Honda CBR650R: Když chceš sportovat v klidu
Text: Tomáš Procházka | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 27.5.2019 | Zobrazeno: 20 131x
Text: Tomáš Procházka | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 27.5.2019 | Zobrazeno: 20 131x
Moc pěkná, a kupodivu má i použitelné sedátko pro spolujezdce
Ma to nekdo se 190 cm?
Beranidlo: je to trochu neobratně napsané, ale je to myšleno tak, že přetlak je několikanásobně větší než byl u předchozího modelu, který měl jen jeden náfuk do airboxu...
moc pěkná mašina
Cituji: Do airboxu pak díky tomu proudí pod třikrát větším tlakem ... jakože 3 atmosféry? A rozletěl by se dřív airbox nebo by se z těch tlaků utrhla hlava motoru? Pokud by teda vstřikování ten nápor zvládlo. Pravda je taková, že při 150km/h je dynamický tlak asi 1kPa, a to by stačilo tak na pokrytí ztrát v sání. Proti tomu je statický tlak všem dobře známé číslo 100kPa.
Pro porovnání, při té stejné rychlosti je aerodynamická síla na přilbu jezdce mezi 30N a 40N.
Ten dlouhý držák SPZ by potřeboval flexu. To je děs.
Jinak ale chválím za inovaci v kategorii 4válcových šestistovek Dnes už je v této kategorii málo motorek a to je možná škoda.
ta RZ ma fakt 30° ?
zpátky do minulosti a pořádně...i ta vzpomínaná Sportka měla hliníkový rám... takhle je to furt jen naleštěná bída
Je to pěkný ale ta prdel mohla být trochu delší zase je to ustřihnutý