Kawasaki Z H2 SE: Když chcete i do zatáček
Text: Honza Zajíček | Foto: Jan Rameš , Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček , Marek Štvrtecký | Zveřejněno: 23.3.2022 | Zobrazeno: 14 925x
Text: Honza Zajíček | Foto: Jan Rameš , Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček , Marek Štvrtecký | Zveřejněno: 23.3.2022 | Zobrazeno: 14 925x
S jednou touhle jsme se naháněli loni v Mostě, předchozí "obyčejný" model .. a musim říct, že na motor jsem ho s báwem nebyl schopnej nikde dát (a to ani pak nahoře na zamotanějším polygonu) a obratnost týhle značně těžší mašiny mi tam dost vyrazila dech jedině na brzdy se dal stahovat a toť vše jasně, je to hodně i o fárovi a ten borec s tím tankem fakt letěl a drifty neřešil - nicméně klobouk dolů před touhle Kawou tedy!
... A teď ta SE s lepším podvozkem a hlavně brzdami? na silnicích slušnej zabiják superbiků - a i na okruhu jich v dobrej rukou nejspíš většinu pojede
tyjo, trochu "futuristicky designovana" bestie (viz co napsal Fizzer ), ale za kompresor zase kawe urcite uvidime, treba se zase zacnou vyrabet motorky na vykon a parametry, a ne na ekonomicky pozadavky a emisni normy clanek jako vzdy super a fotky tez
Také jsem o ní uvažoval ale jako již po několikáté mě odradil mmj přístup prodejců.... Ten motor musí být super protože i Z 1000 jede velmi pěkně a ten motor je prostě fajn. Co mě ještě trochu mrzí/nesedí je design.... prostě bych u takového stroje čekal větší odskok od klasické Z 900. Takhle mi přijde, že vypadají prostě dooost podobně, jen ta jedna má o 80 koní víc a stojí o 200 víc ... a pak tedy ten vejfuk ale to se dá rychle řešit . Jinak těmto motorkám fandím, tak třeba někdy
Jednu tuhle mrchu bych měl. Tak si dovolím pohled uživatele. Pokud člověk není totální sebevrah, tak nepotřebuje ani jiné brzdy, ani semiaktivní podvozek. Stačí základní verze. Brzdy jsou skvělé a mě se podvozek na limit dostat nepovedlo. Jinak je to moto pro každého, umí to v poho jezdit jako kočička, či jako ďábel, ale vše pod kontrolou. Žádné šílenství se po milimetrovém přidání plynu neděje. Jo a je velmi obratná, krásně se překlápí, žádný mastodont. Doporučuji
Motorka jako celek jakš-takš,dvěstě kobyl může taky být.Ale kdo jim tam svařuje ty rámy?Pevnostně to asi bude OK,bohužel estetika pokulhává.Měli poslat toho svého “TIG-welder-a”k Ducati ať se podívá jak mají vypadat sváry na CrMo rámu na motorce za půl mega.
Mně se líbí. Teda až na ten vejfuck. Ani to, že tam nejsou záslepky, mi nevadí, alespoň je vidět, jestli se něco nepovoluje.
Připadá mi jako šelma připravená ke skoku.
Asi mládnu.
Moc se mi nelíbí, je drahá a ten výkon je na běžné ježdění pro běžné smrtelníky zbytečně moc...ALE SAKRA RÁD BYCH SE NA TOM PROJEL!!!
Můj vlhký sen, ale s pudu sebezáchovy, si jí asi nikdy nepořídím. Chtěl jsem jí letos vyzkoušet na Green Days, bohužel není v nabídce( opět nestačí vyrábět), tak alespoň vyzkouším, NINJA H2 SX. Co se týče podvozku, kvituji verzi SE. Měl jsem Versys 1000 a aktuálně mám 1000 SE a musím říct, že el. podvozek motorku udělá praktičtější a pohodlnější, na běžné používaní, což je u motorky jako je Versys docela zásadní věc, na rozdíl od ZH2, kde bude víc zaměřen na sportovní využití, nebo to, alespoň předpokládám.
Jinak dík Honzo za video, z lepší verzí nasranýho Krocana
Mám slabost pro industriálně vypadající motorky a tahle je vzhledově opravdu parádní. Připadá mi to trochu jako "Vetřelec nebo z jiného úhlu jako "Predátor" Jsem zcela při smyslech tak omluvte mou fantazii
Je to strašně škaredý, ale asi bych dokázal zadržet zvratky, zejména při plným plynu
2 reakce
Technologie v poho, jízdně asi taky, ale voko pláče. Co ten kyj a neodizajnovaný chladič. Trubky v rámu bez záslepek. Za půl mega očekávám kompletní potěšení a nejen technologii...
Parádní technika s využitím možností jedenadvacátého století.
Jenom si bohužel musím přiznat, že je určena pro daleko lepší jezdce, než jsem já. Znám se, nevydržel bych nezkoušet, co to umí a špatně by to dopadlo.