Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj všeci..
Právě si čtu vaše komentáře a musím vstoupit.Také jsem se rozhodoval kterou koupit ženě.Má 50kg a 159cm.tak je rozhodující výška sedla váha motorky.Lépe ji sedla kawa.Jednak výborný posez a lehká ovladatelnost.pak další věci.Například slícování plastů a kvalita mat. a dostupnost náhradních dílů,protože jak všeci víme,že ital v létě moc nedělá a tak je možné,že budete čekat na díl až na konci sezony.Benelli koupila Čína,ale pořed se montuje v itálii.A také vím,že když se žena vyjezdí,bude chtít druhou a silnější.Tak když bude prodávat Kawu neztratí na tom tak jak na Benellce.Ted na Kawě jezdím já a moje velká mašina stojí v garáži.Na malém z mám už najeto 1.000 km a je super.Zatáčky se projíždí jedna radost a dá se stavět krásně i na zadní.A že má normální výfuk.No a co.Zvuk není vše.Ladák se dá koupit za pár kaček.Tak a to je asi vše.P.S.Jo a motrky Benelli Bn251 a Bn302 už prodává kde kdo.Stačí se podívat na mapu Benelli kde má zástupce.Skoro po celé rapublice a v kdejakém baráku.
Kawasaki je na první pohled hezčí to rozhodně hlavně dospěli předek, ale zezadu už je to horší hlavně ta tenká zadní pneu. Divím se trošku jak všichni jednoznačně říkají Kawa Kawa a najednou nikomu obyč. zadní kyvná vidlice a nebo výfuk u Kawi nevadí nebo nechtějí vidět. Vetšinou totiž na tyto věci u ostatních motorek všichni nadávají. Benelli na první pohled není pěkná, ale když se člověk podívá důkladně může vidět krásnou kyvnou vidlici a rám a v nějaké výrazné barvě třeba v červené musí byt luxusní a výfuk malý lehký a zvuk prý boží. Asi má své mouchy, ale která je nemá. Každý at si vybere co se mu více libí, ale neříkejte že je to kopie ER6.
Jednoznačně Benelka, Zed nemá "duši", redaktor se také zapomněl zmínit o laďáku Arrow, který je přímo pro tuhle mašinku - do teď za půlku původní ceny v případě koupě nové. Pro Benelku hlasuji také proto, že ji mám od "Ježíška" v garáži - na tacho 2km a těším se, až vyrazím. Chlapci také neustále preferují, že je to mašina pro mladé apod. - nějak zapomínají na nás starší a pokročilé... Já se vracím k této kubatuře - po padesátce už to chce trochu klidu. Začínal jsem na Jawě 350 (typ 638), později Inazuma 750, pak Virago 535XV a tohle beru jako "návrat ke kořenům"...
Benelli jsem koupil pro ženu, na naučení. Neřikám, že Kawa je je horší, jak se píše je asi o něco lepší.
Ale v mém případě rozhodla cena a ta byla 109 000,- Kč do ceny Kawy jsem kompletně ženskou oblékl,včetně bot,helmy,rukavic a navíc zaplatil povko a havárku. Navíc se ženské vice líbila Benellka v bílé s červeným rámem.Takže rozhodnuto.
zmulin + maestro: Benelli vyrábí část produkce v Číně, část v Itálii. Ostatně to je na těch motorkách na první pohled vidět. Obecně se dá říct, že malé obsahy jsou prostě čínské. Třeba jejich novinky: Leoncino je vymazlený k dokonalosti, kvalitka kam se podíváš - Itálie.
TRK 502 - na první pohled pěkné, taková kopie Multistrády. Při detailním zkoumání hrůza. Mizerný sváry, nelícují plasty, ostré hrany, zmatlanina - Čína
Když to tak čtu, tak si neodpustím poznámku, že Benelli BN 302 opravdu není italská motorka.
Čínská skupina Qianjiang koupila značku Benelli a Benelli BN302 se vyrábí v Číně, to není snad žádné tajemství.
Tento model je primárně určený pro asijské trhy a prodává se pod více obchodními názvy, např. Keeway RKX 300, ... Ano, jeden z názvů je i Benelli BN 302.
Proto tvrdit, že Benelli BN 302 je italská motorka chce odvahu - vždyť ta Itálii neviděla ani z dálky (stejně jako zmíněný Keeway RKX 300).
Ano,Volvo je furt švédský,Jaguar furt anglickej a Benelli Italska i přestože u všech je vlastník odjinud.Kecy o původu jsou občas trochu zcestný..
Určitě ale bude jednodušší koupit širší řidítka,než vyměnit celej naprd podvozek.Chtělo by se na tom svýzt sám a uvědomit si přitom,že sou to motůrky převážně pro úplný začátečníky a v tom případě bych radši svý dítě viděl na motce s trochu tupějšim spodkem,aby se mi z toho zbytečně nevyplašila.Dyk naši fotři byli vyjevený z třindy jak je to vostrá dospělá motorka..
Tak třístovky jsou skvělé, prodejní trháky atd, atd... A to ještě nedávno motorističtí novináři psali u testů obyčejnějších šestistovek, že to jsou motorky tak akorát pro začátečníky a holky, že objem nenahradíš a podobné plky...
Měla jsem tu čest obě vyzkoušet a s testem naprosto souhlasím . Obě jsou to skvělé hračky a každý si v nich najde to své . Je opravdu třeba ještě dodat, že Benelli je "trošku" jinde s cenou, což může být rozhodujícím faktorem u mladších jezdců. Na druhou stranu bych ale rozhodně víc věřila Zedovi, Benelli mě moc nepřesvědčila, když se mi hned při testovací jízdě kousla zadní brzda.. Navíc mi neseděla výškou, ale to už je o něčem jiném
Zed je prostě z této dvojice jasná volba
Pěkný bajky, na okreskách s nima bude větší zábava jak s překoňovanym litrem.. Z těchhle dvou jednoznačně Kawu, lepší motor, design a kvalita bude jinde
Ja jsem o te benelli uvazoval, hledam stroj do zacatku. Benelli skutry v z devadesatych let se mi libily, na fotkach nevypada spatne a hlavni prednost samozrejme alespon z meho pohledu relativne dospely vzhled vcetne sirokeho kola vzadu za opravdu smesny peniz... Na stroji jsem nejel, takze jizdne nevim. Pres vsechny promo ujisteni zastupcu znacky, ze byl kladen duraz na kvalitu, mne na prvni pohled odradilo dilenske zpracovani. Podle mne opravdu cista nedomyslena, na mnoha mistech velmi odflaknuta cinska motorka s koupenym italskym brandem... Nedovedu odhadnout vydrz, mozna to bude fungovat, kdo vi, ale packou spojky jsem u stroje "k okamzitemu predani" poustel svetelnou houkacku a riditka byla skoro centimetr z osy.
Jasně že Kawu vše bylo popsáno perfektně , jen nesouhlasím s nepřehledností údajů (vyhovující) .
Dle mého by stačilo dát dozadu širší gumu (co měli udělat z výroby) a v rychlejších zatáčkách by byl klid
Benelka je moc pekna motorka, ale vzhledem k jejim nedostatkum zapomeli zminit jeji o 20tis. nizsi cenu proti Kawe, to je taky docela rozdil. Jo, tyhle masinky byt kdyz clovek kdysi zacinal na jawe 350 a po ni byl obrovsky skok na tezkou a silnou sestistovku...ale to uz je let
Dneska se mlady fakt maji takovy krasny, schopny a relativne levny motorky
Ahoj všeci..
Právě si čtu vaše komentáře a musím vstoupit.Také jsem se rozhodoval kterou koupit ženě.Má 50kg a 159cm.tak je rozhodující výška sedla váha motorky.Lépe ji sedla kawa.Jednak výborný posez a lehká ovladatelnost.pak další věci.Například slícování plastů a kvalita mat. a dostupnost náhradních dílů,protože jak všeci víme,že ital v létě moc nedělá a tak je možné,že budete čekat na díl až na konci sezony.Benelli koupila Čína,ale pořed se montuje v itálii.A také vím,že když se žena vyjezdí,bude chtít druhou a silnější.Tak když bude prodávat Kawu neztratí na tom tak jak na Benellce.Ted na Kawě jezdím já a moje velká mašina stojí v garáži.Na malém z mám už najeto 1.000 km a je super.Zatáčky se projíždí jedna radost a dá se stavět krásně i na zadní.A že má normální výfuk.No a co.Zvuk není vše.Ladák se dá koupit za pár kaček.Tak a to je asi vše.P.S.Jo a motrky Benelli Bn251 a Bn302 už prodává kde kdo.Stačí se podívat na mapu Benelli kde má zástupce.Skoro po celé rapublice a v kdejakém baráku.
Kde je třeba mt-03 ?
Benellka je hrozne lacine vypadajici, takovej typickej cinskej vergl.
Kawasaki je na první pohled hezčí to rozhodně hlavně dospěli předek, ale zezadu už je to horší hlavně ta tenká zadní pneu. Divím se trošku jak všichni jednoznačně říkají Kawa Kawa a najednou nikomu obyč. zadní kyvná vidlice a nebo výfuk u Kawi nevadí nebo nechtějí vidět. Vetšinou totiž na tyto věci u ostatních motorek všichni nadávají. Benelli na první pohled není pěkná, ale když se člověk podívá důkladně může vidět krásnou kyvnou vidlici a rám a v nějaké výrazné barvě třeba v červené musí byt luxusní a výfuk malý lehký a zvuk prý boží. Asi má své mouchy, ale která je nemá. Každý at si vybere co se mu více libí, ale neříkejte že je to kopie ER6.
Benelli nebrat
Jedině KAWASAKI
Arrow k tomu jednu dobu dávali i zadramo aby se toho zbavily
Jedinej plus u tý Benelli vidím gumy z výroby pokud se nepletu Pirelli Angel
Jinak jsem zapomněla dodat, že Benellka má v základu ale naprosto boží zvuk Tam se bohužel Zeďák nechytá
Jednoznačně Benelka, Zed nemá "duši", redaktor se také zapomněl zmínit o laďáku Arrow, který je přímo pro tuhle mašinku - do teď za půlku původní ceny v případě koupě nové. Pro Benelku hlasuji také proto, že ji mám od "Ježíška" v garáži - na tacho 2km a těším se, až vyrazím. Chlapci také neustále preferují, že je to mašina pro mladé apod. - nějak zapomínají na nás starší a pokročilé... Já se vracím k této kubatuře - po padesátce už to chce trochu klidu. Začínal jsem na Jawě 350 (typ 638), později Inazuma 750, pak Virago 535XV a tohle beru jako "návrat ke kořenům"...
TomHorn Mrkni tady a odmysli si ukazatel zařazené rychlosti
Benelli jsem koupil pro ženu, na naučení. Neřikám, že Kawa je je horší, jak se píše je asi o něco lepší.
Ale v mém případě rozhodla cena a ta byla 109 000,- Kč do ceny Kawy jsem kompletně ženskou oblékl,včetně bot,helmy,rukavic a navíc zaplatil povko a havárku. Navíc se ženské vice líbila Benellka v bílé s červeným rámem.Takže rozhodnuto.
Benelli jedině jinak Leoncino
Ať koukám jak koukám, nikde nevidím foto přístrojovky od Kawy. Jinak spousta téměř stejných nic neříkajících fotek. Někdy je méně více.
zmulin + maestro: Benelli vyrábí část produkce v Číně, část v Itálii. Ostatně to je na těch motorkách na první pohled vidět. Obecně se dá říct, že malé obsahy jsou prostě čínské. Třeba jejich novinky: Leoncino je vymazlený k dokonalosti, kvalitka kam se podíváš - Itálie.
TRK 502 - na první pohled pěkné, taková kopie Multistrády. Při detailním zkoumání hrůza. Mizerný sváry, nelícují plasty, ostré hrany, zmatlanina - Čína
Když to tak čtu, tak si neodpustím poznámku, že Benelli BN 302 opravdu není italská motorka.
Čínská skupina Qianjiang koupila značku Benelli a Benelli BN302 se vyrábí v Číně, to není snad žádné tajemství.
Tento model je primárně určený pro asijské trhy a prodává se pod více obchodními názvy, např. Keeway RKX 300, ... Ano, jeden z názvů je i Benelli BN 302.
Proto tvrdit, že Benelli BN 302 je italská motorka chce odvahu - vždyť ta Itálii neviděla ani z dálky (stejně jako zmíněný Keeway RKX 300).
//www.inforace.com.ar/wp-content/uploads/2014/08/Keeway-RKX-300-Perfil.jpg
Ano,Volvo je furt švédský,Jaguar furt anglickej a Benelli Italska i přestože u všech je vlastník odjinud.Kecy o původu jsou občas trochu zcestný..
Určitě ale bude jednodušší koupit širší řidítka,než vyměnit celej naprd podvozek.Chtělo by se na tom svýzt sám a uvědomit si přitom,že sou to motůrky převážně pro úplný začátečníky a v tom případě bych radši svý dítě viděl na motce s trochu tupějšim spodkem,aby se mi z toho zbytečně nevyplašila.Dyk naši fotři byli vyjevený z třindy jak je to vostrá dospělá motorka..
Tak třístovky jsou skvělé, prodejní trháky atd, atd... A to ještě nedávno motorističtí novináři psali u testů obyčejnějších šestistovek, že to jsou motorky tak akorát pro začátečníky a holky, že objem nenahradíš a podobné plky...
Proč se v tom testu o Benelli píše jako o italské motorce?
Kawa Benelli je nepovedená kopie ER6 2008
Měla jsem tu čest obě vyzkoušet a s testem naprosto souhlasím . Obě jsou to skvělé hračky a každý si v nich najde to své . Je opravdu třeba ještě dodat, že Benelli je "trošku" jinde s cenou, což může být rozhodujícím faktorem u mladších jezdců. Na druhou stranu bych ale rozhodně víc věřila Zedovi, Benelli mě moc nepřesvědčila, když se mi hned při testovací jízdě kousla zadní brzda.. Navíc mi neseděla výškou, ale to už je o něčem jiném
Zed je prostě z této dvojice jasná volba
Pěkný bajky, na okreskách s nima bude větší zábava jak s překoňovanym litrem.. Z těchhle dvou jednoznačně Kawu, lepší motor, design a kvalita bude jinde
jediny co sterilni Kawe chybi je, ze Benellk jako kazda Italka ma dusi!
Ja jsem o te benelli uvazoval, hledam stroj do zacatku. Benelli skutry v z devadesatych let se mi libily, na fotkach nevypada spatne a hlavni prednost samozrejme alespon z meho pohledu relativne dospely vzhled vcetne sirokeho kola vzadu za opravdu smesny peniz... Na stroji jsem nejel, takze jizdne nevim. Pres vsechny promo ujisteni zastupcu znacky, ze byl kladen duraz na kvalitu, mne na prvni pohled odradilo dilenske zpracovani. Podle mne opravdu cista nedomyslena, na mnoha mistech velmi odflaknuta cinska motorka s koupenym italskym brandem... Nedovedu odhadnout vydrz, mozna to bude fungovat, kdo vi, ale packou spojky jsem u stroje "k okamzitemu predani" poustel svetelnou houkacku a riditka byla skoro centimetr z osy.
Jasně že Kawu vše bylo popsáno perfektně , jen nesouhlasím s nepřehledností údajů (vyhovující) .
Dle mého by stačilo dát dozadu širší gumu (co měli udělat z výroby) a v rychlejších zatáčkách by byl klid
Benelka je moc pekna motorka, ale vzhledem k jejim nedostatkum zapomeli zminit jeji o 20tis. nizsi cenu proti Kawe, to je taky docela rozdil. Jo, tyhle masinky byt kdyz clovek kdysi zacinal na jawe 350 a po ni byl obrovsky skok na tezkou a silnou sestistovku...ale to uz je let
Dneska se mlady fakt maji takovy krasny, schopny a relativne levny motorky
Jsou pěkný obě, ale vybral bych Kawu.
jednoznacne kawa. Benelli se muze jit vycpat. Design jak nepovedena cinska er6.
Jojo. Vzíty tyhle motorky a udělat z nich jednu
Motor Kawasaki do rámu a podvozku Benelli
Kawu