Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No je jasný že každýmu se líbit nemůže, obvzlášť díky svému vzhledu. Názory typu že vypada jako z Tesca mi připadnou naprosto idiotský. Nevím na čem jste za život jezdili vy všichni chytrolíni ale pro mne (začátečníka) je er6-n prostě krásná, jezdí se na ní skvěle, a hlavně díky ceně dovolí i né tak zazobanejm (jako já) si zajezdit. A hlavně se mezi motorkáře dostane trochu mladá krev která oživí ty řeči neomylných stařešinů. Jestli jsem se někoho dotkl, je mi líto, ale myslím že zrovna motorkáři (ať už jezdí na čemkoli) by měli držet při sobě.
jak můžete hanit motku, na které jste někteří z Vás ani nejeli?Nepíšu to pro to, že jí prodávám, ale pro to, že je někde jinde,hlavně vzhlet a jak jede,navíc si našla cestu i do STUNTRIDINGu tak to asi něco znamená!?
No výhled ze zrcátek je asi v normální poloze tabu. Jak popisuješ tímto způsobem to jde, ale když častěji sleduješ co se za tebou děje a stále se kýveš sem a tam, tak si o tobě začnou lidi myslet že si propadl "autismu" (myslím že ta choroba se tak menuje a dost se u ní člověk kýve...) Jinak samý pozitiva..
Všechny motorky nemůžou vypadat stejně, to by potom byla nuda. Kawa je opravdu zajímavá, dalo by se říct že tak škaredá až je hezká. Hrozně se mně líbí, navíc, jak tady už kdo psal, i když mám 184 cm tak mně hnedka sedla, výborný přirozený posez. Navíc relativně levná... jak pro koho, bohužel.
Lekes: takze tak trochu spartakiada co? <br />
<br />
jinak me docela dostaly nektere rozdily v nize zminovanych testech v CMN a tady<br />
<br />
podle me neni ani krasna ani hnusna, je proste zajimava
Nechapu, proc musi levna motorka taky levne vypadat. Kdyz jsem ji videl stat na parkovisti, tak mi prisla, jako kdyby si ji majitel prave dovezl z Tesca. Nemuzu si pomoct ale od designu az po reseni ramu, kyvky a tlumicu mi prijde, ze jedine na co bral vyrobce ohled byla cena. A jestli nekomu pripada motorka futuristicka, tak asi nechape smysl pojmu futurismus - mne prijde teda spis barokni
Dvojitý vstřikování je myšleno takto: Má to dva body na každý válec jeden se sacímy hrdly o průměru 38mm. Kolikabodový to nevím. Myslím..<br />
Jinak ten zátah je daleko větší než u horneta nebo fazera v šestkovém provedení. Myslím odspoda. Pak samozřejmě vysokootáčkovky přebírají vedení... Jinak srovnání SV a ER nedokážu zhodnotit. Na novým SV jsem letos ani loni nesvezl.<br />
S těma snímačema máš pravdu Je to přesně tak.
To Karf: Srovnávák s SV650 byl v časopise Motocykl. Jinak dle jejich měření na brzdě vykázala ER6 69k na spojce (tedy o 3k méně, než uvádí výrobce) a SV650 (střikačka) 77k, taktéž na spojce (tedy o 5k více, než uvádí výrobce). I motor u SV má dle jejich měření o něco lepší elasticitu (ale je to téměř na stejno). Nakonec ale vyhrála v celkovém hodnocení o pár bodů ER6. Sežeň si a přečti si - pěkný test.<br />
<br />
Wilder
Pro HejtmaMa: no ja neříkám, že se mi nelíbí jako ty, ale je opravdu dost moderní Hlavně to světlo, ale svítí slušně. Ja to i zmiňuji, že my staromilci to nemáme jednoduchý.<br />
Kuky: rozhodně to není KSČSSD volič i když mě to pobavilo, ale tvé reakce jsou o tom, že dost nevybíravě napadáš... Když máš výhrady napiš je srozumitelně a ne že je to pro cu.. a bléé to fakt není žádná informarční hodnota. A v databázi nemáš nic ani majl, aby jsme zjistili jakej styl ti sedí a td. navíc to ani sám nezmiňuješ.
Pro madbiker: tvoji poznámku odmítám komentovat.<br />
Pro Rasto: dělá se i ve verzi 25Kw prodejce to zajistí bez problémů. Jinak motocykl je pocitově hodně dobrý. Za tu cenu opravdu dodtanete slušný stroj.<br />
Pro XJ: Pokud s motocyklem nebudeš jezdit s přístupem, že sedíš na supersportu tak němu nemám výhrad. Když to srovnám s CBR 6RR tak samozřejmě se předek nezvládá to co RRko, brzdy nestíhají a td. Ale o tom tahle motka není. Jak píšu výše za 179 tis dostaneš velice slušného naháče. Jedinný co se mi nezdálo na zpracování byly sváry na rámu, a to jen že byly oprskaný okolo, ale jinak nevím co se nezdálo ČMN.
tak musim rici ze tahle kawa je vazne tuze mnoho moc sympaticky stroj. Zatim jsem na ni najel asi 1300 km a zatim si nemuzu na nic stezovat. Je lehce ovladatelna, "poslusna" a brzdi a zrychluje vazne solidne. Ted v sobotu jsem si uzil i 160 km v desti a musim ocenit ty predni plastiky diky kterym caka v podstate jen na spodek noh. Kolena jsou v suchu . Bohuzel cely dvoukolak je ale solidne zapraseny. <br />
<br />
Jen ma mila si stezovala ze pro batuzky je sedlo docela tvrde a ne moc pohodlne, tak nefim. <br />
<br />
Pro rasťo: Prodava se i s 25 kW, ale nevim jaky je rozdil v cene pripadne kolik stoji otevreni. Pani obchodnici budou urcite vedet
No je jasný že každýmu se líbit nemůže, obvzlášť díky svému vzhledu. Názory typu že vypada jako z Tesca mi připadnou naprosto idiotský. Nevím na čem jste za život jezdili vy všichni chytrolíni ale pro mne (začátečníka) je er6-n prostě krásná, jezdí se na ní skvěle, a hlavně díky ceně dovolí i né tak zazobanejm (jako já) si zajezdit. A hlavně se mezi motorkáře dostane trochu mladá krev která oživí ty řeči neomylných stařešinů. Jestli jsem se někoho dotkl, je mi líto, ale myslím že zrovna motorkáři (ať už jezdí na čemkoli) by měli držet při sobě.
jak můžete hanit motku, na které jste někteří z Vás ani nejeli?Nepíšu to pro to, že jí prodávám, ale pro to, že je někde jinde,hlavně vzhlet a jak jede,navíc si našla cestu i do STUNTRIDINGu tak to asi něco znamená!?
me se er libi a moc a jeji vzhled je podle me super,ale kazdy ma hold jiny vkus
zajímalo by mě, jesli ten výfuk je na zahřívaní zadní gumy. Viděl sem to za výlohou a zdálo se mi to moc blízko
No výhled ze zrcátek je asi v normální poloze tabu. Jak popisuješ tímto způsobem to jde, ale když častěji sleduješ co se za tebou děje a stále se kýveš sem a tam, tak si o tobě začnou lidi myslet že si propadl "autismu" (myslím že ta choroba se tak menuje a dost se u ní člověk kýve...) Jinak samý pozitiva..
to agressor: zkus to ja to nehodlám pokoušet...
Všechny motorky nemůžou vypadat stejně, to by potom byla nuda. Kawa je opravdu zajímavá, dalo by se říct že tak škaredá až je hezká. Hrozně se mně líbí, navíc, jak tady už kdo psal, i když mám 184 cm tak mně hnedka sedla, výborný přirozený posez. Navíc relativně levná... jak pro koho, bohužel.
Lekes: takze tak trochu spartakiada co? <br />
<br />
jinak me docela dostaly nektere rozdily v nize zminovanych testech v CMN a tady<br />
<br />
podle me neni ani krasna ani hnusna, je proste zajimava
Souhlasim s Petrem RSV...A to vubec ne proto,že vlastnim přímou konkurenci!Zkrátka mi to přijde jako nějaká hračka a ne jako dospělá motorka.
Nechapu, proc musi levna motorka taky levne vypadat. Kdyz jsem ji videl stat na parkovisti, tak mi prisla, jako kdyby si ji majitel prave dovezl z Tesca. Nemuzu si pomoct ale od designu az po reseni ramu, kyvky a tlumicu mi prijde, ze jedine na co bral vyrobce ohled byla cena. A jestli nekomu pripada motorka futuristicka, tak asi nechape smysl pojmu futurismus - mne prijde teda spis barokni
to JirkaSV: //www.kawasaki.cz/testER-6fmotocykl.pdf
Dvojitý vstřikování je myšleno takto: Má to dva body na každý válec jeden se sacímy hrdly o průměru 38mm. Kolikabodový to nevím. Myslím..<br />
Jinak ten zátah je daleko větší než u horneta nebo fazera v šestkovém provedení. Myslím odspoda. Pak samozřejmě vysokootáčkovky přebírají vedení... Jinak srovnání SV a ER nedokážu zhodnotit. Na novým SV jsem letos ani loni nesvezl.<br />
S těma snímačema máš pravdu Je to přesně tak.
2all: srovnání SV650 vs ER-6n je na stránkách kawy
2Jirka: dolejc psal Wilder, že porovnání bylo v Motocyklu. v čísle 2/2006. Dneska bych ho měl mít naskenovanej tak kdyžtak pošlu.
To Karf: Srovnávák s SV650 byl v časopise Motocykl. Jinak dle jejich měření na brzdě vykázala ER6 69k na spojce (tedy o 3k méně, než uvádí výrobce) a SV650 (střikačka) 77k, taktéž na spojce (tedy o 5k více, než uvádí výrobce). I motor u SV má dle jejich měření o něco lepší elasticitu (ale je to téměř na stejno). Nakonec ale vyhrála v celkovém hodnocení o pár bodů ER6. Sežeň si a přečti si - pěkný test.<br />
<br />
Wilder
Pro HejtmaMa: no ja neříkám, že se mi nelíbí jako ty, ale je opravdu dost moderní Hlavně to světlo, ale svítí slušně. Ja to i zmiňuji, že my staromilci to nemáme jednoduchý.<br />
Kuky: rozhodně to není KSČSSD volič i když mě to pobavilo, ale tvé reakce jsou o tom, že dost nevybíravě napadáš... Když máš výhrady napiš je srozumitelně a ne že je to pro cu.. a bléé to fakt není žádná informarční hodnota. A v databázi nemáš nic ani majl, aby jsme zjistili jakej styl ti sedí a td. navíc to ani sám nezmiňuješ.
Pro madbiker: tvoji poznámku odmítám komentovat.<br />
Pro Rasto: dělá se i ve verzi 25Kw prodejce to zajistí bez problémů. Jinak motocykl je pocitově hodně dobrý. Za tu cenu opravdu dodtanete slušný stroj.<br />
Pro XJ: Pokud s motocyklem nebudeš jezdit s přístupem, že sedíš na supersportu tak němu nemám výhrad. Když to srovnám s CBR 6RR tak samozřejmě se předek nezvládá to co RRko, brzdy nestíhají a td. Ale o tom tahle motka není. Jak píšu výše za 179 tis dostaneš velice slušného naháče. Jedinný co se mi nezdálo na zpracování byly sváry na rámu, a to jen že byly oprskaný okolo, ale jinak nevím co se nezdálo ČMN.
papírově je na tom v porovnání s SV650 stejně s výkonem. jak je to ve skutečnosti? jezdím teď na CB500 a dvouvál je mi tak nějak sympatičtější.
tak musim rici ze tahle kawa je vazne tuze mnoho moc sympaticky stroj. Zatim jsem na ni najel asi 1300 km a zatim si nemuzu na nic stezovat. Je lehce ovladatelna, "poslusna" a brzdi a zrychluje vazne solidne. Ted v sobotu jsem si uzil i 160 km v desti a musim ocenit ty predni plastiky diky kterym caka v podstate jen na spodek noh. Kolena jsou v suchu . Bohuzel cely dvoukolak je ale solidne zapraseny. <br />
<br />
Jen ma mila si stezovala ze pro batuzky je sedlo docela tvrde a ne moc pohodlne, tak nefim. <br />
<br />
Pro rasťo: Prodava se i s 25 kW, ale nevim jaky je rozdil v cene pripadne kolik stoji otevreni. Pani obchodnici budou urcite vedet
Tomáš:<br />
- zvuk je mozne slyset na videu zde: //www.motorkar...idea/er-6n.wmv<br />
- pristrojova deska i s riditky:<br />
//www.motorkari.../pristroje.jpg<br />
- test ER-6f nebude, ale chystame predstaveni a prvni dojmy<br />
Homer: Pocasi je posledni dobou opravdu hrozne. Neda se poradne jezdit, natoz udelat slusne foto. Snad to v cervnu bude lepsi.