019 v 05:47+2

Ano,stroje pěkné,za mě .
Já jsem takový rýpal co rád čumí do technických dat a tady mě zaujala kolonka hmotností.Moto Guzzi vy pořádku,189 suchá,209 pohotovostní,beru.Royal Enfield už je zajímavější hodnotami 202/208kg.Šest kilo rozdíl mi nepřipadne jako adekvátní údaj.A nejlíp vychází Kawasaki která má psanou 223 a pohotovostní 221.Ti Japončíci jsou fakt dobří

Kabčo (21) napsal 17.09.2019 v 05:25

Enfield je naživo krásnej, zrovna včera jsem byl v Harley Davidsnu v Memphisu v USA, když nemúžu jezdit tak aspoň očumovat. Nakonec sem očumoval jenom, Enfield ten tam prodávaj taky, ale Continental GT, to kafáčko, opravdu krása. Už jsem byl rozhodnutej o koupi bulletu classic, jelikož v Evpropě kvúli euro 5 končí, ale kurňa, na 650 i na classica nemám no :D

Capan (190) napsal 16.09.2019 v 23:54

Retro,v pohode. Ja to nijako zle neberiem.Ale,kto si ,preboha,kupuje túto Guzzi na športovú jazdu?
Pokiaľ tým myslíš svižnú jazdu po okreskách,tak tam mne funguje prevodovka bez problémov. Na okruh by som to nebral,na to tá motorka nie je,iba ak na vyskúšanie si limitov. Je to retro,alebo slušne jazdiaci veterán,v ktorom sa nemusíš stále rýpať. Voči spracovaniu nemám výhrady,zatiaľ.Technický záručný problém nebol.
Inak,nie som bohvieaký strelec a nemám skúsenosti s veľa motorkami,ale od predku nie je žiadna odozva ,istota a motorka má dosť citlivé riadenie. Pred zákrutou si treba dobre navoliť vstupnú rýchlosť,náklon a už nič nekorigovať. A najlepšie nechať moto,nech si zatáča sama .
Občas sa mi stalo,že sa pri silnom vetre rozvlnila aj na rovine pri vyššej rýchlosti. Treba jej ulahodiť .

StrayCats (3) napsal 16.09.2019 v 23:44+1

Kluci díky za recenzi / test motoreček, protože toto srovnání skutečně chybělo. Mrzí mě jen, že Moto Guzzi zde zastupoval Stone navíc v té "led" modernizaci, která mu myslím zbytečně uškodila a to společně s litými koly které jsou právě u modelu Stone. Osobně bych volil asi Special, ale je mi jasné, že co dostanete k testování se těžko ovlivňuje, kór v Čechách. Tímto mi tam MG úplně nesedělo. Jinak příště bych uvítal i nějaké krátké sestřihy z jízd včetně komentáře, je-li to technicky možné. Jinak je fakt že Indové se pochlapili, Italové potvrdili, že vyrábí motorky s duší, a Japonci potvrdili, že myslí převážně na sebe a trh v USA (nízká stavba, vysoká řidítka, technicky dokonalý motor). A jak jste se shodli a já s vámi souhlasím, nejlepší je všechny zkusit a pak si vybrat, protože všechny nabízí vlastně to samé, jen jedna je více sladká, další více hořká a jiná má prostě moc kari, a tak to je, každý máme jiné chutě.
Jinak dodám že míst ty prašule, tak byhc si pořídil MG Rough, pač mám prostě pro Guzzi slabost, ale stále bych měl v hlavě nutkání, že je tu RE, který je fakt kus pěkného železa. Kawu vyřazuji ne jen z důvodu ceny, ale i z důvodu jisté sterility, nezáživnosti, jakoby ztratila duši, kdy kromě designu, nenabízí nic dalšího.

Retro (29) napsal 16.09.2019 v 23:19

Capan veď si Guzzi presne popísal. Takmer. Sedia ti vibrácie a že motor žije, tak OK našiel si čo si chcel a to je dobre. To že radí dobre, tak to možno jednotku, ostatné je dosť sranda a pri športovej jazde radiť dole vie málokto. Zdôrazňujem že pri športovej jazde nie pri ceste z roboty domov. Posed so stupačkami vpredu je pre mňa srandovný, ale keď ti sedí tak je to v pohode. Mám pojazdené množstvo modelov Guzzi a som rád že sa ti to páči. Ja som len porovnával, nič som zle nemyslel a už vôbec nie do niekoho vyrýval.
Ale jedno ešte musím spomenúť. Spracovanie nových Guzzi je katastrofa, na ostrej hrane ochranného plechu výfuku na V7 Racer som si skoro odrezal prst. A pokiaľ si to kupoval na Slovensku a vznikne nejaký technický záručný problém... tak v jednaní so slovenským importérom nech ti boh pomáha...

Capan (190) napsal 16.09.2019 v 22:39

Retro,ja som čakal na tento RE Interceptor . Chcel som len retro(po iných) a podľa možnosti za dobrú cenu. Stará W 800 bola nádherná(nová je dizajnovo len odvar),ale nejako sme sa minuli. Skúšal som aj Bonevila T120,aj keď tam cena nebola zrovna "libová". Nádherná motorka so sterilným prejavom. Aspoň tak na mňa zaposobila za tu hodinu testovania. Bol som sklamaný.
Guzzi sa mi páčila zo všetkých najmenej. Veď je to také malé,nenápadné,valce do strán,kardan,pche...Ale prišla dobrá ponuka na V7 generáciu ll, tak som to zobral...No čo,hádam to až také zlé nebude.A vtedy som ani netušil,akú skvelů vec som urobil . Ale vobec si nemyslím ,že "Tú vážne človek musí chcieť, lebo to je motorka vážne pre úzky okruh fanatikov (v dobrom slova zmysle)".
Ohromne zábavný faktor sú pre mňa na nej hlavne tie vibrácie. Sú tam stále,ale nie sú otravné a s motorkou sa dá aj cestovať. Prosto,LEN STÁLE CÍTIŠ TEN STROJ a voooo tom to jeje! Preto ma desia vety z článku ako"a minimum vibrací. Opravdu, při 130 km/h na dálnici, při nichž jezdec na Kawasaki trpí a Royal Enfield si je užívá, běží motor úplně lehce a měkce, dokázali byste takhle jet přes půl republiky ". Brrr,veď to musí byť nuda.Podobne ako ten Bonevile. Ostatne,v RE sa tým aj pýšia,že motor je jemný. Aj ty píšeš"Capan, začnem prevodovkou. Nič jemnejšie a presnejšie som zatial neradil.(to ja nechcem,len aby to spoľahlivo fungovalo a to na MG funguje) Posad oproti Kawe a Guzzi fantastický ( ale je to Continental GT)(ja s posedom nemám problém). Na tých dvoch je to ako na hazli. Ovlálateľnosť, manévrovateľnosť a pevnosť perfektná."(neviem porovnať,mne vyhovuje).
"Chod motora kľudný" (to ja nechcem).
Týmto nechcem ostatné motorky haniť,len chcem povedať,že motorka je vec strašne subjektívna.

1scooter (6) napsal 16.09.2019 v 21:45+1

Jen podle fotek. Enfield se mi moc líbí, ale Kawa je pro mě "civilnější". Sedlo, řídítka, výfuky. Proto jsem jí dal hlas. Ale ty chromy ne Enfieldu, nádhera!

Capan (190) napsal 16.09.2019 v 21:37

Tak už som doma pri monitore a fakt som bol zvedavý na tie fotky.
Mne sa páčia,ale v niektorých prípadoch to autor s malou hĺbkou ostrosti prehnal. Moj názor amatéra.

standavfr (96) napsal 16.09.2019 v 20:52+1

Sedi, nemusím bejt muzikant abych posoudil muziku, nemusím bejt profi fotograf abych posoudil fotky. Jsem jen pouhý amatér a nikam se s tím necpu. Tohle rádoby umění nestojí za nic, všeho moc škodí, dneska je to ale bohužel móda. Enfielda jsem dneska čirou náhodou měl možnost vidět naživo a je to parádní motorka, za ty peníze neuvěřitelně parádní.

Retro (29) napsal 16.09.2019 v 20:49

Gilless, veď som napísal že ten posad vlastne taký má byť. No a sadni na Kawu a tam uvidíš tú gumovku.
Je to synova motorka. Ja som na tvrdé klasické športové motorky zvyknutý. Ale toho Enfielda Conti GT som si zamiloval a vlastne som ho na neho nahovoril.

Gilless (265) napsal 16.09.2019 v 20:37

Retro > To, v čem ti přijde Enfield lepší, podle mě vychází právě a jenom ze sportovnějšího posezu. Když jsem přesedl z Continentalu na Interceptor, taky mi přišel takový neohrabaný a gumový bez zpětné vazby... Jinak všechny tři (hlavně jejich sportovnější variace) považuju za vynikající motorky, ale v garáži nakonec skončil Enfield Continental GT. S čistým svědomím můžu doporučit

Retro (29) napsal 16.09.2019 v 20:23

Ešte pripomeniem, že Guzzi mám rád, lebo je to úplne iná motorka a je pre tých čo vedia o čo ide a vedia si to užiť. Tí aj vedia o čom hovorím.

Retro (29) napsal 16.09.2019 v 20:19

Capan, začnem prevodovkou. Nič jemnejšie a presnejšie som zatial neradil. Posad oproti Kawe a Guzzi fantastický ( ale je to Continental GT). Na tých dvoch je to ako na hazli. Ovlálateľnosť, manévrovateľnosť a pevnosť perfektná. Kawa je nekľudná ako z gumy a Guzzi je vlastne vo všetkom iná motorka, takže podľa mňa sa s RE a Kawou ani nedá porovnávať. Chod motora kľudný, pružný a na svoje kone pekne živý.
Radšej poviem mínusy. Predný brzdový strmeňov je plávajúci uložený v gumových vodítkach, ktoré podľa mňa pôjdu dosť skoro do prdele. Sedlo nič moc pohodlné, ale tak to má vlastne byť. Ja ba som trošku zmiernil uhol prednej vydlice, lebo je to dosť športové a vrhá sa to do zákrut ako drak. Veď na vývoji rámu pracovali pánové od Harris Performance. Iné problémy nevidím vážne nevidím... Vlastne jeden a najväčší. Spodné držiaky na výfuky boli dovarené už na chrómované kusy a sú pretreté striebrenkou!!!
A to je taká degešina čo nemá obdobu ani u Číňanov...

Capan (190) napsal 16.09.2019 v 20:01

Retro, popíš podrobne, v čom je ten RE lepší napríklad od MG.
Lebo pojmy lepší-horší sú, podľa mňa v tomto prípade,dosť relatívne. Ja ti nechcem oponovať,len ťa pochopiť.

Retro (29) napsal 16.09.2019 v 19:02+2

Mám zjazdené všetky tri a to poriadne. Enfield je vo všetkom nie o triedu lepší, ale o tri. To ale nehovorím, že sú Kawa a Guzzi zlé motorky, ale ten RE je proste niekde inde. Preto aj GT pribudol do rodinnej garáže. Z tej motorky sa proste nechce človeku zosadnúť. Myslím si ale, že tento typ strojov kupujú zväčša pozéri a tí potrbujú Kawu lebo o RE nikdy nepočuli a za Indiu s britským rodokmeňom by sa hanbili. No a Guzzi... Tú vážne človek musí chcieť, lebo to je motorka vážne pre úzky okruh fanatikov (v dobrom slova zmysle)?

mira592 (35) napsal 16.09.2019 v 18:43

Před Indy klobouk dolů.

re500 (3) napsal 16.09.2019 v 16:09

Měl jsem tu možnost se na Interceptoru svézt (asi 1,5 hodinky). Všechny superlativy ihned podepisuji. Jen jak teď ještě najít těch volných 170k. Bylo to nádherné poježdění a opravdu, to se Indům hodně povedlo...

Call (0) napsal 16.09.2019 v 15:56

standavfr / Nebude to tím, fotky jsou pořizovány jako portrét? Naopak, ty fotky jsou parádní.

mira592 (35) napsal 16.09.2019 v 14:33

videl jsem tu MG V7 z blízka a opravdu z rady vystupující motorka-zajimavá. Jednicku ale pro W800.

sirr (55) napsal 16.09.2019 v 14:19+1

Motorky parádní a ostrost hloubky jakbysmet

sery. (3) napsal 16.09.2019 v 12:08-2+3

U mě vyhrává Royal. Jinak fotky .
standavfr - pošli odkaz na svoje ať víme jak má vypadat hloubka ostrosti

standavfr (96) napsal 16.09.2019 v 10:58-3+1

Fotky jsou příšerný, parodie na hloubku ostrosti.




TOPlist