Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Sifon_, tak se na tom svez a uvidis :).
Kymco ma mensi prevodovej rozsah CVT a je tezsi. A na ten objem nic moc vykon. Kyvka je uchycena nad motorem jako Burgman, takze se motorka pri zrychlovani neprijemne zveda...
Ale proti Taiwancum a Kymcu nic nemam... Rozhodne lepsi nez Loncin...
Vyroba v čine motor Kimco žadny uložny prostor tak pročje to tak drahe. Volkswagen si po přesunu vyroby na slovensko také kvalitu neuhlidal. Tuhle koupi byh si hodne rozmyslel. Zame spis Japonec.
Technicky nejlepsi v kategorii. Ten design je BMW - zvlastni. Cena je hodne, ale S-Max nebo Burgman taky nejsou levny. Holt neco pro lidi co chtej dostat to nejlepsi pro dany segment a neresi cenu
Já se naopak nedomnívám že se skútry dostávají na výsluní, naopak, scooterboom který tady byl před několika lety dle mého názoru opadá...příčin je několik
1.) nekvalitní silnice, především tankodromy v péči SČ kraje
2.) relativně kratší servisní intervaly
Teď jsou v kurzu cendura
Divnej stroj, sportovní to moc není, to radeji yamahu nebo aprilii a cestovní taky ne, to raději burgmana. A do práce taky ne, když tam nedám NTB. Takže akorát pro italy, kteří jezdí s otevřenou helmou a v pantoflích.
Tak mám takový pocit, že skůtry se pomalu dostávají na výsluní, a to bohužel i cenou. Sám sice na jednom jezdím, ale nevím, jestli mám z toho vývoje radost - vždyť za 180 tyček v základu je spousta sqělejch biků -
mt 07, CB650, SV650, NC750, guzzi v7(teda skoro) ...nějak nápadně to připomíná drahotu .. a není to jen bmw, i vespa, kymco, yamaha skutry jsou celkem za balík ..i když na druhou stranu, kola ekonomiky je třeba roztáčet
... nějak mám pocit, že kdyby to nebylo BMW, tak je do města naprd, protože je to velké a těžké, skoro nic vlastně bez kufru neodvezu, že je to drahé a mimo město to zůstává zase jenom vlastně skútrem. Protože je to ale BMW, tak by to měl mít každý, včetně navigace na nové koupaliště...
Ale motosezóně na čemkoliv zdar!
Protože je to ale BMW!
//www.megadede.ws
Hezké, rychlé dobrá značka, ale zbytečně drahé;)
..Maxon..
Dobre, tak kompliment za kompliment - BMW skutre sú rozhodne lepšie, než Naxon
Na Xcitingu jazdím, zrýchľujem, cítim sa bezpečne.
Nič v zlom, tento kúsok bude isto dobrý, ale furt je to mladší brat..
Protože je to ale BMW!
https://happywheels24.com
Sifon_, tak se na tom svez a uvidis :).
Kymco ma mensi prevodovej rozsah CVT a je tezsi. A na ten objem nic moc vykon. Kyvka je uchycena nad motorem jako Burgman, takze se motorka pri zrychlovani neprijemne zveda...
Ale proti Taiwancum a Kymcu nic nemam... Rozhodne lepsi nez Loncin...
crank, "technicky najlepší v kategórii" - na tom si bol kde?
To by tu nesmel byť Pán Kymco Xciting R 400i za 150.000...
Môžete ohrňovať nosy hore-dole, že je to Taiwan, ale najlepší je proste najlepší.
Vyroba v čine motor Kimco žadny uložny prostor tak pročje to tak drahe. Volkswagen si po přesunu vyroby na slovensko také kvalitu neuhlidal. Tuhle koupi byh si hodne rozmyslel. Zame spis Japonec.
Technicky nejlepsi v kategorii. Ten design je BMW - zvlastni. Cena je hodne, ale S-Max nebo Burgman taky nejsou levny. Holt neco pro lidi co chtej dostat to nejlepsi pro dany segment a neresi cenu
Vzhled za mě nic moc. Za ty prachy bych si koupil raděj Hondu NC 750X s DCT.
Já se naopak nedomnívám že se skútry dostávají na výsluní, naopak, scooterboom který tady byl před několika lety dle mého názoru opadá...příčin je několik
1.) nekvalitní silnice, především tankodromy v péči SČ kraje
2.) relativně kratší servisní intervaly
Teď jsou v kurzu cendura
Další spotřební sracka na světě, jupiii.
nehezké-zlatá Forza 300 za 140.
Divnej stroj, sportovní to moc není, to radeji yamahu nebo aprilii a cestovní taky ne, to raději burgmana. A do práce taky ne, když tam nedám NTB. Takže akorát pro italy, kteří jezdí s otevřenou helmou a v pantoflích.
Tak mám takový pocit, že skůtry se pomalu dostávají na výsluní, a to bohužel i cenou. Sám sice na jednom jezdím, ale nevím, jestli mám z toho vývoje radost - vždyť za 180 tyček v základu je spousta sqělejch biků -
mt 07, CB650, SV650, NC750, guzzi v7(teda skoro) ...nějak nápadně to připomíná drahotu .. a není to jen bmw, i vespa, kymco, yamaha skutry jsou celkem za balík ..i když na druhou stranu, kola ekonomiky je třeba roztáčet
Tohle asi není moc konkurence pro "konkurenční X-ADV" :)
Hele a která navigace dneska neumí upravit trasu,když si schválně zajedu???
... nějak mám pocit, že kdyby to nebylo BMW, tak je do města naprd, protože je to velké a těžké, skoro nic vlastně bez kufru neodvezu, že je to drahé a mimo město to zůstává zase jenom vlastně skútrem. Protože je to ale BMW, tak by to měl mít každý, včetně navigace na nové koupaliště...
Ale motosezóně na čemkoliv zdar!
Divně hranatý, ale chci to