husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Dawes (9) napsal 11.01.2018 v 23:12

z.a.j.o.c.h
Už dááávno... má samočinný vypínání blinkrů třeba Yamaha XV Virago. Sice ne jako součást přepínačů, ale jako součást přerušovače. Jde do něj signál z tachometru a po nějakém počtu otáček kola se blinkry vypnou Koncepce z konce osmdesátých let Už ani nepamatuju, kdy jsem vypínal ručně, takže na čemkoliv jinym blikám až k dalšímu odbočení

Zwei (-4) napsal 08.01.2018 v 20:20

Verze Softail se mě líbí a určitě bych mu dal přednost před Dynou.

TryznitelDemonu (25) napsal 08.01.2018 v 17:54

Priste prosim at recenzi dela nejaky chlap a ne 183cm vysoka plasmuska.

z.a.j.o.c.h (80) napsal 03.01.2018 v 16:14

Maaarty> Jo, je to o zvyku, mě ale nešla přes prsty hlavně ta vzdálenost, mám krátký palec Automatické vypínání je naopak super. Nechápu, proč to nedávají už dávno do všech motorek

genetik (45) napsal 03.01.2018 v 15:04

co je to bobber - odporný bobr bez zubů??

Anti (391) napsal 03.01.2018 v 05:42+1

Woodie:Někdo vyžaduje archaickou koncepci,někdo naprosto zbytečnou předložku před oslovením,a jiný chce moderní koncepci.A na tuhle poslední skupinu zřejmě momentálně cílí značka HD.Každý z fandů má svůj důvod proč právě HD,nicméně alfou i omegou celého tohodle byznysu jsou prodeje a těm se přizpůsobuje politika jakékoliv firmy která chce být úspěšná.Takže se holt musíš smířit s faktem,že pokrok jde dopředu,a lanka už jsou překonaná.
Maaarty:K HD se vyjadřují neznalí,protože mohou,a ano i u některých majitelům BMW se mluví o snobech

Woodie (30) napsal 02.01.2018 v 22:36

To s tým Rollsom bol len príklad,lebo som si spomenul ako "nemoderne" dnes vyzerá taký volant Rollsu...Ja to nezrovnavam...

ProchyTom (190) napsal 02.01.2018 v 20:38+1

Nemuzes to srovnavat kde Rolls je pro hornich deset. Harley je v oblasti motorek stale drazsi, ale ne mimo dosah stredni tridy. Prave proto si jde dnes HD koupit i clovek co chce sice kus zeleza ale at je to trochu moderni ;)

Woodie (30) napsal 02.01.2018 v 19:36

to Maaarty: Myslím,že najlepšie to vystihol Turista...
Motorkám HD sa vždy všetci vysmievali, že nejdú,že nebrzdia, že sú drahé,že tá koncepcia je 50 rokov stará,...Ale to práve bolo ono pre miliony ľudí...V čase keď už všetci dávali do motoriek riadiace jednotky a snímače prietoku vzduchu,ABS, tak Harley stále vyrábal jednoduché a svojské, pritom nadmieru spolahlivé motorky...s karburátorom a poistkami ako na Trabante...
Každý tvrdil,že sú ťažké, ale v momente ako sa to rozbehlo, tak bola pohoda...
Akúkoľvek závadu bolo možné odstrániť doslova v garáži...Technické spracovanie motoriek HD z 90tych rokov bola podľa mňa paráda na daný typ motorky...
Žiadne plasty, ale len odliatky...Náhon tachometra z predného kola lankom??? ešte koncom 90tych rokov...
Samozrejme,že pokrok je pokrok...Ale keď dnes človek sande do Rollsa tak tiež má drevenú dyhu a volant ako z 50 tych rokov, napriek tomu,že auto je úplne nové...Je to preto,že ľudia čo si kúpia Rolls nechcú vidieť carbon na volante a na palubovke...
Rovnako ako sa mne protiví vidieť na Harleyi digitálny ukazovateľ všetkého možného...
Je to len preto,že takých ako ja je stále rovnako, ale iných je stále viacej...To je to upriamenie na iného zákazníka...
A celé to vedie len k tomu,že z HD sa stane úplne priemerná motorka ako ktorýkoľvek iný Japonec, alebo Európan...
Mne sa páčia tieto nové Harleye, to fakt...Ale chápem iných,že majú stále viacej a viacej chuť pozerať sa po inom...

Maaarty (1) napsal 02.01.2018 v 18:43

Nechápu, proč se k H-D vyjadřuje někdo, kdo tuhle značku nemusí nebo kdo se na žádném ještě nesvezl? Každému prostě vyhovuje něco jiného, někdo jezdí jak magor a někdo si tu jízdu chce vychutnat. Ten váš "Pravej Harley" - to je klepající se motorka, rána jak do kovadliny při zařazení jedničky, horko od motoru a nakopnutí do zadnice s každou vymetenou dírou. Já jsem měl možnost jet na Street Bobu 2017 i 2018 a všechno je totálně jiné, za mě prostě lepší. Softail daleko líp drží stopu i tlumí, motorka se snadněji klopí do zatáček, líp brzdí, svítí a novej motor je daleko klidnější a pružnější. Lepší byly i Dunlop oproti Michelin. Prostě za mě ohromně zábavná motorka - a o tom to podle mě je - vybrat si motorku, na které si vyčistíte hlavu, která je spolehlivá a kterou si můžete upravovat podle svého. Jen tak na okraj - H-D nabízí tři stupně zvýšení výkonu motorky (Program Screamin Eagle). Koupíte si model v základu a pak si ho prostě "tvoříte k obrazu svému". Můžete si tak vytvořit model, který budete mít jen vy. To je super, ne? Chápu, že to nepochopí někdo, pro koho maximum, co "pro odlišení a vytunění" svého bajku udělá, je, že si koupí iridiovou svíčku a objedná si rychlý pruhy nebo Atrapoviče z Aliexpresu ;) Ten bude "hejtovat" jakoukoli jinou značku než má on sám.
Řeči o snobech taky nejsou na místě - říká to někdo o majitelích motorek BMW? Cenově jsou na tom podobně.
Ad redaktor:
Ovládání blinkrů u H-D je návyková věc a když si na ni člověk zvykne, tak na spínače sahá už automaticky. Navíc, když dokončíte zabočení a srovnají se řídítka, blinkr se sám vypne (praktická věc)
Bezklíčové startování má už pár let většina modelů, včetně Street Boba.

MartinNTV (32) napsal 02.01.2018 v 15:57+2

Řekněte mi někdo, čím jsou nové HD "nepravé"? Člověk by řekl, že tahle značka to má těžký - část lidí se jí posmívá, že jsou to motorky technicky zastaralé, část jim zase vyčítá, že jsou "moc moderní". To by mě zajímalo jestli vědí jaký je rozdíl mezi jízdou na HD z roku 1985 a ze současnosti. Je špatně, když má motorka dobré jízdní vlastnosti?
No a pak je tu ještě další část lidí - to jsou majitelé, ti na tom prostě jezdí a netuší, jak je to špatný a je jim to fuck...

Turista (20) napsal 02.01.2018 v 13:57+1

Pro mě už není nový HD snem...ale to není bohužel již dlouho. Poslední roky v HD cílí na jiné skupiny uživatelů, než tomu bylo v minulosti, pravděpodobně za účelem vyšších prodejních čísel, jak jinak Ale je to v dnešní době globalizace a unifikace pochopitelné. To co dělají v HD bych pokrokem nenazýval, cílem je prostě vyrobit "user friendly" motorku, která bude vypadat jako HD. Prostě další konzumní motorka...Lidem, kteří tohle nechtějí, nezbývá, než koupit starší, ještě "pravou".

boneshaker (89) napsal 02.01.2018 v 11:13+2

Možná mě tu ukamenujete, ale nejpovedenější bobber (sériový) zatím vyrobil Triumph. Tedy za mě.

kuklic (13) napsal 01.01.2018 v 20:58

Ať nám HD dá lepší brzdy, tužší rám (ocel), progresivní pružiny a lehčí díly v motoru. Ale ať zachová charakteristické znaky V-twin 45, vzduch, OHV, 315° + 405°,... HD si nekupují lidé, co chtějí supermoderní chopper, bobber,...

Anti (391) napsal 01.01.2018 v 18:44-2+3

Já se směju když HD udělá revoluci a přijde s něčím co má konkurence už X let,ale když to tady čtu tak většina "správných" fandů by nejradši rám bez odpružení,brzdy s paknama,magnetový zapalování a odpařovací karburátor
Tak v tom případě si takový stroj musíte postavit ,protože i ti zkostnatělí Amíci chtějí občas nějaký ten pokrok

JaroslavKojak (5) napsal 01.01.2018 v 17:14+1

Pokrok nezastavis, a jestli si s touhle značkou máme užívat dalších 115 let, tak to musíme přijmout jak to je :) Nám stačil motor, vítr ve vlasech a holt ty mlady kluci a holky zase chtějí něco jiného :) RIP Dyna, v mým srdci budeš naporad. HD forever!

kuklic (13) napsal 01.01.2018 v 16:41+2

Krasný, ale co ten chladič?! Před x lety přišla stříkačka, teď vodník a přiště? Kam se to u HD v honbě za nižšími emisemi a vyššími výkony (ať už dobrovolně či ne) ubírá se mi vůbec nelíbí. A sjednotit řadu Dyna a Softail?! Já se ptám PROČ? Člověk by měl mít v životě pár jistot - umřít, platit daně a vědět, proč si jdu pro motorku k HD.

mirapulec (5) napsal 01.01.2018 v 15:20

Nejsem moc na HD ale toto se mi moooc líbí. A kupodivu,i když jsem zastáncem klasiky, mi nevadí ani ty digi budíky,jsou vcelku decentní.Hledá se sponzor

ProchyTom (190) napsal 01.01.2018 v 14:58+1

Harley se porad klepe, ma i pekny zvuk a porad je rozpoznatelny ;) Jen se prizpusobil dnesni dobe ale porad je to HD Balancuje dokonale na hranici starého a moderny. Je to pořád kus železa a pro někoho těžký neotesaný a pro ortodoxní už zase moc moderní. Je to ale stále HD :)

Kary (4) napsal 01.01.2018 v 13:48+3

Díky pokroku a Bruselu to už není Harley. Neklepe se, je to vodník, má spoustu elektroniky, nedělá rámus, Je to obyčejná, zaměnitelná motorka. Už ne MOTOCYKL.

valkyrie (0) napsal 01.01.2018 v 13:26

Dovi (90) napsal 01.01.2018 v 13:07

hycomat>
2 ventily na válec má navíc oproti předchozímu dvojventilovému řešení.
Čili celkově 4 ventily na válec.

hycomat (1) napsal 01.01.2018 v 12:42

"Má navíc dva ventily na válec..."
Dodnes som si myslel, že dva ventily na valec je minimum.

steve2 (103) napsal 01.01.2018 v 10:31

To pozdnimiza: No on Harley je taková americká Jawa. V dobrém i špatném smyslu. Všude je tam plno dílů a milion úpravců, všechno si na tom můžeš upravit nebo změnit a vše je docela jednoduché. To mě osobně na HD zrovna vyhovuje.

Woodie (30) napsal 01.01.2018 v 10:19

No mne sa nezdá tá váha 297kg... nie je to nejak veľa?
Hardtail rám vyzeral lepšie na starom softaily...tu je to spodné rameno nejak moc vysoko...Ale ináč pekné.

pozdnímíza (16) napsal 01.01.2018 v 09:07+4

Po přečtení článku mi to sakra připadá , že jezdec spíš testoval novou JAWU 350 dvoutakt ?? Samé ergonomické nedodělky, šrouby z Ferony, vibrace do zadku, bolavá záda, hodně věcí radši dokoupit, nebo předělat.
Že by taková americká Konopnice ??? Samozřejmě si dělám srandu, ale trochu to tak z článku vyznívá.
Jinak ten sdružený informační digitální přístroj je nezlobte se HNUS !!! Takový klasický analog s digi doplňujícími údaji např.u Moto Guzzi to je jiné kafe, no škoda asi se to američanům líbí.




TOPlist