Husqvarna Vitpilen 701: Hodně intenzivní ristretto
Text: Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 3.9.2020 | Zobrazeno: 18 373x
Text: Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 3.9.2020 | Zobrazeno: 18 373x
Ahoj, pořídil jsem vitpilena a včera se prvně svezl. Je to fakt nezmar a zábava oproti 4valu co mám.
Můžu se zeptat jestli je normální omezovač otáček na 9,500? Přece jen je na budíkách 13k a nějak miten vršek chybí kdyz ta sranda začíná až na 7k. Díky za případné info.
Vit je doma a musím říct, že ten popis sedí, zvykáme si na sebe, ale už teď je jasný že účel zábavy po okolí splní
Je to krásný stroj , jen škoda že kvůli E5 výroba končí Probíhá již doprodej a ceny jsou okolo 195 tis. Což sakra zlevnilo- proto jsem neváhal a koupil Svartpilena
Kdysi jsem jezdil SZR 660, wiseco na 700. Byla parádní. Víťu jsem zatím nezkusil, ale musí být jízdně super. Snad bude ještě příležitost...
Je tak hnusná až je... škaredá a proto končí, bo ju nikdo nechce Euro 5 s tím nemá nič společné. Navíc ta cena je taky dost vysoko. A ten bílý zadek jako v plniči před lakováním, tomu taky nepřidá Jó kdyby to vypadalo třeba jako Fantic Caballero s cenou blíž 200 tis...
3 reakce
Krásná motorka. Pro ty , kteří mají hlouběji do kapsy , nebo mohou mít jen jednu velkou motorku , to zřejmě volba nebude. takže okruh zájemců se nám zužuje...A do toho ještě EU..Hm. Každopádně velmi osobitý , designový a svým způsobem "krásný" výrobek.
1 reakce
Nic moc. Čím víc si to prohlížím, tím víc mi to připomíná nějakou futuro studií budoucnosti tak z roku 2010. Tudy cesta zjevně nevede, ale příznivce si jistě najde.
1 reakce
Výroba skončila. Prodalo se jich málo. Kdo ale koupil-neprohloupil. Jednak má unikátní a skvělou fun-motorku, co nemá každý druhý a jednak to bude za 30 let ceněnej veterán.
PS: líbí,nelíbí? K***a líbí!!!
1 reakce
Bohužel, od EU vypytlen...
2 reakce
Ten zadek je strašnej,...alespoň v mých očích. To u mě naprosto potápí celou,...jinak určitě skvělou motorku.
3 reakce
Pokud se nepletu, tak výroba Vitpilen/Svartpilen 701 byla ukončena a v doprodeji jsou jen skladové Euro IV kusy.
Důvodem je údajně slabá poptávka po těchto motorkách, kvůli které se nevyplatí homologovat je na Euro V, byť technicky je pro jejich motor možné přísnější normu splnit - konec konců, ostatní modely rodiny 690/701 pokračují dál.
Za mě je to obrovská škoda
3 reakce
Motorka krásná, dobrej adept na okolokomínovky a na Guzzi už bych jezdil jen k moři
Autora bych poprosil ať opraví v textu to rychloražení.
Pokud to není nějaká nová funkce a Vitpilen neumí třeba razit mince do automatu na kafe. V tom případě beru zpět
1 reakce
Ahoj, překlepy prosím dole nahlásit pod článkem. Je tam odkaz. Dojde na email přímo autorovi.
mám ji dva roky a je to neskutečná raketa. Tento nový model je nádherný. Na to co mě baví- zatáčky jsem na lepší motorce nejel. v Brně na ní nejedu tak rychle jako na farykovi, ale ta ovladatelnost je neskutečná. a dá se na tom posekat snad každý šestkový naháč
Ked bola v Brne na motosalone v modrej farbe, vracal som sa k nej neustale dokola cely den. Nieco podobne som zazil len raz za zivot- v EICMe s Nortonom. Vlastne aj v 2011 Thunderbird Storm... ako som mohol zabudnut na moju prvu platonicku lasku...
V ukazke motorbiku pisali nieco o konci vyroby, ale dava to zmysel? Zavadzat ho do vyroby tesne pred normou, ktoru nesplni? Nedava- preto bude vyroba bezat dalej, len sa musi prist na to, ako.
V Kawasaki im to trvalo 2 roky.
2 reakce
bruttopyr: Přesně tak. Jeden kamarád z Hranic. Ten sám nás v létě zbytek party na velkých motorkách proháněl na Viplenu 701 po Route de grande Alpes jak psy. Jak se to namotá, tak Vitpilen vystřeluje ze zatáček jako čert a ani 140-150k nepomůže. Skvělá motorka, tyhle barvy se mi taky líbí(libová bílá prdelka), jen liťáky prosím a SPZ nějak šikovně pod zadek.
Jak píše Obycejny_clovek - pokud ne SM (690/701) tak je tomuhle velkým konkurentem nejlépe poslední generace Duka 690 R(55kw). Jak a v jaké pohodě ta motorka zatáčí, to mi hlava už vůbec nebere. Bohužel to není takový krasavec, drží si setsakramentsky cenu a já nevím, jak dlouho se takové zlé supermono dá po cestě honit.
3 reakce
Huska se povedla. Za mě palec .
Design 701-ky se mi líbí. V létě jsem viděl jednoho jezdit na Steelringu (primárně motokárová trať) v Třinci a mezi nejpomalejší rozhodně nepatřil!
1 reakce
Skoda toho maleho rozvoru...:(
Jen dotaz - neskončil v roce 2020 Vitpilen 701 a Duke 690 kvůli EURO normám? Možná jsem to špatně zachytil, jen se ptám, jestli jste to někdo nezaznamenal, zda se vůbec dá nová koupit?
3 reakce
Taková motorka spíš na zablbnutí kolem komína, než na nějaký větší ježdění. Jako druhá motka do garáže jen tak pro zábavu - paráda.
No je to takový jednoduchý severský bauhaus dizajn. A ten to naplňuje dokonale. Jen si nejsem jist těmi vyplétanými koly... Nějaké příme paprsky by tomu za mě daly koule.
1 reakce
Husqvarna si pohrála s designem pěkně, i po pár letech to vypadá pořád neotřele a nezaměnitelně. Je to sportovec se vším, co k tomu patří. Kdyby šlo o vzhled a závodění, super stroj.
Osobně bych si vybral bratra Duka 690 - stejný motor, stejná kyvka, větší rozvor.
Ten kousíček výkonu navíc u Husky bych klidně oželel a raději měl lehčí KTM, která je univerzálnější a dá se na ní i cestovat.
Pěkná mašina, jen jsem nikde neviděl cenu....
2 reakce
Vláďa taky umí zazlobit, hmm
Krásná věc. Jedna z mála novejch motorek, která mě opravdu bere a u který si dokážu představit, že bych si jí koupil.
Design za mna 5*****
Svojim konceptom a zvukom je to nadherna individualita a urcite to dobre aj jazdi ked to v testoch vsetci chvalia. V buducnosti ked budem vyberat nove moto budem pozerat urcite aj po Viplinene alebo Svartpilene
Bez reflektoru a té "hrůzy" na zadním kole by *to* mohlo
rovnou na okruhy - ani radikální řidítka na teleskopy by
pro *elévy okruhových umění* zpočátku nebyla potřeba
2 reakce
Mi se naopak ten zadek líbí, vlastně se mi to líbí jako celek. Nebo já nevím co se mi líbí.... Je to dost divné, ale asi jo
Ta zadní partie mě taky příliš neoslovila. Jinak bych to ale v garáži snesl.