globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Alda17 (0) napsal 25.03.2024 v 15:10

Skvělý test, díky!

Absence radiální pumpy na brzdách je škoda... Dá se to pak dodělat zvlášť?

Tommasson (0) napsal 19.08.2022 v 22:20

Duke 890R nebo s 1000R ? A teď babo raď, ach jo

oxygen (489) napsal 27.07.2021 v 01:21

Právě jsme ho sjezdili společně s předchozími dvěma generacemi - a sorry, ale to byla znatelně jiná liga... Takže nazdar a šáteček, ty úžasná novinko, tebe nikdy

Fanda-gsxr (26) napsal 19.06.2021 v 16:18

Šternov Rybičky Zdebuzeves

PEPEE01 (346) napsal 27.05.2021 v 19:57

Skvělý test, skvělý video, skvělá motorka! Zajoch mě neskutečně baví. Nechápu jak to dělá, ale většinu motorek, co mu projde rukama, děsně potřebuju.

Frankie (731) napsal 27.05.2021 v 09:46

BMW má talent dělat ošklivý nebo divný motorky a předchozí model nebyl výjimkou. A hle, najednou se objevil naháč, na který se dá koukat a nejen to, narozdíl od japonské konkurence je to opravdu pěkná motorka !
Parádní test, díky. Hned bych se taky svezl...

mira592 (35) napsal 23.05.2021 v 21:10

To vs naše silnice (stav) a fakt nevim.

jakub_hruby (0) napsal 23.05.2021 v 12:44

Nevíte někdo jakou navigaci ve videu používal? Ta možnost volby priority zatáček se mi líbí

1 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 26.05.2021 v 09:30

Ahoj, je to navigace z aplikace BMW Motorrad Connected, běží i bez bavoráka a mapy jsou v ní od Tom Toma.


1yoshimura (6) napsal 22.05.2021 v 09:51

Teda pecka. Moc se mi to líbí. Pěkný testik.

Tifossi (14) napsal 22.05.2021 v 07:13

Původní Rko byl nejlepší nahac co jsem měl, a to jsem ducatista duší a motorek jsem měl už opravdu hodně
Takže nový bude jistě top a dřív nebo později si jej koupím.
Jo, street v4 je určitě větší looker, motorka do obýváku, ale ta cena je proste úlet.
A výkon cca 160 kobyl - reálných Bmw si tolik nepridava jako dukačky je naprosto dostatečný i na okruhu v Brně.
Díky a test, fotky!

K167 (1471) napsal 21.05.2021 v 22:11

Pěkná motorka.
Příplatkovou výbavu si u S 1000 R, o které je tu řeč, nikdo kupovat nemusí, když ji nechce.

ingott (7) napsal 21.05.2021 v 19:55+1

Dobrá recenze, díky. Motorka super, v reálu jsem ji neviděl - no podle videa se zdá že by mohla být i pro vyšší postavy.

blackbiker (8) napsal 21.05.2021 v 10:36

Podobný úlet s přední axiální pumpou měla i aprilia Tuono V4 factory pokud si dobře vzpomínám.
Brečení místních borců na malý výkon bych se jen vysmál.
Jinak super motorka a dobrý test.

bruttopyr (396) napsal 21.05.2021 v 10:30+1

Můj osobní názor je, že teď Bavorák minimálně z boku a zezadu vypadá elegantněji. Předek je taky v pohodě.
Brzdy nekomentuji, protože jsem z generace, která tehdy při vyslovení slova "brzda" myslela "bubnová brzda", pro mne tedy (skoro) všechny nové brzdy fungují výborně.
A že to jede jako čert, je z Honzova videa jasné!

romla411 (18) napsal 21.05.2021 v 09:23+3

Zajoch dobrý střelec, a jeho články a videa mě baví. Je fajn že redaktoři jsou rozličné povahy a každý pojme recenzi tak ze svého pohledu.

Martin-zx (52) napsal 21.05.2021 v 07:30

Brzdy jsou poslední místo, kde se má šetřit!!!!
Jel jsem na starší verzi, hold se každému líbí něco jiného.

Nejsem zastánce všelijakých elektronických "pomocníků"

Zedsdead (293) napsal 20.05.2021 v 23:44+1

Konečně hezký předek.
Ale vybral bych si stejně Tuono.

Farage (277) napsal 20.05.2021 v 21:44

Furt mi přijde lepší konkurence, triumph, aprilia, dva roky jety streetfighter v4:), než tento überstroj...ale kupce si určitě najde...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 20.05.2021 v 19:31+1

Nejsem, ani jsem nikdy nebyl estét, natož *dizajnér*,
takže jen poznámka laika :
potěšilo mně, jak pěkný může být *držák* koncových světel
a blinkrů - na rozdíl od takových těch "hrůz", připevněných
na kývačkách
Zato ty hranaté odrazky na *oblinách* předního blatníku jsou
tam jako ta příslovečná *pěst na oku*
S tímto si mohli *soudruzi od BMW* víc vyhrát .
Tedy pokud tvar a rozměr nestanovuje nějaká geniální norma EU ...

Role (9) napsal 20.05.2021 v 17:59+7

Díky za super test, muselo to dát hodně práce. Honza je sympatickej týpek a má k tomu super přístup.
Za mě vypadá nové eRko skvěle. Taky jsem měl raději to asymetrické světlo, ale když jsem viděl motorku naživo, vypadá nové světlo mnohem lépe, než na fotkách.
Na naše silnice a ježdění po evropě dává tahle mašina absolutní smysl.
Remcání na elektroniku mi přijde trochu zbytečné, když jde vše vypnout. Naopak je přeci super, že v módu PRO si naklikáte, jak to máte rádi.
Stejně tak remcání na příplatkovou výbavu moc nechápu. Já to vidím jako výhodu, že máme možnost nakonfigurovat si mašinu podle našich požadavků. A když ty věci navíc nechci, tak si to prostě nekoupím.
Osobně mě štvou jen ty brzdy, ale každá mašina má nějakou pihu na kráse.
Za mě skvělý posun vpřed, líbí se mi moc. S Full akrapem to bude peklostroj

SuperSic58 (1308) napsal 20.05.2021 v 17:17+4

krásná mašina, díky za test Akorát ta kupa elektroniky a výběr v rozsáhlých menu, to je hrozná nuda a symbol notičky- hudba a telefonu, z toho je mi uplně blivno Čekám, kdy už bude nabízet motorka na display plnohodnotnej prohlížeč, kde si přečtete za jízdy seznam.cz a skandály ministra arenburgra , kde se musí nosit náhubek a kolik lidí podlehlo kovidu. A taky sociál sítě s funkcí sdílení videa z jízdy live nebo lovení virtuálních pokémonů... Budoucnost je temná a genderově neutrální...

jendazeleny (432) napsal 20.05.2021 v 15:43+1

Pěkná motorka a výkon vynikající!

Mike_78 (0) napsal 20.05.2021 v 14:57-1+1

Nechci moralizovat. Ale je to na oficiálních stránkách, tak by se měla dodržovat aspoň nějaká silniční pravidla. Ať nás nemaj všichni za úplný ignoranty. Myslím tím tu STOPku.

Jinak ta samá elektronika. Řazení bez spojky. Proti-prokluz. Adaptivní podvozek. ABS a nevím co ještě. Všude se to cpe pro bezpečnost. A pak místo toho motorkář pořád čumí na LCD panel a nastavuje režimy, podvozek, protiprokluz,...
Kde se naučí nový motorkář vůbec jezdit. Na motorce jsem myslel, že je to o jízdě. Už to více připomíná auto, které z mého pohledu většinou jen přesouvá z bodu A do bodu B.

2 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 20.05.2021 v 15:12

Dík, příště si dám pozor... a vystřihnu to ;) Je fakt, že ta elektronika odvádí pozornost, zvlášť když je to nový, člověk si hraje, zkouší. Pak si člověk zvykne a už to neřeší. To ze Scramblera to určitě znáš, tam je režimů a nastavení taky hromada...


MartasUS (109) napsal 20.05.2021 v 14:37+3

Honza je asi nejlepší reporter na m.cz Dobře mluví bez zadrhávání a vše parádně popisuje a ukazuje. Hned by mohl jít do televize místo Kudrntenga (opravdu bez ironie)

3 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 20.05.2021 v 15:10

Dík, ale číst zprávy by mě asi tolik nebavilo, jezdit na motorkách je přece jen větší vzrůšo :)))


K167 (1471) napsal 20.05.2021 v 14:25

Grenes: tak alespoň 38 litrové hliníkové boční kufry na to snad dáš ne?

Grenes (8) napsal 20.05.2021 v 14:17+6

Asi jsem hovado ale já bych to klidně vzal úplně v základu

gresini (4459) napsal 20.05.2021 v 13:02+1

Velmi pěkná motorka,ale už brzděte s tou elektronikou

Raisto01 (90) napsal 20.05.2021 v 11:20-2+1

Nechci být za rejpala, ale občas je komický, jak věci, které by u jiných značek bylo jasný mínus, tak u BMW se to o bčas ještě vyzdvihuje, že to je vlastně dobře a jejich cesta a tak no. Ale tak to asi je???

oxygen (489) napsal 20.05.2021 v 11:19

No to vše zní velmi pěkně, ale uvidíme při srovnání za pár dní - máme 1. i 2. generaci, tak si k nim souběžně půjčíme i tuhle 3tí...
Na statické první naklonění působí
tahle nová naopak těžším dojmem, ale možná jen vyšší těžiště - tak si je i zvážíme...

1 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 20.05.2021 v 13:13

Tak pak napiš, jak to dopadlo. Mít motorky vedle sebe je vždycky nejvíc...


Mig_35 (345) napsal 20.05.2021 v 10:44-1+3

BMW poměrně intenzivně tlačí do motorek trend známý z automobilů - příplatková výbava - milión 3,14čovin, které nepotřebuješ, nevyužiješ a navíc ani slušně nefungují.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist