Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
blackdevil> jojo malujou dobre a hazej kaminky. Proto je dobry dyz takovy rejsky hned predjedes. Treba na 5let starejch roadsmartech:)
ja byl se sportsmartem spokojenej. Je to takovej stupen mezi sportcest a sportovni gumou jako sou treba rosso 3, S20 ... Ty smetes o neco driv jak ten sportsmart. Me vydrzely neco pres 7 (bez vzorku) . Na silnici podle me plne dostacujici. Kluci si stezovali trochu na okruh, ze tam je ve vedru upeces. Ale to nemuzu soudit. Nejel sem je v moste v nakym extra vedru a navic moje tempo sviznyho turisty + malo koni = daleko od limitu tech gum.
Jezdil jsem předchozí model a v pohodě na sadě 60 kol na okruhu + 4000 km v běžném provozu. Když jsem je sundával, tak jenom ze strachu, že už tohle nemůže být možný, že jsou ty gumy pořád v pohodě. Ale věřím, že tam ještě 10 kol v Mostě bylo. Jezdil jsem D208, jedničkový i dvojkový Qualifiery a D211GP Racer. Dunlop jde pořád dopředu a mému jezdeckému stylu naprosto vyhovují a km nálet jde taky dopřenu. Já jsem například S20 (první generace) oddělal za 6000 km.
To Dejf
Jezdil sem Metzeler, Pirelli, Dunlop a teď po cca 7 letech Bridge... pokud chceš prilnavost na běžné okresce a jet opravdu svižně, tak Pirelli je jasná volba, i metzelery nebyly špatný, v pomeru nájezdu že nevydrží vic jak 6 tisic jsou s Dunlopy vice než srovnatelné, navic opravdu o dost vic lepí už pri normalnich teplotách, jet za někým střelbu kdo má Pirelky pokud nejedes pred nim, nebo aspoň 30m za je očistec, lepí a hází dozadu vsechno co je ve stopě...
Jezdil jsem Dunlopy dlouho, jak D208 tak pozdeji Sportsmart i SportMax... nikdy zadek nevydržel vic jak 6000 až na plátno, spíš míň.
Loni jsem obul sadu S20 a najeli 8200km, vzorek pořád cca 40%, ještě 2t.vydrží.
Ten test najezdu mně bude zajímat, jinak dle mého nazoru asi nevydrží 2 směs vic jak 3 směs.
Pri lonskem testu využití plochy pneu pri svižné jízdě delsimi přejezdy po okrekach na dovolené s nabalenou motorkou - pomocí pricnych pruhů kridou na pneu obnovovanych po Cca 100km jsme zjistili, ač v nekterych zatáčkách jdu až na koleno, že 80% zatezujeme stejně střed Max 4 cm do stran, takže ten hodně tvrdý střed u 3směsi prodlouží najezd o min 40%.
Chtít odjet na pneu pár set, nebo i ticic km a ještě jet okruh... no nevim, na okruhu sem serval nové gumy za jeden den ježdění, takže trošku zcestna vize, kdo by jel okruh s tim že nejlepší kus gumy coz je od nové po 1/3 je pryč... bych ležel v kačeru sotva bych to zahřál...
Tak já nevím, chápu, že vývoj jde kupředu, že ta nová guma bude asi lepší ale otazka je o kolik? O par procent? Kazdy rok na jare je znova ta sama masirka - kazdy vyrobce predstavi "novou, primo revolucni" super gumu. Ja tomu nejak neverim .
blackdevil> jojo malujou dobre a hazej kaminky. Proto je dobry dyz takovy rejsky hned predjedes. Treba na 5let starejch roadsmartech:)
ja byl se sportsmartem spokojenej. Je to takovej stupen mezi sportcest a sportovni gumou jako sou treba rosso 3, S20 ... Ty smetes o neco driv jak ten sportsmart. Me vydrzely neco pres 7 (bez vzorku) . Na silnici podle me plne dostacujici. Kluci si stezovali trochu na okruh, ze tam je ve vedru upeces. Ale to nemuzu soudit. Nejel sem je v moste v nakym extra vedru a navic moje tempo sviznyho turisty + malo koni = daleko od limitu tech gum.
Jezdil jsem předchozí model a v pohodě na sadě 60 kol na okruhu + 4000 km v běžném provozu. Když jsem je sundával, tak jenom ze strachu, že už tohle nemůže být možný, že jsou ty gumy pořád v pohodě. Ale věřím, že tam ještě 10 kol v Mostě bylo. Jezdil jsem D208, jedničkový i dvojkový Qualifiery a D211GP Racer. Dunlop jde pořád dopředu a mému jezdeckému stylu naprosto vyhovují a km nálet jde taky dopřenu. Já jsem například S20 (první generace) oddělal za 6000 km.
To Dejf
Jezdil sem Metzeler, Pirelli, Dunlop a teď po cca 7 letech Bridge... pokud chceš prilnavost na běžné okresce a jet opravdu svižně, tak Pirelli je jasná volba, i metzelery nebyly špatný, v pomeru nájezdu že nevydrží vic jak 6 tisic jsou s Dunlopy vice než srovnatelné, navic opravdu o dost vic lepí už pri normalnich teplotách, jet za někým střelbu kdo má Pirelky pokud nejedes pred nim, nebo aspoň 30m za je očistec, lepí a hází dozadu vsechno co je ve stopě...
Jezdil jsem Dunlopy dlouho, jak D208 tak pozdeji Sportsmart i SportMax... nikdy zadek nevydržel vic jak 6000 až na plátno, spíš míň.
Loni jsem obul sadu S20 a najeli 8200km, vzorek pořád cca 40%, ještě 2t.vydrží.
Ten test najezdu mně bude zajímat, jinak dle mého nazoru asi nevydrží 2 směs vic jak 3 směs.
Pri lonskem testu využití plochy pneu pri svižné jízdě delsimi přejezdy po okrekach na dovolené s nabalenou motorkou - pomocí pricnych pruhů kridou na pneu obnovovanych po Cca 100km jsme zjistili, ač v nekterych zatáčkách jdu až na koleno, že 80% zatezujeme stejně střed Max 4 cm do stran, takže ten hodně tvrdý střed u 3směsi prodlouží najezd o min 40%.
Chtít odjet na pneu pár set, nebo i ticic km a ještě jet okruh... no nevim, na okruhu sem serval nové gumy za jeden den ježdění, takže trošku zcestna vize, kdo by jel okruh s tim že nejlepší kus gumy coz je od nové po 1/3 je pryč... bych ležel v kačeru sotva bych to zahřál...
JA-NE > rosso je fan guma, ale pochybuju ze vydrzi najezd km jako sporsmart
Rosso je spis Kategorie S20, 21... od bridgestone...
Věřím, že budou skvělý, na předhozí model jsem skládal chvalozpěvy jen ta udaná doporučená cena je jaxi mimo mísu
Když je bordel na silnicích, nezachrání tě ani ta nejlepší guma...
Tak já nevím, chápu, že vývoj jde kupředu, že ta nová guma bude asi lepší ale otazka je o kolik? O par procent? Kazdy rok na jare je znova ta sama masirka - kazdy vyrobce predstavi "novou, primo revolucni" super gumu. Ja tomu nejak neverim .
Existuje ideální sportovní guma, která přežije celou sezónu na silnici a pár okruhových dnů k tomu? existuje! Pirelli Diablo rosso!
a ceny jsou zas doporučené se 100% přirážkou jako u předchozí generace.