Honda Vision 110 vs. Yamaha D'elight: To nejlevnější od Japonců
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 9.7.2021 | Zobrazeno: 21 008x
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 9.7.2021 | Zobrazeno: 21 008x
Honda Vision podle mne naplňuje podstatu skútru ze všech nejvíc: lehkost a pevnost, dá se skvěle naklápět, opravdu jako kolo, výkon ve městě, velká kola a super brzdy, nízké náklady na servis a provoz, spolehlivost......pravidelný servis nebo opravy se dají udělat doma a většinou jednoduše. praktické otevřené schránky na peněženku klíče a mobil, absence tunelu + poutko. Je to vzduch, rychleji se zahřívá a odpadá starost s kapalinou. Na okresce to jede trvale 80-90 tacho, takže taky celkem bez problému. Na delší jízdy je velká motorka.....
Škoda, že není v testu i Suzuki Address. Sám jsem měl Vision a za mně opravdu super motorka do města, ale moje tendence cestovat dále vedly k úplně jiné spotřebě, která byla vyšší, než u konkurenční 310 a zároveň i nynější Hondě CB500x. Prostě chceš-li tuto motorku, tak největší omezení je ve dvou věcech - spotřeba, která je výrazně vyšší v maximální rychlosti (cca GPS 92km/h) a právě ta rychlost, kdy kamion s nastaveným tempomatem Ti celou dobu doslova dýchá na záda a když jede za Tebou, tak se modlíš ať něco neselže, protože jinak Tě zajede. Jinak jsem s ním velmi často předjížděl kde jakou motorku, protože ta její obratnost je opravdu impozantní.
1 reakce
Jasná Honda, stačí se podívat na velikost kol. Kdo na těch malinkejch někdy jel tak ví.
2 reakce
Tak z techto dvou je nejlepsi ten treti, ktery uz se tu bohuzel neprodava a to Suzuki Address 110
Pěkný test díky . Myslím, že přímá konkurence Hondy Vision 110 je spíš Suzuki Address 110. Mají skoro stejnou kubaturu i cenu. Nicméně je pravda, že Suzuki se v ČR tolik neprodává...
1 reakce
Vždycky když narazím na Vision, napadá mě, že kdyby někdo spočítal dopad vozidla na životní prostředí od výroby, přes provoz až po likvidaci, takovej easy skútr by musel i se spalovákem nutně konkurovat elektrický alternativě - spotřeba minimální, spotřeba materiálů a energie na výrobu jedna z nejnižších, stejně jako hromádka odpadu, co z toho zbyde, nebude tak náročná za recyklaci.
Míň barevnejch a vzácnejch kovů, než kolik by potřebovalo elektro, s dnešním energetickým mixem by mohl být lepší i v CO2 na km.
Nic proti elektru, ale kdyby mi opravdu šlo o životní prostředí, díval bych se na to celkovou kalkulací.
3 reakce
Odstrkovadla snad patří jinam, nebo se pletu?
8 reakcí
Ten bezklíčkovej výmysl je ve městě k nezaplacení. Kdo během odpoledne desetkrát zamyká a odemyká sedlo, řídítka atd.(u PCX navíc s odemykáním šílený pojistky zámku plastovým koncem klíčku - to jste japončíci dost podělali), tak určitě ví, o čem je písnička Za mně teda rozhodně Vision
2 reakce