Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mám F 800S a spokojenost. Snad jenom přední vidlici bych vyměnil za tužší. Neznáte nějaký fígl ?
Na nové F800R se mi nelíbé jenom to přední světlo. Možná, že lépe rozráží vzduch ale BMW by nemělo vypadat stejně jako 95% asijských motorek. Ani ze předu.
Pokud jdeo zděšení že "toto přece nemůže být BMW", tak to je překonaný názor. To bychom mohli také požadovat po VW aby umístili dozadu vzduchem chlazený boxer !
Jarda: dekuji moc, Jardo. A moc se tedy timto omlouvam za sve pochyby. Asi se prispevek v nazorovem foru z tohoto clanku nezapsal do me statistiky.
Je videt ze 1000 lidi, 1000 nazoru, kdyz jdou ty recenze proti sobe.
Vazena redakce. Prosim vyvedte me z omylu. Ale asi pred dvema mesici taky byl o tehle motorce z vaseho pera clanek. A redaktor motorku docela dost poplival a nenechal na ni nit suchou. Pod clanek jsem psal svuj komentar, kde jsem psal ze "tleskam, ze si v dnesni dobe muze nekdo dovoli vlastni nazor"
A nyni hle. Na svete je novy clanek a ten stary uz "neexistuje" dokonce i s mym komentarem (komentare ke clankum se daji dohledat v historii meho profilu).
Pokud se pletu, tak se hluboce omlouvam, ale pokud ne (onen stary clanek opravdu neni k nalezeni), tak se obavam ze cely tento clanek je lzivy, zaplaceny a nechal hluboke stopy jen ve vasem firemnim rozpoctu.
chooki:
kolo je tvrdší než řemen.Opotřebení kola neregistruju.Nechci ho zkoušet kupovat. Sednu a jedu.Řemen ale už brzy řešit raději budu, .Má asi 52 tisíc.Teda pokud ho ten ital přede mnou neměnil.Vypadá furt skvěle.
no, měl jsem možnost se na daném novém modelu svést a byl jsem na něj moc natěšen, ale ten zvuk motoru - mělo to sériový výfuk, tak to byl děs a ani to moc natahalo - SV 650 proti tomu jede. Jinak podvozek a brzdy a ergonomie na 1.
nekamenujte ma, ale ja som v manuale o udrzbe (BMW F650CS scarver) nenasiel nic o pravidelnej vymene ozubenych kolies. len remen. Na americkom Scarver fore su borci bezne jazdiaci cca 50 000km / remen (Gates). Vyrobca dokonca predlzil ofiko zivotnost z 12 000 na 25 000 mil (40 000km) Preto si myslim, ze aj ked remen stoji dost (8 az 10 000 kc), ta zivotnost je uplne niekde inde ako u retaze. najma sa s tym netreba placat (mazat, natahovat, kontrolovat 2-3x menit).
a pardon, 800 R som si splietol s 800 ST.. mea culpa
Jízda s tímhle BMW nebude v žádným směru špatná, o tom nepochybuju. Nicméně taky se přidávám k názoru, že design vyšel směrek k uniformiotě japonských mašin a za mně to je krok špatným směrem. Když někde vidím "teď už starý" eRko, tak ho na míle poznám,. Tohle bohužel zapadne v šedi motorek tohoto segmentu, kde jich je hodně...
tak skus si kupit este ozubene kola...a hovorim o nakladoch pre vyrobcu motorky predsa, ktory kalkuluje polozky pri cene celej motorky..nie o aftermarkete
pane redaktor, "skoro" předpisovou jízdou se dostaneš pod 4 litry, není problém s eFkem dojet 400km na 16 litrů přes Hradec do Šumperka a to není rovina Nepředpisově
chooki: řemen semperit stoji asi 3500,- ale musíš vědět, kde kupovat
Stojí mi tu oba dva modely. Loňský i letošní (jsem prodejce) a za mě bych řekl že to starší světlo je hezčí. Ze začátku mi vadilo, ale časem jsem si zvykl a tak nějak už mi k BMW patří. Co se řemenu týče. Mělo ho F800ST a po něm teď F800GT. Osobně by se mi na F800R líbil, ale pod ruce výrobci nevidím a nevím proč se tak rozhodli. Já jsem rád že mám na GS kardan a že tam zůstává i dál. Zarazilo mě i použití USD vidlic na R1200R ale věřím že je to krok správným směrem ať už byl důvod jakýkoli.
prostě němci .. neurazí ale ani nepotěší .. poslední krásný báwo je K1200R to je umělecký dílo .. od tý doby je to jak VW - facelift jest změnou k horšímu
Řemen mělo myslím F 800 ST...ale taky mi nejde do hlavy proč není víc rozšířený..když může pohánět těžké Harleye,proč by nemohl být na normálních motorkách.Já ho naštěstí mám,ale na maxiskútru
A ten "japonský" světlomet mi nevadí,ty asymetrické se mi vůbec nelíbí na žádném BMW
Komorerth : možná lobbing. Dnešní kapitalisté nemají snahu dělat něco co by mělo mít delší životnost. Také bych chtěl mít řemen či kardan na motorce, ale sériově to dělá na většině motorek jen BMW a MG.
Mě by zajímalo, zda autor recenze na motorce jel, protože i z fotek je patrné, že jezdec za žádnou 15l mohutnou nádrží nesedí... Rko mělo a má nádrž pod sedlem.
Komorerth: Rko řemen nemělo ani v předchozí generaci.
je zaujimave (a najma skoda) ze BMW upustilo od remenu. Ten je skutocne blbuvzdorny, bezudrzbovy a aj napriek vyssej cene je vyrazne vyhodnejsi ako retaz. Skoda-preskoda
Tenhle model BMW se mě líbí asi nejvíce. Pokud bych se pro něj v budoucnu rozhodl, tak bych volil nejspíše starší model se dvěma světlomety. Ve videotestu Motojournalu to byla celkem sranda
Jo, správně napsáno, povzdechnul jsem si
To přední světlo vytváří z jinak asi kvalitní a dobré motorky dojem levné japonské tuctovky (minimáně při pohledu zepředu).
Jdu do ní
Mám F 800S a spokojenost. Snad jenom přední vidlici bych vyměnil za tužší. Neznáte nějaký fígl ?
Na nové F800R se mi nelíbé jenom to přední světlo. Možná, že lépe rozráží vzduch ale BMW by nemělo vypadat stejně jako 95% asijských motorek. Ani ze předu.
Pokud jdeo zděšení že "toto přece nemůže být BMW", tak to je překonaný názor. To bychom mohli také požadovat po VW aby umístili dozadu vzduchem chlazený boxer !
No teda ?? Jeden by nevěřil, co se narodí, když se vyspí Bavorák s Yuki
Tohle už není bavorák a vůbec se mi to nelíbí
bleee
jdu blejt!
Kdyby ta motorka byla aspoň trochu hezká...
seikos je to asi tím, že motoráři dají jiný třeba SW.
Jarda: dekuji moc, Jardo. A moc se tedy timto omlouvam za sve pochyby. Asi se prispevek v nazorovem foru z tohoto clanku nezapsal do me statistiky.
Je videt ze 1000 lidi, 1000 nazoru, kdyz jdou ty recenze proti sobe.
to světlo se mně nelíbí Ale jak redaktor dostal v neutrálu za jedna nechápu.
Seikos: to se pletes Dušane. To byla recenze časopisu Motorbike, kde jsi to psal : //www.motorkar...ke-7-2015-31802.html
BMW Motorrad ČR u nás neinzerovalo cca 5 let.
Vazena redakce. Prosim vyvedte me z omylu. Ale asi pred dvema mesici taky byl o tehle motorce z vaseho pera clanek. A redaktor motorku docela dost poplival a nenechal na ni nit suchou. Pod clanek jsem psal svuj komentar, kde jsem psal ze "tleskam, ze si v dnesni dobe muze nekdo dovoli vlastni nazor"
A nyni hle. Na svete je novy clanek a ten stary uz "neexistuje" dokonce i s mym komentarem (komentare ke clankum se daji dohledat v historii meho profilu).
Pokud se pletu, tak se hluboce omlouvam, ale pokud ne (onen stary clanek opravdu neni k nalezeni), tak se obavam ze cely tento clanek je lzivy, zaplaceny a nechal hluboke stopy jen ve vasem firemnim rozpoctu.
Dekuji redakci za reakci
chooki:
kolo je tvrdší než řemen.Opotřebení kola neregistruju.Nechci ho zkoušet kupovat. Sednu a jedu.Řemen ale už brzy řešit raději budu, .Má asi 52 tisíc.Teda pokud ho ten ital přede mnou neměnil.Vypadá furt skvěle.
no, měl jsem možnost se na daném novém modelu svést a byl jsem na něj moc natěšen, ale ten zvuk motoru - mělo to sériový výfuk, tak to byl děs a ani to moc natahalo - SV 650 proti tomu jede. Jinak podvozek a brzdy a ergonomie na 1.
nekamenujte ma, ale ja som v manuale o udrzbe (BMW F650CS scarver) nenasiel nic o pravidelnej vymene ozubenych kolies. len remen. Na americkom Scarver fore su borci bezne jazdiaci cca 50 000km / remen (Gates). Vyrobca dokonca predlzil ofiko zivotnost z 12 000 na 25 000 mil (40 000km) Preto si myslim, ze aj ked remen stoji dost (8 az 10 000 kc), ta zivotnost je uplne niekde inde ako u retaze. najma sa s tym netreba placat (mazat, natahovat, kontrolovat 2-3x menit).
a pardon, 800 R som si splietol s 800 ST.. mea culpa
Jízda s tímhle BMW nebude v žádným směru špatná, o tom nepochybuju. Nicméně taky se přidávám k názoru, že design vyšel směrek k uniformiotě japonských mašin a za mně to je krok špatným směrem. Když někde vidím "teď už starý" eRko, tak ho na míle poznám,. Tohle bohužel zapadne v šedi motorek tohoto segmentu, kde jich je hodně...
tak skus si kupit este ozubene kola...a hovorim o nakladoch pre vyrobcu motorky predsa, ktory kalkuluje polozky pri cene celej motorky..nie o aftermarkete
pane redaktor, "skoro" předpisovou jízdou se dostaneš pod 4 litry, není problém s eFkem dojet 400km na 16 litrů přes Hradec do Šumperka a to není rovina Nepředpisově
chooki: řemen semperit stoji asi 3500,- ale musíš vědět, kde kupovat
remen je o dost drahsi (teba pocitat aj ozub.kola) ako retaz, nehovoriac o moznosti inych prevodov a sirsej ponuke vyrobcov. Takze asi preto.
Nevím, kvalitní a dobrá motorka to asi bude, ale mi nějak nesedla, nevím proč se mi nelíbí, něco mi na ní vadí.
Se divím že si Seiky nechal ujít příležitost plivnout na vrtuli
Mě by spíše zajímalo , kdy to BMW vyjede stím 900ccm poladěním motorem z Nudy 900...
Přeci ho mají někde schovaný v záloze ne?
Stojí mi tu oba dva modely. Loňský i letošní (jsem prodejce) a za mě bych řekl že to starší světlo je hezčí. Ze začátku mi vadilo, ale časem jsem si zvykl a tak nějak už mi k BMW patří. Co se řemenu týče. Mělo ho F800ST a po něm teď F800GT. Osobně by se mi na F800R líbil, ale pod ruce výrobci nevidím a nevím proč se tak rozhodli. Já jsem rád že mám na GS kardan a že tam zůstává i dál. Zarazilo mě i použití USD vidlic na R1200R ale věřím že je to krok správným směrem ať už byl důvod jakýkoli.
prostě němci .. neurazí ale ani nepotěší .. poslední krásný báwo je K1200R to je umělecký dílo .. od tý doby je to jak VW - facelift jest změnou k horšímu
Řemen mělo myslím F 800 ST...ale taky mi nejde do hlavy proč není víc rozšířený..když může pohánět těžké Harleye,proč by nemohl být na normálních motorkách.Já ho naštěstí mám,ale na maxiskútru
A ten "japonský" světlomet mi nevadí,ty asymetrické se mi vůbec nelíbí na žádném BMW
Komorerth : možná lobbing. Dnešní kapitalisté nemají snahu dělat něco co by mělo mít delší životnost. Také bych chtěl mít řemen či kardan na motorce, ale sériově to dělá na většině motorek jen BMW a MG.
Mě by zajímalo, zda autor recenze na motorce jel, protože i z fotek je patrné, že jezdec za žádnou 15l mohutnou nádrží nesedí... Rko mělo a má nádrž pod sedlem.
Komorerth: Rko řemen nemělo ani v předchozí generaci.
je zaujimave (a najma skoda) ze BMW upustilo od remenu. Ten je skutocne blbuvzdorny, bezudrzbovy a aj napriek vyssej cene je vyrazne vyhodnejsi ako retaz. Skoda-preskoda
Tenhle model BMW se mě líbí asi nejvíce. Pokud bych se pro něj v budoucnu rozhodl, tak bych volil nejspíše starší model se dvěma světlomety. Ve videotestu Motojournalu to byla celkem sranda
Jo, správně napsáno, povzdechnul jsem si
To přední světlo vytváří z jinak asi kvalitní a dobré motorky dojem levné japonské tuctovky (minimáně při pohledu zepředu).