Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
ULLW: vlastní zkušenost nebo zažité dogma?? Mám jí od 30.3.2014... mám najeto skoro 19 000km. Z toho 7 000 byla jako předváděčka... krom běžného servisu ABSOLUTNE žádnej problém... nutno dodat, že má za sebou 4 okruhové dny... takže mě ten italskej sráč co nedojede na první křižovatku slouží dobře :D
IronDave- necháme toho asi oba víme o čem to je ale každej to píšem tak že to ten druhej ne úplně chápe . Ano je potřeba znát krouťák a otáčky kdy tam je. Osobně pro mě je výkon až na druhým místě neb hódně vytočená 6stistovka má stejnej výkon jako ne tak vytočená 12ctka.Konkrétně mluvím o Duc.MTS neb vím co umí.Z křižovatky půjdu první a na konečnou mě jen těžko dostane.A to oba máme výkon cca 100kW.
Tifone to jsi mě vůbec nepochopil. Pleteš jabka s hruškama. Ale když už jsi to udělal, tak se tě ptám. S kterým motorem bude ten náklaďák rychlejší, s tisícikoňovým nebo s tím původním??? PS:netvrdím, že sledovat jen výkon, ale tvrdím, že sledovat jenom hodnotu kroutícího momentu je blbost. Údaj o kroutícím momentu by se měl uvádět vždycky společně s otáčkama, v kterých je dostupný.
IronDave- jasně jasně nechtěl jsem tady rozebírat matiku jen jsem tím chtěl upozornit na to že sledovat jen výkon je .íčovina, Podle toho co píšeš je ideální na tahaní nákladu sporťák (třeba Bugatti) s 730kW zatím co tahač má "jen" cca 350kW.Podle toho co jsi napsal by na silnicích neměli jezdit žádný tahače Budem sledovat jen výkon
IronDAVE - tak teď si se docela ztrapnil když už nejsi študovanej, tak je dobrý si něco aspoň přečíst a nedat jen na hospodský kecy ;) a pak až rozhazovat moudra
Ta cena mi příjde tak nějak přiměřená na to co to už má v sobě. Jinak Milánku to stejný bys například mohl říct o GSX-Ru 750. Ta taky nezapadá do ani jedné třídy. Je to prostě pro lidi co chcou kompromis mezi litrem a šestkou. Jinak teď sem přesedlal na RR a daleko raději bych tam měl ty "nebrzdící" bremba co má 899 než to co tam je teď...
Chuďas899: co se týče brzd tak Monster 1200s má stejné brzdy jako Panigale 1199 M50 Brembo, 899 má M4.32...stejné jako základní Monster1200 pro upřesnění
Hele nebuď vztahovačnej... narovinu říkám, že firma/výrobce vyrábějící určitý produkt při nějaké ceně... většinou vyšší automaticky přitahuje (bohužel někdy) i zákazníky co si to jdou koupit jenom z toho principu, že jeto drahé a "luxusní". Jenže tohle jakožto firmu primárně generující zisk nemusí zajímat... pokud tu je poptávka (a jako že například po Diavelu za nesmysl prachy je obrovská) tak je tu i nabídka při nějaké ceně. Hele narovinu... pokud by hoši v ČNB neudělali to co udělali, tak ta motorka stála o cca 50 000.- míň, takže za 360.000kč už by tu těch keců na cenu nebylo tolik. To už je +- cena japonských šestek/ litrů od pultu pro hejly (jenom **** koupi cokoliv motorizovanýho za ceníkovou cenu)... No jo "se vší parádou" jenže ona ta vší paráda je na normální ježdění po silnicích + příležitostnému blbnutí na dromu jaksi na*****...a bez urážky TY,JÁ... absolutně nemáš šanci na cestě poznat ten limitní rozdíl mezi Ohlins/Showa/Marzzochi...to bez urážky. Prostě 899 je na 95% denního ježdění LEPŠÍ než velká panna a tečka... na tom se shoduje celej novinářskej svět.. a taky tak byla továrnou vyrobena.
A pozor, neříkám, že se mi ta motorka zdá škaredá nebo špatná. Jen si za tu cenu (vrchní cenová hranice, co se běžného trhu motorek týká) představuju už něco víc...
Chuďas: Píšeš to správně - "Prémiová značka, občas jen cenou..." Ano, právě to, že má třeba tu Showu oproti Öhlinsu, tak už to není úplně ono. Funguje to, ale většina lidí si Ducati kupuje proto, jak píšeš - prémiová značka, chci se lišit... Já kdybych si kupoval Ducati, tak se vší parádou. A pokud narážíš na mě, že na ni nemám...Tak tě v tom dál nechám...
To jsou zase řeči... motorku mám... mám najeto cca 12 tisíc km z toho cca 1500km na okruhu. Vesměs s testem souhlasím, s brzdama mám stejnej pocit ale POZOR ne že nebrzděj, ale ten nástup je takovej ehm... síly maj dost a několikrát jsem se o tom přesvědčil. Nejsou to Monoblock M50 z velký ale jsou to M34 tzn ty stejné co má monster 1200. Že je ošizená/očesaná?? Jo a kde? že nemá letmák a barevnej TFT?? Jaká rejže to má?? To že má SHOWU a ne Ohlins či Marzzochi?... BPF má většina japonské konkurence... no nic tak stojí něco... ale o tom to je, je to prostě italka, postavená v Evropě a ne v zemi "padajícího Yenu"... Ducati byla vždy prémiová značka (to že občas jen cenou je věc jiná) buď na ní mám a nebo nemám a ... krizituju.
Já pořád nechápu co máte furt s tím krouťákem. Hodnota kroutícího momentu se udává společně s hodnotou otáček, aby člověk věděl, kde má motor nejlepší účinek. Ale jestli má ten motor 98 nebo 99 nebo 100 Nm může byt každýmu u prdele, protože důležitá hodnota je VÝKON. Ten kroutící moment je prostě jenom "součást" výkonu. Já nechápu ty kecy, jak někdo říká "ty vole já mám na mašině krouťák jak prase."
No oproti velké Panigale už na první pohled vypadá jako očesaná verze prostě...Sice ani na velké není OEM Öhlins ten pravej Öhlins, ale už to vypadá líp... A co si budeme říkat, u Ducati je design na jednom z předním míst...
Na to, že ta motorka nemá žádný "lepší" komponenty od své větší sestry, tak se mně zdá cena až moc vysoko. Motorka mně prostě připadne na to cenu až moc obyčejná. Ale nejel jsem na ní a třeba to bude takovej mazec, že si tu cenu zaslouží...
O te okruhove jizde jsem uz psal pri prvnim uvedenim tohoto testu. Ono jde videt, ze na malou panigale Tommy vubec netlaci a tu jizdu pro verejnost jede hodne vlazne, jenze vime prd, jaka byla vlkost (po desti, jak uvadi) a teplota trate.
Kazdopadne jezdec jeho formatu (byvaly stockar v MS za intermoto) by na teto seriovce mel umet pod 40, kdyby teda fungovaly ty brzdy a mozna jeste min...
Me spis zajima ta seriova elektronika a to sice, jak hrube muze jezdec zachazet s plynem (pripadne brzdou), nez ho motorka (pri nejvyssi citlivosti) zahodi.
hrozne postradam zajetej cas.. Tomas sice je ufon kterej by mel bejt schopnej jet ukrutny casy i na tvrzeny tmě Barum Nesmek, ale stejne mi to vrta hlavou. Takhle jsem z clanku trochu zklamanej. Pocitove je tretina textu popis designu kterej vidim sam taky a druha tretina je jak se tam Tomas vejde se svou o 10 cm mensi postavou... Myslim ze kdyby tam byl cas a ja nepsal tenhle koment, ani bych si toho nevšimnul.. Ale jak se zacne hledat, dycky se něco najde.. Samozrejme muj osobní názor... nekomu to jiste muze prijit jako skvelej clanek a necht si uziva prijemny pocity z cteni
ULLW: vlastní zkušenost nebo zažité dogma?? Mám jí od 30.3.2014... mám najeto skoro 19 000km. Z toho 7 000 byla jako předváděčka... krom běžného servisu ABSOLUTNE žádnej problém... nutno dodat, že má za sebou 4 okruhové dny... takže mě ten italskej sráč co nedojede na první křižovatku slouží dobře :D
Krásný,ale poruchovější a nesmyslně drahý-to je duc-nic víc!
IronDave- necháme toho asi oba víme o čem to je ale každej to píšem tak že to ten druhej ne úplně chápe . Ano je potřeba znát krouťák a otáčky kdy tam je. Osobně pro mě je výkon až na druhým místě neb hódně vytočená 6stistovka má stejnej výkon jako ne tak vytočená 12ctka.Konkrétně mluvím o Duc.MTS neb vím co umí.Z křižovatky půjdu první a na konečnou mě jen těžko dostane.A to oba máme výkon cca 100kW.
Tifone to jsi mě vůbec nepochopil. Pleteš jabka s hruškama. Ale když už jsi to udělal, tak se tě ptám. S kterým motorem bude ten náklaďák rychlejší, s tisícikoňovým nebo s tím původním??? PS:netvrdím, že sledovat jen výkon, ale tvrdím, že sledovat jenom hodnotu kroutícího momentu je blbost. Údaj o kroutícím momentu by se měl uvádět vždycky společně s otáčkama, v kterých je dostupný.
IronDave- jasně jasně nechtěl jsem tady rozebírat matiku jen jsem tím chtěl upozornit na to že sledovat jen výkon je .íčovina, Podle toho co píšeš je ideální na tahaní nákladu sporťák (třeba Bugatti) s 730kW zatím co tahač má "jen" cca 350kW.Podle toho co jsi napsal by na silnicích neměli jezdit žádný tahače Budem sledovat jen výkon
Jendaaa : Do hospody nechodím, čtu, a proto taky vím co znamená kroutící moment a výkon. Tvůj příspěvek je tady k ničemu.
Tifone : Já taky neříkal, že se výkon měří, však se podívej na můj příspěvek. A v tom vzorci ti chybí ještě kráte 3,14 a to celé lomeno 30.
IronDAVE - tak teď si se docela ztrapnil když už nejsi študovanej, tak je dobrý si něco aspoň přečíst a nedat jen na hospodský kecy ;) a pak až rozhazovat moudra
...porovnání s tímto TFT multifunkčním plnobarevným displejem
Asi blbě vidím...
IronDave-chlape jsi úplně mimo.Výkon se neměří výkon se počítá dle vzorce krouťák x otáčky
Ta cena mi příjde tak nějak přiměřená na to co to už má v sobě. Jinak Milánku to stejný bys například mohl říct o GSX-Ru 750. Ta taky nezapadá do ani jedné třídy. Je to prostě pro lidi co chcou kompromis mezi litrem a šestkou. Jinak teď sem přesedlal na RR a daleko raději bych tam měl ty "nebrzdící" bremba co má 899 než to co tam je teď...
Milanek> To že objemově takto nezapadá si ale vůbec neprotiřečí s tím, že je na okruhu jako doma...
v testu říkají že na okruhu je jako doma, co bych s tím měl jezdit? do šestek mě nepustí a do litrů ji něco chybí... motorka k hovnu
Chuďas899: co se týče brzd tak Monster 1200s má stejné brzdy jako Panigale 1199 M50 Brembo, 899 má M4.32...stejné jako základní Monster1200 pro upřesnění
Hele nebuď vztahovačnej... narovinu říkám, že firma/výrobce vyrábějící určitý produkt při nějaké ceně... většinou vyšší automaticky přitahuje (bohužel někdy) i zákazníky co si to jdou koupit jenom z toho principu, že jeto drahé a "luxusní". Jenže tohle jakožto firmu primárně generující zisk nemusí zajímat... pokud tu je poptávka (a jako že například po Diavelu za nesmysl prachy je obrovská) tak je tu i nabídka při nějaké ceně. Hele narovinu... pokud by hoši v ČNB neudělali to co udělali, tak ta motorka stála o cca 50 000.- míň, takže za 360.000kč už by tu těch keců na cenu nebylo tolik. To už je +- cena japonských šestek/ litrů od pultu pro hejly (jenom **** koupi cokoliv motorizovanýho za ceníkovou cenu)... No jo "se vší parádou" jenže ona ta vší paráda je na normální ježdění po silnicích + příležitostnému blbnutí na dromu jaksi na*****...a bez urážky TY,JÁ... absolutně nemáš šanci na cestě poznat ten limitní rozdíl mezi Ohlins/Showa/Marzzochi...to bez urážky. Prostě 899 je na 95% denního ježdění LEPŠÍ než velká panna a tečka... na tom se shoduje celej novinářskej svět.. a taky tak byla továrnou vyrobena.
A pozor, neříkám, že se mi ta motorka zdá škaredá nebo špatná. Jen si za tu cenu (vrchní cenová hranice, co se běžného trhu motorek týká) představuju už něco víc...
Chuďas: Píšeš to správně - "Prémiová značka, občas jen cenou..." Ano, právě to, že má třeba tu Showu oproti Öhlinsu, tak už to není úplně ono. Funguje to, ale většina lidí si Ducati kupuje proto, jak píšeš - prémiová značka, chci se lišit... Já kdybych si kupoval Ducati, tak se vší parádou. A pokud narážíš na mě, že na ni nemám...Tak tě v tom dál nechám...
Tak zrovna hodnota a umístění krouťáku je podle mne podstatně důležitější než výkon, jednoduše určuje, jak to tahá Takže to chce kombinaci obojího...
To jsou zase řeči... motorku mám... mám najeto cca 12 tisíc km z toho cca 1500km na okruhu. Vesměs s testem souhlasím, s brzdama mám stejnej pocit ale POZOR ne že nebrzděj, ale ten nástup je takovej ehm... síly maj dost a několikrát jsem se o tom přesvědčil. Nejsou to Monoblock M50 z velký ale jsou to M34 tzn ty stejné co má monster 1200. Že je ošizená/očesaná?? Jo a kde? že nemá letmák a barevnej TFT?? Jaká rejže to má?? To že má SHOWU a ne Ohlins či Marzzochi?... BPF má většina japonské konkurence... no nic tak stojí něco... ale o tom to je, je to prostě italka, postavená v Evropě a ne v zemi "padajícího Yenu"... Ducati byla vždy prémiová značka (to že občas jen cenou je věc jiná) buď na ní mám a nebo nemám a ... krizituju.
Je uzasna,krasna. Na okresky pouzitelnejsi nez velka segra.
Já pořád nechápu co máte furt s tím krouťákem. Hodnota kroutícího momentu se udává společně s hodnotou otáček, aby člověk věděl, kde má motor nejlepší účinek. Ale jestli má ten motor 98 nebo 99 nebo 100 Nm může byt každýmu u prdele, protože důležitá hodnota je VÝKON. Ten kroutící moment je prostě jenom "součást" výkonu. Já nechápu ty kecy, jak někdo říká "ty vole já mám na mašině krouťák jak prase."
No oproti velké Panigale už na první pohled vypadá jako očesaná verze prostě...Sice ani na velké není OEM Öhlins ten pravej Öhlins, ale už to vypadá líp... A co si budeme říkat, u Ducati je design na jednom z předním míst...
BlackSabbath: nemá lepší komponenty? Moc obyčejná? Sice 100 lidí 100 chutí, ale nejdřív se na ní podívej v reálnu, svez se a pak piš komenty
Na to, že ta motorka nemá žádný "lepší" komponenty od své větší sestry, tak se mně zdá cena až moc vysoko. Motorka mně prostě připadne na to cenu až moc obyčejná. Ale nejel jsem na ní a třeba to bude takovej mazec, že si tu cenu zaslouží...
Krouták bych čekal větší...Moje Nuda má 100Nm.
O te okruhove jizde jsem uz psal pri prvnim uvedenim tohoto testu. Ono jde videt, ze na malou panigale Tommy vubec netlaci a tu jizdu pro verejnost jede hodne vlazne, jenze vime prd, jaka byla vlkost (po desti, jak uvadi) a teplota trate.
Kazdopadne jezdec jeho formatu (byvaly stockar v MS za intermoto) by na teto seriovce mel umet pod 40, kdyby teda fungovaly ty brzdy a mozna jeste min...
Me spis zajima ta seriova elektronika a to sice, jak hrube muze jezdec zachazet s plynem (pripadne brzdou), nez ho motorka (pri nejvyssi citlivosti) zahodi.
Vypadá brutálně, ti makaroni ten "desing" prostě umí
Parádní stroj
hrozne postradam zajetej cas.. Tomas sice je ufon kterej by mel bejt schopnej jet ukrutny casy i na tvrzeny tmě Barum Nesmek, ale stejne mi to vrta hlavou. Takhle jsem z clanku trochu zklamanej. Pocitove je tretina textu popis designu kterej vidim sam taky a druha tretina je jak se tam Tomas vejde se svou o 10 cm mensi postavou... Myslim ze kdyby tam byl cas a ja nepsal tenhle koment, ani bych si toho nevšimnul.. Ale jak se zacne hledat, dycky se něco najde.. Samozrejme muj osobní názor... nekomu to jiste muze prijit jako skvelej clanek a necht si uziva prijemny pocity z cteni
Nádherná motorka