Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak do B650 se vejdou 2 vyklapecky a to bez jakychkoliv probelmu, k tomu nepromoky pro dva a par dalsich veci. Kazdopadne kybliky musi byt dane bokem, ne podelne.
ja jezdim na burgmanovy (650) v integralce ("klapaci" prilby zaberou jeste vic mista) a do burgmana pod sedlo 2 integralky dam (musi byt polozeny spravne) a k nim jeste PETku a nejaky obleceni
Martas.9: Určitě ty
Na fotce jsou pod sedlem totiž dvě OTEVŘENÉ přilby (jedna z nich je vidět na testovacím jezdci), které se tam, na rozdíl od integrálek, vtěsnaly...
Tak jsem z toho asi jelen... Druhý redaktor píše, že se tam nevlezou dvě integrálky a pak se koukám na fotku dvou integrálek pod sedlem..?
Hulil jsem já nebo druhý redaktor..?
Tak na tento test jsem cekal. A jsem popravde dost zklamany. Tedy ne z testu, ale z toho prskoletu. Pod sedlo se nedaji nacpat dva normalni, obycejne, kybliky?! To je vtip?
Chybi zasuvka, ma mala kola a vpredu porad jen jediny kotouc (asponze s tripistkem a ABS). Predni plexi neni stavitelne, zrcatka jsou na riditkach... SW sestikilo potrebovalo modernizaci jako sul, ta se ale omezila jen na jakysi facelift. Slabota...
Skůtr pro mě bude vždy malé lehké a čiperné "prdítko" na každodenní lítání po městě.Tyhle monstra jsem prostě nepochopil.Nicméně se prodávají,takže určité procento lidí můj názor nesdílí...
Je pravda, že Silver Wing si už modernizaci zasloužil a SW-T 600 je modernizace víc než zdařilá! Jen škoda chybějící 12 V zásuvky a výstražných blinkrů. Vše se dá samozřejmě dodělat, ale proč to nemít už v základu ...
Tak do B650 se vejdou 2 vyklapecky a to bez jakychkoliv probelmu, k tomu nepromoky pro dva a par dalsich veci. Kazdopadne kybliky musi byt dane bokem, ne podelne.
ja jezdim na burgmanovy (650) v integralce ("klapaci" prilby zaberou jeste vic mista) a do burgmana pod sedlo 2 integralky dam (musi byt polozeny spravne) a k nim jeste PETku a nejaky obleceni
nevím jak tady,ale do Sw-T 400 se 2 integrálky vejdou,to vím jistě..tak že by se nevešly sem bych se divil
Vy znáte někoho kdo jezdí na skůtru s integrálkou??
Martas.9: Určitě ty
Na fotce jsou pod sedlem totiž dvě OTEVŘENÉ přilby (jedna z nich je vidět na testovacím jezdci), které se tam, na rozdíl od integrálek, vtěsnaly...
Tak jsem z toho asi jelen... Druhý redaktor píše, že se tam nevlezou dvě integrálky a pak se koukám na fotku dvou integrálek pod sedlem..?
Hulil jsem já nebo druhý redaktor..?
Na Burgmana to nemá
Tak na tento test jsem cekal. A jsem popravde dost zklamany. Tedy ne z testu, ale z toho prskoletu. Pod sedlo se nedaji nacpat dva normalni, obycejne, kybliky?! To je vtip?
Chybi zasuvka, ma mala kola a vpredu porad jen jediny kotouc (asponze s tripistkem a ABS). Predni plexi neni stavitelne, zrcatka jsou na riditkach... SW sestikilo potrebovalo modernizaci jako sul, ta se ale omezila jen na jakysi facelift. Slabota...
Ale jo
Kopie Aprilie Atlantic 300.
Skůtr pro mě bude vždy malé lehké a čiperné "prdítko" na každodenní lítání po městě.Tyhle monstra jsem prostě nepochopil.Nicméně se prodávají,takže určité procento lidí můj názor nesdílí...
Je pravda, že Silver Wing si už modernizaci zasloužil a SW-T 600 je modernizace víc než zdařilá! Jen škoda chybějící 12 V zásuvky a výstražných blinkrů. Vše se dá samozřejmě dodělat, ale proč to nemít už v základu ...
Jinak
Cumak z VFR-800 V-Tec