Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahojte, presne tento stroj mi už tretí mesiac zdobí moju garáž, takže môžem pri plnom vedomí vyhlásiť, že vo všetkom s Tomášom (autorom článku) súhlasím. GTL som kúpil v plnej výbave s doplnkami - padacie rámy, zvýšené plexi, opierky rúk a široké stupačky pre spolujazdca (aby aj moja polovička mala lepší zážitok...) a výfuky od Akrapoviča. Máme najazdené niečo cez 3000 km a je to omnoho lepší zážitok ako na našej pôvodnej LT 1200. Jediné, čo mi chýba je hudraulický hlavný stojan. Postavenie motorky na hlavný stojan Tomáš nehodnotil. Tu som očakával lepšie prepákovanie, lebo postavenie naloženej motorky na centrálny stojan je dosť veľký problém. Všetko ostatné ako výkon, podvozok, brzdy a výbava motocykla sú ako z inej planéty, Jazdil som už na všeličom ale nové GTL je proste čistá radosť z jazdy.
deluxe: Tak takhle jo. Je pravda, že "moderní klasiky" toho nepřidávají zas tolik navíc a že staré jednoduché zelezo bude dobře fungovat i po půl století. Proto mám GL 1000 z roku 76 :)
BožíJezdec: zbytocne sa hadat ked pisem ze koliskovy ram sa kruti ako had tak je to pravda. Je samozrejme rozdiel co od toho ocakavas a akym sposobom jazdis. Zobral si to ako celok ze to ma skvele jazdne vlastnosti. Bohuzial nema, Okamzite ked sadnes na klasicky deltabox s centralnym zadnym tlmicom tak musis poznat ten obrovsky rozdiel ale to by si mal vediet po tych "45tis km" :P apropo ked uz sa "pasujeme" tak ja som maval za jednu sezonu cez 50tis na roznych motorkach ver mi viem o com pisem
hd1727 @ tak si kup 80 rocny hd a mas to iste akurat 100x kvalitnejsie, to je presne to o com tu cely cas pisem..
Zajimavé čtení. Mam dnes již letité Gl1800 ( moc hezké poježďení a couvačku to mělo před 15 lety) a chci si to také testnout v Bmw ( klidně i za 2000), Jedna jízda dá za 100 testů. Zajímavé je ,že majitel Gl 1800 co zkusil Gtl1600 nechce měnit, Naopak to stejné se dozvíte u majitelů Bmw vždy je to osobní. K pískàní ..6 hrnků vždy píská, no boxer o oktávu níž , ta řadovka opravdu v nižšich točkách ( jel jsem za ní nikoliv na ní ) píská ne zrovna libě. ( je to mechanika motoru- nikoliv z výfuku ) . Bez emocí, podsvětlení tlačítek lze objednat na HD (Touring) už dlouho (i ten reverz) jako tuning, Gl podsvětleni na rukojetích ( vse ostatní ano ) nemá a ani mě nescházelo, zde jsou jiné tvary tlačítek ( plete se jen měnič a zesilování zvuku )Bmw je tak elektro bajk ,že tam podsvětlení asi má být . Zpátečka bez debat ..musí být - 400kg motorka, 50 manželka ( abych nedostal po hubě), já 120, bagáž na 14dní s ptakovinama co stejně nepotřebuji ( whisky,cola,trenky..) dalši 30kg? 600kg nikdo do kopce necukne botama v štěrku i když máš sedlo na zemi. Gl to dá na elektriku . Dřive to u mě obstarával u HD spolujezdec ,dolů a tlačit no Hd je tradiční ( nikoliv stará tam se to bralo jako styl ) Nechápu v Bmw za příplatek?? No je malinko lehčí, ale novější a dle zákaznické cílovky maximum asistence a elekto techniky ( přesně naopak spektra od HD ) ho mít musí a soudruzi kapitalisti , už i cestovní Yamaha má couvák ve standartu.Hezký den Všem i těm na Bramboře.
deluxa: Představ si, že jsou lidé, kteří žádnou tu moderní motorku nechtějí. Ano, někteří z nich jedou na módní retro vlně, ale většina z nich to má jako životní postoj sedlat něco tradičního, ověřeného, klasického, jednoduchého...
deluxa: Najel jsem na HD night Rod Special přes 45tis km. Určitě bych na něm nějaký neduhy našel, ale rozhodně to nemělo otřesné jízdní vlastnosti a nekroutilo se to jako had. Samozřejmě bys to věděl, pokud bys na tý motorce někdy jel. Brzdilo to krásně (Brembo) a motor (vyvíjelo ho Porsche) byl přímo geniální. Pokud na to koukáš takhle, tak se vlastně na poli motocyklů nikdy žádná změna neudála. Pořád to má trapně dvě kola a řídítka. A tím bych to asi z mojí strany uzavřel.
BožíJezdec@ dal si dobry priklad , porovnajme si koncepcne napriklad taky ram oboch motocyklov na obrazku, ta nova ma klasicku kolisku bez centralneho zadneho tlmica co je s prepacenim ale fakt 100 rocne riesenie + ma to otrasne jazdne vlastnosti, kruti sa to ako had pri tej vahe, ked si vobec na takom niecom niekedy isiel. Tak kde je ten posun? ja nevidim na tom novom bajku nic moderne...to som nezacal pisat o motore a o brzdach...dalsia kapitola..
Anti: sorry jako, ale já nerozezděluju motorkáře na ty co mají na bmw a ostatní. Ale viz níže, někdo kdo se opakuje s pomluvama motorky, když ani neví na které jel a pak na své výplody ani nereaguje, tak má nějaký mindrák. Možná ho jen trápili ty 2k za půjčení, ale zase na druhou stranu, kdyby aspoň trochu uvažoval nad tím, že si chce koupit motorku za 600k, tak 2k ho fakt neserou.
Ale no tak,proč tolik nesouhlasných reakcí na komentář uživatele "LacoDeLoco: to asi proto, že tento svůj výplod zveřejnil i na fóru, ale už se na něj neobtěžoval nijak reagovat. Projel se na bmw, zjistil že na něj nemá a začal ho hanit. Kdyby aspoň věděl co si půjčil, ale ani to bohužel neví. K13GT totiž neváží 350 kg a nemá quickshift. Má jen mindrák
to seikos...
...no prave, dosly uz ve ctvrtek vecer na Loiblpassu...
Ale kdyz ctu, ze bych si snad mel radsi podsvitit zakladni ovladace, abych nasel po 14 dnech na cestach cudlik na odemykani kufru, protoze jinak neprojedu bezpecne 1. levou zatacku na most jizne pred Turrachem ve 21:32 ... tak se mi chce ...
...neco napsat.
pk14: ty ale dnes jedeš Nezapomněl sis vzít ráno prášek?
deluxa: je HD a HD. Jsou modely které se posouvají pomalu a je to dobře. Pak mají modely co se posouvají v kontextu poslední módy a techniky. Pro všechny je to dobře. Ale srovnávat nové modely se 100 let starými je nesmysl.
FilM: test není srovnávací test GTL vs LT. Že redaktoři nemají velké zkušenosti s touto kategorií je možné. Hodnocení redaktora je vždy subjektivní. Klidně si porovnej starší článek ze stejného týmu: //www.motorkari...-gt-a-gtl-18241.html
Bludicky pomocne a musky svatojanske a neprehledny prales tlacitek:
...no kdyz si nezapamatujete, ze vpravo nad "startem" jsou mapy a nad nimi jeste central, ktery za jizdy nepotrebuji
... a vlevo nerozeznate palcem blinkr od houkacky nad kterou je dokonce hlavni menu a i plexi... ...ukazovackem nerozlisite nahoru trcici tempomat od vpredu vystrcenych dalkovych. Kdyz nenajdu u gripu kolecko do podmenu...
Co dalsiho veleduleziteho jsem zapomnel? Frajerske mlhovky predni(specialne hustohusty nablyskany expedicni GS adventurove, se zabradlim kolem dokola, sviti na exotickem Lipne velmi radi i v poledne), varovne(1x denne?) a zpatecku, kdyz vecer blbe zaparkuji ?
Nevim, proc bych mel v noci koukat pred sebe pres vanocni vyzdobu, ktera se bude jeste odrazet v velkem plexi, ktere nejake KTM Duke 125 jaksi nema.
Proc lze tedy v autech na noc vse ztlumit na min., zbytecne displeje zcela vypnout?
Ze by treba bylo dulezitejsi videt, bez ruseni nejakymi cudliky, jasne videt tu srnku pasouci se za nocnim prikopem? Pro mne ano.
A kamenujte ! A poradne.
A pokud to tam nekdy fakt daji, tak ty cudly hlavne na noc nevypinejte! Kdyz uz to stalo ten ranec, tak at vsichni vidi, ze prijel kolotoc...
(a v garazi nemam a nejezdim pouze K1600, ridim vsehochut typu, vyrobcu i stari, takze o "ovladaci rutine" to fakt neni. Co je na h...o, a zadam o sjednoceni, je prohozeni houkacky a blinkru(blinkr dole ). Nektere Hondy, MV Agusta...)
A jeste jednou, proc byl tento clanek/test pred nedavnem stazen ??
ProchyTom@ ja to vidim pri HD tak ze sa za 100 rokov nikam nepohli a v podstate si dnes kupis rovnaky bajk ako vyrabali pred vojnou len o dost nekvalitnejsi a s hromadou plastov. Ked to povazujes za nejake plus budiz kazdy to vidi inak. Vlastne stavaju len na jednu kartu nejaky image ,zivotny styl a retro idiotizmus ktory dnes vladne. Mne to bohuzial nestaci zijeme v modernej dobe a chcem moderny bajk, Nejde ani tak o vzhlad ale o tom ako jazdi, aku ma techniku, co ma za motor, podvozok, brzdy atd... Urobis si porovnanie a zistis ze vsetci su niekde uplne inde,vsetci sa niekam posunuli, priniesli nieco nove. Kedy hd inovoval tie svoje motory, kolko zmien bolo v technike, rame? je to katastrofa pretoze hd a tu historiu mam rad a vo svojej dobe to bola inovativna pokrokova znacka ktora prinasala nieco ine, nieco nove. Presne to od nej ocakavam aj dnes. Niest sa na nejakej retro vlne ktoru v minulom storoci vytvoril jeden vyjnimocny clovek nie je az take cool a originalne...
nema nekdo srovnani s K1200LT, ktere GTLo nahradilo ? na GTL jsem jeste nejel, ale vypada ze pohodlim LT asi nenahradi a vsichni si stezuji na turbulence do zad. Bohuzel redaktori nemaji s touto kategorii velke zkusenosti a nesrovnavaji se srovnatelnym...
Anti: Díky za komentář Chápu, že ty moje testy na HD jsou pro někoho těžko stravitelný. Je to tenká hranice, protože můžeš vzít motorku jako kus a z pohledu průměrných jízdních vlastností jiných motorek u nás v Evropě napsat, že HD je těžký a nejde do zatáčky tak dobře. A nebo vezmeš značku HD jako celek a pak už je to jiná. Oni by motorku jako máme my tady udělali, zaplatili by lidi aby jim postavili na půl němce, na půl itala se špetkou japonce. Jenže oni nechtěji, udělaji kus železa, který se však poslední léta dá pěkně ovládat a proto jim často tleskám za odlišnost, ale zároveň schopnost parádně povozit při té váze. Ta hranice i zde je tenká a oni na ni balancují dobře.
Ričmund: Testů s GL1800 je na netu docela dost. I tady na motorkářích je myslím jeden starší. Ty motorky budou dost odlišné na to aby se je dalo srovnávat.
BožiJezdec:Ano,toho jsem si všiml,až když na to poukázal někdo jiný.Myslel jsem že fanouškům vadí vyjmenované neduhy...
Jinak souhlas s ProchyTom.Pokud se jedná o vlajkovou loď premiové značky za balík peněz,je potřeba vypíchnout každá drobnost.Já chválím,že tam ty "mochy" jsou napsané,a že to není jen "óda na radost" jako v případě testů HD
Pese, BožíJezdec: Věřim, že byste tohle rádi :). Ono není už moc věcí, co lze zlepšit, ale podsvětlení by bodlo. A nejenom, že se člověk rychleji zorientuje, protože fakt stačí jeden-dva osvětlené ovladače a příště už vim, že vlevo od osvětleného je mlhovka a pod. Ale je to i v rámci bezpečnosti (neklopim zrak dolu nebo nešmátram). A za třetí v rámci značky bmw, by osvětlení příjemným utlumeným světlem dodalo zas o malinko víc luxusu. No a pak ještě poladit plexi, zlepšit stabilitu, ztišit převodovku, vyhladit plyn, a tak dál
Anti: Tolik nesouhlasných komentářů asi proto, že článek je o K1600GTL a nikoliv o K1300GT o které píše LacoDeLoco... Navíc když napíše že u motorky šíleně píská řemen a ona má přitom kardan, je to na zamyšlení.
ProchyTom: Můžu říct že podsvícené základní ovladače mi na GTL chybí. Přitom jsem zpetně zjistil, že na žádné předchozí motorce jsem je neměl. Možná jen ještě nemám tolik naježděno, ale ve tmě dost tápu.
Ahojte, presne tento stroj mi už tretí mesiac zdobí moju garáž, takže môžem pri plnom vedomí vyhlásiť, že vo všetkom s Tomášom (autorom článku) súhlasím. GTL som kúpil v plnej výbave s doplnkami - padacie rámy, zvýšené plexi, opierky rúk a široké stupačky pre spolujazdca (aby aj moja polovička mala lepší zážitok...) a výfuky od Akrapoviča. Máme najazdené niečo cez 3000 km a je to omnoho lepší zážitok ako na našej pôvodnej LT 1200. Jediné, čo mi chýba je hudraulický hlavný stojan. Postavenie motorky na hlavný stojan Tomáš nehodnotil. Tu som očakával lepšie prepákovanie, lebo postavenie naloženej motorky na centrálny stojan je dosť veľký problém. Všetko ostatné ako výkon, podvozok, brzdy a výbava motocykla sú ako z inej planéty, Jazdil som už na všeličom ale nové GTL je proste čistá radosť z jazdy.
deluxe: Tak takhle jo. Je pravda, že "moderní klasiky" toho nepřidávají zas tolik navíc a že staré jednoduché zelezo bude dobře fungovat i po půl století. Proto mám GL 1000 z roku 76 :)
BožíJezdec: zbytocne sa hadat ked pisem ze koliskovy ram sa kruti ako had tak je to pravda. Je samozrejme rozdiel co od toho ocakavas a akym sposobom jazdis. Zobral si to ako celok ze to ma skvele jazdne vlastnosti. Bohuzial nema, Okamzite ked sadnes na klasicky deltabox s centralnym zadnym tlmicom tak musis poznat ten obrovsky rozdiel ale to by si mal vediet po tych "45tis km" :P apropo ked uz sa "pasujeme" tak ja som maval za jednu sezonu cez 50tis na roznych motorkach ver mi viem o com pisem
hd1727 @ tak si kup 80 rocny hd a mas to iste akurat 100x kvalitnejsie, to je presne to o com tu cely cas pisem..
Zajimavé čtení. Mam dnes již letité Gl1800 ( moc hezké poježďení a couvačku to mělo před 15 lety) a chci si to také testnout v Bmw ( klidně i za 2000), Jedna jízda dá za 100 testů. Zajímavé je ,že majitel Gl 1800 co zkusil Gtl1600 nechce měnit, Naopak to stejné se dozvíte u majitelů Bmw vždy je to osobní. K pískàní ..6 hrnků vždy píská, no boxer o oktávu níž , ta řadovka opravdu v nižšich točkách ( jel jsem za ní nikoliv na ní ) píská ne zrovna libě. ( je to mechanika motoru- nikoliv z výfuku ) . Bez emocí, podsvětlení tlačítek lze objednat na HD (Touring) už dlouho (i ten reverz) jako tuning, Gl podsvětleni na rukojetích ( vse ostatní ano ) nemá a ani mě nescházelo, zde jsou jiné tvary tlačítek ( plete se jen měnič a zesilování zvuku )Bmw je tak elektro bajk ,že tam podsvětlení asi má být . Zpátečka bez debat ..musí být - 400kg motorka, 50 manželka ( abych nedostal po hubě), já 120, bagáž na 14dní s ptakovinama co stejně nepotřebuji ( whisky,cola,trenky..) dalši 30kg? 600kg nikdo do kopce necukne botama v štěrku i když máš sedlo na zemi. Gl to dá na elektriku . Dřive to u mě obstarával u HD spolujezdec ,dolů a tlačit no Hd je tradiční ( nikoliv stará tam se to bralo jako styl ) Nechápu v Bmw za příplatek?? No je malinko lehčí, ale novější a dle zákaznické cílovky maximum asistence a elekto techniky ( přesně naopak spektra od HD ) ho mít musí a soudruzi kapitalisti , už i cestovní Yamaha má couvák ve standartu.Hezký den Všem i těm na Bramboře.
deluxa: Představ si, že jsou lidé, kteří žádnou tu moderní motorku nechtějí. Ano, někteří z nich jedou na módní retro vlně, ale většina z nich to má jako životní postoj sedlat něco tradičního, ověřeného, klasického, jednoduchého...
neni to ten superluxusní koráb, co se redaktorovi Motorradu rozsypal za jízdy na dálnici?
deluxa: Najel jsem na HD night Rod Special přes 45tis km. Určitě bych na něm nějaký neduhy našel, ale rozhodně to nemělo otřesné jízdní vlastnosti a nekroutilo se to jako had. Samozřejmě bys to věděl, pokud bys na tý motorce někdy jel. Brzdilo to krásně (Brembo) a motor (vyvíjelo ho Porsche) byl přímo geniální. Pokud na to koukáš takhle, tak se vlastně na poli motocyklů nikdy žádná změna neudála. Pořád to má trapně dvě kola a řídítka. A tím bych to asi z mojí strany uzavřel.
BožíJezdec@ dal si dobry priklad , porovnajme si koncepcne napriklad taky ram oboch motocyklov na obrazku, ta nova ma klasicku kolisku bez centralneho zadneho tlmica co je s prepacenim ale fakt 100 rocne riesenie + ma to otrasne jazdne vlastnosti, kruti sa to ako had pri tej vahe, ked si vobec na takom niecom niekedy isiel. Tak kde je ten posun? ja nevidim na tom novom bajku nic moderne...to som nezacal pisat o motore a o brzdach...dalsia kapitola..
Anti: sorry jako, ale já nerozezděluju motorkáře na ty co mají na bmw a ostatní. Ale viz níže, někdo kdo se opakuje s pomluvama motorky, když ani neví na které jel a pak na své výplody ani nereaguje, tak má nějaký mindrák. Možná ho jen trápili ty 2k za půjčení, ale zase na druhou stranu, kdyby aspoň trochu uvažoval nad tím, že si chce koupit motorku za 600k, tak 2k ho fakt neserou.
" Projel se na bmw, zjistil že na něj nemá".Jasné,svět se dělí na majitele BMW,a na ty co na něj nemají
Nicméně,co čekat pod testem BMW...
Ale no tak,proč tolik nesouhlasných reakcí na komentář uživatele "LacoDeLoco: to asi proto, že tento svůj výplod zveřejnil i na fóru, ale už se na něj neobtěžoval nijak reagovat. Projel se na bmw, zjistil že na něj nemá a začal ho hanit. Kdyby aspoň věděl co si půjčil, ale ani to bohužel neví. K13GT totiž neváží 350 kg a nemá quickshift. Má jen mindrák
to seikos...
...no prave, dosly uz ve ctvrtek vecer na Loiblpassu...
Ale kdyz ctu, ze bych si snad mel radsi podsvitit zakladni ovladace, abych nasel po 14 dnech na cestach cudlik na odemykani kufru, protoze jinak neprojedu bezpecne 1. levou zatacku na most jizne pred Turrachem ve 21:32 ... tak se mi chce ...
...neco napsat.
Motoletu(tomoto zvlast) zdar !!!
pk14: ty ale dnes jedeš Nezapomněl sis vzít ráno prášek?
deluxa: je HD a HD. Jsou modely které se posouvají pomalu a je to dobře. Pak mají modely co se posouvají v kontextu poslední módy a techniky. Pro všechny je to dobře. Ale srovnávat nové modely se 100 let starými je nesmysl.
FilM: test není srovnávací test GTL vs LT. Že redaktoři nemají velké zkušenosti s touto kategorií je možné. Hodnocení redaktora je vždy subjektivní. Klidně si porovnej starší článek ze stejného týmu:
//www.motorkari...-gt-a-gtl-18241.html
OndraCB: redakční video máš zde:
//www.motorkari...18241.html?kid=16071
Jarda>
...jo no, ale vypada to jaksi divne.
Asi jako odpovidat za nekoho v 1. osobe.
Asi ridil treba Karel
pk14> Protože jsem byl od 1. do 10.8. na dovolené a kluci v redakci to popletli a článek zveřejnili omylem. Není to ale jedno?
Deluxa: Je to stejný jak před sto lety. Ikdyž tyhle mají mezi sebou rozdíl jen 67 let. Jestlipak má ta starší taky bezklíčkový startování a 125 koní.
Bludicky pomocne a musky svatojanske a neprehledny prales tlacitek:
...no kdyz si nezapamatujete, ze vpravo nad "startem" jsou mapy a nad nimi jeste central, ktery za jizdy nepotrebuji
... a vlevo nerozeznate palcem blinkr od houkacky nad kterou je dokonce hlavni menu a i plexi... ...ukazovackem nerozlisite nahoru trcici tempomat od vpredu vystrcenych dalkovych. Kdyz nenajdu u gripu kolecko do podmenu...
Co dalsiho veleduleziteho jsem zapomnel? Frajerske mlhovky predni(specialne hustohusty nablyskany expedicni GS adventurove, se zabradlim kolem dokola, sviti na exotickem Lipne velmi radi i v poledne), varovne(1x denne?) a zpatecku, kdyz vecer blbe zaparkuji ?
Nevim, proc bych mel v noci koukat pred sebe pres vanocni vyzdobu, ktera se bude jeste odrazet v velkem plexi, ktere nejake KTM Duke 125 jaksi nema.
Proc lze tedy v autech na noc vse ztlumit na min., zbytecne displeje zcela vypnout?
Ze by treba bylo dulezitejsi videt, bez ruseni nejakymi cudliky, jasne videt tu srnku pasouci se za nocnim prikopem? Pro mne ano.
A kamenujte ! A poradne.
A pokud to tam nekdy fakt daji, tak ty cudly hlavne na noc nevypinejte! Kdyz uz to stalo ten ranec, tak at vsichni vidi, ze prijel kolotoc...
(a v garazi nemam a nejezdim pouze K1600, ridim vsehochut typu, vyrobcu i stari, takze o "ovladaci rutine" to fakt neni. Co je na h...o, a zadam o sjednoceni, je prohozeni houkacky a blinkru(blinkr dole ). Nektere Hondy, MV Agusta...)
A jeste jednou, proc byl tento clanek/test pred nedavnem stazen ??
Ahoj, Pavel.
ProchyTom@ ja to vidim pri HD tak ze sa za 100 rokov nikam nepohli a v podstate si dnes kupis rovnaky bajk ako vyrabali pred vojnou len o dost nekvalitnejsi a s hromadou plastov. Ked to povazujes za nejake plus budiz kazdy to vidi inak. Vlastne stavaju len na jednu kartu nejaky image ,zivotny styl a retro idiotizmus ktory dnes vladne. Mne to bohuzial nestaci zijeme v modernej dobe a chcem moderny bajk, Nejde ani tak o vzhlad ale o tom ako jazdi, aku ma techniku, co ma za motor, podvozok, brzdy atd... Urobis si porovnanie a zistis ze vsetci su niekde uplne inde,vsetci sa niekam posunuli, priniesli nieco nove. Kedy hd inovoval tie svoje motory, kolko zmien bolo v technike, rame? je to katastrofa pretoze hd a tu historiu mam rad a vo svojej dobe to bola inovativna pokrokova znacka ktora prinasala nieco ine, nieco nove. Presne to od nej ocakavam aj dnes. Niest sa na nejakej retro vlne ktoru v minulom storoci vytvoril jeden vyjnimocny clovek nie je az take cool a originalne...
Opravdu velke bike a proto me tlucou do oci ty v tomto pripade male kola. Na jednom foto z testu vypada jako scooter, ale veeeelky.
nema nekdo srovnani s K1200LT, ktere GTLo nahradilo ? na GTL jsem jeste nejel, ale vypada ze pohodlim LT asi nenahradi a vsichni si stezuji na turbulence do zad. Bohuzel redaktori nemaji s touto kategorii velke zkusenosti a nesrovnavaji se srovnatelnym...
LacoDeLoco se prostě musel splést, skoro nic z toho o čem píše (včetně hmotnosti) na K1300 nesedí.
Anti: Díky za komentář Chápu, že ty moje testy na HD jsou pro někoho těžko stravitelný. Je to tenká hranice, protože můžeš vzít motorku jako kus a z pohledu průměrných jízdních vlastností jiných motorek u nás v Evropě napsat, že HD je těžký a nejde do zatáčky tak dobře. A nebo vezmeš značku HD jako celek a pak už je to jiná. Oni by motorku jako máme my tady udělali, zaplatili by lidi aby jim postavili na půl němce, na půl itala se špetkou japonce. Jenže oni nechtěji, udělaji kus železa, který se však poslední léta dá pěkně ovládat a proto jim často tleskám za odlišnost, ale zároveň schopnost parádně povozit při té váze. Ta hranice i zde je tenká a oni na ni balancují dobře.
Zedsdead: Nejdřív by ses na tom musel projet.
Ričmund: Testů s GL1800 je na netu docela dost. I tady na motorkářích je myslím jeden starší. Ty motorky budou dost odlišné na to aby se je dalo srovnávat.
Nechápu lidi, co si pořídí takové monstrum jako tahle motorka. Na dálnici? Jízda po dálnici = nuda, zácpy, kamiony, karavany.
Pěkně a poutavě napsané. Díky
Ještě tak i video k pěknému testu. 20 vteřin obhlídka, 5 vteřin zvuk motoru, 10 vteřin projetí před kamerou. Je to snad moc? Stačí kamerou na telefonu
BožiJezdec:Ano,toho jsem si všiml,až když na to poukázal někdo jiný.Myslel jsem že fanouškům vadí vyjmenované neduhy...
Jinak souhlas s ProchyTom.Pokud se jedná o vlajkovou loď premiové značky za balík peněz,je potřeba vypíchnout každá drobnost.Já chválím,že tam ty "mochy" jsou napsané,a že to není jen "óda na radost" jako v případě testů HD
Uvítal bych srovnávací test s GL 1800
Mohlo by to být pěkné počtení
Pese, BožíJezdec: Věřim, že byste tohle rádi :). Ono není už moc věcí, co lze zlepšit, ale podsvětlení by bodlo. A nejenom, že se člověk rychleji zorientuje, protože fakt stačí jeden-dva osvětlené ovladače a příště už vim, že vlevo od osvětleného je mlhovka a pod. Ale je to i v rámci bezpečnosti (neklopim zrak dolu nebo nešmátram). A za třetí v rámci značky bmw, by osvětlení příjemným utlumeným světlem dodalo zas o malinko víc luxusu. No a pak ještě poladit plexi, zlepšit stabilitu, ztišit převodovku, vyhladit plyn, a tak dál
Anti: Tolik nesouhlasných komentářů asi proto, že článek je o K1600GTL a nikoliv o K1300GT o které píše LacoDeLoco... Navíc když napíše že u motorky šíleně píská řemen a ona má přitom kardan, je to na zamyšlení.
ProchyTom: Můžu říct že podsvícené základní ovladače mi na GTL chybí. Přitom jsem zpetně zjistil, že na žádné předchozí motorce jsem je neměl. Možná jen ještě nemám tolik naježděno, ale ve tmě dost tápu.