yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
lipolbc (0) napsal 31.01.2011 v 18:35

takové auto je o ničem!!! motorka dobrá, ale trochu víc bych zapracoval na designu budíků, přístrojovky

DMC.motobiker (-23) napsal 09.12.2010 v 16:48

paja.butcher> Yamahu teda už dávno nejezdím , teď už jezdím jenom kvalitní stroje ze západní produkce , ta Asie pro mne byla jen mezičlánkem... Málokdo si totiž může pořídit v 17ti např. rovnou HD, Buella či Ducati! Jinak právě to co popisuješ si lidé opravdu myslí , stačí se jen třeba podívat na běžné komentáře u strojů Harley - Davidson , jejich skutečnou technickou úroveň nikdo neřeší , je to prostě přes 100 let dvouvál OHV a tak musí být nutně zastaralý... Stejně tak je to i u toho BMW , rozdíl je tam ale hlavně v tom, že BMW třeba mně osobně rozhodně nemá co nabídnout , je to ošklivá a koncentrovaná nuda na dvou kolech , a pro něco takového já tedy na motorce nejezdím , to bych mohl jezdit už rovnou autem... Ale samozřejmě chápu že něco na tom asi máte , když si to tolik lidí pořizuje , takže ber to z mé strany jen jako nadsázku a rejpnutí si do bramborářů...

Jinak řadovej čtyřvál / případně šestivál / byla ve své době - kdy s ním MV-Agusta přišla na svět ve velkém a začala díky němu vyhrávat - rozhodně velice moderní a přelomová koncepce! Ale dnes, kdy tuto koncepci motoru převzali za své ve velkém Asijští výrobci, zapadl řadový čtyřválec opět do nudné šedi a tuctovosti... Ovšem véčko, to je úplně jiné kafe , véčko je to jediné co nikdy nezevšední!

Jo a ještě jedna poslední věc, pokud máš opravdu tak moc rád nudné a bez emoční stroje , možná by pro tebe byla lepší nová Honda VFR1200F DualClutch! Je ještě nudnější a hodnější než BMW , a navíc se na ní dá i koukat...

paja.butcher (1) napsal 09.12.2010 v 00:34

DMC.motobiker : no pokud jezdíš Ducati a Yamahy tak ani nemůžeš nic jiného než si jen utahovat
Ale popravdě, názor, že BMW jsou zaostalý stroje jsem už slyšel víckrát a vždycky mě nebývale udiví. Lidi asi myslí, že když někdo používá 90 let jednu koncepci motoru a přenosu toč. momentu na kolo, že to je zaostalé Když pominu řadu K, S1000 RR tak mám vždycky chuť se zeptat, co že je na řadovém čtyřválci potažmo véčku tak úžasně moderního a přelomovýho

PS: mezi námi, já uznávám že jsem nudnej patron, takže mám BMW opravdu rád, když čtu recenzi a dočtu se, že Stelvio je zábavný, protože mu občas klouzne přední kolo, tak to se opravdu nestačím divit Já vybíral motorku podle toho, aby byla v tomhle směru co nejnudnější, čili s BMW jsem plně spokojen

DMC.motobiker (-23) napsal 08.12.2010 v 22:02

Si z vás jen utahuju...

Interceptor (108) napsal 08.12.2010 v 21:03

No tak já nejsem extra milovník BMW, ale od člověka s HD mi přijde atak na technickou zdatnost bavorských strojů přinejmenším úsměvný

DMC.motobiker (-23) napsal 08.12.2010 v 17:40

hans.41> HD bych taky jednou moc rád vlastnil! Klidně i hned , jenom ta cena... Ty stroje mají právě všechno co já osobně od motorky očekávám... Ale jinak naprostej souhlas , BMW dělá opravu hrozné motorky...

hans.41 (2) napsal 08.12.2010 v 16:00

to dmc.motobiker: vzhled je věc vkusu a názoru co člověk to názor , ale říct o bmw že je na urovni 2 sv. tak to je teda síla, z moderny preferuji h.d. a to ne pro to že je to nejleší moto(to rozhodně není) ale proto jakou folosofii ohledně motorek zastávám, a věř že haryk je kvalitně zpracován za použití materiálů které dávají možnost toto moto užívat po celí život, ale konkurenční stroje mají mnohdy lepší technické řešení i výkon(věčný problém a boj srovnávat nesrovnatelné kategorie). Bavoráky jsou naopak technicky nejvyspělejší stroje, až bych řekl že jsou přetechnizované což mě osobně nevoní.Tak jako já se zabývám h.d. tak můj kolega servisuje pouze bmw takže tak nějak vím o čem melu. Jo apropo moje druhá vášeň jsou moto veteráni především německo 2 sv. vlastním např bmw r-12 r.v. 1940 a marně tedy přemýšlím co má společného s modernou od bmw? Boxer motor!! To je asi tak vše, i když od původní koncepce spoďáku (ventilový rozvod SV),jednovačce rozvod řetízkem,použití magnetky atd... ušli asi dost cesty ne? Pro mě osobně je bavorák jediná možná volba po h.d. navíc je u kovanejch stejnej zápal a hrdost na značku jako u h.d. což je super tak to ma "byt", jak mi řekl známý z Německa a fanda značky bmw navždy boxer a nikdy jinak.

DMC.motobiker (-23) napsal 08.12.2010 v 15:10

paja.butcher> Tak to nepochybně , já hledám u svého stroje hlavně charakter, krásu a spolehlivost , a to moje stroje splňují beze zbytku... BMW z mého pohledu je celkem nelogická volba - za hodně peněz dostanu stroj, na který se nedá koukat , a který je navíc (v některých případech) ještě pořád na technické úrovni druhé světové války (což je ale dobře , protože má alespoň ten charakter...) , tudíž je jasné že to opravdu není nic pro mne... Já narozdíl od většiny majitelů BMW totiž na motorce nejen jezdím , ale jezdím na ní pro radost! Takže opravdu nevidím důvod, proč si koupit něco tak ošklivého a nudného... Ale je tam samozřejmě i pár vyjímek , jako ostatně všude...

paja.butcher (1) napsal 08.12.2010 v 02:17

DMC.motobiker : jo kamaráde, zdá se že máme oba k motorkám jiný postoj, já na nich jezdím, čili mě zajímá která jezdí nejlíp, nejdál a nejlevnějc, ale máš pravdu, že pokud jde o to si jí někam vystavit ... to jsou opravdu hezčí

SirIndy (56) napsal 07.12.2010 v 16:50

ferda66: Kdo vi jestli v te dobe jeste neco jako duchod vubec bude a jestli auta budou mit vubec neco spolecneho s temi dnesnimi a BMW je stale bude delat. Jezdit na naftu nebo benzin treba rozhodne nebudou...

SuperSic58 (1308) napsal 07.12.2010 v 10:38

Taky až budem za pár let žít v blahobytu a naše země bude vzkvétat jako vzkvétá dodnes, a budeme mít ty pohádkové příjmy, tk si koupim BMW M5
Motorku BMW ale ne-e...

DMC.motobiker (-23) napsal 07.12.2010 v 00:42

paja.butcher> A umí snad? Však se na to nedá ani koukat!

ferda.66 (38) napsal 06.12.2010 v 22:15

dobre clanek...sranda srovnani
(dobry bylo to o tech prachatych pražácich ).
jinak bawo jako auto je muj sem,a az budu dospelej,a v duchodu,tak si tuhle strojovnou s vrtuly chcu poridit.
ale moto jako bawo je na mne az moc

SirIndy (56) napsal 06.12.2010 v 21:36

Spojeni cestovni auto me taky prastilo do oci, nevim co vy, ale ja to slysim poprve :D

paja.butcher (1) napsal 06.12.2010 v 20:57

Pro mě je zase překvapení že BMW dělá cestovní auta U motorek o tom nemůže pochybovat ani ten jeden zmíněný pisálek, který ale jinak evidentně o BMW neví nic
Ale že BMW dělá cestovní auta no to je tedy jiná Pravda že na dálnici to je super, ale na rozdíl od motorky se BMW autem nedá jezdit po českých silnicích (možná tak s X5 )

šelba. (27) napsal 06.12.2010 v 20:33

Pro mne je překvapení ten hologram před autem.
Jo a taky informace od jednoho pisálka, že Němci neuměj dělat motorky.

Interceptor (108) napsal 06.12.2010 v 18:15

GT se mi nelíbí, starší E60 je jiná káva

Durex (31) napsal 06.12.2010 v 17:58

A že by vůz skrýval pod kapotou zážehový šestiválec technologií TwinPower Turbo a točil jen 4000 ot - viz tacho a jeho červené pole

charm (0) napsal 06.12.2010 v 17:37

Docela zajímavý článek, ale proč má 'zážehový šestiválec' na zadních dveřích označení 530d?

DMC.motobiker (-23) napsal 06.12.2010 v 14:13

Němci se snad nikdy nenaučí dělat motorky , nechápu proč se o to pořád ještě pokouší?! Ale na rozdíl třeba od Čongů umí alespoň dělat dobrá a pěkná auta , tedy většinou že... Takže když už BMW, tak jedině to ve dvou stopách...

Jo a jinak pěknej článek!

Hurvajs.Spejblu (0) napsal 06.12.2010 v 14:09

Náhodou, mě se to líbí. Jasně že auto a motorka se nedá srovnávat, ale je to zajímavý zkusit jestli mají "němci" něco společnýho.
Objektivně to prostě nejde, ale je to taková zajímavá úvaha, mám co probírat večer v hospodě.

Petr-RSV (38) napsal 06.12.2010 v 13:58

Mě se to líbí - pohodový článek na zahnání ranního kopru

Biker98 (21) napsal 06.12.2010 v 10:05

taky premyslim jakej ma smysl fotit motorku prez predni sklo auta...Krome reklamy fakt nic.

seikos (975) napsal 06.12.2010 v 09:52

Fajn když někdo srovnává barvu hrušek s chutí jablek. Co bude příště? Srovnávací test přilba versus škrabka na brambory?

Pjercak (48) napsal 06.12.2010 v 09:29

JO celkem pěkné strojky vymyšlejí v Mnichově.

Rady (9) napsal 06.12.2010 v 06:01

Zajimave srovnani :)




TOPlist