husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
zahadnytajemny (48) napsal 27.09.2022 v 10:27

A nezapomeňme na nějak přehlíženou konkurenci BMW F 750 GS se základní cenou 250 tis. stejnou jako základ CF Moto 800 MT Sport. Dle vlastní zkušenosti síla motorů v reálu srovnatelná...nehledě na německou preciznost ve všem. Tady už vůbec není o čem přemýšlet.

zahadnytajemny (48) napsal 02.09.2022 v 09:27

Tak to vypadá, že aktualizace - nová verze el. mapování plynu nebo průběhu motoru je pro CF Moto 800 MT asi už na světě.

https://www.youtube.com/watch?v=nIQTwAME7QQ

zahadnytajemny (48) napsal 31.08.2022 v 16:19

Musím férově doplnit, ze dnes mel druhou hodinovou zkusenost, ale jiny kus u jineho prodejce. A tentokrat byla ma zkusenost s motorkou o poznani lepsi. Podvozek byl nastaveny jinak, měkčí, příjemnější a i ty reakce el. plynu byly u tohoto kusu o poznani příjemnější. Ne idealní, ale už přijatelnější. Tupější ale byly brzdy nez u predchoziho kusu. Tento mel najeto cca 1900 km.

d0paroma (0) napsal 03.08.2022 v 16:49

C klíč je v prodejní verzi pod zadní sedačkou.

fukam (0) napsal 11.07.2022 v 15:03

gh

suzzor (0) napsal 03.07.2022 v 17:06

Koukám že čínské krumply se sem začínají cpát, ono jak by ne když to sem nějakej vychcánek levně doveze a vydělá na tom majlant aniž by za něco řádně ručil, ono taky za co ručit když kvalita není.
Je mi blbě když vidím co se sem dováží. Ale hlavně že se vydělá, všecko nakupujme z Číny a tady budou stát jen sklady a obchody, vše budem dovážet a naříkat jak to stojí za hovno a časem i na to jak je to drahý.

JarinGagarin (2) napsal 25.06.2022 v 12:01

Ještě něco málo k tématu.Mě to trochu připomíná bilbordovou kampaň že za pana X bylo líp CF moto ta taky tak tlačí ještě že máme každý možnost volby pro jaký stroj se rozhodneme sedlat.Za test super dík ale je tam za mě hodně ale stále nějaký kompromis a rezavějící ráfky nakonec to byla zlatá tečka!Já zůstávám věrný Tigerovi a k té ceně pořídil jsem v roce 2020 ve výbavě XRX i s bočníma origo kuframa (zatím žádnej neupad).Takže mám jasno servis nd atd.




jandaxx (191) napsal 20.06.2022 v 09:49

Ke kufrům a jeho upadnutí v nezamčeném stavu poznámka z provozu.

Naprosto stejně upadl kufr Jardovi Šímovi. Taky ho neměl zamknutý. Kufr ulítnul na dálnici a než se pro něj Jarda vrátil, byl rozšmelcovaný na hadry. Pravděpodobně od kamionu.

Je vidět, že se nejedná o náhodu. Nevím, jestli redakce ví o ulétnutém kufru Jardy Šímy. Pokud ne, tak teď už ano.

Kufry je nutné mít vždy uzamčené.

Tohle je nějaký technický problém a na odstranění by měl zamakat výrobce a u nás urgentně řešit dovozce. Protože pokud někomu ulétne kufr a za ním se něco semele, může být viníkem i dost vážné dopravní nehody.

Bigmen_cz (3) napsal 18.06.2022 v 20:51

Díky za test! Líbil se mi. I když nepoběžím hned tuhle motorku koupit, myslím, že ě lidí pomohl. Osobně mi Čína nevadí.

Siki (28) napsal 18.06.2022 v 10:45

Posledni veta je vyborna, diky za vystizne a strucne shrnuti

Pixly (24) napsal 18.06.2022 v 00:46+2

Na mě ta motorka nezapůsobila. Asi jsem starý ročník, ale prostě chci to nejlepší a pokud vůbec ne levná čínská motorka nesplňuje to co o něco dražší japonská/německá, tak bych do toho nešel. Proč taky... S tím motorem mě to překvapilo, znamená to nejspíše, že ty motory se u nich nevyrábějí a pouze v rámci partnerství získali licenci.

Sir_CHerokee (117) napsal 17.06.2022 v 23:53

Díky za test, slyšel jsem, co jsme potřeboval a i co si myslel.

Palciak (27) napsal 17.06.2022 v 23:26+1

Velmi vela motorkarov o CF Moto 800 MT povie, ze to je vlastne prezlecena KTM 790 s tym istym motorom. Teraz CF Moto velmi pochvalim, lebo mne sa dizajn CF 800 paci OVELA viac ako dizajn KTM 790.

Ale vratim sa k motoru, lebo 99% ludi je presvedcenych, ze je tam ten isty motor ako ma rakuska KTM 790. Naozaj je to ten isty motor aj v cinskom prevedeni ???
Potom je na zamyslenie preco motor'' KTM 790 ma krutiaci moment 88 Nm a ten isty motor CF Moto 800 iba 75 Nm. To je rozdiel takmer 20%, co je velmi sokujuce. Zeby za to mohla cinska vyroba ''na oko'' toho isteho motora?
Taky VELKY prepad krutiaku v norme EU5 od starsej normy EU4 u inych serioznych znaciek naozaj nie je. Navyse max. krutiak CF Moto dosahuje az pri 8.000 otackach.

Pred asi mesiacom som tiez otestoval CF 800 MT. Tu su moje dojmy z asi 25 km jazdy:
+ robusne a majestatne posobiace cestne enduro, ktore vyzera ako velka ''1000-ka''
+ KONECNE neokukany pekny dizajn neskopirovany z inych uspesnych znaciek
+ velmi dobry a citatelny podvozok, brzdy s prehladom podrzali v mojom kratkom teste
+ sedlo vodica je siroke, paradne ploche a mimoriadne pohodlne /asi vzor v 1200 GS/
+ rozsiahla vybava uz v cene
+ vyborne obtekanie vzduchu 3 hlinikovych kufrov aj pri rychlosti 180 a drzanie stopy aj na nerovnom asfalte
- velke sklamanie z pneu Maxxis, ktore su obute aj na drahsiej verzii Sport, su sice makke, ale nedrzia stopu pri vyssej rychlosti a v zakrutach ''plavaju''
- na pohlad super velky a dobre citatelny inverzny display, ale absolutne nevyuzity priestor po stranach displaya, kde je malo info bez neustaleho preklikavania
- velmi male kontrolky blinkrov su nevhodne umiestnene nizko, maly font pismen a cislic nevyuziva naozaj velku uhlopriecku displaya
- riadidla su pomerne vysoko a nie su dobre tvarovane pri beznom cestovani - negativne zalomenie ruk, vhodne viac na jazdu v stoji v terene
- motor pri otackach do 4 tis velmi nevyrazny, navyse pri ustalenej rychlosti je davkovanie plynu nevyrovnane /mierne cukanie on-off/
- chyba nastavenie zadnej pruziny otocnym kolieckom a chyba trakcna kontrola

= DOSPELA MOTO BEZ TYPICKEHO ENDURO ZOBAKA POSOBI HODNOTNE. MA SICE POHODLNE SEDENIE, ALE HORSIU ERGONOMIU PRI JAZDE NA ASFALTE, KDE BUDE TRAVIT ASI VIAC CASU AKO V TERENE.

Prajem, nech sa majitelom a tiez novinke CF Moto 800 MT naozaj dari.
Pohla stojate vody tradicnych znaciek, ale velkolepa reklama zial predbehla aj motorku!

PetrosPV (28) napsal 17.06.2022 v 22:51-2+4

Je fakt že ten cenový rozdíl oproti Japonci není závratný, tohle není jen laciná motorka jde spíš o to že a vypadá neohleděně, hezky a asi je i kvalitní. Stromů a Versysú je jako máku tohle je zpestření trhu. Většina Čechů na to nadává ale to je hlavně proto že nemají peníze, kupují 15-20let staré vrany a chtějí mít zaručenou spolehlivost a dostupnost dílů.

Pedro-68 (8) napsal 17.06.2022 v 20:06

Lehká korekce....klíč...C klíč....je pod sedačkou řidiče......stačí otočit a uvidíte te ho...ale pozor ať neutrhněte kabel k vyhřívání sedačky ??

SuperSic58 (1308) napsal 17.06.2022 v 18:59

Naživo jsem to ještě neviděl, ale takhle z fotek to vypadá moc pěkně. Ty drobný neduhy, s tim se musí počítat, ale oni to časem vychytaj, snad.. 75 Nm na 800cc je nějak málo, holt ty číňani ještě nejsou tak dobrý motoráři. Ale motor maj s poctivou licencí a ne kradenej a kopírovanej jako RVM, Voge a Brixton. I když ten v CFku 650/700 je taky čorka od Kawky.

dave-lister (45) napsal 17.06.2022 v 10:47+3

Díky za objektivní zhodnocení. Nakonec to není takový zázrak, jak loni pan zástupce dovozce v rozhovoru 28.5.21 sliboval a odhadoval.

Palciak (27) napsal 16.06.2022 v 22:35+10

Mnoho majitelov CF Moto urobi par tisic km a pisu ako velmi su spokojny s kvalitou moto.

Meta spolahlivosti u serioznych znaciek je u moto 100 tis a nie ''zabeh'' motorky s par tisic km. Ceskeho ambasadora CF Moto nepovazujem za bezneho kupujuceho, ked ho CF Moto financne podporuje. A testy Srsna co pochvali vsetko co ma nalepku CF Moto uz vobec nemusim, to je ako citat reklamny katalog vyrobcu.

Dovozca CF Moto na fb fore casto a neprijemne vstupuje do diskusii. Tiez nechapem, preco tam neustale propaguje a natlaca ich 4-kollky, ked ako motorkari o ne nemame zaujem, lebo mame radi 1 stopu. Tiez zaruka 5 rokov je VELKA reklama, ale plati iba obmedzeny pocet km, iba prvy majitel a neplati pre podnikatelov. Cize realne vyuzije plnu zaruku mozno 20% ludi, ale reklama ako hovado.

Ano, CF Moto ide dizajnom a kvalitou hore. Ale ide hore aj cenami a blizi sa osvedcenym znackam, ktore za dlhe roky maju dokazanu a overenu spolahlivost.
Majitel CF Moto moze zazit naozajstnu VELKU radost dokonca az 2x.
Prvy krat, ked si novu moto kupi a druhy krat, ked ju preda ;-]

Naozaj dobry a pomerne objektivny test ste urobili v redakcii. Takto maju vyzerat vsetky Vase testy.

emánek27 (39) napsal 16.06.2022 v 20:34

svět je v prdeli...už dávno...

bigtomas (2) napsal 16.06.2022 v 20:02-1+1

Mam na ji najeto cca 4 tisice a je to VELMI povedena motorka mam teda verzi sport a ukazte mi nove moto, ktery stoji tyhle penize. ZADNE takove neni. A popravde ty motorce neni moc co vytknout. Slape skvele, ovlada se skvele.

MartinXL650V (172) napsal 16.06.2022 v 19:59

Sorry, omylem 2x

MartinXL650V (172) napsal 16.06.2022 v 19:51+1

Pěkný test, díky za něj . Dokoukal jsem jsem tentokrát i video , i když jsem jinak spíše "čtecí" typ. Nebudu tady přilévat olej do ohně, ale cestovní motorka, kde turbulence rvou hlavu, motor má "charakter" (rozuměj škube) a nastavení všeho se dělá na podivném tabletu (nemám to rád ani u jinych značek) bude chtít ještě nějaké to ladění... zase tak levné to není, aby nad tím člověk jásal teď v první generaci. Podvozek bude asi žehlička, za to palec nahoru, ale to už uměla cendura na přelomu tisíciletí. Lepší by podle mě byla základní fungující a příjemná technika, než hromada né úplně dobře fungující výbavy.

Ridgeback2 (2) napsal 16.06.2022 v 19:42+2

Dik za test! Svet sa viditelne meni. Ked som bol naposledy v 2006 na juhu Talianska v Bari, najcastejsou motorkou tam bola škuľavá 1150 GS. Minuly tyzden, to iste mesto a drviva vacsina motoriek má na nádrži písmená TRK. Nevidiet to, neuverim.

puffybodie (390) napsal 16.06.2022 v 19:40+1

zahadnytajemny> ale ono se nejedna o prvni generaci. Možná už tak o osmou nebo kolikátou co se týče strojů z fabriky. Za prvni generaci je možno považovat něco takového https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=56108 Jestliže už to jen po pár týdnech rezne a podobně, tak je sice možné to považovat za pokrok, ale jestli dostatečný to nevím. Z tohoto pohledu je zarážející i množství takřka nejetych strojů v inzerci.

WobRetnuh (111) napsal 16.06.2022 v 19:27

Diky za pekny a obsahly test . Je to bezesporu zajimavy stroj a vynika hlavne siri vybavy. Tady by se ostatni vyrobci meli chytit za nos a taky trochu pridat. Takze jako konkurenci to vitam. At si to koupi kdo chce, ale mel by zvazit i budoucnost toho stroje, servis, dostupnost a cenu nahradnich dilu, zustatkovou hodnotu po uplynuti zaruky. V dnesni turbulentni dobe je urcite dulezita i vzdalenost z jake se motorka a dily vozi. Nebudu psat jestli bych si ji koupil nebo ne, protoze zadnou novou motorku kupovat ted nechci, ale mam sve vyhrady...

K167 (1471) napsal 16.06.2022 v 17:59+2

Ať už se jedná o motorku jakéhokoliv výrobce, domnívám se, že by zde v diskusi dovozci/prodejci neměli hodnotit příspěvky diskutujících motorkářů.



To už věděl i hostinský Palivec.

"Máš rád Turky?" obrátil se Švejk na hostinského Palivce, "máš rád ty pohanský psy? Viď že nemáš."

"Host jako host," řekl Palivec, "třebas Turek. Pro nás živnostníky neplatí žádná politika. Zaplať si pivo a seď v hospodě a žvaň si, co chceš. To je moje zásada ..."

cunado (184) napsal 16.06.2022 v 15:09+4

Designově moc povedená motorka, fajn je, že to není zase další čínská variace na CB 500, i když je to opět kopírování (legální) jiného výrobce. Díky za dobře udělaný test,jestli to bude dobrá koupě, nechť si každý zváží sám, určitě je tu velká neznámá-spolehlivost, zůstatková cena po pár letech a s tím spojená otázka,zda se nynější ušetřené peníze do budoucna vyplatí.

zahadnytajemny (48) napsal 16.06.2022 v 13:08-1+2

Díky za velmi komplexní test a pravdivé postřehy Já měl motorku půjčenou předevčírem a založil zde k tomu na fóru vlákno. Mé dojmy byly téměř shodné s těmi, co zazněly v testu. Motorka má našlápnuto dobře, ale zatím hodně much a nedotažeností. Pokud je v druhé generaci vychytají, tak proč ne. Rozhodně netrpím předsudky vůči čínským motorkám, velmi mile mě překvapilo CF Moto 650MT, ale v této chvíli bych si tuto generaci 800MT nekoupil a za svého V-Stroma 650 nevyměnil.
Pro prodejce mé dojmy po povrácení motorky vůbec nebyly překvapením. Takových názorů je prý od zákazníků hodně. Zatímco podle prodejce je 650 MT motorka pro každého, tak 800 MT je už specifická, je pro fanoušky KTM. Takže vyzkoušejte. Určitě to ale není motorka úplně pro každého.

KVTU (106) napsal 16.06.2022 v 13:02-6+3

V mém okolí se vyskytuje velké množství podivínů či spíše magorů kteří koupí kdejakou kravinu, Ale ani mezi těmi největšími magory bych nenašel nadšence co by si tuhle čínskou mr.dku za ty prachy koupil.

Matesimo (28) napsal 16.06.2022 v 12:37-1+5

Vzhledově vypadá dobře, ale za ty peníze bych si jí rozhodně nekoupil.
Cena by měla být aspoň o 30000 Kč níže, aby mi to mohlo vyvážit riziko spolehlivosti.
Radši V-strom 1050, Versys 1000, Tracer 9.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist