husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dva_hrnce (3) napsal 23.04.2021 v 18:38

Měl jsem půjčenou CB500F (2017), vzadu o 2 zuby větší rozeta.
Trasa po třetitřídkách se začínající motorkářkou, takže tempo kochací. Najeto 250km, dotankováno 6.75 ltr.
Furt jsem se snažil nacpat do té nádrže další benzín, ale vážně to nešlo. Palubák ukazoval 2.7 a realita byla 2.7.
O týden později jsem to zopakoval a opět spotřeba pod 3l.
Takže to jde, zřejmě i upravený převod do síly na tom má podíl. Ujetou vzdálenost jsem bral dle druhé motorky s origo převody, takže by to mělo sedět plus mínus..

nimdus (22) napsal 27.08.2019 v 12:46

Mě bolí zadek z mý Yamahy WR 250 R.Letos jsem se rozhodl,že půjde dál a pořídím si tuhle Hondu.Jezdím už přes 30 let a chci něco klidnýho,spolehlivýho a ta spotřeba taky není k zahození.A v Rumunsku nebo v Alpách na šotolinách bude v pohodě a dech ji jen tak nedojde.

Humusus (25) napsal 18.08.2019 v 00:43

Dotaz autorovi: To fakt dojíždíš každý den z Litomyšle do Prahy za prací? To už je masochismus...

Pol93 (1) napsal 06.08.2019 v 05:36

Pěkně napsané promo pro Hondu, jak jinak. Reálně ta motorka vypadá dobře ale má pořád stejný problém. Naprosto mrtvej motor a to pro mě je velký problém. Když na ni dáte kufry padáky atd tak za stejnou cenu koupíte výrazně lepší motorku ať už od Kawy nebo Suzuki a pokud přidáte 20 tak i Yamaha má co nabídnout. Ten motor dělají už aspoň čtyři sezóny a znám dva lidi co si ho koupili... do půl roku tu motorku prodali.

Patrik411 (2) napsal 05.08.2019 v 20:42

Tiež poznám jedného,čo po každom tripe počíta spotrebu.A keď ide jazdiť so mnou,tak zistí,že mu to žere 5,5 a nariekal,že musel vytáčať motor a pod.

intuic (10) napsal 04.08.2019 v 18:40

Tenhle článek bylo opravdu moc prima počtení, přišlo mi, že to Honzis pojal jako fejeton, ve kterém si lehce utahuje jak z těch, co "spotřebu neřeší", tak i z eko-šetřílků...
Mně, jako motocyklistovi spotřebu řešícího, se nejvíc osvědčilo jezdit podle momentálního pocitu z jízdy a spotřeba se prostě nějak zprůměruje do 3.5 L / 100km (Triumph Bonneville T100)...

pernik92 (163) napsal 04.08.2019 v 15:29

Já musím tento článek ocenit
Mít doma dospělou motorku se vším komfortem a spotřebou stejnou jako 125ccm musí být příjemné.
Samozřejmě ale jen pro ty, co ocení vlastnosti, které tato motorka nabízí.

Zipák (8) napsal 03.08.2019 v 15:09

Jako hec to bylo dobré. V reálu se musíš, ale musíš podřídit hustotě dnešního provozu. A to je někdy brzda plyn jinak budeš otloukanek

Pan_Kaja (0) napsal 03.08.2019 v 02:20

Zajímavý článek. Jen přemýšlím do jaké míry je to dobrá či špatná spotřeba. U svého horneta jí moc nesleduji (palubní počítač jí neměří, ne vždy tankuju plnou, abych propočítával), ale nedávno mě zarazilo - cesta po hlavní a dálnici (cca 105-110 tacho, dálnice 145+ tacho) z Jičínska až za Prahu. Karburátorový hornet (bez štítku a dalších úprav), vzpřímená poloha, sice plynulá jízda, ale nijak neřešící spotřebu...a voilá, vyšel průměr rovných 5l na sto.

petao (86) napsal 02.08.2019 v 18:21

Zkusil jsem,ale je to vážně drobnější velikost. Honda umí tyhle mainstreamové stroje. Dlouhý intervaly, rozumné kompromisy za přívětivou cenu a slušivý design. Sám mám NC 750, není to trhač asfaltu,ale přesně zapadá do mého jízdního stylu. Nebude to motorka s vysokou zůstatkovou cenou,páč jich Honda prodá mraky a stane se z ní tuctovka,ale vrátí to dlouhou a oddanou službou svému majiteli. Devatenáctka vpředu tomu sluší, spotřeba je taková třešnička,jen ta velikost...

Hunyady (9) napsal 02.08.2019 v 18:04+1

Honzovi děkuju za hezký článek.
Jinak já mám NC750X ještě s ne úplně zajetým motorem (2.000 km) a i když na spotřebu nekoukám (ve smyslu pojedu 80, ať to žere co nejmíň), tak stejně po každém výletu na displeji svítí 3,3 nebo 3,2 litru na sto. Asi by se dalo jet i za míň, ale proč? Zatím NC pálit nebudu, jak psal Komorerth .
Kdo chce jezdit za málo, ať si koupí úspornou motorku a jezdí s ní normálně, než koupit žravější a pak masochisticky jezdit eco rallye.

Mig_35 (345) napsal 02.08.2019 v 17:16

Ad jedna: na motorce můžeš být klidně Rambo. Problem nastává až když mas výšku elitního hráče NBL.
Ad dvě: spotřebu neřeším je největší blábol co jsem kdy slyšel.

hoonzííík (1) napsal 02.08.2019 v 17:05

tdičkářův vlhkej sen...

Komorerth (60) napsal 02.08.2019 v 15:23-3

meanwhile: majitelia NC700 a NC750 v zlosti palia svoje mopedy a nadavaju, ze preco si nekupili od Hondy paradoxne lacnejsiu ale najma daleko vyspelejsiu motorku

nexus (61) napsal 02.08.2019 v 14:24+2

Po dlouhé době zajímavá recenze

JoskaH (444) napsal 02.08.2019 v 14:24

Jj, toto obvyklé přirovnání k akčním hrdinům je úsměvné, když naprostá většina z nich má cca 170 cm a někteří i méně
Jinak souhlas. S touto spotřebou benzinu, gum, retezovky atd a servisním intervalem 12tkm je to za danou cenovku nejvíc motorky.

Heki (401) napsal 02.08.2019 v 13:41+1

macmal: Hádat se nebudu, ale kamarád ji má (ten první model co měl ještě 17ku vpředu). Odjeté dvě sezony, Nikde nic nerezne a motorka vypadá furt jak nová a to i přesto, že najezdí docela dost. Netvrdím, že jedzí do 3 litrů, ale kolem 4 je real a to má normální tempo (žádných 70...). Není to asi nejlepší motorka na světě a její plakát si nad postel taky lepit nebudu, ale myslím si, že nabízí za slušné peníze hodně muziky.

Marenekk (1) napsal 02.08.2019 v 12:24

"Je rozměrově menší, ale já taky nejsem žádnej Rambo."
Rambo, tedy Sylvester Stallone, má 177 cm.

Ale každopádně dobrej článek, dobře psanej.

A taky by mě zajímalo, kam bys dostal encéčko.

xPet (1) napsal 02.08.2019 v 12:14

Souhlasím s tebou, Macmal. Nevidím v tom až tak smysl pro měření spotřeby tankovat na jiné benzince a u jiného stojanu, navíc po tak malém nájezdu, ale hlavně(!) s jinak natočenými řídítky.
Jinak článek dobrej.

macmal (3) napsal 02.08.2019 v 11:11+3

No pěkné, ale...
Tato motka je primarne delana do mesta (i v oficialnim promo maji neco jako "mesto je jungle").
Shodou okolnosti jsem si tuto motku 2019 pujcil na svuj letosni trip po alpach (cca 3000 km).
Pokud jsem se sunul po mestech do 50km/h, tak spotreba ukazovala opravdu kolem 2,5. To je pekne, ale jakmile se dostanete mimo, je tezke se dostat pod 4 (ja jezdim na kochacku kolem 80km/h). Jinak dle realneho dotankovani to byl prumer spis kolem 4,4. To je porad pekne, ale na 955 Tigeru jsem jezdil takove cesty do 5 a mel jsem porad poradny zatah k dobru. Dalnice je na tomto stroji utrpeni, tocit pres 6000 pri 130 je neprijemny a spotreba je uz 6,5. Motka je jinak pohodlna a krasne lehka, s tim jsem problem nemel (v poho i >500 km). Nejvic mi vadilo, ze to proste nejede (a to fakt jezdim pomalu). Je otazka, jestli versys 650 nebo v-strom nebudou lepsi volba (vyzkousim priste), nebot treba v nemecku je spousta novych stroju v prepoctu za 175tis. Jinak nevim, jestli je toto nesvar vsech levnejsich stroju dnesni doby, ale jako 3 mesice stara motka mela kompletne orezle svody a vyfuk (muj Tiger 2002 nic takoveho neznal), toto sleduji i na jinych strojich (kdyz uz to neni schovane, ma to byt z nerezu )

Heki (401) napsal 02.08.2019 v 11:07+1

Článek supr - má to hlavu i patu.

Každopádně já osobně spotřebu moc neřeším. Tedy takhle - ušetřené kačky vždycky potěší, nicméně když jedem v partě, tak patřím k těm co tahají brzda plyn. A ikdyž ve finále dojedu možná stejně jako kámoš, co jel plynule, tak já jedu tak, abych se bavi. A jestli mi to v tu chvíli bralo 5 nebo 10 je mi u zádě. Krotit se kvůli toho nebudu. Ten úsměv na tváři mi za těch pár litrů navíc stojí. Navíc ty časy, kdy jsem lámal rekordy v kilometrech za sezonu už jsou stejně asi ty tam...

Abych parafrázoval jednoho majitele amerického vozu s motorem V8 - kára, co žere míň, než patnáct na sto, musí být nemocná, když už jí ani benzín nechutná

Agony (18) napsal 02.08.2019 v 10:35+2

Vic podobnych challenging clanku, dobre se ctou.

Frankie (731) napsal 02.08.2019 v 10:06-3+1

Řešit spotřebu u motorky...

kamakama (1) napsal 02.08.2019 v 10:00

Honzo, zase pěkný článek (Kamil - Scrambler)

tom.es (9) napsal 02.08.2019 v 09:47+2

Bolí pravá ruka..bolí zadek...ujeto 159 km... není něco špatně?

deluxa (347) napsal 02.08.2019 v 09:26+1

Ja som vyskusal kadeco a jazdieval som cez 50tis km rocne. Na niektorych moto som zrumploval zadnu gumu uz pri 3tisickach. To uz zacnete premyslat ked kupujete 4 sadu pneumatik a je este len jul Hento mam asi 2 mesiace a uz tam svieti cez 6tisic, motorka ide uplne bez problemov a 2.8 sa da jazdit v pohode len nad tym netreba zbytocne premyslat ale drzat konstantne tempo 90-110. Ziadne prudke reakcie. Vykonu tam aj tak nemate dost a tocit to hore nema zmysel lebo to ma strasnu vahu a podvozok ako lacny cinsky sunt. Ked to zoberiem tak je toto oproti vsetkemu ostatnemu (okrem skutrov) jazdenie uplne zadarmo. Ta motorka nie je dokonala a setrilo sa to je vidno, ale pre niekoho kto casto,vela jazdi a nejde mu o sekundy a nahananie to vie dost dramaticky zredukovat naklady. Dovolim si tvrdit (teda podla toho co so mal moznost vyskusat) ze toto je najlepsie vyladeny 500kovy motor a prevodovka na trhu a to daleko daleko bezkonkurencne...

pk14 (175) napsal 02.08.2019 v 09:10-1+4

???
Co ? Proč potom vlastně vlastnit drahou a zbytečnou motorku a dokonce na ní jezdit!?
Mi tam už jen chybí držet se náklaďáku za sajtnu. Nebo to vlastně v jeho případě radši rovnou na něj naložit. Pak by ukazovalo fakt pěkný číslo

Snad to byl jen test spotřeby a ne návod jak šetřit za každou cenu...

Kitko (-2) napsal 02.08.2019 v 08:53+2

"Mít velkou motorku, která má při troše sebezapření spotřebu malého skútru, mi vyhovuje."

Tak to odporucam NC750X - zerie rovnako ako tento jej surodenec. Ono pomaha, ked ma motorka automobilovy motor, ktory ma max krutak (68Nm) pri 4750 otackach ;)

R.a.g.n.a.r (84) napsal 02.08.2019 v 08:36+3

Docela čtivé




TOPlist