Souboj malých cruiserů: Benelli 502C vs. Honda Rebel vs. Kawasaki Vulcan S vs. Zontes 310 V
Text: František Hadt , Jan Rameš , Lukáš Růžička | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Fuka | Zveřejněno: 3.6.2020 | Zobrazeno: 39 301x
Kapitoly článku
Technické údaje
Kawasaki Vulcan S (EN 650) 2020 | Zontes 310 Venom 2020 | Benelli 502c 2020 | Honda CMX500 Rebel 2020 | |
---|---|---|---|---|
Objem | 649 cm3 | 312 cm3 | 500 cm3 | 471 cm3 |
Výkon | 45 kW (61.2 koní) | 26 kW (35.4 koní) | 35 kW (47.6 koní) | 33.5 kW (45.6 koní) |
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min | 9500 ot/min | 8500 ot/min | 8500 ot/min |
Točivý moment | 63 Nm | 30 Nm | 46 Nm | 44.6 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 6600 ot/min | 7500 ot/min | 5000 ot/min | 6000 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový | Stojatý | 2 | Řadový |
Počet válců | 2 | 1 | 2 | 2 |
Rozvod | DOHC | DOHC | DOHC | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Vrtání | 83 mm | 80 mm | 69 mm | 67 mm |
Zdvih | 60 mm | 62 mm | 66.8 mm | 66.8 mm |
Kompresní poměr | 10.8 : 1 | 12.5 : 1 | 11.5 : 1 | 10.7 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Řetěz |
Typ rámu | Trubkový | Trubkový | Příhradový | Trubkový |
Materiál rámu | ocel | ocel | ocel | ocel |
Zdvih předního odpr. | 130 mm | - | 135 mm | - |
Zdvih zadního odpr. | 80 mm | - | - | - |
Brzdy vpředu | kotouč | kotouč | 2 kotouč | kotouč |
Rozměr předního kotouče | 300 mm | - | 280 mm | - |
Přední třmen | dvoupístkový | dvoupístkový | čtyřpístkový | dvoupístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 18 " | 17 " | 17 " | 16 " |
Zadní kolo | 17 " | 17 " | 17 " | 16 " |
Rozměr přední pneu | 120/70 R18 M/C 59H | 110/70R17 | 120/70ZR17 | 130/90-16M/C 67H |
Rozměr zadní pneu | 160/60 R17 M/C 69H | 180/55R17 | 160/60ZR17 | 150/80-16M/C 71H |
Rozvor | 1575 mm | 1488 mm | 1600 mm | 1488 mm |
Úhel hlavy řízení | 31 ° | - | - | 28 ° |
Závlek předního kola | - | - | - | 110 mm |
Světlá výška | 130 mm | - | 180 mm | - |
Výška sedla | 705 mm | 720 mm | 770 mm | 690 mm |
Pohotovostní hmotnost | 229 kg | 175 kg | 220 kg | 190 kg |
Užitečná hmotnost | - | - | 187 kg | - |
Objem nádrže | 14 l | 15 l | 21.5 l | 11.2 l |
Rezerva | - | - | 3 l | - |
Množství oleje | - | - | - | 3.2 l |
Spotřeba | 4.3 l/100 km | - | 3.9 l/100 km | 3.8 l/100 km |
Zrychlení | 4.4 0-100 km/h | - | - | - |
Maximální rychlost | 180 km/h | - | 160 km/h | - |
První cena | 199900 Kč | 119900 Kč | 169990 Kč | 159900 Kč |
Poznámka | - | 157kg nesmysl | - | verze Special Edition: kapotka kolem světla, harmoniky na vidlici, prošívané sedlo, matná černá barva, 169 900 Kč |
Výměna motorového oleje | 12000 Km | - | 6000 Km | - |
Výměna olejového filtru | 12000 Km | - | 6000 Km | - |
Výměna zapalovací svíčky | 12000 Km | - | - | - |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.