Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Kawasaki ted teda nabizi 250SL jednoval a 300 dvouval. Chtelo by to srovnani techto modelu. Protoze rozdil mezi ninjou a zetkem nebude temer zadnej. Stejny motor, prevody, jedinej rozdil ze na zetku vic fouka..
Manzelka jezdi na ninje 250 dvouval 24kW a pekny svezeni, v provozu neni problem, ted jsem s ni jel 400km, z toho 200km po dalnici trvale 140-160km/h..Predtim jsme byli v Dolomitech.. Samozrejme je to 250, takze se musi tocit, coz asi na zivotnosti motoru neprida, ale pri rocnim najezdu 5-10tis. km pohoda. Tyhle kubatury jsou zabavny, navic ideal i na dojizdeni do prace pri spotrebe 3-4l/100km
A se starou Jawickou 350 bych to snad ani nesrovnaval..
Raději bych bral tohle, než nějakej žravej a věčně vysypanej cvajtakt s mizernym polem použitelných otáček. Ale nějak nechápu cenovou politiku wakisaki, když po přihození pár palackejch můžu mít znatelně silnější dvouválcový tříkilo..
Chápu to správně tak, že v recenzi sou dvě nemlich stejný mašiny, akorát jedna má víc a druhá míň plastů, a stejně jim z toho vyšlo, že ta bez plastů dělá všechno líp?
A že je to tím, že na oplastovaný přemýšlíte jinak, takže proto to ta bez plastů dělá líp?
Nemůžu si pomoct, ale lepší už tu bylo dřív. VTR250 - krásnej dvouválec (ano s trochu hodně inspirovaným designem jednou nejmenovanou italskou značkou) s trochu vyšším výkonem, širšíma gumama a stejnou cenou mě bere u srdce víc. Cenovka byla stejná, ale úspěch z toho v Evropě nebyl (v D se ani nenabízela) - těmhle středně/malým motkám se daří z legislativních důvodů hlavně v zemi původu. U nás, kdo nemá aspoň pětikilo, nemá "motorku". Přitom tyhle lehký stroje jsou tak zábavný a skvělé ovladatelný.
Tribes: Mito bude s nákladama na provoz ovšem taky někde úplně jinde.
Jel jsem na tý Ninje 250 v rámci kawasaki green dne. No se svejma 186 cm trošku jak vosa na bonbónu ale musim uznat že ta jízda byla taková neuvěřitelně "emotivní" v serpentínách to bylo zajímavý a jel jsem na ní pocitově hodně prasácky. Jediný co mi opravdu vadilo bylo hledání neutrálu, nevim jestli jsem levej ale prostě mi tam nešel
Když jsem ale pak při cestě dom sednul na svojí poladěnou 300vku bylo to silně o něčem jinym
Jinak na nahlaseni chyb nebo preklepu je misto diskuse pod kazdym clankem odkaz "Oznámit nepřesnost". Je to presne jeden odkaz pod komentarema, takze by to melo byt neprehlednutelne. To nam dojde na email a ihned se opravi. Diskusi 24hodin denne necteme.
Je to pěkné, ale když to vemu že jsem se vyjezdil na 125 a koupil bych si potom 250 tak 28 koni by mě asi moc nenatchlo když ja jsem měl v mládi supercity to bych řekl že byla mrštnějši než tady toto.
Nějak se nemůžu vyznat v tom, zda mají nebo nemají ty motorky stejný motor... v článku čtu, že rozdíl není, v tech. údajích máte rozdíl... Jak to tedy je? Dík za upřesnění...
To přední světlo má Ninja stejný,jako XJ6 Diversion od Yamahy
Kawasaki ted teda nabizi 250SL jednoval a 300 dvouval. Chtelo by to srovnani techto modelu. Protoze rozdil mezi ninjou a zetkem nebude temer zadnej. Stejny motor, prevody, jedinej rozdil ze na zetku vic fouka..
Manzelka jezdi na ninje 250 dvouval 24kW a pekny svezeni, v provozu neni problem, ted jsem s ni jel 400km, z toho 200km po dalnici trvale 140-160km/h..Predtim jsme byli v Dolomitech.. Samozrejme je to 250, takze se musi tocit, coz asi na zivotnosti motoru neprida, ale pri rocnim najezdu 5-10tis. km pohoda. Tyhle kubatury jsou zabavny, navic ideal i na dojizdeni do prace pri spotrebe 3-4l/100km
A se starou Jawickou 350 bych to snad ani nesrovnaval..
Raději bych bral tohle, než nějakej žravej a věčně vysypanej cvajtakt s mizernym polem použitelných otáček. Ale nějak nechápu cenovou politiku wakisaki, když po přihození pár palackejch můžu mít znatelně silnější dvouválcový tříkilo..
Chápu to správně tak, že v recenzi sou dvě nemlich stejný mašiny, akorát jedna má víc a druhá míň plastů, a stejně jim z toho vyšlo, že ta bez plastů dělá všechno líp?
A že je to tím, že na oplastovaný přemýšlíte jinak, takže proto to ta bez plastů dělá líp?
Nemůžu si pomoct, ale lepší už tu bylo dřív. VTR250 - krásnej dvouválec (ano s trochu hodně inspirovaným designem jednou nejmenovanou italskou značkou) s trochu vyšším výkonem, širšíma gumama a stejnou cenou mě bere u srdce víc. Cenovka byla stejná, ale úspěch z toho v Evropě nebyl (v D se ani nenabízela) - těmhle středně/malým motkám se daří z legislativních důvodů hlavně v zemi původu. U nás, kdo nemá aspoň pětikilo, nemá "motorku". Přitom tyhle lehký stroje jsou tak zábavný a skvělé ovladatelný.
Tribes: Mito bude s nákladama na provoz ovšem taky někde úplně jinde.
Jel jsem na tý Ninje 250 v rámci kawasaki green dne. No se svejma 186 cm trošku jak vosa na bonbónu ale musim uznat že ta jízda byla taková neuvěřitelně "emotivní" v serpentínách to bylo zajímavý a jel jsem na ní pocitově hodně prasácky. Jediný co mi opravdu vadilo bylo hledání neutrálu, nevim jestli jsem levej ale prostě mi tam nešel
Když jsem ale pak při cestě dom sednul na svojí poladěnou 300vku bylo to silně o něčem jinym
konečně nějaká 250ka.Je to tradiční kubatura,20kw stačí,jen o tom spousta lidí neví.
Hold Mito to není no... To má víc kW, o 20 kg méně, upside-down vidle, čtyřpístek brembo, širší gumy a v neposlední řadě design 916...
Teď chci přejít z dvácy na něco silnějšího. 20 kW je fakt málo . A ještě někdo řekněte, že nesouhlasíte...
Jarda: Pokud opravdu stojíš o info,nemám problém to poslat.
soccer > Nevim o tom.
Jinak na nahlaseni chyb nebo preklepu je misto diskuse pod kazdym clankem odkaz "Oznámit nepřesnost". Je to presne jeden odkaz pod komentarema, takze by to melo byt neprehlednutelne. To nam dojde na email a ihned se opravi. Diskusi 24hodin denne necteme.
Je to pěkné, ale když to vemu že jsem se vyjezdil na 125 a koupil bych si potom 250 tak 28 koni by mě asi moc nenatchlo když ja jsem měl v mládi supercity to bych řekl že byla mrštnějši než tady toto.
...a proty co nevi...vejš...
Kavak95 - za podobná upozornění se zde rozdávají mínusy, tak opatrně
A když jsme u toho opravování chyb, ještě jedna gramatická:
"Dřívějších třicet koní jste hledali o něco víš." Mělo by tam být VÝŠ
No hurá, už jsou opravený ty technický údaje...
Mě se líbí a kdybych míval prachy v 18 tak by byli v úvahu Jenom tam mohli dát 30 kw motory aspoň.
Uplne bych tuhle kubaturu zrusil . Nechal bych ...50-125-300-600-1000...atd.
Těch chyb tam je víc, zamíchali do toho starou Ninju 250R a ještě se jim to nějak proházelo..
To jsou ty motory tak rozdilne? 1 vs 2 valce, karburator vs strikacka...tusim, ze tam asi bude chybka:)
Nějak se nemůžu vyznat v tom, zda mají nebo nemají ty motorky stejný motor... v článku čtu, že rozdíl není, v tech. údajích máte rozdíl... Jak to tedy je? Dík za upřesnění...