Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Najezdil jsem na ní asi 500km. Je to supr mašina, úžasně ovladatelná. Možná nebude vyhovovat ortodoxním vyznavačům chopper/cruiser stylu, protože se s ní fakt není potřeba vůbec prát. Na rozdíl třeba od Street Boba, nebo Fat Boba, nebo 72ky které jsem zkoušel také jede jako po kolejích, lehoučce se vodí, posez ideální. Je to cruiser pro lidi, kteří touží po úžasném Harley svezení (zvuk+vibrace) a chtějí mašinu využít jak na cestování, tak na denní dojíždění do práce. Bohužel z řady Dyna je jednoznačně nejdražší. Ale myslím, že za ty prachy stojí.
rrss: Jasně, je to každýho věc. Já ale chci originál a parazita podporovat nebudu i kdyby byl 10x levnější (čemuž věřím) a kvalitnější (což je holej nesmysl).
rrss> Hele, zase tu Yuki moc nepřechval! Já vím, svoji službu za tu cenu odvádí velice dobře , ale těch "mušek" tam je také víc než dost... A navíc, nemůžeš přece srovnávat Čínu či Japonce s originálem , ať už ho okopčil kdo chtěl...
Jinak mašinka je to pěkná , ale není to úplně můj styl - mně úplně stačí jedna motorka v jedné! Že se na tom dá snadno sundavat sklo a kufry, to chválím , ale já tu motorku mít, tak to sklo sundám jen jednou a na pořád , a brašny si pořídím kožené... Ale kouká se na to pěkně , to zasejc jó , i když osobně bych od HD určitě volil trochu jiné stroje...
Tu kopii číňan vyrobí za desetinu ceny (u nás to překupním prodá 3x dráž) a na nádrži nemusí šetřit - má letecký uzávěr, zamykací, nereznoucí a s fungující aretací krytky klíčku - to jsou věci, které bych ani já od levné čínské kopie nečekal. Nepátral jsem po tom, ale dost pravěpodobnou příčinou je, že jde o stejný uzávěr, který ve stejné fabrice nechává vyrábět nějaký japonský, německý či jiný slavný výrobce a žádný se k tomu samozřejmě dobrovolně nepřizná, nicméně výsledek je kvalitka.
311F: však taky využíváš svého práva jezdím na "čínské kopii", kterou ve skutečnosti obšlehl a do Číny zadal pan Johnny Pag, stačí použít google na jeho jméno, chlubí se tím. Překvapivě je tedy autorem kopie... Američan.
Nejlepší je, že při hledání na googlu, daytona kopie site:motorkari.cz, na mě vypadlo:
Nádherný Triumph Daytona. ... Výfuk a prdel uplná kopie... Triumph už v roce 99 kopíroval tenkrát novou CBR 600.
Komu se tenhle styl nelíbí, tak ať ty články nečte, nereaguje a nepíše zhovadilosti. Sice tím využívá práva říct svůj názor, zároveň tím ale ze sebe dělá pitomce. 99% kritizujících viděla HD v lepším případě na vzdálenost několika metrů a konkrétní model pouze na fotce.
hoprd:Vycházel jsem z textu,ale ten byl mezitím pozměněn.
Ale pokud se liší cruiser od choppera jen tímhle,tak jsou to opravdu dva v jednom.
Alespoň budu moct teď machrovat že poznám rozdíl...
Dost trapné to omílání výhod kufrů a plexi. Objevili teplou vodu. 2 motorky v 1? Děláte z lidí pitomce? Apropos nejvíc mě u HD vždy pobaví údaj o výkonu.
Jak píše sALLaSS, asi bych spíš sáhnul po Street Bobovi s pěknýma vyplétanýma kolama, koupil brašny, nosič se sedlem spolujezdce, plexi a mám to samé a po rychlém odstrojení ještě mnohem hezčí. Taky by to asi vyšlo laciněji, mašina za nějakých 340 + doplňky.
Sice je tam "jen" motor 96, ale to by nevadilo.
Já se picnu,takže když z čopra sundám plexi a brašny mám z něj rázem obratný motocykl do města?
U těchhle strojů bude praktičnost vždy až někde na posledním místě,nevím co se nám snaží HD namluvit...
Přesně tak Marty ... redaktor deklasuje tu motorku na 125 ccm. Nechápu, proč na to neposadí někoho malého. No a inovativnost v proklamovaném 2 v 1 mi přijde velmi úsměvné (aftermarket to za ně vyřešil už dávno)... dopady hk jsou u HD vidět dost markantně
Redaktor se svými 185cm na tom vypadá trochu jako vosa na bonbóně, co teprve my dvoumetroví. Člověk by řekl že v Americe žijí převážně lidi normálního vzrůstu - a ono asi ne
Pěkná recenze, asi chtěla vychválit, ale když člověk čte, že výhodou kufrů je, že jsou zamykací, a pak čte, že víčko nádrže zamykací není - a obojí je velká výhoda tak to si pak jeden musí říct, proč proboha H-D musí šetřit zrovna na tomhle místě.
Mno, mám Dynu FXDC2008. (Kola vyplétaná, podotýkám pro hoprde a PetrL3.) Koupil jsem si rychlesundávací plexi - a dám krk na to že je to úplně stejný jako u switchback - a rychlesundávací brašny - ty jsou kožené narozdíl od switchback. Takže jsem tu motorku vynalezl o 3 roky dřív. Ale přesně tak jsem si ji představoval, během pár minut (doslova!) mám z choppera cruiser a naopak.
Najezdil jsem na ní asi 500km. Je to supr mašina, úžasně ovladatelná. Možná nebude vyhovovat ortodoxním vyznavačům chopper/cruiser stylu, protože se s ní fakt není potřeba vůbec prát. Na rozdíl třeba od Street Boba, nebo Fat Boba, nebo 72ky které jsem zkoušel také jede jako po kolejích, lehoučce se vodí, posez ideální. Je to cruiser pro lidi, kteří touží po úžasném Harley svezení (zvuk+vibrace) a chtějí mašinu využít jak na cestování, tak na denní dojíždění do práce. Bohužel z řady Dyna je jednoznačně nejdražší. Ale myslím, že za ty prachy stojí.
Hezký, malá spotřeba k tomu. Odpovídá to době. Bud se líbí, nebo ne.
rrss: Jasně, je to každýho věc. Já ale chci originál a parazita podporovat nebudu i kdyby byl 10x levnější (čemuž věřím) a kvalitnější (což je holej nesmysl).
rrss> Hele, zase tu Yuki moc nepřechval! Já vím, svoji službu za tu cenu odvádí velice dobře , ale těch "mušek" tam je také víc než dost... A navíc, nemůžeš přece srovnávat Čínu či Japonce s originálem , ať už ho okopčil kdo chtěl...
Jinak mašinka je to pěkná , ale není to úplně můj styl - mně úplně stačí jedna motorka v jedné! Že se na tom dá snadno sundavat sklo a kufry, to chválím , ale já tu motorku mít, tak to sklo sundám jen jednou a na pořád , a brašny si pořídím kožené... Ale kouká se na to pěkně , to zasejc jó , i když osobně bych od HD určitě volil trochu jiné stroje...
Tu kopii číňan vyrobí za desetinu ceny (u nás to překupním prodá 3x dráž) a na nádrži nemusí šetřit - má letecký uzávěr, zamykací, nereznoucí a s fungující aretací krytky klíčku - to jsou věci, které bych ani já od levné čínské kopie nečekal. Nepátral jsem po tom, ale dost pravěpodobnou příčinou je, že jde o stejný uzávěr, který ve stejné fabrice nechává vyrábět nějaký japonský, německý či jiný slavný výrobce a žádný se k tomu samozřejmě dobrovolně nepřizná, nicméně výsledek je kvalitka.
311F: však taky využíváš svého práva jezdím na "čínské kopii", kterou ve skutečnosti obšlehl a do Číny zadal pan Johnny Pag, stačí použít google na jeho jméno, chlubí se tím. Překvapivě je tedy autorem kopie... Američan.
Nejlepší je, že při hledání na googlu, daytona kopie site:motorkari.cz, na mě vypadlo:
Nádherný Triumph Daytona. ... Výfuk a prdel uplná kopie... Triumph už v roce 99 kopíroval tenkrát novou CBR 600.
No nekecám Je to třetí odkaz.
ecmotip-pozpátku (platí taktéž pro cenzory).
Komu se tenhle styl nelíbí, tak ať ty články nečte, nereaguje a nepíše zhovadilosti. Sice tím využívá práva říct svůj názor, zároveň tím ale ze sebe dělá pitomce. 99% kritizujících viděla HD v lepším případě na vzdálenost několika metrů a konkrétní model pouze na fotce.
hoprd:Vycházel jsem z textu,ale ten byl mezitím pozměněn.
Ale pokud se liší cruiser od choppera jen tímhle,tak jsou to opravdu dva v jednom.
Alespoň budu moct teď machrovat že poznám rozdíl...
Nebylo by od věci pročíst nebo nechat si zkontrolovat článek před zveřejněním...
To Anti: jsi trošku mimo mísu, když z toho sundáš brašny a plexi, uděláš z cruiseru choppera... Chopper je ten vodstrojenej...
p-i-t-o-m-e-c je tak hrubý výraz, že se musí scenzurovat
Dost trapné to omílání výhod kufrů a plexi. Objevili teplou vodu. 2 motorky v 1? Děláte z lidí pitomce? Apropos nejvíc mě u HD vždy pobaví údaj o výkonu.
Jak píše sALLaSS, asi bych spíš sáhnul po Street Bobovi s pěknýma vyplétanýma kolama, koupil brašny, nosič se sedlem spolujezdce, plexi a mám to samé a po rychlém odstrojení ještě mnohem hezčí. Taky by to asi vyšlo laciněji, mašina za nějakých 340 + doplňky.
Sice je tam "jen" motor 96, ale to by nevadilo.
Já se picnu,takže když z čopra sundám plexi a brašny mám z něj rázem obratný motocykl do města?
U těchhle strojů bude praktičnost vždy až někde na posledním místě,nevím co se nám snaží HD namluvit...
Přesně tak Marty ... redaktor deklasuje tu motorku na 125 ccm. Nechápu, proč na to neposadí někoho malého. No a inovativnost v proklamovaném 2 v 1 mi přijde velmi úsměvné (aftermarket to za ně vyřešil už dávno)... dopady hk jsou u HD vidět dost markantně
Vosa na bombonu,to dřepí.
Redaktor se svými 185cm na tom vypadá trochu jako vosa na bonbóně, co teprve my dvoumetroví. Člověk by řekl že v Americe žijí převážně lidi normálního vzrůstu - a ono asi ne
Nevim,přijde mi že se to utrhlo p.Kočkovi z kolotoče.
Ale jo, na to, že H-D ve vývoji a modernizaci pokulhává, považuju tohle za pěknej stroječek. Dva v jednom? No tak jo.
Prej lehký motocykl
Pěkná recenze, asi chtěla vychválit, ale když člověk čte, že výhodou kufrů je, že jsou zamykací, a pak čte, že víčko nádrže zamykací není - a obojí je velká výhoda tak to si pak jeden musí říct, proč proboha H-D musí šetřit zrovna na tomhle místě.
Mno, mám Dynu FXDC2008. (Kola vyplétaná, podotýkám pro hoprde a PetrL3.) Koupil jsem si rychlesundávací plexi - a dám krk na to že je to úplně stejný jako u switchback - a rychlesundávací brašny - ty jsou kožené narozdíl od switchback. Takže jsem tu motorku vynalezl o 3 roky dřív. Ale přesně tak jsem si ji představoval, během pár minut (doslova!) mám z choppera cruiser a naopak.
Ty kola sou hnusný. Měly tam bejt dráty.
Krásný stroj, dle mého názoru by mu ale víc slušela vyplétaná kola. Ale to je jen můj subjektivní názor. Jinak