Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak jestli rozbili motorku kvůli šetření na 16 kach kolech, tak vlastně utratili, za to že se na ni Gustav rozbil.
Proto říkám, kdo šetří , tak utrácí! Šetřit může jen velice chytrý člověk a těch moc není a nemají čas šetřit, by nic nevymysleli.
A v totalitě moc chytrejch není..
…., s těmi 16" koly si pak Gustav Havel ošklivě natlouk v Belgickém Zantwortu, jednoduše si škrtl výfukem a otočil se okolo rámu, jako káča, nechtěl na tom jezdit, poté se vrátili se k 18-kám,... , zas tak daleko od "pravdy nebyly", závodní půllitry ke konci své éry a vývoje v roce 2002 končili na 16,5 palcových zadních ráfcích...
Destroyer: Nejhorší bylo, že nepokrytě přiznávali, že 16 kola jsou proto, že prostě na 18ku je potřeba víc materiálu jak na 16ku a že prostě ušetřit za každou cenu je nej Ale díky tomu těch jawa zase máme hodně
Paráda Jestli je toto ta Frantova, tak jsem jako kluk po závodech na té motorce seděl, ale fotka se nedochovala, asi se ztratila a nevím kde To byly krásné závody na starém okruhu. Tam závodníci museli být borci, spadnout bylo velmi bolestné.
Poprosil bych autora.Zdali by mohl upřesnit?Skutečně bylo zapalování poháněno řeťezem,případně dodat foto ?Tady se majitelé jawy 500 dohadujeme,že to není pravda a vždy bylo poháněno ozubenými koly.https://www.veteranforum.cz/index.php?id=116&tema=0 Děkuji
Včera jsem byl v motomuzeu na Rakouské straně Timmelsjochu a zrovna tuhle Z-15 tam mají vystavenou. Krásný stroj
Tak jestli rozbili motorku kvůli šetření na 16 kach kolech, tak vlastně utratili, za to že se na ni Gustav rozbil.
Proto říkám, kdo šetří , tak utrácí! Šetřit může jen velice chytrý člověk a těch moc není a nemají čas šetřit, by nic nevymysleli.
A v totalitě moc chytrejch není..
tak si trochu štournu, ta zadní guma není dobová barumka jak uvádí autor ale "modernější" mitas H05
…., s těmi 16" koly si pak Gustav Havel ošklivě natlouk v Belgickém Zantwortu, jednoduše si škrtl výfukem a otočil se okolo rámu, jako káča, nechtěl na tom jezdit, poté se vrátili se k 18-kám,... , zas tak daleko od "pravdy nebyly", závodní půllitry ke konci své éry a vývoje v roce 2002 končili na 16,5 palcových zadních ráfcích...
A pritom nechtene pokrokovi - v okamziku volne souteze vyrobcu pneumatik je 16,5" optimalni rozmer.
: o )
Destroyer: Nejhorší bylo, že nepokrytě přiznávali, že 16 kola jsou proto, že prostě na 18ku je potřeba víc materiálu jak na 16ku a že prostě ušetřit za každou cenu je nej Ale díky tomu těch jawa zase máme hodně
krasa ...a ten motor
“... Ale my jsme řekli ne! ...”
Super clanek, dik
tech max 220 km/h me prijde hodne teoretickych na tech 35kW
Docela bych ten kravál chtěl vidět a slyšet
Paráda Jestli je toto ta Frantova, tak jsem jako kluk po závodech na té motorce seděl, ale fotka se nedochovala, asi se ztratila a nevím kde To byly krásné závody na starém okruhu. Tam závodníci museli být borci, spadnout bylo velmi bolestné.
Ta přímá kola tam opravdu jsou...
Poprosil bych autora.Zdali by mohl upřesnit?Skutečně bylo zapalování poháněno řeťezem,případně dodat foto ?Tady se majitelé jawy 500 dohadujeme,že to není pravda a vždy bylo poháněno ozubenými koly.https://www.veteranforum.cz/index.php?id=116&tema=0 Děkuji
Perfektní článek!
Len pre zaujimavost - tych 16" kolies sa komunisti drzali tak urputne, ze ich zprva montovali aj na motokrosy!!
Moc pekny kousek stroje a pekny i popis v clanku