yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Motoholik (3) napsal 27.05.2010 v 22:58+2

Lidi, HD jsou normální motorky na ježdění, žádná modla. Pokud se vám líbí a máte na ni, tak si ji prostě kupte. Vykašlete se na to, co si bude myslet okolí. O čem jízda na HD je, docela pěkně popsal memphis.unv

Motoholik (3) napsal 27.05.2010 v 22:49

650ccm- takže pokud někdo není vousatý řízek, 185 cm, 110 kg, tak si podle tebe jako nemůže koupit HD jo ? Soudě podle toho co jsi tady ve třech příspěvcích napsal trpíš lehkým ( možná těžším )psychickým pseudoproblémem sám. Normálnímu člověku stačí, když se mu motorka líbí a má na ni. Ostatním je do toho kulový. Ty ale napíšeš, že se ti Fat Boy líbí, ale zároveň si zdůvodňuješ, proč si HD nekoupíš. Vypadá to, že se bojíš že na ni nemáš koule a co na to řekne okolí. Proto ty paranoidní kecy.

dALLaSS (7) napsal 27.05.2010 v 11:51

Omlouvám se všem, nechtěl jsem opět rozpoutat podobnou debatu. Pojďme hodnotit motorky a ne motorkáře - kdo z nás jich zná dost na to, aby mohl říct, že jezdci na HD jsou takoví, majitelé Hayabusy onací a třeba kroskaři makoví? Jo mám choppera protože mám rád klidnou jízdu - no a?
Takže za mne - Fat Boy je pěknej kousek ale osobně jsem pro živější Dynu. Howgh.

DMC.motobiker (-23) napsal 27.05.2010 v 00:54+1

HD je kult , nevím, jak dalece ho dělají jen odborníci na marketing, a jak dalece si ho dělají sami majitelé těchto strojů , ale myslím si, že HD bude fungovat vcelku v pohodě i bez marketingu - akorát si ho už nebudou kupovat lidé jen pro to, že chtějí mít doma značku HD! Někdo si ho koupí proto, že se mu líbí, někdo jen proto, že na něj má, někdo si zase chce něco dokázat, a někdo prostě protože má rád klasiku a originalitu! Ale jedno je jisté, určitě si ho nikdo jen tak nekoupí jen proto, že nemá na nic lepšího! A u HD fakt neřeším, jestli je moc těžkej, nejede a nebrzdí - je to sakra Cruiser! Žádnej Cruiser - dokonce asi z Asie - na tom není o moc lépe... Já osobně si užiju stejně srandy na Supersportu, na Naháči, na Endurku, i na Cruiseru! Každá třída má něco, a kdo chce motorku co "jede, brzdí a zatáčí", asi sáhne určitě někam jinam, proto tu máme na výběr tolik druhů motorek, každému podle jeho chuti... Mě baví svižná jízda na Superbiku úplně stejně jako pomalá a klidná jízda krajinou na HD - a že jednou si ho určitě koupím, až na něj budu mít! Pro mě je to v této třídě jediná možná volba!

memphis.unv (17) napsal 26.05.2010 v 21:39

akorát pro by teda byl ideální ten co na něm jezdil odpadlík, dával mu a tenhle haryk vypadal že mu to jde. hlavně aby nezavazely takový hovadiny jako vystylovaný laufy a podobně.
občas s nim něhoko honil, občas před někym ujížděl, někdy rozjezd doprovodil menší drift...

memphis.unv (17) napsal 26.05.2010 v 21:31

máme doma tři auta- favorita s karbecem, feliciu mpi a octávku tdi. s čim se mně jezdí nejlíp? s tim prvním protože se chová pro mně nejlíp, jako ta "mašina" nejsurovějc, nejživelnějc, tak jak mně to baví!
jet s moderním autem je to samý jako hrát need for speed, o hovně.
já chcu mít ten kus železa o kterým vím že mám určité charakter, musím vědět jak na něho a to se mně vyplatí, to že si s nim budu povídat a ne že "budu mačkat šipku doleva a doprava", vždyť to že přidám plyn a začnu cítit jak se dusí tak vím že ho dusím a že se mu to nelíbí, takže podřadím a ženu otáčky nahoru, vibrace mně dávají najevo jak ten motor bouchá čimdál víc a víc, stejně jako hdyž hladíte ženskou a tykadla jsou čimdál pevnější!
na co uhlazený chování a prvoplánová poslušnost, chcete někdo frigidní ženskou co se chová chladně a neprojevuje emoce? ta mašina musí taky emoce projevovat, emoce toho jak jde do zatáčky, emoce jak jí ostruhy zarývám do slabin...
nechcu se s mašinou prat abych ju vůbec dostal do zatáčky a musím vědět jak na to, musí tim byt jedinečná a já jí musím něco dat, na co nějaká standartizace chování?
nemáte snad v sobě ten kus chlapa co v nás je už v pravěku co chce s potem na těle cítit jakou silu a jaké stroj ovládá když pozná rázný zacvaknutí kvaltu v převodovce?
stejně tak můžem můžem dělat homoklády a pit kapuccino ze sladkéch pidihrníčků s malůvkama!

a dál?

já nevim ale já soju nesnáším už z principu, je to svinstvo pro slepice!
přece se nebudu šidit nějakou tak trapnou náhražkou když můžu mít pořádné flák krkovičky nebo hovězího...
proč bych se teda šidil plastovou náhražkou když to můžu mít z pořádnýho a hlavně poctivýho kusu železa?!
no nemůže mít člověk litry adrenalinu v krvi a pocit jako král když bude na okruhu krotit dodge ram nebo prostě nějaké muscle car co hromově zahřmí, ukáže ti že si ho musíš do zatáčky zkrotit jako divokýho hřebca a surově zatáhne?

kizak (-1) napsal 26.05.2010 v 21:27

Maxim> pod to bych se klidně podepsal...

Brácha (2) napsal 26.05.2010 v 17:09+1

to 650ccm: Doporučuji ti koupit si nějakou knihu o HD a pochopíš, jak vlastně vznikla ikona HD a co pro jejich majitelé znamená. Samozřejmě, že se najdou (bohužel hodně) majitelé, ktrým nejde o to vlastnit motorku jménem HD, ale chtějí vlastnit HD. Pak jim takový stroj stojí 5 let v garáži, který poté prodávají a mají na něm najeto pouhých 5.000 km. To bych brečel. Jen ti doporučim, aby jsi neházel všechny do jednoho pytle. Černé ovce se najdou v každém stádu (mám na mysli. že kokoty najdeš i u jiných značek)

Maxim (21) napsal 26.05.2010 v 17:03-1

do te doby,nez jsem se zaregistroval na motorkare mi HD nikdy nevadil a nemel jsem nic proti tomu..nicmene vsechny ty vylevy rapidne zmenily muj nazor.nikdy bych si tuto znacku uz z principu nekoupil...kazdopadne motorka za to nemuze,to je na tom nejvetsi paradox!jeste bych rad dodal,ze veskera tato intolerance se mi vylozene hnusi a prijde mi naprosto zbytecna!

Anti (391) napsal 26.05.2010 v 16:36

Co to furt řešíte?HD si zvolilo strategii.Od svého vzniku vyrábí v podstatě ty samé stroje.A k tomu prostě patří velké véčko a spousta železa.Můj šálek to taky není,ale nemá cenu tady řešit cosi o marketingu.Kdo chce koupí si to,kdo ne ať to neřeší.

dALLaSS (7) napsal 26.05.2010 v 13:46

to 650ccm: s troškou ironie by se tvoje vysvětlení dalo chápat tak, že pokud mám ty "správné" míry a váhy, kupuju si HD třeba proto že prostě chci, a když je nemám, tak proto, že si zblbnut reklamou něco dokazuju? Kdo si potom koupí Hondu Gold Wing? A proč? Reklama je silná věc, v reklamě, marketingu a prodeji dělám asi 15 let a něco o tom vím - takže bych ji nepřeceňoval.
Ale nechme toho. FatBoy je pěknej stroj a v tom souhlasím.

DMC.motobiker (-23) napsal 26.05.2010 v 11:53

dALLaSS> Slovo na "šp-ič-ce" se tu taky cenzůruje...

650ccm (88) napsal 26.05.2010 v 10:11

to Dallas
Cílová skupina zákazníků (na ty je zaměřen marketing) neznamená, že to jsou všichni zákazníci. Mám kamaráda - majitele HD - který je jako vystřižený z reklamních letáků (vousatý řízek, 185 cm, 110 kg). Jenže těch týpků, co jsou "od přírody" předurčeni jezdit HD, je pro ekonomický úspěch továrny žalostně málo. Proto reklamní mágové vytvořili okolo HD onu auru, která souvisí s mým předchozím příspěvkem.
Opakuji - FatBoy je krásná motorka, ale její charakteristické vlastnosti (vyplývající hodně ze zaměření na onu cílovou skupinu zákazníků) způsobují, že já "od přírody nepředurčený k HD" si ji pořídím jedině v případě, že si budu chtít něco dokazovat (hrát si na většího chlapa, než jsem).

dALLaSS (7) napsal 26.05.2010 v 09:18

ú STOP ch STOP y STOP l STOP n STOP ý STOP

dALLaSS (7) napsal 26.05.2010 v 09:18

takže já tam to ú_ch_y_l_n_ý nenapíšu, jo? Co je tom slově cenzurovatelnýho?

dALLaSS (7) napsal 26.05.2010 v 09:17

Ty hvězdičky mi tam přidělil systém a tak proc pochopení doplňuju:
k*r*a, úchylný, pořídí čínskej

dALLaSS (7) napsal 26.05.2010 v 09:14+1

to 650ccm: opravdu si neumíš představit naprosto normálního člověka, který si koupí HD? Výška: jsou mezi námi dvoumetroví řízci, pinďoura jsem jim nezkoumal. Barva pleti: ??? to nechápu, to musíš vysvětlit. Obdaření přírodu: nekomentuju. Váha stroje: motor jako prase a všechno ze železa, absolutní minimum plastů. Co bys jako chtěl? Takhle to aspoň něco vydrží. Já nevím chlapi kde z vás všech stávají experti na psychologii, marketing a motorky. Prostě se mi to kurva líbí, podle mě to dobře jede (měl jsem dvakrát Hondu, vím co mluvím) a je to spolehlivej stroj. Mě třeba zase příjde úchylný sednout na něco čínskýho a vydat se dalekou cestu s tím, že se mi to možná v půli cesty rozsype. Jdi si na Šalamounku, pujč si ST, Dynu nebo Sportstera (je lehčí), pokecej si s klukama a pak něco vymýšlej.
P.S. toto není myšleno jako osobní útok ale jako vlastní zamyšlení nad opovrhováním HD a jejich majitelů některými lidmi. Nechápu to - nikdy by mě nanapadlo říkat, že každej, kdo si koupí čínskej skůtr je blbá socka. Nebo je blbec každej, kdo má jiný preference?
Uff, omlouvám se za ten výlev, ale nemám rád intoleranci mezi lidma. Ať už je založená na čemnkoliv, nejen značce vlastněné motorky.

650ccm (88) napsal 26.05.2010 v 08:48-1

Musím uznat, že u H-D dokáží dělat skvělý marketing.
Jejich cílovou skupinou jsou lidé s nějakým lehkým psychickým pseudoproblémem (třeba moc nenarostli do výšky, mají trošku jinou barvu pleti, příroda je moc neobdařila, ..) a u H-D dokázali pro ně vykouzlit povědomí, že nákupem jejich motocyklu všechny problémy zmizí.
Proto řidič celkem průměrného vzrůstu na fotkách vypadá jako obr řídící obrovský stroj (před takovým vymyšlením a sladěním proporcí motorky musím beze srandy smeknout).
A i proto váha stroje zůstává na odstrašující úrovni, neb to je také "důkaz" chlapáctví. Lehoučkého hárleje by si jejich typický zákazník nekoupil!

Člověk bez nutnosti "něco si dokazovat" sice jen nevěřícně kroutí hlavou, ale budiž - KAŽDÉMU JEHO NEBE.
FatBoy je krásná motorka bez ohledu na to, že já a mně podobní by ji nechtěli.

DMC.motobiker (-23) napsal 25.05.2010 v 23:49

JirkaB> Tak to je opravdu pouze tvůj názor , můj názor je zase že je to fajn , Cruiser má vážit přes 300 Kg a být "neohrabanej" - od toho je to Cruiser , když budu chtít lehčí motorku v této třídě, tak si pořídím Chopper - i když u HD v tom je rozdíl pouze "na voko" - v jádru jsou všechny Softaily téměř stejné, a rozdíl je spíš v tlumičích - buď klasika, nebo obalená klasika (FAT BOY) a nebo Springer... A v zádu to dělá blatník, jinak motor + výkon + váha + jízdní vlastnosti se u všech Softailů lišit moc nebudou... Jináč zajímavej čerstvej vzduch u ST je třeba Rocker , zatímco FAT BOY je král Cruiserů a drží se na špici s tím co má už 20 let bez větších změn v designu, a to je podle mě dobře! HD ale vlastně paradoxně ani nemá v nabídce skutečného čopra - toho si musí každej postavit sám doma, HD má pouze Cruisery a čoproidní Cruisery , pro lehčí jezdce, kterým se zdá 300 Kg moc , je tu pro změnu zase řada Sportster, a nebo holt se musejí podívat do Asie, kde určitě najdou "něco" pro sebe , bohužel (možná pro někoho bohudík) HD to nebude ani z daleka... Ale Yuki nebo Honda taky splní svůj účel ne?

JirkaB (16) napsal 25.05.2010 v 22:29

jěště bych dodal jednu alternativu lehčího stroje Yamaha XVS950A Midnight Star, můj názor je takový že to co je nad 300kg je dynosaurus a ty vymřou

JirkaB (16) napsal 25.05.2010 v 22:17

Mašina je to pěkná, ale u nás za ty peníze neprodejná, koupí si ji jen ti co chtějí mít v garáži jedině Haryka.
To co bych tomu vytknul je váha, člověk pak už musí dopředu přemýšlet jak zaparkuje, aby to pak mohl odtlačit v kopci od obrubníku. Do města to není a na český silnice (samá zatáčka, na dálnici jak na kolejních pražcích) nic moc, nechtěl bych se s ní pořád prát, raději bych volil nějaký lehčí stroj s menším objemem. Osobně jsem si zkusil jízdu na 1500VN a jede to stejně jako 800/900 a když jsem se s ní několikrát otáčel na okresní cestě tak mě přešla chuť. Osobně bych preferoval nějaký power cruiser typu Suzuki M800 Marauder (na něm se užije i víc zábavy), nebo klasičtější Kawasaki VN900

stiki (3) napsal 25.05.2010 v 12:49

krasna masina , len vzhliadnutie ceny mi sposobilo mierne srdcovo cievne problemy aspon toho nebude tolko po cestach

Maxim (21) napsal 24.05.2010 v 22:55

musim vyjadrit obdiv jezdci,resp. jeho zadum,ze snesou takovy posez.pater si to uz na prvni pohled vylozene uziva!o tom jak to vypada nemluve..

Myna (15) napsal 24.05.2010 v 21:06

Kuzin : není z, test je to pěknej akorát haryk je na můj vkus moc "fat"

Brácha (2) napsal 24.05.2010 v 20:44

Jsou motorky u kterých se na výkon nehraje Jinak jako majitel musím nějaké informace doplnit: stupačky se při kontaktu s vozovkou v náklonu ohnou, nejsou připevněné na pevno, respektive jde to ztuha, ale ohnou. Randál z výfuku u homologované verze splňující Euro normu nehledejte do okamžiku, kdy si to předěláte Brzdy jsou skutečně tupé, ale když ze to vezmete, tak fungujou, ale ta hmotnost motorky způsobí zablokování kola a jdete k zemi (už jsem se válel) Určitě by ostřejší brzy neškodili pro lepší dávkování brzné síly. Spotřeba při svižné jízdě cca 6l, při pohodě pod 6, ale na to se nehraje, to není podstatná informace.
to Anti: Ve skutečnosti je to tak, že žádný Harley není stejný. Co kus, to originál, neboť si jej každý majitel upraví ku obrazu svému

Kuzin (10) napsal 24.05.2010 v 17:02

to Anti: Zpravidla neuvádí. U tohoto motoru cca do 80k.
to Myna: Díky, opraveno.

Anti (391) napsal 24.05.2010 v 16:55

Další Harlej...Jeden jako druhý...Nevyznám se v nich,všechny mi připadají stejné,ale jak psal Alien,proti gustu...
Proč to mlžení s výkonem?Aby se konkurence nesmála?Nevidím důvod skrývat tento údaj.

Myna (15) napsal 24.05.2010 v 15:44

Přímočaře k cíly...
kurňa, co ta hrubka?

Kuzin (10) napsal 24.05.2010 v 13:10

to Jeff: nene, merim 182 cm, jen uz jsem trochu zparchantelej:). Mno a mam pod bundou velkej paterak.

acALIEN (-4) napsal 24.05.2010 v 12:09

Proti gustu...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist