yamaha_demo_tour




BMW C400X umí město i sportovní jízdu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
sabrinemosbi (0) napsal 16.05.2019 v 22:38

Protože je to ale BMW!
//www.megadede.ws

blane (0) napsal 10.08.2018 v 18:52

Hezké, rychlé dobrá značka, ale zbytečně drahé;)

sifon_ (4) napsal 05.07.2018 v 22:45

..Maxon..

sifon_ (4) napsal 05.07.2018 v 22:44

Dobre, tak kompliment za kompliment - BMW skutre sú rozhodne lepšie, než Naxon

Na Xcitingu jazdím, zrýchľujem, cítim sa bezpečne.

Nič v zlom, tento kúsok bude isto dobrý, ale furt je to mladší brat..

davidtoemily (0) napsal 05.07.2018 v 08:34

Protože je to ale BMW!
https://happywheels24.com

Crank (4) napsal 04.07.2018 v 23:27

Sifon_, tak se na tom svez a uvidis :).
Kymco ma mensi prevodovej rozsah CVT a je tezsi. A na ten objem nic moc vykon. Kyvka je uchycena nad motorem jako Burgman, takze se motorka pri zrychlovani neprijemne zveda...
Ale proti Taiwancum a Kymcu nic nemam... Rozhodne lepsi nez Loncin...

sifon_ (4) napsal 04.07.2018 v 13:03

crank, "technicky najlepší v kategórii" - na tom si bol kde?

To by tu nesmel byť Pán Kymco Xciting R 400i za 150.000...

Môžete ohrňovať nosy hore-dole, že je to Taiwan, ale najlepší je proste najlepší.

sixxi (4) napsal 04.07.2018 v 11:47

Vyroba v čine motor Kimco žadny uložny prostor tak pročje to tak drahe. Volkswagen si po přesunu vyroby na slovensko také kvalitu neuhlidal. Tuhle koupi byh si hodne rozmyslel. Zame spis Japonec.

Crank (4) napsal 03.07.2018 v 21:45

Technicky nejlepsi v kategorii. Ten design je BMW - zvlastni. Cena je hodne, ale S-Max nebo Burgman taky nejsou levny. Holt neco pro lidi co chtej dostat to nejlepsi pro dany segment a neresi cenu

Simitom (119) napsal 03.07.2018 v 08:40

Vzhled za mě nic moc. Za ty prachy bych si koupil raděj Hondu NC 750X s DCT.

CRF1000 (91) napsal 03.07.2018 v 07:38+3

Já se naopak nedomnívám že se skútry dostávají na výsluní, naopak, scooterboom který tady byl před několika lety dle mého názoru opadá...příčin je několik
1.) nekvalitní silnice, především tankodromy v péči SČ kraje
2.) relativně kratší servisní intervaly
Teď jsou v kurzu cendura

boneshaker (89) napsal 03.07.2018 v 06:52

Další spotřební sracka na světě, jupiii.

pajapaja (37) napsal 02.07.2018 v 23:40

nehezké-zlatá Forza 300 za 140.

zizour (12) napsal 02.07.2018 v 23:13+1

Divnej stroj, sportovní to moc není, to radeji yamahu nebo aprilii a cestovní taky ne, to raději burgmana. A do práce taky ne, když tam nedám NTB. Takže akorát pro italy, kteří jezdí s otevřenou helmou a v pantoflích.

Pes69 (34) napsal 02.07.2018 v 22:24

Tak mám takový pocit, že skůtry se pomalu dostávají na výsluní, a to bohužel i cenou. Sám sice na jednom jezdím, ale nevím, jestli mám z toho vývoje radost - vždyť za 180 tyček v základu je spousta sqělejch biků -
mt 07, CB650, SV650, NC750, guzzi v7(teda skoro) ...nějak nápadně to připomíná drahotu .. a není to jen bmw, i vespa, kymco, yamaha skutry jsou celkem za balík ..i když na druhou stranu, kola ekonomiky je třeba roztáčet

hd1727 (94) napsal 02.07.2018 v 20:51

Tohle asi není moc konkurence pro "konkurenční X-ADV" :)

zmulin (371) napsal 02.07.2018 v 13:05+2

Hele a která navigace dneska neumí upravit trasu,když si schválně zajedu???

pk14 (175) napsal 02.07.2018 v 12:45+1

... nějak mám pocit, že kdyby to nebylo BMW, tak je do města naprd, protože je to velké a těžké, skoro nic vlastně bez kufru neodvezu, že je to drahé a mimo město to zůstává zase jenom vlastně skútrem. Protože je to ale BMW, tak by to měl mít každý, včetně navigace na nové koupaliště...
Ale motosezóně na čemkoliv zdar!

Paulo (2561) napsal 02.07.2018 v 12:24

Divně hranatý, ale chci to




TOPlist