globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mig_35 (345) napsal 17.10.2019 v 10:24

panebože. teď se testuje něco a příště zase něco jinýho. proč s tím má někdo problém? testovat 1100ku Afriku, která ještě skoro nikde není, s 850? motorky jsou přibližně stejně výkonné, stejně těžké, nevidím problém. problén naopak vidím v ceně BMW a nutnosti upgradovat předek...

Animals21 (47) napsal 17.10.2019 v 07:39

Není divné testovat už minulý model Afriky, když je tu už 1100? Test se samozřejmě hodí těm, kdo třeba během zimy sledují inzerci a hledají lehce jetou Afriku 1000 nebo GS 850.

Diaboluss (42) napsal 16.10.2019 v 22:29

Nadupaná AT 1000 versus BMW 850. Proč do testu nepřidáte nějakýho Tigera 800 nebo KTM 1090??? Výkonově srovnatelné a váhově podobné stroje. Toto mi přijde jako čistě subjektivní srovnávání - pohled jednoho člověka - a vyznělo to dost pro AT. Ve výsledku si myslím, že ty motorky jsou každá super a v podstatě jde o subjektivní preference každého, jak to cítíme, aby si vybral tu svoji... co mu sedne. Za mě to je určitě BMW, je zkrátka sympatičtější.... zase subjektivní pohled... ano vím, podobně jako autor článku... i tak za něj díky!

Miraque (0) napsal 16.10.2019 v 20:49

Ted jsem cetl, uplne stejne srovnani v Motocyklu, a tam jim v terenu vychazelo lepe BMW a na silnici Honda. Je to hodne podle me o jezdci, jak mu co v terenu vyhovuje, kazdy to ma jinak.

Stako (5) napsal 16.10.2019 v 11:57

Co znaci ten spaleny plast v zadu na Afrike? Snad to nie je od vyfuku

Jenik789 (12) napsal 16.10.2019 v 07:46

skoro 250kg ufff...

nahllowSKY (315) napsal 16.10.2019 v 05:05+2

Honda co má každý Tonda.Ale tak to je.Enduro musí být v prvé řadě spolehlivé.A proto japoncům věřím víc.

vaypor (8) napsal 16.10.2019 v 04:28

Test RETRO biků
citace "Pro vzájemné teoretické porovnání je nejlepší tabulka technických údajů" - 16 let zpět to tu bylo a nutno podotknout, že lepší
BMW zadní 17" Proč? Nenastavitelná vidlice, ale ESA zadní tlumič

Boro78 (51) napsal 15.10.2019 v 22:17

U Hondy bych přivítal podobný režim jako má BMW, kdy si motorka pamatuje nastavení i při vypnutí klíčku a není pak třeba ABS nebo trakci znovu nastavovat. TOTO JE ČASTECNA PRAVDA. REŽIM USER I PO VYPNUTÍ KLIČKU UCHOVAVA NASTAVENI. na AT je treba vypnout jen ABS což není tak hrozné 4s práce.

Runerider (19) napsal 15.10.2019 v 22:10

Pro nevo7: svítí v noci parádně!

nevo7 (95) napsal 15.10.2019 v 20:33

Videl by som to aj na odskúšanie nočnej jazdy. Ak to majú byť cestovné moto, tak predpokladám, že to jedno svetielko na AT bude málo /2020tka to už napráva/. Neviem ako svieti BMW, tých po cestách vôbec nebehá. AT vidím snáď každý víkend pri výjazde.

hrochi (155) napsal 15.10.2019 v 17:58

Honda: 150/70-18 hm... a zapíšou mi 140/80-18 ??? Resp. proč to tam není rovnou?
BMW: Úplně mimo - 17 palců. Ale aspoň se poserové můžou vymlouvat proč nejedou terénem

kawassak (127) napsal 15.10.2019 v 15:35-1

Pekne.
Skoro fakt do toho husto offu.
Jen tak na okraj, jak dlouho budu jeste v nejakem tom rozumnem okruhu ten "sotolinovy off" s plnou polni expedicni, padaky pred padaky, kryty krytu a mlhovky radsi uz u Benesova ... pripadne 30 mm bahna v kempu na Karlaku na Lipne? ?
Pak bude vlastne co?

12,0 V ??
Zajic v lese ??
Neblbni, fakt ??

Kitko (-2) napsal 15.10.2019 v 12:36-1+3

Papez je katolik, medvede se.u v lese, Honda postavila lepsiu motorku ako BMW... este nejake 'novinky'?

Mig_35 (345) napsal 15.10.2019 v 12:18+3

1090R už se neprodává.
Bezdušové ráfky - copak se do nich nedá dát duše?

OndraCB (101) napsal 15.10.2019 v 11:35

Technická k videím: Na iPadu všechny videa na Motorkářích ve fullscreanu ořízne přehrávač na 4:3. Mohu poprosit o opravu? Měl by to být jeden řádeček v kódu. Práce na 2 minutky. Dík předem

Destroyer (237) napsal 15.10.2019 v 10:47

Skoda ze sa do testu nepriplietla aj KTM 1090 Adventure R - co si myslim, ze motoricky, aj podvozkovo by na nu obe tieto motorky stracali.
Na druhej strane viem si predstavit ze dohodnut si 3 znacky na jeden termin je celkom mazec. Obzvlast KTM v CR.

Míra (210) napsal 15.10.2019 v 10:45

Pokud se ukáže, že se dají přehodit kola z ATAS 1000 na ATAS 1100 a vybrat si jestli chci bezdušovky a nebo kola s duší. Bude z toho obrovská výhoda o které si může BMW nechat zdát.

Gaseeer (6) napsal 15.10.2019 v 10:33-1

Ráfky s duší považuju za výhodu, opravíš je i na konci světa. Pokud nemáš štěstí, aby bezdušovka měla čistou díru a šel tam dát knot, tak máš velký problém. Ale s těmito motorkami se asi neplánují delší výlety, než Černé Hory, co?




TOPlist