globalmoto_duben_nolan




Aprilia Caponord 1200 Travel ADD & Ducati Multistrada 1200S

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
BB33 (23) napsal 03.11.2014 v 19:23

ja teda fakt neviem, ale za 21.000€ už kupim komplet GS adventuru a s nou uz aj do terenu možem ísť , ale títo italsky krasavci...hmmm

martinn1313 (55) napsal 11.08.2014 v 09:51+1

Peeeteee> KTM690? Jinak mám kolem sebe dost lidí z (on)/off komunity a postupně dochází k závěru, že univerzální motorka je slepá cesta a ideální je mít dva stroje ...
1200 cendura ladíme jen na silnici a máme je kvůli pohodlnějšímu posezu a ochraně před počasím. Naprostá většina nemá jekékoli off ambice. A šotolina se dá přejet na čemkoli.
Jsem celkem vysoký a mohu vybírat z Explorera, KTM1190, BMW1200GS, možná Crosstourera a Tenerky. 800, stejně jako MTS a Caponord jsou mi malé ... Takže za mne díky že 1200 jsou ;o)

JA-NE (767) napsal 06.08.2014 v 16:14

Ale ze jednoznacne MTS NENI O COM

Peeeteee (0) napsal 06.08.2014 v 16:04

NAPROSTO SOUHLASÍM S TÍMTO NÁZOREM:
A propos, nebylo tech obrich cestovnich "endur" uz dost? Co takle zacit vyrabet neco lehciho, 21-19, pouzitelneho v terenu, ale stale relativne pohodlneho na cestovani?
CHYBÍ TU NĚCO JAKO BMW F650GS, APRILIA PEGASO 650, CAGIVA RAPTOR, SUZUKI FREEWIND

Váňa (33) napsal 06.08.2014 v 12:33-1

Test netest, oni to nemají redaktoři při testování mašin které mají půjčené jednoduché. Nicméně "Do šesti tisíc otáček je motor citelně klidnější než Ducati" vypovídá o mnohém...

Navrc.WR-F (34) napsal 06.08.2014 v 12:00

seikos> XT 1200ZE má jenom elektronickej podvozek, něco jak základní ESA BMW, ne? Nemá semiaktivní podvozek. Nebo kdes to viděl že má?

Tifone (147) napsal 05.08.2014 v 22:10

A máme tu zase jeden test netest.Každýmu se líbí něco jiného takže o objektivitě lze značně pochybovat.
Ale alespoň něco

seikos (975) napsal 05.08.2014 v 21:50-1+2

jungen: ono si stačí přečíst první odstavec. Ti trochu bystřejší pochopí o čem článek je

jungen (7) napsal 05.08.2014 v 20:16

jen dotaz,kde jsou ty Endura?

crxjet (258) napsal 05.08.2014 v 16:10

super článek jinak aprilka je za ty prachy skvělá a moc hezká, ale za multisrandu bych ji nevyměnil ani náhodou

Jarda (281) napsal 05.08.2014 v 14:06

Hedge> Upraveno, diky. Krasny stroj, jak v bile tak v cervene barve, v plne palbe s doplnky R&G.

DOMINATOR (1260) napsal 05.08.2014 v 13:34+1

Pěkne motorky obě!!! ale za me by se tomu už nemělo říkat enduro,nevidim tam skoro žádne enduro prvky

Hedge (0) napsal 05.08.2014 v 12:29

Tak to abych fofrem upravil registraci, at je to alespon 20:1, co se majitelu tyka Zatim jsem nejak nemel cas, protoze se novou Aprilii tak nejak porad kocham a chci ji jen pro sebe
A pro "Opatrneho"...nevim, cim jezdis na 4 kolech, ale me motorka zrala prakticky vzdycky vic nez auto . Aprilie si ve 2 s kuframa pri normalni jizde vezme 6,5 l, coz mi neprijde tak moc.

Opatrný (29) napsal 05.08.2014 v 10:07-1+4

Obě moc hezké. Mně osobně ale přijde ujeté, když motorka žere víc než auto. Řekl bych, že to je technický nedostatek. Cenovky celkem chápu. Velikosti sérií nejsou dost velké.

zmulin (371) napsal 05.08.2014 v 09:57

Docela dobrý srovnání.Když už sme u cestovních motorek,tak jak svítěj?...
Caponord bych řek,že není tak fotogenickej jako MTS,ale live se mi taky moc líbil.

seikos (975) napsal 05.08.2014 v 09:47-1+1

Semiaktivní podvozek také nabízí Yamaha Supertenere 1200ZE. Škoda že jste ji také neporovnali. Bylo by to zajímavé srovnání evropského pojetí (Sachs) versus japonského (Kayaba).

Taktéž jezdí další motorky se semiaktivem, kde vedle BMW ESA (Sachs) se dá svézt na MV Agustě F4 (Öhlins) nebo na Brutálce (Marzochi). Přičemž Marzochi je nejdále, kdy obsahuje i GPS a další řídící jednotku, kdy si můžete pomocí smartphone předem navolit detailněji charakteristiky odpružení podle toho kde se konkrétně nacházíte.

Pěknej článek.
Osobně si také myslím že Ducati je výrazně před Caponordem. Snad ve všem. Caponord mi přišel dost neslanej, nemastnej. Na druhou stranu je na něm vidět více taková ta poctivost zpracování, kdy jsem musel u MS nad lecčíms přihmouřit oko.

Kaštanisko (107) napsal 05.08.2014 v 09:15

Caponord je pěkný bike, ale ta koncovka výfuku to neskutečně hyzdí

carlos38 (7) napsal 05.08.2014 v 09:01

Jak koukám na technický údaje, tak MTS Aprilku ve všem zpráská, teda taky za cenu s rozdílem 160tis, což se mi zdá víc než dost...

wáca (2) napsal 05.08.2014 v 08:55

To není enduro ale už jen cestovní silniční přeplněné elektronikou, na které si člověk možná tak vymění sám olej. jinak honda by měla vyjet s novou afrikou zaměřenou víc do endura. tak uvidíme.

tomzak (48) napsal 05.08.2014 v 08:28+1

Opravdu letajici labute :) Zvlast ta Multistrada.
Ten semiaktivni podvozek je vazne dobrej, zehlicka na cesky cesty.

A propos, nebylo tech obrich cestovnich "endur" uz dost? Co takle zacit vyrabet neco lehciho, 21-19, pouzitelneho v terenu, ale stale relativne pohodlneho na cestovani?




TOPlist