globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
will83 (11) napsal 02.10.2021 v 11:30+1

Honda Vision podle mne naplňuje podstatu skútru ze všech nejvíc: lehkost a pevnost, dá se skvěle naklápět, opravdu jako kolo, výkon ve městě, velká kola a super brzdy, nízké náklady na servis a provoz, spolehlivost......pravidelný servis nebo opravy se dají udělat doma a většinou jednoduše. praktické otevřené schránky na peněženku klíče a mobil, absence tunelu + poutko. Je to vzduch, rychleji se zahřívá a odpadá starost s kapalinou. Na okresce to jede trvale 80-90 tacho, takže taky celkem bez problému. Na delší jízdy je velká motorka.....

Pixly (24) napsal 17.09.2021 v 21:01

Škoda, že není v testu i Suzuki Address. Sám jsem měl Vision a za mně opravdu super motorka do města, ale moje tendence cestovat dále vedly k úplně jiné spotřebě, která byla vyšší, než u konkurenční 310 a zároveň i nynější Hondě CB500x. Prostě chceš-li tuto motorku, tak největší omezení je ve dvou věcech - spotřeba, která je výrazně vyšší v maximální rychlosti (cca GPS 92km/h) a právě ta rychlost, kdy kamion s nastaveným tempomatem Ti celou dobu doslova dýchá na záda a když jede za Tebou, tak se modlíš ať něco neselže, protože jinak Tě zajede. Jinak jsem s ním velmi často předjížděl kde jakou motorku, protože ta její obratnost je opravdu impozantní.

hrouda13 (150) napsal 16.09.2021 v 17:08+2

Jasná Honda, stačí se podívat na velikost kol. Kdo na těch malinkejch někdy jel tak ví.

puffybodie (390) napsal 16.09.2021 v 13:18

Tak z techto dvou je nejlepsi ten treti, ktery uz se tu bohuzel neprodava a to Suzuki Address 110

WobRetnuh (111) napsal 16.09.2021 v 12:45

Pěkný test díky . Myslím, že přímá konkurence Hondy Vision 110 je spíš Suzuki Address 110. Mají skoro stejnou kubaturu i cenu. Nicméně je pravda, že Suzuki se v ČR tolik neprodává...

callowsick (463) napsal 16.09.2021 v 12:22-1+4

Vždycky když narazím na Vision, napadá mě, že kdyby někdo spočítal dopad vozidla na životní prostředí od výroby, přes provoz až po likvidaci, takovej easy skútr by musel i se spalovákem nutně konkurovat elektrický alternativě - spotřeba minimální, spotřeba materiálů a energie na výrobu jedna z nejnižších, stejně jako hromádka odpadu, co z toho zbyde, nebude tak náročná za recyklaci.

Míň barevnejch a vzácnejch kovů, než kolik by potřebovalo elektro, s dnešním energetickým mixem by mohl být lepší i v CO2 na km.

Nic proti elektru, ale kdyby mi opravdu šlo o životní prostředí, díval bych se na to celkovou kalkulací.

Dvou (-5) napsal 16.09.2021 v 10:15-8

Odstrkovadla snad patří jinam, nebo se pletu?

Codo (354) napsal 16.09.2021 v 10:11-1+3

Ten bezklíčkovej výmysl je ve městě k nezaplacení. Kdo během odpoledne desetkrát zamyká a odemyká sedlo, řídítka atd.(u PCX navíc s odemykáním šílený pojistky zámku plastovým koncem klíčku - to jste japončíci dost podělali), tak určitě ví, o čem je písnička Za mně teda rozhodně Vision




TOPlist