Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jo chlapci, staré známé přísloví praví, že "každá liška chválí svůj ocas". Tak jsem včera teda zkusil změřit spotřebu u svého zánovního (07, 8 000 km), pravidelně servisovaného esháčka třístovky při jídě hodně naplno a všlo mi 4,3. Slovy: č t y ř i c e l é t ř i. To jen pro ty, kteří měří každý decilitr a nechali by se zlákat řečma o zázračném stroji, který žere jak babetta a jede jak nexus 800. Jinak, přátelé, buďme rádi, že je máme a hýčkejme si je, neboť jsou to super stroje, naši mazlíčci a velcí pracanti!!!
vlastním zhruba 2měs.najeto 3000km v absolutní spokojenosti.Motor je super,spotřeba do 3.5l i při velmi svižné jízdě.Dokoupil jsem plexy a v kufru dost místa na helmu.Oceňuji nastavení pružin,svítí dobře.Jen mě štvou napadané kamínky v krytu chladiče,obtížně lze odstranit.Cena je dost vysoká,ale za tuto kvalitu jsem se smířil.Příjemné cestování i ve dvou,motor to slušně zvládá.Nějaký nákup do kufru taky dám-to až tak neřeším.Větší kola slušně eliminují dost rozbité silnice,na kvalitním povrchu lze slušně klopit a zatáčky pod plynem jsou bezva.Mohu jen doporučit už jsem pár typů značek zkusil.
Je tam urcite 20kW??? Nove 4 ventilove motory so vstrekom od Piaggia maju 21PS. / 250 ccm /. V SR je cena SH 300 takmer 170 a Piaggio Beverly 500 za 190.
Je to logický tah... pokud jste do města nikdy nechtěli malou padesátku, 125ka vám byla také málo a 150ka se vám už zajídá (osobní zkušenost), je takováto střední třída NA VELKÝCH kolech mnohými očekávána. Zejména těmi, kdo chtějí 16palcové obutí ale bez motoru Piaggio. Škoda, že se nedělá něco na způsob Gilery DNA 300-400, to by byla v těchto podmínkách asi výhra největší <br />
Tož to je jasné, že tenhle stroj je typycká městská 150tka, akorát s motorem co patří do řádného maxíka. No a co? Komu to bude vyhovovat koupí, komu ne,koupí jinde...
No to nevyvracím, že za ty peníze jde koupit velké 400kilo, ale to je opravdu velké. A už s tím nejde tak prolítnout zácpou jako s tímhle vozítkem. Tenhle skůtr má taky dva stojany, ale díky velkým kolům je to s prostorem horší. Protože ten skútr není tak dlouhý jako ty jmenuješ.
Mrkněte na ceny na trhu, konkurenční dvěstěpadesátky jsou jen přibližně o 10 tis levnější a maj o třetinu nižší výkon, čtyřstovky pak začínají hodně nad 150tis - mě ta cena přijde hodně v pohodě...
Jo chlapci, staré známé přísloví praví, že "každá liška chválí svůj ocas". Tak jsem včera teda zkusil změřit spotřebu u svého zánovního (07, 8 000 km), pravidelně servisovaného esháčka třístovky při jídě hodně naplno a všlo mi 4,3. Slovy: č t y ř i c e l é t ř i. To jen pro ty, kteří měří každý decilitr a nechali by se zlákat řečma o zázračném stroji, který žere jak babetta a jede jak nexus 800. Jinak, přátelé, buďme rádi, že je máme a hýčkejme si je, neboť jsou to super stroje, naši mazlíčci a velcí pracanti!!!
vlastním zhruba 2měs.najeto 3000km v absolutní spokojenosti.Motor je super,spotřeba do 3.5l i při velmi svižné jízdě.Dokoupil jsem plexy a v kufru dost místa na helmu.Oceňuji nastavení pružin,svítí dobře.Jen mě štvou napadané kamínky v krytu chladiče,obtížně lze odstranit.Cena je dost vysoká,ale za tuto kvalitu jsem se smířil.Příjemné cestování i ve dvou,motor to slušně zvládá.Nějaký nákup do kufru taky dám-to až tak neřeším.Větší kola slušně eliminují dost rozbité silnice,na kvalitním povrchu lze slušně klopit a zatáčky pod plynem jsou bezva.Mohu jen doporučit už jsem pár typů značek zkusil.
Kéž by dali podobný motor do naked biku cbf 250.
Jo jo jetam 20Kw. A je to sakra znát. Proto jsem v článku i tohle pochvaloval, tenhle motor je chuťovka a ve sladeném celku fakt velmi gut strojek.
Je tam urcite 20kW??? Nove 4 ventilove motory so vstrekom od Piaggia maju 21PS. / 250 ccm /. V SR je cena SH 300 takmer 170 a Piaggio Beverly 500 za 190.
Je to logický tah... pokud jste do města nikdy nechtěli malou padesátku, 125ka vám byla také málo a 150ka se vám už zajídá (osobní zkušenost), je takováto střední třída NA VELKÝCH kolech mnohými očekávána. Zejména těmi, kdo chtějí 16palcové obutí ale bez motoru Piaggio. Škoda, že se nedělá něco na způsob Gilery DNA 300-400, to by byla v těchto podmínkách asi výhra největší <br />
Tož to je jasné, že tenhle stroj je typycká městská 150tka, akorát s motorem co patří do řádného maxíka. No a co? Komu to bude vyhovovat koupí, komu ne,koupí jinde...
No to nevyvracím, že za ty peníze jde koupit velké 400kilo, ale to je opravdu velké. A už s tím nejde tak prolítnout zácpou jako s tímhle vozítkem. Tenhle skůtr má taky dva stojany, ale díky velkým kolům je to s prostorem horší. Protože ten skútr není tak dlouhý jako ty jmenuješ.
mně se ta cena zdá v pohodě, když se to někomu nezdá ať si koupí od Wonga...
Mrkněte na ceny na trhu, konkurenční dvěstěpadesátky jsou jen přibližně o 10 tis levnější a maj o třetinu nižší výkon, čtyřstovky pak začínají hodně nad 150tis - mě ta cena přijde hodně v pohodě...
Jirka: a co by jsi si představoval za ty peníze jak ty říkaš? Benelli s výbavou Golgwinga?
Mě štve, že tyhle skůtry již nad 200ccm jsou pružnější než moje MZ 251 i než Jawa 350 . Bude to tim variátorem
V podstatě máš pravdu. Jen mi ještě chyběla parkovací brzda. A jde fakt o super skútra..