husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
OffroaderXR (9) napsal 05.04.2018 v 18:48

Je to jednoznačně motorka dělaná pro Asii, kde má většina státu silné omezení objemu. kdo chce víc ccm musí si krutě připlatit. Jinak maj pravdu ti co píšou, že je to těžký, nevýkonný a plasty nestojí za nic. Na druhou stranu je docela hezká i když přední světlo je zvláštní, kdyby použili to z dakarské CRF 450 Rally byla by 250 daleko hezčí. Viděl jsem ji ted na vlastní oči na Filipínách, šéf resortu si ji pořídil, dovezli mu ji zbrusu novou rovnou na resort, byl z ní evidentně nadšený. tak jsem mu popřál spoustu šťastných km a mezi zuby mu sdělil parametry mé HQ 701 se mu oči rozšířily do evropského standardu jo a stojí tam 295 tis PH peso, což je cca 135 tis kč, takže cenofka je skoro stejná a dle mého názoru odpovídající.

fatman (32) napsal 19.03.2018 v 13:16

Líbí se mi to!
Všechno bych byl ochoten akceptovat.Nižší výkon, horší pérování...Ale doprčic, jak může někdo tvrdit, že je to v pohodě, protože to přece stojí "JEN" stopade! Za stopade by ta 250tka měla fungovat snad trochu líp ne?!

hrochi (155) napsal 17.03.2018 v 22:35

Pavel_T: kup enduro nebo dej na transalpa chlupatý gumy a můžeš jezdit celý rok ... zima skoro nebyla

SuperSic58 (1308) napsal 17.03.2018 v 20:10

Jo kulový, WR stálo prakticky jako dvě CRFka, takže absolutně mimo. Za ty prachy už je motorka střední třídy.

Kome (64) napsal 17.03.2018 v 12:33

Wrko skakalo ceno az pres 200 tis. To je za jednobuch dost.

Pavel_T (3) napsal 17.03.2018 v 12:22

To je pořád dokola. Dá se Yamaha WR 250R koupit v ČR nebo někde okolo nová ? Nedá ...

TomasK7 (3) napsal 17.03.2018 v 11:37+1

Jednou jsem vybíral mezi tímhle a WR250R. Trvalo mi to asi pul minuty. Sice oplastovane R neexistuje, ale vedle L je o 14 kilo lehčí, o 3kw silnější na podvozku naprosto nesrovnatelně lepším, kvalitou výroby o level výš a taky se na tom míň věcí muže ohnout a to bude na tenhle rally jen horší. Na Hondě jsem vyrostl, byla moje první a mam ji do dnes, jenže tohle bych koupil leda z neznalosti a neni v tom žádný pardon pravda, WR bylo o 30 jako nové dražší, jenže k čemu to, když je lepsi motorkou a časem bych na Hondě stejně vše úpravama naháněl. S ajp bych to nesrovnaval, sice je taky tupé, ale daleko vic sportovnější než cestovní (cely den na tom v sedě je spíš trest)

Pavel_T (3) napsal 17.03.2018 v 09:32

Pochybuji, že by po roce prodeje dělali nějaké změny. Ta cena šla prý dolů jen u rv 2017, potřebují se toho zbavit aby mohli prodávat "nové" z roku 2018. Těch 160 000 je třeba pro mě nesmysl, ale za 135 000 už mi to přijde odpovídající. A víte co je nejhorší ? Minulý týden +15C, tento -5C a motorky stojej v garáži ...
Hnus bílej.

SuperSic58 (1308) napsal 17.03.2018 v 08:37

rs33> Jo takhle, mezi nima neni asi vubec žádnej rozdíl. A cena šla naopak dolu ne? Loni za ni chtěli snad 160 a letos je kolem 130ti nějak.

Koukám, tady se zas sešlo odborných kritiků To jsou perly

Pavel_T (3) napsal 16.03.2018 v 17:33+1

Tohle je hodně těžký posuzovat. Předpisy v tom hrajou dost velkou roli - emise, ABS atd. Svět prostě jde tímhle směrem, sere mě to, ale nic s tím neudělám. Nemá cenu jen nadávat, spíš se snažit užít si s tím co je k dispozici - a co si můžu dovolit. Vždyť nový velký endura, to je úplně výsměch. 250kg, 150k, a elektroniky, že na to potřebuješ manuál. Fakt nepotřebuju elektronický plyn, 5 jízdních režimů, asistent rozjezdu, aktivní povozek atd, to mám v autě, z donucení. A tahle CRF je pořád docela neelektronická, možná, že za deset let po ní bude potávka, protože ve výrobě budou jen endura s GPS abys nemohl jezdit po lese. A ještě větší roli v tom hraje snižování nákladů výrobců. Je tu např. to CCM450, fak výbornej stroj, o mnoho lehčí, výkonnější, ale za dvojnásobek. A kolik jich v ČR prodali ? 2 kusy? Nebo 5? Pochybuju, že víc, u nás a zřejmě ani jinde není prostě tlak na masovou produkci levných lehkých výkonných strojů na cestu a zároveň do terénu. Já si rozhodně orgány nervu, ale ta nabídka novýho endurka - zdůrazňuju - takovýho, na kterým můžu za den dojet z Prahy na konec Maďarska a druhý den se v Bosně prohánět po šotolinách je minimální. Úvodní cena 160 000 byla nesmysl, ale těch 137 000 za nový stroj není špatná, mohlo by to mít o 20kg méně. Uvidím po roce dvou. Třebas zjistím, že to takhle nejde a prodám ji, třebas začnou dělat něco lepšího a taky to prodám, a řekl bych s poměrně malou ztrátou, a půjdu do něčeho jiného. Zatím mi ta motorka přijde docela dobrá a pokud na ní nebudu věšet kilogramy doplňků, tak váha zůstane akceptovatelná. Novináře nekomentuju, vždy budou spíš chválit než kritizovat, ale na druhou stranu, jsme strašně rozmazlení, jezdit se dá - s radostí v očích - na ledasčem.

vilemx (228) napsal 16.03.2018 v 15:14

A proč by vlastně vuvec měli snižovat hmotnost, vymýšlet nová řešení a drbat se s celkovou koncepcí? Vždyť nová Afrika i tenhle prcek jsou asi tak dvacet let zastaralé konstrukce a namísto posměchu sklízejí Motocykl roku Stačí učesat rally design a drtivá většina "uživatelů" si rve rozmnožovací orgány, jak to jsou úžasné motorky. A "novináři"? Raději drží basu, aby měli na čem jezdit.

rs33 (0) napsal 16.03.2018 v 15:14

to : SuperSic58 (312) napsal Včera v 22:58 :

ja jsem mel na mysli rozdil mezi CRF 250 Rally 2017 a CRF 250 Rally 2018 .. Ale tam prece neni rozdil v ABS ani ve vyssim vykonu ani v zadnim svetle.. , podle mne je i ta palubka stejna... ale mozna se pletu.. .. a prodejci si ten rok 2018 ceni o 10 000 kc vic.. tak proto tomu nerozumim.. ani prodejce mi nedokazal odpovedet v cem je rozdil... tak ted nevim..

hrochi (155) napsal 16.03.2018 v 14:47

Na emise ať se japončíci nevymlouvaj. Emisema projde i čínská kopie motoru xr400 nebo jmenované dr350 v Betě, takže tuhle starou pohádku, ať si manažeři strčej do loukotí. Prostě by stačilo oprášit staré vzduchem chlazené motory 350-650ccm, možná přidat stříkačku a určitě moderní podvozek, udržet hmotnost a bude se to prodávat neb nic není. Proč už Ajp doprkýnek neudělal pr6 400. Snad jim SWM neboli Shineray work motorcycles 8) ten motor nezakázala. Vlastně by mohlo dodnes jezdit xr400 a Beta by mohla dát lepší podvozek.

Mufiozo (-5) napsal 16.03.2018 v 11:17+1

Pavel_T: ano, ale jsem tak bláhový, že za posledních 20 let očekávám nějaký posun někam, k něčemu lepšímu? DR 350 má větší objem, má víc kW, je o 10kg lehčí, má NAKOPÁVAČKU - naco proboha potřebuje 250ccm motorka startér? A omezení v EU? Beta pořád montuje motor z 350ccm do motorek pod názvem Beta Alp. A to prdítko 250ccm, to už se v 70. letech vědělo, že to chce aspoň tak těch 350ccm, dyť tahle motorka je jak pro děcka.

Kome (64) napsal 16.03.2018 v 10:50

deluxa: tak sem napiš pár příkladů. Docela jsem zvedavej

deluxa (347) napsal 16.03.2018 v 10:39

to vilemx...Honda je "specialista" na tazkotonazne low end motocykle, ked si prejdes ponuku zdola hore zacnes mat pocit ze vo vyrobe asi casto pouzivaju olovo a ine tazke kovy :D lebo ani ja si neviem vysvetlit tie vahy ci je to crf/cb/nc vzdy ma to dokaze rozosmiat hlavne ked si to porovnas s o 20 rokov starsim strojom v rovnakej kategorii je rozdiel cez 20kilo. Zrejme idu trendom cim novsia a modernejsia tym tazsia...

Pavel_T (3) napsal 16.03.2018 v 09:49

sirr- to co jmenuješ jsou většinou motorky, který jsou určitě lepší v terénu, ale zkus na nich dojet někam dál ...

sirr (55) napsal 16.03.2018 v 09:25

Motorka je nádherná, jen ta maska alá plynová maska? to jsem nepochopil...+ na malý obsah, dost těžká..
Pavel_T : žalostný výběr? co : AJP,VVMX,Kawa KLX 250, Gas Gas Cami, Wr 250R,Crf250L ..., tahle třída je zastoupená "slušně"!
Největší díra na trhu je "střední tupé enduro" - to jest,jak už mnozí poznamenali cca takové vysněné CRF450L , nebo Wr 450R s TP atd...
Něco jako je ta CCM 450 ale s cenou do 180tis, myslím že to je ta největší poptávka

Pavel_T (3) napsal 16.03.2018 v 08:58-1

Mufiozo - v čem je lepší než DR350 ? V tom, že se dá koupit nová, takže je trochu předpoklad, že se v tom nebudu muset pár let vrtat. Výběr v téhle třídě je žalostný, prostě to tak je, bohužel.A navíc - kouzelné slůvko EU - emise !

Mufiozo (-5) napsal 16.03.2018 v 06:59

Jo a ještě něco, BMW cross countrs 650, 40kW, suchá hmotnost 144kg. Takže asi tak. Ale kolik lidí to bávo má? V motokatalogu tak 10? O tuhle kategorii motorek moc zájem není. Málokdo chce uvalit přes 100k za motorku na takové to jakože malé ježdění.

Mufiozo (-5) napsal 16.03.2018 v 06:51-1+4

V čem je tato motorka lepší než 20 let stará DR 350? Tipl bych si, že v ničem. No ale tak poďme dělat, že se nám líbí a že je to zázrak.

Simitom (119) napsal 15.03.2018 v 23:12

motor 500, výkon 35 kW stavitelné tlumiče, měkký ohebný plasty, cena do 200 K, katalog příslušenství a kupci se pohrnou. Proč to proboha ještě nikdo nevyrábí?

Slávek-TDM (129) napsal 15.03.2018 v 22:59

Da se koupit kit na 305ccm, vykon jde nahoru o ctvrtinu. Ale vcetne jednotky stoji lidovych 850$ plus posta, clo a dph...
https://www.crfsonly.com/catalog/product_info.php/products_id/5146
K tomu zadni tlumic, predni pruziny, vyfuk Arrow a jsme na cene skoro 200 tisic...

SuperSic58 (1308) napsal 15.03.2018 v 22:58

co se tu někdo ptal, jakej je rozdíl mezi starym a novym modelem, tk třeba palubka, zadní lampa, ABS, o 2 koně vyšší výkon. Mam ten starší model a ten má 144kg, dal sem laďák, takže další 2kg dolu. Je to super hbitá motorka do města, na venkov, chalupu, do terénu, na průzkumný vejlety atd. Na rozbitý český okresky pecka, tam, kde silniční mašina poskakuje jak jojo a jízda se stává utrpením, tak tohle endurko jede bez hnutí brvou a ubrání plynu. Do utaženejch zatáček je to nirvána, ovladatelnost bicyklu. Ale kde jsou ty časy, kdy stála nová 104 papírů...

Mig_35 (345) napsal 15.03.2018 v 21:24

Tříkilo se do ní zabudovat dá, bez větších problémů, na youtube jeden maník s takovou přestavbou je.
Za mě aspoň pětikilo:) Spousta věcí se dá řešit, lepší podvozek, ale s tím motorem je to kříž, s tím by měli něco udělat v Hondě...

MartinXL650V (172) napsal 15.03.2018 v 20:34+2

Seděl jsem na ní, líbí se mi. Působí dospěle, je vysoká tak akorát, prostě mi sedne. Lko se mi líbí subjektivně ještě víc, oplastování Rally mi přijde skoro až zbytečné, k ničemu ho nepotřebuji (ale jasně, chápu, hraje si to na Rally repliku ). Kdyby měla o 100 ccm a 15kW více, při stejné váze a servisních intervalech, tak je podle mě dokonalá. I takhle je potřeba si uvědomit, že je to levná značková motorka s luxusním servisním intervalem, která vás odveze kamkoli kam vede jakákoliv rozbitá okreska, polňačka, nebo pěšinka. Na trať to není a ani nemá být a na honění top speedu to taky není, to je jasný.
Tak nějak tajně doufám, že než se rozhoupu, tak začne Honda dělat verzi alespoň se současným jednobuchem 300ccm, který už v nabídce je (u CB300).

... jo a díky redaktorům za testík

Kome (64) napsal 15.03.2018 v 20:27

Jj v Letech jsem si ji půjčoval taky, stejně tak Afriku, byli poměrně vstřícní. Co se týče hmotnosti CRFko na tom není hůř než jeho konkurence jako Versys 300, V strom 250 nebo g310gs. Ale jen CRF je stavěné trochu offroadově. Ostatní jsou jen silniční/šotolinové stroje.

Pavel_T (3) napsal 15.03.2018 v 20:12

Tenhle stroj jsem v lednu pořídil, mám zatím jen asi 400 km, ale nemůžu si stěžovat. Řekl bych, že na ní není víc ošizených věcí než na třebas dvakrát tak drahých motorkách různých výrobců. Hodně jsem o motorce téhle třídy uvažoval. Mám asi 6 let Transalpa 650, dobrej stroj, ale v určitých případech mě limituje váha. Hlavně pokud jedu sám, bojím se vydat někam do "terénu", ta motorka by to dala, ale já to neumím a nevěřím si. Testoval jsem i CCM GP450, BMW G650 Xchal. CCM výborná motorka, ale za její cenu mám dvě tyhle Hondy, navíc nejsem přesvědčen o spolehlivosti motoru. BMW též dobré, spousta výkonu, ale za o málo nižší cenu vlastně 10 let starý stroj, a ohledně motoru taktéž trochu nejistota. No a rozdíl CRF 250L vers. CRF 250 Rally ? Jsem si vědom toho, že na motokros to není. Chci to spíš na cestování někam dál a pak někam do divočiny, takže ta větší nádrž, přední štít a další drobnosti jsou pro mě důležité. Uvidím, jak na ní budu zvládat delší trasu, nějakých 600 km přesunu za den by stačilo, na TA po takovém dni slézám ze sedla naprosto v pohodě a druhý den můžu pokračovat. Těch 160 000 ,- bych za to asi nedal, ale zimní cena byla výborná, takže jsem do ní šel i s rizikem, že budu možná po čase zklamán. Kolem 100 km/h to jede v pohodě, 6-ti kvalt je super. A na tu 10l nádrž dám volným tempem až kolem 300 km, samozřejmě při rychlém přesunu to bude asi míň. Obavy mám jedině z toho, jak dlouho mi vydrží ty boční plast. Jo, a v Letech jsem jí kupoval a na podzim nebyl nejmenší problém půjčit předváděčku. Zdar

alfik68 (3) napsal 15.03.2018 v 18:34

To Karf-nevím odkáď jsi,ale třeba v Letech u Řevnic lze za protizálohu ve výši 10 procent zapůjčit vystavené motorky.Shodou okolností jsem na ní dnes taky koukal,líbila by se mi jako druhá motka k Varanovi.

hobr (11) napsal 15.03.2018 v 18:15

V reálu jsem ji viděl na výstavě v Brně. Přední světla - hnus fialovej . Obyč. CRF vypadá trochu lépe...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist