Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jsem vlastník starší verzre RT ročník 2012. Na novém RT jsem jel,závěr - excelentní motor s obrovským zrychlením, bezvadný podvozek a ovládání, bohužel hůře vyřešené plexi, na vrchní polovinu těla víc fouká jak u starší verze.
Letos na jaře jsem se na něm svezl a byl jsem nadšený. Dokonce tak moc, že jsem si hned dva dny na to koupil předchozí verzi (na novou nebylo). Tato nová mi ale stále leží v hlavě, protože výkon je opravdu o poznání vyšší. Letos jsem na RT najel více jak 10 tis km a je to opravdu skvělá motorka. Snad tu svojí jednou vyměním právě za tuto
radeji bych to videl bez vody, ale to bude dan za vyssi vykon/emise. Asi to jde jen s olejem, ale musely by tam asi byt 2 okruhy oleje, mazaci a chladici.
LT uz je moc velky mastodont, s timhle se da i pekne blbnout, kdyz sundas kufry. A GS je trochu jiny styl, mozna je univerzalnejsi. Ale na cestovani v civilizaci neni lepsi moto nez RT
sered: Bawo neni vodnik... ludia sa z toho idu oprcat ze vodnik, fuuuj, bla bla... ale ved to nebol cisty vzduchac ani pred tym...
pred tym to bola kombinacia chladenia olej/vzduch a co Bawo spravilo ze to zmenili na voda/vzduch... tj. to co bolo doteraz chladene olejom je teraz chladene vodou...
Jsem vlastník starší verzre RT ročník 2012. Na novém RT jsem jel,závěr - excelentní motor s obrovským zrychlením, bezvadný podvozek a ovládání, bohužel hůře vyřešené plexi, na vrchní polovinu těla víc fouká jak u starší verze.
Mit nafukovaci garaz a hlavne konto tak vedle CS a GS i RT by melo misto...
to josefd - tak to nás asi bude víc
Letos na jaře jsem se na něm svezl a byl jsem nadšený. Dokonce tak moc, že jsem si hned dva dny na to koupil předchozí verzi (na novou nebylo). Tato nová mi ale stále leží v hlavě, protože výkon je opravdu o poznání vyšší. Letos jsem na RT najel více jak 10 tis km a je to opravdu skvělá motorka. Snad tu svojí jednou vyměním právě za tuto
Baborak Reichsfahrt ... divna to kategorie
staré RT dalo vzhledovou laťku hodně vysoko, ještě si zvyknout na ten kukuč a dozraju do ní...
Super, že přidali pár koníků. Jen to sedlo, kdyby bylo širší (nebo že bych měl příliš rozmazlenou zadnici ?).
radeji bych to videl bez vody, ale to bude dan za vyssi vykon/emise. Asi to jde jen s olejem, ale musely by tam asi byt 2 okruhy oleje, mazaci a chladici.
LT uz je moc velky mastodont, s timhle se da i pekne blbnout, kdyz sundas kufry. A GS je trochu jiny styl, mozna je univerzalnejsi. Ale na cestovani v civilizaci neni lepsi moto nez RT
Super stroj po všetkých stránkach, ale lepšou voľbou je GS 1200!
Autopilota to nemá?
sered: Bawo neni vodnik... ludia sa z toho idu oprcat ze vodnik, fuuuj, bla bla... ale ved to nebol cisty vzduchac ani pred tym...
pred tym to bola kombinacia chladenia olej/vzduch a co Bawo spravilo ze to zmenili na voda/vzduch... tj. to co bolo doteraz chladene olejom je teraz chladene vodou...
V dešti těmhle vždy závidím..
sered: Tak to běž říct do Báwa, šášulo!
Mašina fajná... ale pořídil bych ji asi až do důchodu...
Technicky i vizualne parada! ale Bawo a vodnik...brr! Ja vim, ted se do me pusti banda lidi, jenze k Bawu nebo Harykovi proste ten vzduchac patri!
paráda
Hezký cesťák, ale víc se mi libí LTčko. Tohle je jak Honda Pan European.