Souboj malých cruiserů: Benelli 502C vs. Honda Rebel vs. Kawasaki Vulcan S vs. Zontes 310 V
Text: František Hadt , Jan Rameš , Lukáš Růžička | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Fuka | Zveřejněno: 3.6.2020 | Zobrazeno: 39 300x
Text: František Hadt , Jan Rameš , Lukáš Růžička | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Fuka | Zveřejněno: 3.6.2020 | Zobrazeno: 39 300x
Pěknej testík
ty Zontes tříkila mě zaujaly, spíš teda ta verze "naked", jen škoda, že je to takhle přesraný elektronikou a píčovinama. Kdyby to tam nebylo, mohla bejt motorka ještě o něco levnější
Vecna skoda, ze Honda uz v Europe nepredava CTX700.
Bol to super cruiser (nahac aj kapotovany), v podstate derivat NC700 aj s dvojspojkovym automatom.
35kW, 60 Nm co nezerie viac ako 3.5 litra na stovku.
Už na první pohled je vidět, že cruiser je buď Vulcan (pro větší a movitější) nebo Rebel (pro menší a hmm... méně movité). Benelli je sportovní motorka s nohama vepředu (což je zvláštní, ale proč ne, někomu to asi vyhovuje) a Zontes je polofunkční laciná čínská kopírka (tvrzení prodejce, že zmatená elektronika je vlastností pouze tohoto jednoho kusu, mě pobavilo).
Kawa je dobrý cruiser, neomrzí a dá se s ní dojet na kraj - no, minimálně Evropy, navíc bude i za deset let vypadat dobře. Honda je Honda - v pohodě, dobrá cena. Zbylé dvě jsou podivnosti na dvou kolech.
Tohle fakt někdo kupuje???
Nedivím se, že vítězí Kawa.
Čínský motorky fungujou, vypadaj relativně dobře v testech obstojej. Ale na benzině, nebo showroomu působí prázdně. Chybí jim aura, působí na mne jako přifouknutý skůtry. Trubky, kyvky , tlumiče, trubky rámu, nádrž působí polotučně. Někdo by řekl předsudek. Já vnímám motorku jako bytost, který svěřujete život, musí k Vám mluvit, slibuje zážitky, budí důvěru... Anebo ne. Recenze nerecenze. Ale díky za ní!
Benelli se mi líbí, byl by to pěknej naháč, a ony se namontujou stupačky nesmyslně dopředu a je to cruiser...
Omlouvám se jestli se někoho dotknu, ale moc nechápu vychvalování čínských motorek a zdůrazňování plusů jako super cena a elektronické vychytávky. Když by to byly ty hlavní argumenty pro výběr motorky, tak tady za pár let nikdo jiný motorky vyrábět nebude, protože cenou to Čína vždy přebije. Naštěstí se vše nedá okopírovat, hlavně jízdní vlastnosti, a jak to tak vypadá, lidi se při výběru motorky ještě pořád řídí hlavně srdcem a sympatiemi ke značce popř. modelu. Motorky přece nejsou jen spotřební zboží
3 reakce
Brát jako mínus u Vulcana starší vzhled je úúúúplně mimo mísu. Právě díky tomu jsem si ho koupil, protože chci cruisera, který co nejvíce připomíná klasiku, která už se sem kvůli bruselskému gestapu nesmí dovážet. Když chci criusera, tak chci cruisera, a ne ty rádo-by sportovně vypadající moderní spotvořeniny a-la Beneli. A Vulcan je prostě jednička. Krásnej, výkonnej, úspornej a hlavně pohodlnej, protože já to chtěl i na cestování. A můj první výlet dělal 3000 km a úplně v pohodě. Prostě mašina snů.
Pěkné video. Je fajn, že srovnáváte. není to úplně rovný souboj, hned bych bral Vulcana. Od bebelli se mi více líbí Leoncino.
Hezký počtení.. Motorky si asi nekonkurují přímo, ale chápu že někdo přemýšlí benelka nebo rebel a placne se přes kapsu na vulcana..
Sám nevím co bych vybral, těžké!!
V hlasování chybí: ani jeden. Až ji přidáte, tak mi udělejte čárku. Kubatura mi nevadí, ale všechno designoval snad někdo pod vlivem pálené rýže.
2 reakce
To je vyhlášena nějaká soutěž o nejpodivnější světlomet vepředu? A tablet místo budíku, no nekup to ty... chlapíku.No nic, samozřejmě chápu proč to tak musí být, jen je mi to tak nějak trochu líto, no.
Zrovna včera som sa bol povoziť po svojej obľúbenej zatáčkovej trase a neskutočne ma vyškolil chlapík na Vulcane
Jinač za mně Benelli
Dobrá práce