yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kacess (2) napsal 07.06.2013 v 21:09+2

Tahle motorka se mi líbí už děsně dlouho, příjde mi jako taková klasika prostě krása

BikeZ (2) napsal 04.06.2013 v 19:23

Mě se líbí, je krásná. Když jsem vybíral moto na trhu ještě nebyla. Škoda. Jinak bych o ní taky uvažoval. Já už mám svou retro krasavici v garáži a už jí nedám...

Zephyr-750 (-3) napsal 20.05.2013 v 23:57

Recenzi považuju za objektivní. Hezká motorka a je dobře, že se o ní hezky píše. Srovnávat s XJR nemá smysl, obě jsou krasavice, CB je víc retro, má jednodušší a čistší linie. Jede hezky, k dokonalosti chybí drátěná kola a 2 kratší výfuky jako mají starší XJR nebo Zephyry. A také je dost tichá - soudruzi z EU, díky...
V červené vypadá nejlíp, ta nádrž je přímo luxusní. V bílé a černé to není ono. Obávám se, že se jich u nás moc neprodá, protože jako druhá motorka, vyloženě pro radost, je drahá. Škoda, že na trh nepřišla před pěti lety.

Mig_35 (345) napsal 12.05.2013 v 10:43-1

A koho zajímá, že bys bral ještě jeden vejfuk?

mravenec750 (1) napsal 11.05.2013 v 10:25

peknej bike,bral bych ale jeste jeden vejfuk,migu koho zajima ze se ti nelibi retro,a s tema facičkama si bež jinam

Kuzin (10) napsal 08.05.2013 v 23:44

Zdravím. Především díky všem za reakce k testu. Ať už kladné, či záporné. O to víc si cením, že jsou k tématu. Je toho hodně, takže to bude tentokrát asi delší. Pokusím se ke všemu zásadnímu co zaznělo: k mediální tlačence: Osobně si myslím, že W800 zdaleka nedostala tolik prostoru, co si zaslouží – to souhlasím. Třeba ten její královský hřídel je prostě paráda. Nicméně myslím, že u nás je to také dáno celkově množstvím prodejů značky - možností značky v ČR, potažmo tedy i celkovou propagací. Tam někde i odpověď na tu "zdánlivou“ mediální masáž toho, či onoho modelu. Nemyslím, že W800 je přímo konkurentem CB, to spíše Triumphu. Samozřejmě reálné prodeje CB jsou otázka, ale to si v tuto chvíli netroufám odhadnout. Je třeba na to nahlížet taky tak, že celkovou úspěšnost daného modelu každé značky nelze posuzovat jen z pohledu prodejů v ČR, ale to je myslím všem jasné. Co se týče srovnání CB s XJR1300, co jezdec to názor a tak to má myslím být. Osobně si nemyslím, že je to přímý konkurent, ač to tak může na první pohled vypadat. XJR1300 je motocykl, který do současného stavu dospěl postupným vývojem, kdežto CB je stroj, který se zrodil právě z motocyklů, které tuto Hondu historicky inspirovali a je tak trochu na začátku. Co lze srovnávat, tak je možná použitá technika, ale zaměřením a cílením na zákazníka je to trochu jinak. Pokud bych měl za sebe, tak pro mě nejemotivnější asi původní XJR1300 SP ještě s karburátory a jako bonus pohodlné a krásně prošité sedlo. Zkrátka typický motocykl, kde objem ničím nenahradíš . Co se týče testu atd. Myslím, že to historicky již několikrát zaznělo, ale budiž. Měsíční test je opravdu utopie. Bavme se spíše o testu, když se povede v počtu dní. I ten se však počtem hravě vejde na jednu ruku. Objektivně vzato nejsme limitováni, tím co napíšeme, a jak to bude dlouhé. O to více je však tato svoboda svazující. Vybrat totiž opravdu to důležité může být problém a všem se zkrátka nikdy nezavděčíš. Jen málokdy se povede dostat do testu motocykl na dlouhodobější recenzi. My jsme měli tuto příležitost za existence tohoto portálu, pokud se nepletu, jednou a to model Kawasaki ER-6n v roce 2009. Tenkrát jsme mu věnovali opravdu dost prostoru i času a v různých situacích. Dalším aspektem je skutečnost, že testované motocykly jsou zpravidla stroje téměř nové tzv. „funglovky“, takže problémy či nedostatky z provozu po 1-2 roce skutečně neodhalíš. Rozhodně však není pravdou, že bychom někomu z nějakého důvodu nadržovali. Pokud to jde a model již na trhu není úplnou novinkou, vítáme zkušenosti ověřených známých, či majitelů z dosahu. Osobně s tímto mám zkušenost třeba u modelu Aprilia Shiver. (viz. třeba test co jsem psal k Aprilia Shiver GT750 v roce 2009 //www.motorkar...14298.html?kid=11175). Avšak v takovém případě to musí být skutečně objektivní a doložitelná věc. Domněnka, pocit, či názor z netu skutečně nestačí. Právě z tohoto, ale i výše uvedených důvodu jsme založili sekci „Ojeté motocykly“ a „Zkušenosti s moto“, kde přispíváte především Vy. Sám připravuji k této sekci aktuálně článek za opravdu dlouhou periodu, ale ta se vymyká zcela běžné časové ose ostatních testů a článků. O to více jsou samozřejmě zpravidla poté tyto články hodnoceny u čtenářů, jelikož mají podstatně širší vypovídající hodnotu. Plus /minus v článcích: jsou vypíchnuté vlastnosti, které volí recenzent. V tomto případě vedení redakce usoudilo, že by bylo vzhledem k diskuzi dobré vypíchnout i další body z textu, které někteří zřejmě přehlédli. Já osobně bych sice neviděl zmiňované nedostatky toliko fatální k vypíchnutí, ale budiž to je věc názoru a také pro lepší přehled. Díky. Lukáš R

Mig_35 (345) napsal 08.05.2013 v 18:19

sensation black: neberu ti tvůj názor, ale za ty expresivní výrazivo bych ti vrazil pár facek. a viděl bys, jakou může mít dvanáctiletý děcko páru P.S. a teď koukám na čem jezdíš a už chápu tvoji naštvanost. no nic, časem se taky dohrabeš k něčemu co je mladší než ty

JardaMJawajizda (25) napsal 08.05.2013 v 03:56-1+1

Z meho pohledu klasicka oskliva japonska motorka. A souhlas, ten jeden vejfuk to mrsi totalne. Na druhou stranu v dobe, kdy Japonci kopirovali evropsky design se na toaspon trochu koukat dalo a ted kopirujou svuj vlastni retro design, takze pro moje evropsky zamerene ocko stale zajimavejsi, nez moderni japonske pociny ...

Hellborn (21) napsal 07.05.2013 v 12:57

Těch mínusů do článku nějak přibylo. Ale nic závažnýho.

Chlup (6) napsal 07.05.2013 v 00:58+2

Tak mě tahle motorka zajímala natolik, že jsem si ji půjčil i když zrovna pršelo, teplota byla okolo pěti stupňů a u silnice byl většinu cesty ještě sníh. A dalo se s ní docela pěkně jezdit. Motor opravdu táhne skoro od volnoběhu, převodovka řadí bezchybně, ABS-ko jsem vzhledem k podmínkám nezkusil. Ale - je to naháč se vším všudy, takže ten vítr při větší rychlosti cítit je. Pocitově tím pádem jede rychleji, než tomu ve skutečnosti je. Jenže tahle motorka není o rychlosti. Je o pocitu z jízdy na klasické motorce. Stačí motor točit okolo tří tisíc otáček a vykružovat zatáčky. Na předjetí plechovky stačí jen víc otočit plyn. Servis taky nikoho nezruinuje, výměna oleje a filtru se dá udělat během zastávky při vyjížďce (myslím tím to, že je to časově nenáročný úkon, aby mě někdo hned nebral za slovo ). Sice jsem touhle projížďkou zjistil, že pro mě to není, nicméně motorka je poctivě udělaná a kdo chce mít tuhle mašinu pro radost, určitě nešlápne vedle.

George1P (9) napsal 06.05.2013 v 22:51+1

Moc hezká motorka. Nechápu ale (a to nejen Hondu) proč nové typy zmrší jedním výfukem. Zvláště řadové čtyřválce. Ty svody na jednu stranu vzhledem k šířce motoru. Prostě hnus - neestetické, škaredé. A okecávání, že je to z úsporných důvodů (?) Směšné. Nové XJR jakbysmet.

SensationBlaack (-18) napsal 06.05.2013 v 22:30+3

Mig_35: pekny no takovou sracku co jsi napsal bych prirovnal tak k 12ti letemu diteti

MachacekVaran (2) napsal 06.05.2013 v 21:24+1

Honda byla prvni kdo delal tento druh kol a dokonce i ty budiky ma treba kz plastove..takze za me naprosto v poradku a kazdy si muze stroj upravit k obrazu svemu

Mig_35 (345) napsal 06.05.2013 v 20:23-8

Jéžišmarjá jak mně se nelíbí retro.
Nic mi to neříká. Možná, že kdybych si pamatoval, že jako kluk jsem takový motorky vídal, líbily by se mi... Jenomže za nás jezdily jenom hnusný fialový fichtly. A potom babety.
Takže žádné vzpomínky na dědova Triumpha nebo Nortona, leda tak kulový.
Líbí se mi moderní věci, větší výkon, lepší jízdní vlastnosti, high-tech design.
I když musím přiznat, že V7 Stone mně trošku za srdce vzala. Ale pak jsem si představil, pro jaký styl jízdy je to určeno a přešlo mně to...

SensationBlaack (-18) napsal 06.05.2013 v 20:22

Luxus a souhlsaim kola meli mit vyplet...

pipian (-1) napsal 06.05.2013 v 19:30-1

No,nic moc,staré Cébéčka byly mnohem vyváženější,co se designu týká.Výfuky mizerné,jak svody tak tlumič,litá kola na naháče klasika nevhodná,divná nádrž atd.jak píše Motobase,Kawa W 800 nebo stará XJR mnohem hezčí...

Motobase (10) napsal 06.05.2013 v 19:03-1+3

Nová CB 1100 je určitě dobrý počin, osobně fandím vzduchem chlazeným motorům, a vůbec takovým "retro" motorkám, ALE.. přijde mi, že nová CB 1100 je až moc chválená, je kolem toho až moc marketingu, superlativ, článků. Ona zas tak "super" není. Na pohled divný posez, divná nádrž, sedlo mi taky nesedí a celkově ten zadek je takový uťáplý. Ještě jednou píši, nejsem odpůrce těchto motorek, jsem rád, že Honda s tímto modelem přišla do Evropy, ale nesedí mi kolem tohoto modelu až tolik chvály a "tlačenky". Když na trh přišla nová Kawa W800, tak se skoro nic nedělo, jen tu proběhl jakýsi testík, nic víc. V časákách taky skoro mrtvo, prostě dá se říct, že o W800 ani moc lidí nebude vědět a je to i vzácnost ji potkat na cestě. Přitom z mého pohledu mi rozhodně sedí víc Kawa W800, dyť se teď prodává okolo krásných 185t.kč a nikdo po ní ani nevzdechne..!? Přijde mi to všechno divný, lidi by takovou motorku jako CB chtěli, ale stejně na to nejsou peníze, až na pár lidí, co si ji opravdu pořídí, bude většina z nás jen koukat do katalogu To samé bylo ještě než přišla Kawa W800, hodně se po fórech a diskusích tlachalo, kdyby taková motorka přišla na trh za rozumnou cenu, jak si to plno lidí pořídí, dnes se dá W800 opravdu pořídit do 200t., ale jsme zas u toho - má to jen pár lidí a ostatní si to stejně nekoupí, protože na konci svého textu dodají, "to bych bral jako druhou motorku". Kawa W800 je krásný jednoduchý stroj a cenou atakuje 200t.kč, Honda CB1100 taky dobrý stroj, a cenou atakuje 300t.. Tyhle motorky se lidem líbí, ale raději stejně koupí moderní bike, i za cenu větší než je nová CB 1100. Jinak osobně mi CB1100 přijde hezčí na fotce než když jsem si jí prohlížel na živo. Nemůžu si pomoct, ale CB1100 na mě působí celkově uťáplě, nevyváženě. U starých modelů CB takový pocit nemám. Jsem snad jediný, kdo má takový pocit? Když vidím fotky, jak na nové CB1100 jede kus chlapa, přijde mi to komické, divný posez. Možná žei ten posez je ve skutečnosti normální, ale kazi to ten design dlouhé nádrže a uťáplého zadku. Nevím, jsem z toho zmatený.. Když se podívám na fotky XJR 1300 nebo W800 a podobný bajky, nemám takový pocity. Neřeším použitou techniku a kvalitu, ale řeším první dojmy a design. Pokud bych na to měl a chtěl klasiku 4 válec, šáhnu po XJR 1300, ta mi prostě přijde celkově designově vyvážená. Jinak řečeno z mého pohledu, kdyby nová CB 1100 byla ve stylu - designu jako XJR 1300, byla by to větší "bomba".

marafzs600 (98) napsal 06.05.2013 v 18:43+1

Dráty do kol a výfuky na obě strany a byla by pro mě dokonalá (škoda).

Šotek (96) napsal 06.05.2013 v 18:42+1

vždycky se mi víc líběj prototypy než to, co se pak z toho domatlá a následně prodává. neříkám, že není hezká, ale ten prototyp s hranatou nádrží, menším sedlem a jinejma hlavama mi přijde takovej šmrncovnější. jinak asi nejhezčí Honda z nabídky

Toecutter. (275) napsal 06.05.2013 v 17:58

Ale tak docela hezká motorka, při pohledu do katalogu co momentálně Honda nabízí je to jeden z mála na pohled povedených strojů, ty ostatní ač jsou jistě kvalitní tak ale vypadají jak hračky z umělé hmoty, strašně lacině a to dokonce i takový Crosstourer který má palubku jak z nějakého činského skůtru.Tenhle moderní trend mě nějak k srdci nepřirostl nevím, ale tenhle strojek vypadá vcelku zdařile.Takže za mě

Mike70 (70) napsal 06.05.2013 v 17:36-1+1

XJ900S> Tohle je podle mne to, co patří do pořádnýho testu Nestranné srovnání s konkurencí a nejen marketingový řečičky...

mr.Mic (14) napsal 06.05.2013 v 16:51-2+2

No teda nic moc, kam se hrabe na Triumph, nemluvě o Kawě W650 nebo W800...

Káša (0) napsal 06.05.2013 v 15:03-2

Je to nějaký moc hranatý. Mě se nelíbí.

XJ900S (16) napsal 06.05.2013 v 14:33+1

No já ji měl taky v Hondě půjčenou a trochu mě překvapilo, jak všichni chválí zátah Hondy v nízkých a středních otáčkách. Mám XJR1300, což je sice větší obsah, ale ve spodních a středních otáčkách jede oproti CB výrazně lépe, Honda mě však překvapila výkonem v nejvyšších otáčkách, na 66kw a váhu 250kg to docela upalovalo. Docela mě nervovaly vibrace v řidítkách v celém otáčkovém spektru a při zaklapnutí plynu motor i přes jeho sametový chod vždy znatelně škubnul. Docela překvapila funkce budíků jako aerodynamický šítek, moc na ni nefoukalo, což když se člověk podívá na fotografie snad aní není technicky možné

ZZR1200 (127) napsal 06.05.2013 v 13:53

jean192 (153) napsal 06.05.2013 v 13:37

Moc pekné, keby sa tak Honda spamätala aj pri "moderných" moto.

Mareckin (8) napsal 06.05.2013 v 13:20

Mike70 (70) napsal 06.05.2013 v 12:41-1

Jinak mi na fotkách přijde hezčí než ve skutečnosti - je to prostě fotogenická modelka. U dealera mi pak přišla jako taková "normální" holka

PetrL3 (27) napsal 06.05.2013 v 12:30

Ta nádrž měla bejt víc jako první CBčka.

rarach69 (0) napsal 06.05.2013 v 12:26

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist