Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Koupil jsem si elektro skútr na dojíždění denně do práce přes město, měl jsem před tím skútr na beznín, s elektro skútrem jsem daleko spokojenější, má mnohem lepší akceleraci, než benzíňák.
no nevím, já jsem vymenil PCX po 2 mesicích za sym jet 125i. Pravda je že PCxko je dobrej skútr na ježdení do práce a tak dále. Ale já mám skútra místo auta, takže tam symák vede, není to jen o dizajnu ale i o funkčnosti a tam ten korejec vede, alespoň u mne
Dobrý den,
děkuji za recenzi a děkuji, že recenzi dělal a fotografovat se nechal jezdec přes 190 cm. Pro nákup se teprve rozhoduji a jako totální nemotorkář jsem mimo jiné měl obavu, zda to je použitelné jako dopravní prostředek i pro "dospělého" člověka.
Vizi> kterej model ho přeskočil? Mám pocit že ještě loni nebo předloni byla prodejnost někde na úrovni 900ks což bylo v týhle kategorii celkem suverénní...
Vyměnil jsem PCX 2014 za Nmax 2017. Nelze ani porovnávat , NMax je lepší ve všem.
A ten vzhled nového PCX ? K řidítkám z chopperu, ke kolečkám z kočárku ještě "vylepšený" předek. Kdejaký číňan je hezčí.
Lenkochal:jak pises viz i muj prispevek to zadni perovani to moc nedava a vidim to jako nejvetsi slabinu tohoto scooteru a minus nicmene u 125ccm nechci ho omlouvat,ale tak nejak jsem s tim pocital a dalo se to v teto kubature ocekavat nicmene za me proste minus a kdyz to nalozis moji babou,tak to dostava dobrou cocku a kdyz na tom jedes v uvozovkach pilu na hupech no tak to leze pak pres gumu a rafek primo do ramu ,kterej to nedava a zacne se kroutit.
Na to aby se to nedelo si stejne myslim,ze uz jsou jine tridy a kubatura,na druhou stranu muze to byt i lepsi =asi drazsi
Mam 2015, kupil som minulu sezonu v nadeji ze na tom bude jazdit zena ale jazdim na tom sam. Celkom sa mi paci CBS, clovek moze brzdit iba zadnou a o davkovanie sa moc nestara ked to prezenie tak v najhorsom si piskne zadna. Idle stop je tiez fajn, nie ze by to setrilo benzin, ale stroj sa pod tebou na svetlach netrasie. S mojimo 100kg to tych 90 da ... do mesta uple staci a medzimesto je tak na hranici aby Vas kazdy zbytocne nepredbiehal. Celkovo na nenarocne presuny do prace idealny atroj. Akurat limit perovania nie je s mojou gramazou vobec ziadny problem dosiahnut... nejake nastavitelne predpatie by hlavne zadku prospelo.
u úvah o spínačce mi celkem chybí zamyšlení nad hondím keylessem, proč na tom není když na jinejch trzích i modelech se montuje atd... start-stop je donutil vyhodit z toho klasickej starter takže moc nevim co se při startování na tom ACG opotřebovává? řekl bych že nic... Nmax asi lepší, ale v dnešní době papírový hodnoty moc neprodávaj...
Bubrak: tak Vision je spíš takovej low cost, stál snad o 20 míň jak PCX, taky má vzducháč, PCX je vodník. Velikostně působí PCX trochu zavalitějc, ale i na ten Vision sem se se 187cm v pohodě poskládal. Jo ten idle výjeb je k ničemu, jen další eurokurvítko
Mám PCX od 2011. Dlouhodobá spotřeba 2,1 l/100km. Mám tam větší plexi. Jinak vše v základu. Jezdí spolehlivě bez jediného problému. Ovšemže, každý rok byl servis. Neměnil bych.
Mám 2017tku. Najeto asi 6500km. Běžně jezdíme výlety okolo 200km a kromě zadnice necítím únavu. Spotřeba 2,0 až 2,1 na nádrž. Mám na tom akorát větší plexi. Je pravda, že měřím 165cm a vážím 70kg. Jediný co se mi nelíbí je ovládání palubního počítače tlačítkem na přístrojovce. Při jízdě vyloženě hazard...
SuperSic: jo Vision 125 resp. Click 125 sem mel prave v Thajsku a super, jen ten idle mi rekli at mam vyplej ale PCX bych rekl, ze je o malinko vetsi (?) nebo jakej vidite koncepcni rozdil PCX vs Click/Vision ?
Mam najeto nejake km na Pcx i na Nmaxu . Muzu rict ze se to neda srovnat. Nmax je lepsi ve vsem. Zrychleni, maximalka, spis sportovnejsi podvozek .Brzdy Proste vsechno.
Co se tyka start stop tak mi prijde ze to je spis tah k tomu aby to melo neco navic , a splnovalo to euro normu.
Spotreba o cca 2 dcl mensi na pcx. ( je to asi 10 kc na 100 km. Takze zanedbane )
mě se líbil od Hondy skútr Vision 110, měl sem ho na den pučenej, brzdilo to jako kráva a žralo pod 2 litry. A v Turecku sem měl zas na den Yamahu BW's nebo jak se to jmenovalo a taky super, v pohodě ve dvou uzounkou rozbitou asfaltkou z 0 až do 2500m v parku Olympos a šílenym vedru a neměl problém. Tady ale potřebuju něco kolem 50kg, abych to sám naložil do dodávky, takže jedině babeta
Pcx 125 mám 4 roky. Pro mou subtilní postavu, i mojí manželky, skvělý stroj. Pohodlný, výkonný, úsporný. Souhlasím s hodnocením redaktora, včetně tohoí plexi. Dal jsem vyší a je to prima! Jezdím jen v létě za slunečného počasí, většinou na relativně delší vzdálenost. Příjemný zážitek. Teď mám čopra a zatím se pcx nechci zbavovat. Je jako nový a stále se na něm rád svezu i díky nižší hmotnosti a skvělé ovladatelnosti. Jarda
Najazdil som s PCX (model 2011) 36 000 km a start-stop som pouzival cely ten cas - bez jedineho problemu. Jeho prinos vidim skor v tom, ze pri stati na semaforoch je ticho a skuter nevibruje. Prinos k znizeniu spotreby bol podla mna zanedbatelny. Ono to je fakt jedno, ci je priemer 2.2 alebo 2.5...
Mel jsem pcx 150 starsi model tusim 2012 v Recku a litalo to do kopcu ve dvou o nasi vaze cca 190kg asi 50kou tachometrovou a byl jsem z neho nadsenej.Kolikrat jsem si pujcoval endura 500 a vyse a prisel jsem na to,ze scooter je ideal a vyjel jsem s pcx i na nejvyssi vrchol hory nad 1600m v teto vaze.
Brzdy mi prisly na prvni omak a v jednom super...s babou uz to byla traga a brzdy vylozene slabe a nedavaly to.
Max ve dvou pres 100km tacho.
Opravdu skvely scooter a doporucuju skvela zkusenost.
Ted kdyz ho nekde vidim stat,tak na nej zamilovane cumim
Jo a jeste jedna prirozena vec...zadni system perovani sel na vlnite vozovce,coz je v recku standart pri moji nekompromisni a doslova zahranicni jizde stale na doraz a slo to pak snad i do rafku a ramu ,kdy bylo cejtit,ze i ram se pod tou silou krouti.
No dva burti na scootru a debil za riditky,ale neberu to jako vadu a rozhodne se stim dalo pocitat.Na bezny jezdeny a klifovku i nalozeny super!!
Spolujezdec je dost cítit skoro na všem co je malý, slabý a lehký.. Idle stop doporučuji vypnout, případná výměna porouchaných dílů vs. ušetřená celková spotřeba většinou končí ve prospěch výrobce dílů Otec má PCX (tu oblíbenou generaci) a má to chytře stále vypnutý.. P.S. moje Benelli TNT125 jezdí taky do 2,5litru, víc to prstě nejde Kdybych ale kupoval levnýho skůtra, jednoznačně bych volil tohle nový PCX..
Véna: jasně že úbytek výkonu do kopce je znát ale překvapivě to není až tak hrozné, samozřejmě s 650 Stromem na kterém většinou jezdím se to nedá vůbec srovnat. Dohromady vážíme tak 170kg a když to není nějaký prudký krpál, tak těch 65-70km/h skútřík ještě jede.
Véna: já jezdím sám nebo s dcerou a ta je lehká jako pírko a výrazné zpomalení neregistruji. V tomto segmentu 125 je to jeden z nejsilnějších skutru. Jsem nadmíru spokojen. Mám samozřejmě i velkou motorku.
Já co mám skútr Niu sport, kupoval jsem ho přes alzu, tak z toho stačí vytáhnout baterka, a dobijete ji doma, není moc velká, ani nijak těžká.
A jak je to s dobíjením? to se pak musí skútr přistavit k zásuvce? bydlím v bytě, takže je to docela problém...
Koupil jsem si elektro skútr na dojíždění denně do práce přes město, měl jsem před tím skútr na beznín, s elektro skútrem jsem daleko spokojenější, má mnohem lepší akceleraci, než benzíňák.
Zdravím, prosím nemáte někdo zkušenosti s elektro skútrem?
no nevím, já jsem vymenil PCX po 2 mesicích za sym jet 125i. Pravda je že PCxko je dobrej skútr na ježdení do práce a tak dále. Ale já mám skútra místo auta, takže tam symák vede, není to jen o dizajnu ale i o funkčnosti a tam ten korejec vede, alespoň u mne
Dobrý den,
děkuji za recenzi a děkuji, že recenzi dělal a fotografovat se nechal jezdec přes 190 cm. Pro nákup se teprve rozhoduji a jako totální nemotorkář jsem mimo jiné měl obavu, zda to je použitelné jako dopravní prostředek i pro "dospělého" člověka.
Vizi> kterej model ho přeskočil? Mám pocit že ještě loni nebo předloni byla prodejnost někde na úrovni 900ks což bylo v týhle kategorii celkem suverénní...
bestseller, už dávno ne
Vyměnil jsem PCX 2014 za Nmax 2017. Nelze ani porovnávat , NMax je lepší ve všem.
A ten vzhled nového PCX ? K řidítkám z chopperu, ke kolečkám z kočárku ještě "vylepšený" předek. Kdejaký číňan je hezčí.
Lenkochal:jak pises viz i muj prispevek to zadni perovani to moc nedava a vidim to jako nejvetsi slabinu tohoto scooteru a minus nicmene u 125ccm nechci ho omlouvat,ale tak nejak jsem s tim pocital a dalo se to v teto kubature ocekavat nicmene za me proste minus a kdyz to nalozis moji babou,tak to dostava dobrou cocku a kdyz na tom jedes v uvozovkach pilu na hupech no tak to leze pak pres gumu a rafek primo do ramu ,kterej to nedava a zacne se kroutit.
Na to aby se to nedelo si stejne myslim,ze uz jsou jine tridy a kubatura,na druhou stranu muze to byt i lepsi =asi drazsi
Mam 2015, kupil som minulu sezonu v nadeji ze na tom bude jazdit zena ale jazdim na tom sam. Celkom sa mi paci CBS, clovek moze brzdit iba zadnou a o davkovanie sa moc nestara ked to prezenie tak v najhorsom si piskne zadna. Idle stop je tiez fajn, nie ze by to setrilo benzin, ale stroj sa pod tebou na svetlach netrasie. S mojimo 100kg to tych 90 da ... do mesta uple staci a medzimesto je tak na hranici aby Vas kazdy zbytocne nepredbiehal. Celkovo na nenarocne presuny do prace idealny atroj. Akurat limit perovania nie je s mojou gramazou vobec ziadny problem dosiahnut... nejake nastavitelne predpatie by hlavne zadku prospelo.
jo a taky pcx má ten zvýšenej středovej tunel a Vision má podlahu jako SH
u úvah o spínačce mi celkem chybí zamyšlení nad hondím keylessem, proč na tom není když na jinejch trzích i modelech se montuje atd... start-stop je donutil vyhodit z toho klasickej starter takže moc nevim co se při startování na tom ACG opotřebovává? řekl bych že nic... Nmax asi lepší, ale v dnešní době papírový hodnoty moc neprodávaj...
Bubrak: tak Vision je spíš takovej low cost, stál snad o 20 míň jak PCX, taky má vzducháč, PCX je vodník. Velikostně působí PCX trochu zavalitějc, ale i na ten Vision sem se se 187cm v pohodě poskládal. Jo ten idle výjeb je k ničemu, jen další eurokurvítko
Mám PCX od 2011. Dlouhodobá spotřeba 2,1 l/100km. Mám tam větší plexi. Jinak vše v základu. Jezdí spolehlivě bez jediného problému. Ovšemže, každý rok byl servis. Neměnil bych.
Mám 2017tku. Najeto asi 6500km. Běžně jezdíme výlety okolo 200km a kromě zadnice necítím únavu. Spotřeba 2,0 až 2,1 na nádrž. Mám na tom akorát větší plexi. Je pravda, že měřím 165cm a vážím 70kg. Jediný co se mi nelíbí je ovládání palubního počítače tlačítkem na přístrojovce. Při jízdě vyloženě hazard...
SuperSic: jo Vision 125 resp. Click 125 sem mel prave v Thajsku a super, jen ten idle mi rekli at mam vyplej ale PCX bych rekl, ze je o malinko vetsi (?) nebo jakej vidite koncepcni rozdil PCX vs Click/Vision ?
Mam najeto nejake km na Pcx i na Nmaxu . Muzu rict ze se to neda srovnat. Nmax je lepsi ve vsem. Zrychleni, maximalka, spis sportovnejsi podvozek .Brzdy Proste vsechno.
Co se tyka start stop tak mi prijde ze to je spis tah k tomu aby to melo neco navic , a splnovalo to euro normu.
Spotreba o cca 2 dcl mensi na pcx. ( je to asi 10 kc na 100 km. Takze zanedbane )
mě se líbil od Hondy skútr Vision 110, měl sem ho na den pučenej, brzdilo to jako kráva a žralo pod 2 litry. A v Turecku sem měl zas na den Yamahu BW's nebo jak se to jmenovalo a taky super, v pohodě ve dvou uzounkou rozbitou asfaltkou z 0 až do 2500m v parku Olympos a šílenym vedru a neměl problém. Tady ale potřebuju něco kolem 50kg, abych to sám naložil do dodávky, takže jedině babeta
Pcx 125 mám 4 roky. Pro mou subtilní postavu, i mojí manželky, skvělý stroj. Pohodlný, výkonný, úsporný. Souhlasím s hodnocením redaktora, včetně tohoí plexi. Dal jsem vyší a je to prima! Jezdím jen v létě za slunečného počasí, většinou na relativně delší vzdálenost. Příjemný zážitek. Teď mám čopra a zatím se pcx nechci zbavovat. Je jako nový a stále se na něm rád svezu i díky nižší hmotnosti a skvělé ovladatelnosti. Jarda
Najazdil som s PCX (model 2011) 36 000 km a start-stop som pouzival cely ten cas - bez jedineho problemu. Jeho prinos vidim skor v tom, ze pri stati na semaforoch je ticho a skuter nevibruje. Prinos k znizeniu spotreby bol podla mna zanedbatelny. Ono to je fakt jedno, ci je priemer 2.2 alebo 2.5...
Špuntovka, která se tváří jako panzerfaust? Proč ne, drzost může prodávat. Jen bych na ni fotil jezdce pod 175, ty fotky jsou fakt srandovní
Taky mám teď dva roky Nmax.ve 125 ccm aby mohla i žena a můžu říct že Hondě smělá konkurence
Mel jsem pcx 150 starsi model tusim 2012 v Recku a litalo to do kopcu ve dvou o nasi vaze cca 190kg asi 50kou tachometrovou a byl jsem z neho nadsenej.Kolikrat jsem si pujcoval endura 500 a vyse a prisel jsem na to,ze scooter je ideal a vyjel jsem s pcx i na nejvyssi vrchol hory nad 1600m v teto vaze.
Brzdy mi prisly na prvni omak a v jednom super...s babou uz to byla traga a brzdy vylozene slabe a nedavaly to.
Max ve dvou pres 100km tacho.
Opravdu skvely scooter a doporucuju skvela zkusenost.
Ted kdyz ho nekde vidim stat,tak na nej zamilovane cumim
Jo a jeste jedna prirozena vec...zadni system perovani sel na vlnite vozovce,coz je v recku standart pri moji nekompromisni a doslova zahranicni jizde stale na doraz a slo to pak snad i do rafku a ramu ,kdy bylo cejtit,ze i ram se pod tou silou krouti.
No dva burti na scootru a debil za riditky,ale neberu to jako vadu a rozhodne se stim dalo pocitat.Na bezny jezdeny a klifovku i nalozeny super!!
Spolujezdec je dost cítit skoro na všem co je malý, slabý a lehký.. Idle stop doporučuji vypnout, případná výměna porouchaných dílů vs. ušetřená celková spotřeba většinou končí ve prospěch výrobce dílů Otec má PCX (tu oblíbenou generaci) a má to chytře stále vypnutý.. P.S. moje Benelli TNT125 jezdí taky do 2,5litru, víc to prstě nejde Kdybych ale kupoval levnýho skůtra, jednoznačně bych volil tohle nový PCX..
Jezdím Tricity od Yamahy. Stejný objem. Bomba. Absolutní. Jistota v každé zatáčce, včetně brzdění v náklonu na jakémkoliv povrchu. Těším se na Nikena.
Véna: jasně že úbytek výkonu do kopce je znát ale překvapivě to není až tak hrozné, samozřejmě s 650 Stromem na kterém většinou jezdím se to nedá vůbec srovnat. Dohromady vážíme tak 170kg a když to není nějaký prudký krpál, tak těch 65-70km/h skútřík ještě jede.
Véna: já jezdím sám nebo s dcerou a ta je lehká jako pírko a výrazné zpomalení neregistruji. V tomto segmentu 125 je to jeden z nejsilnějších skutru. Jsem nadmíru spokojen. Mám samozřejmě i velkou motorku.
Stále super skutřík do města i na kratší vyjíždky. A to jsem s ním byl i na Balatonu a vše zvládnul Doporucuji
@Kedaros, @VIZI: jak je to s jízdou ve dvou do prudkýho táhlýho kopce? na kolik vám to zpomaluje? díky