Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
na fotkách mě to nebralo, na živo už mě to zaujalo, za řidítky jsem se rozpomněl na svého prvního monstra s širokými řidítky, tak jsem si ho půjčil a žádná láska se nekonala. všechno fungovalo jak má, ale tenhle zrelaxovanej pocit mě asi začne bavit až tak za dvacet let.. popravdě se dost divim proč jsou z něj všichni tak odvařený mám ale asi kliku, že nemusim řešit zda se zrujnovat či ne.
Zatím nejošklivější motorka od výrobce oku lahodících krásek. Za mne ne,ale 1000 lidí tisíc názorů. 250 můžu jet i na nahatým cb1000r a nemusím mít pod sebou takovej splácaný nesmysl. když už takový peníze tak rozhodně za VMAX
vm66: naprostý souhlas ty seriový laufy jsou boží, laďák zbytečnost, duní to tak akorát. a stačilo by ti 415 tyček dodnes se mi o tom peklostroji zdá..
Měl jsem tu možnost a na Ďáblíkovi se projet... všechno, co tu bylo v článku napsáno s klidem podepíšu ! Vracet klíče byla muka, mít 1/2 mega v kapse, tak na něm rovnou odjedu ! Ta brutální akcelerace, stabilita, lehkost ovládání...ta mašina je všechno v jednom. A jenom ignorant by se nezamiloval do toho koncertu, co se line z výfuků...
tommy58 ...urcite jste se me nedotknul,jen jste vy a pak ja napsal svuj nazor,takze nemyslim ze bu to byla 3.svetova... To-s4r--ja v zadnem pripade nesrovnaval intro s diavelem a v mem prispevku bylo pouze podotknuto proc ty ''oslavy'' nad 240tkou...a jestli je ten zadni rozmer k necemu dobry?No,kazdy se [vetsinou]snazi mit motku k obrazu svemu,tudiz tenhle rozmer se mi libi a obeslo se to bez dalsiho zasahu do kyvky,coz byla ma podminka a jizdni vlastnosti jsou pro me uplne stejne jako na orig.240tce...
sjel jsem si, bomba. mám 190km a naprosto ok. mít v tu chvíli v kapse 200K, nechám jim tam bawora, přihodim a odjiždim na diavelu nejlepší motorka na který jsem doposud jel. je to ingot ale v tom dobrém slova smyslu, vubec to neni těžký, síla motoru brachiální, na rozdíl od ostatních duc to opravdu jede odspodu a neklepe se to jak drahej pes, účinek brzd opět brachiální, spotřeba při hodne dynamické jízdě 7,4. jediné mínus je nulová ochrana pred vetrem a aerodynamika rozvinuté plachty, 200 uz je velmi neprijemna rychlost, do 150 ok. taky nechápu jak se redaktor udrzel do 259, já tech 200 chlup jel s vypetim vsech sil. rychlost motorky pusobi vyssi nez ve skutecnosti je /coz vnimam jako vyhodu, na mém bmw je to naopak/. proste pecka, kdo na tom nejel, nemá nejmenší nárok tu motku hanit, design je samozřejmě věcí vkusu, mě se líbí absolutně nejvíc ze všech ducati /ducati jako značku moc nemusim/
Diavel jsem viděl naživo, na fotkách to není ono, bere mě za srdce. Ostatně je v některých rysech / proporcích podobný mému návrhu FGR V6 2500 Dominator: //www.marway.freepage.cz/img/obrazky/af6732e0eb6ac024b1f101d9c4396320.jpg?nocache=119
Nelíbí se mi... přijde mi to jako slátanina. Výfuky naprosto nechutný, tvar nádrže jak z krosky a o tom předním světle radši ani nemluvím. A ten klín pod motorem, to je snad vtip ne? Dyt to vypadá jako kdyby si to někdo udělal doma z plechu...???
SABATH: srovnávat Introše s Diavelem je trošku mimo mísu, jelikož Introš nemá ani výkon, ani ovladatelnost a už vůbec ne hmotnost v mezích normy...Spíš bych přemýšlel v tom smyslu, jestli je na zadku guma o rozměru 280 mm k něčemu dobrá...
Mno tak já na tom nejel, ale vůbec se mi to nelíbí. Ten vzhled live je horší než na obrázku. A jestli má tohle fajn zvuk tak máme asi opravdu jiný vkus. Je to udušené a víc než dunění to vrní, na V2 o ničem. Za mě umí Ducati určitě hezčí a mnohem zajímavější stroje.
Měl jsem to štěstí že jsem si ji mohl půjčit na předváděcím dni Ducati u Brna. Předesílám, že mám dva metry a vážím něco přes metrák.
Jako showbike paráda - vypadá úchvatně, zní parádně, prostě - když jsem na silnici, ostatní neexistují. Přiznám se že přes karbonové doplňky u černé se mi trošku víc líbila červená verze Ďáblíka, ta černá je taková.. no, méně ďábelská.
Jako naháč - pocit stejný jako u recenzenta. V nižších rychlostech padá do zatáček, ve vyšších spíš neutrální. Po úvodním překvapení se na to dá rychle zvyknout a pak je to spíš zábavné.
Nezvyk je opravdu krátký čumák - člověk má pocit, že sedí nad předním kolem.
Motor je nesmírně elastický, i v SPORT režimu žádná cukatura, v každém okamžiku jsou koníci pod kontrolou.
Nechápu jak dotyčný mohl jet skoro 260 - nezalehnutý jsem jel chviličku něco málo přes 200km, pak jsem měl jednak pocit, že už uletím (znáte to, prostě visíte za ruce pod náporem vzduchu), jednak se motorka na nerovnostech na dálnici začala tak nějak divně rovnat (nechci říct kroutit, to ne, ale prostě jsem měl pocit že si dělá, co chce, víc, než je zdrávo). Po zalehnutí to bylo o něco lepší, ale nechtěl jsem trhat rekordy, prostě jsem z větší rychlosti neměl radost. Pro to ale není určena.
V zatáčkách kolem Velké ceny to byla slast - škoda, že člověk musel myslet na to, že něco může proti němu vyletět. Člověk má pocit že sedí těsně nad silnicí; pokud bude někdo říkat, že tu váhu Ďáblíka necítí, nevěřte - je sakra cítit (překlápění, projíždění táhlejších zatáček) - ale je to příjemný boj se strojem. Jde přece o pocit, ne o reálnou rychlost...
Jo, pro mě dvoumetrového je ta motorka trochu malá, bohužel, asi jsem odsouzený k cendurům Ale byl jsem z té mašiny do té míry bokem, že jsem zapomněl že "klíč" mám v náprsní kapse a klukům z Ducati do očí tvrdil, že mi žádný nedali
Hezká motork, včetně těch svodů, vypadá robustně a hlavně dost dravě.
Jedinou výtku mám k přednímu světu - to dělení je hrozný, vůbec se mi to nelíbí. Raději bych volil kroužek (bmw)nebo to nechat klasicky.
Je neokoukaný a vzbuzuje emoce ! Je úplně fuk jestli se tu nad ním budete rozněžňovat a hovořit v superlativech nebo na něj naplivete, protože není podle Vašeho gusta. Svý kupce si určitě najde. Kéž by takových motorek bylo víc ...
To SABATH: omlouvám se, že jsem se dotkl vaší pneumatiky , ale takový rozměr, jak říkáte 280, se u vašeho křesla dá předpokládat, ale u sportovnějšího motocyklu, je to více než neobvyklé... Tak to bylo myšleno tímto způsobem...
hezka motka,ale ty strasidelne udelany svody...a pobavil me autor clanku svym cituji- Rozměr 240/45 ZR17 je doslova šokující a pokud dostane prostor vyniknout, jako v tomto případě, je co obdivovat...hmmm,nevim,ale ja mam na intro vzadu 280tku a nemyslim si ze je to sokujici,snad trochu sirsi pneu,nic vic pane Mikšovský...
No ja jsem si ji koupil a je to parada.
na fotkách mě to nebralo, na živo už mě to zaujalo, za řidítky jsem se rozpomněl na svého prvního monstra s širokými řidítky, tak jsem si ho půjčil a žádná láska se nekonala. všechno fungovalo jak má, ale tenhle zrelaxovanej pocit mě asi začne bavit až tak za dvacet let.. popravdě se dost divim proč jsou z něj všichni tak odvařený mám ale asi kliku, že nemusim řešit zda se zrujnovat či ne.
hodně rozladěnej koncert
mě se to líbí, neokoukaná bestie
Zatím nejošklivější motorka od výrobce oku lahodících krásek. Za mne ne,ale 1000 lidí tisíc názorů. 250 můžu jet i na nahatým cb1000r a nemusím mít pod sebou takovej splácaný nesmysl. když už takový peníze tak rozhodně za VMAX
Chjo, vždycky stopadesát odstavců o každým šroubku a pak jeden o motoru a jízdě.. to už je místní standard..
Streetfighter looks better
vm66: naprostý souhlas ty seriový laufy jsou boží, laďák zbytečnost, duní to tak akorát. a stačilo by ti 415 tyček dodnes se mi o tom peklostroji zdá..
Měl jsem tu možnost a na Ďáblíkovi se projet... všechno, co tu bylo v článku napsáno s klidem podepíšu ! Vracet klíče byla muka, mít 1/2 mega v kapse, tak na něm rovnou odjedu ! Ta brutální akcelerace, stabilita, lehkost ovládání...ta mašina je všechno v jednom. A jenom ignorant by se nezamiloval do toho koncertu, co se line z výfuků...
to- Redaktor
tommy58 ...urcite jste se me nedotknul,jen jste vy a pak ja napsal svuj nazor,takze nemyslim ze bu to byla 3.svetova... To-s4r--ja v zadnem pripade nesrovnaval intro s diavelem a v mem prispevku bylo pouze podotknuto proc ty ''oslavy'' nad 240tkou...a jestli je ten zadni rozmer k necemu dobry?No,kazdy se [vetsinou]snazi mit motku k obrazu svemu,tudiz tenhle rozmer se mi libi a obeslo se to bez dalsiho zasahu do kyvky,coz byla ma podminka a jizdni vlastnosti jsou pro me uplne stejne jako na orig.240tce...
pěkná a to handsfree zapalování -dobrá vychytávka
"Ještě dnes se řehotám jako kobyla před nakrytím, když si na to vzpomenu."
super, článek, děkuji. Měli jsme možnost svést se přímo u Ducati, pro mě ten motocykl není, nicméně, kamarád pravděpodobně řechtá do dnes :)
Nádherná mašina
sjel jsem si, bomba. mám 190km a naprosto ok. mít v tu chvíli v kapse 200K, nechám jim tam bawora, přihodim a odjiždim na diavelu nejlepší motorka na který jsem doposud jel. je to ingot ale v tom dobrém slova smyslu, vubec to neni těžký, síla motoru brachiální, na rozdíl od ostatních duc to opravdu jede odspodu a neklepe se to jak drahej pes, účinek brzd opět brachiální, spotřeba při hodne dynamické jízdě 7,4. jediné mínus je nulová ochrana pred vetrem a aerodynamika rozvinuté plachty, 200 uz je velmi neprijemna rychlost, do 150 ok. taky nechápu jak se redaktor udrzel do 259, já tech 200 chlup jel s vypetim vsech sil. rychlost motorky pusobi vyssi nez ve skutecnosti je /coz vnimam jako vyhodu, na mém bmw je to naopak/. proste pecka, kdo na tom nejel, nemá nejmenší nárok tu motku hanit, design je samozřejmě věcí vkusu, mě se líbí absolutně nejvíc ze všech ducati /ducati jako značku moc nemusim/
Diavel jsem viděl naživo, na fotkách to není ono, bere mě za srdce. Ostatně je v některých rysech / proporcích podobný mému návrhu FGR V6 2500 Dominator: //www.marway.freepage.cz/img/obrazky/af6732e0eb6ac024b1f101d9c4396320.jpg?nocache=119
Taky bych jí ráda projela
Slečínka
mě se celkem líbí ale jeto jak nejaky potuneny chopper...
Nelíbí se mi... přijde mi to jako slátanina. Výfuky naprosto nechutný, tvar nádrže jak z krosky a o tom předním světle radši ani nemluvím. A ten klín pod motorem, to je snad vtip ne? Dyt to vypadá jako kdyby si to někdo udělal doma z plechu...???
SABATH: srovnávat Introše s Diavelem je trošku mimo mísu, jelikož Introš nemá ani výkon, ani ovladatelnost a už vůbec ne hmotnost v mezích normy...Spíš bych přemýšlel v tom smyslu, jestli je na zadku guma o rozměru 280 mm k něčemu dobrá...
Nejdřív vyrobí todle pak přesouvají výrobu do Asie kam ta Ducati spěje
Na zadnim vypadá nebezpečně
Ještě k tomu zvuku - při lehkém přidání plynu to opravdu neřve, když přidám víc, je to zvukově krásně basově vzteklé (žádné štěkání).
Mno tak já na tom nejel, ale vůbec se mi to nelíbí. Ten vzhled live je horší než na obrázku. A jestli má tohle fajn zvuk tak máme asi opravdu jiný vkus. Je to udušené a víc než dunění to vrní, na V2 o ničem. Za mě umí Ducati určitě hezčí a mnohem zajímavější stroje.
Měl jsem to štěstí že jsem si ji mohl půjčit na předváděcím dni Ducati u Brna. Předesílám, že mám dva metry a vážím něco přes metrák.
Jako showbike paráda - vypadá úchvatně, zní parádně, prostě - když jsem na silnici, ostatní neexistují. Přiznám se že přes karbonové doplňky u černé se mi trošku víc líbila červená verze Ďáblíka, ta černá je taková.. no, méně ďábelská.
Jako naháč - pocit stejný jako u recenzenta. V nižších rychlostech padá do zatáček, ve vyšších spíš neutrální. Po úvodním překvapení se na to dá rychle zvyknout a pak je to spíš zábavné.
Nezvyk je opravdu krátký čumák - člověk má pocit, že sedí nad předním kolem.
Motor je nesmírně elastický, i v SPORT režimu žádná cukatura, v každém okamžiku jsou koníci pod kontrolou.
Nechápu jak dotyčný mohl jet skoro 260 - nezalehnutý jsem jel chviličku něco málo přes 200km, pak jsem měl jednak pocit, že už uletím (znáte to, prostě visíte za ruce pod náporem vzduchu), jednak se motorka na nerovnostech na dálnici začala tak nějak divně rovnat (nechci říct kroutit, to ne, ale prostě jsem měl pocit že si dělá, co chce, víc, než je zdrávo). Po zalehnutí to bylo o něco lepší, ale nechtěl jsem trhat rekordy, prostě jsem z větší rychlosti neměl radost. Pro to ale není určena.
V zatáčkách kolem Velké ceny to byla slast - škoda, že člověk musel myslet na to, že něco může proti němu vyletět. Člověk má pocit že sedí těsně nad silnicí; pokud bude někdo říkat, že tu váhu Ďáblíka necítí, nevěřte - je sakra cítit (překlápění, projíždění táhlejších zatáček) - ale je to příjemný boj se strojem. Jde přece o pocit, ne o reálnou rychlost...
Jo, pro mě dvoumetrového je ta motorka trochu malá, bohužel, asi jsem odsouzený k cendurům Ale byl jsem z té mašiny do té míry bokem, že jsem zapomněl že "klíč" mám v náprsní kapse a klukům z Ducati do očí tvrdil, že mi žádný nedali
fantastický fotky! Poklona
Hezká motork, včetně těch svodů, vypadá robustně a hlavně dost dravě.
Jedinou výtku mám k přednímu světu - to dělení je hrozný, vůbec se mi to nelíbí. Raději bych volil kroužek (bmw)nebo to nechat klasicky.
Je neokoukaný a vzbuzuje emoce ! Je úplně fuk jestli se tu nad ním budete rozněžňovat a hovořit v superlativech nebo na něj naplivete, protože není podle Vašeho gusta. Svý kupce si určitě najde. Kéž by takových motorek bylo víc ...
za me , rozhodne neokoukany... nejdriv trochu rozpaky nad predkem a svetlem, ale je to dobry, me se libi...
To SABATH: omlouvám se, že jsem se dotkl vaší pneumatiky , ale takový rozměr, jak říkáte 280, se u vašeho křesla dá předpokládat, ale u sportovnějšího motocyklu, je to více než neobvyklé... Tak to bylo myšleno tímto způsobem...
hezka motka,ale ty strasidelne udelany svody...a pobavil me autor clanku svym cituji- Rozměr 240/45 ZR17 je doslova šokující a pokud dostane prostor vyniknout, jako v tomto případě, je co obdivovat...hmmm,nevim,ale ja mam na intro vzadu 280tku a nemyslim si ze je to sokujici,snad trochu sirsi pneu,nic vic pane Mikšovský...