Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Peeeteee> KTM690? Jinak mám kolem sebe dost lidí z (on)/off komunity a postupně dochází k závěru, že univerzální motorka je slepá cesta a ideální je mít dva stroje ...
1200 cendura ladíme jen na silnici a máme je kvůli pohodlnějšímu posezu a ochraně před počasím. Naprostá většina nemá jekékoli off ambice. A šotolina se dá přejet na čemkoli.
Jsem celkem vysoký a mohu vybírat z Explorera, KTM1190, BMW1200GS, možná Crosstourera a Tenerky. 800, stejně jako MTS a Caponord jsou mi malé ... Takže za mne díky že 1200 jsou ;o)
NAPROSTO SOUHLASÍM S TÍMTO NÁZOREM:
A propos, nebylo tech obrich cestovnich "endur" uz dost? Co takle zacit vyrabet neco lehciho, 21-19, pouzitelneho v terenu, ale stale relativne pohodlneho na cestovani?
CHYBÍ TU NĚCO JAKO BMW F650GS, APRILIA PEGASO 650, CAGIVA RAPTOR, SUZUKI FREEWIND
Test netest, oni to nemají redaktoři při testování mašin které mají půjčené jednoduché. Nicméně "Do šesti tisíc otáček je motor citelně klidnější než Ducati" vypovídá o mnohém...
Tak to abych fofrem upravil registraci, at je to alespon 20:1, co se majitelu tyka Zatim jsem nejak nemel cas, protoze se novou Aprilii tak nejak porad kocham a chci ji jen pro sebe
A pro "Opatrneho"...nevim, cim jezdis na 4 kolech, ale me motorka zrala prakticky vzdycky vic nez auto . Aprilie si ve 2 s kuframa pri normalni jizde vezme 6,5 l, coz mi neprijde tak moc.
Obě moc hezké. Mně osobně ale přijde ujeté, když motorka žere víc než auto. Řekl bych, že to je technický nedostatek. Cenovky celkem chápu. Velikosti sérií nejsou dost velké.
Docela dobrý srovnání.Když už sme u cestovních motorek,tak jak svítěj?...
Caponord bych řek,že není tak fotogenickej jako MTS,ale live se mi taky moc líbil.
Semiaktivní podvozek také nabízí Yamaha Supertenere 1200ZE. Škoda že jste ji také neporovnali. Bylo by to zajímavé srovnání evropského pojetí (Sachs) versus japonského (Kayaba).
Taktéž jezdí další motorky se semiaktivem, kde vedle BMW ESA (Sachs) se dá svézt na MV Agustě F4 (Öhlins) nebo na Brutálce (Marzochi). Přičemž Marzochi je nejdále, kdy obsahuje i GPS a další řídící jednotku, kdy si můžete pomocí smartphone předem navolit detailněji charakteristiky odpružení podle toho kde se konkrétně nacházíte.
Pěknej článek.
Osobně si také myslím že Ducati je výrazně před Caponordem. Snad ve všem. Caponord mi přišel dost neslanej, nemastnej. Na druhou stranu je na něm vidět více taková ta poctivost zpracování, kdy jsem musel u MS nad lecčíms přihmouřit oko.
To není enduro ale už jen cestovní silniční přeplněné elektronikou, na které si člověk možná tak vymění sám olej. jinak honda by měla vyjet s novou afrikou zaměřenou víc do endura. tak uvidíme.
Opravdu letajici labute :) Zvlast ta Multistrada.
Ten semiaktivni podvozek je vazne dobrej, zehlicka na cesky cesty.
A propos, nebylo tech obrich cestovnich "endur" uz dost? Co takle zacit vyrabet neco lehciho, 21-19, pouzitelneho v terenu, ale stale relativne pohodlneho na cestovani?
ja teda fakt neviem, ale za 21.000€ už kupim komplet GS adventuru a s nou uz aj do terenu možem ísť , ale títo italsky krasavci...hmmm
Peeeteee> KTM690? Jinak mám kolem sebe dost lidí z (on)/off komunity a postupně dochází k závěru, že univerzální motorka je slepá cesta a ideální je mít dva stroje ...
1200 cendura ladíme jen na silnici a máme je kvůli pohodlnějšímu posezu a ochraně před počasím. Naprostá většina nemá jekékoli off ambice. A šotolina se dá přejet na čemkoli.
Jsem celkem vysoký a mohu vybírat z Explorera, KTM1190, BMW1200GS, možná Crosstourera a Tenerky. 800, stejně jako MTS a Caponord jsou mi malé ... Takže za mne díky že 1200 jsou ;o)
Ale ze jednoznacne MTS NENI O COM
NAPROSTO SOUHLASÍM S TÍMTO NÁZOREM:
A propos, nebylo tech obrich cestovnich "endur" uz dost? Co takle zacit vyrabet neco lehciho, 21-19, pouzitelneho v terenu, ale stale relativne pohodlneho na cestovani?
CHYBÍ TU NĚCO JAKO BMW F650GS, APRILIA PEGASO 650, CAGIVA RAPTOR, SUZUKI FREEWIND
Test netest, oni to nemají redaktoři při testování mašin které mají půjčené jednoduché. Nicméně "Do šesti tisíc otáček je motor citelně klidnější než Ducati" vypovídá o mnohém...
seikos> XT 1200ZE má jenom elektronickej podvozek, něco jak základní ESA BMW, ne? Nemá semiaktivní podvozek. Nebo kdes to viděl že má?
A máme tu zase jeden test netest.Každýmu se líbí něco jiného takže o objektivitě lze značně pochybovat.
Ale alespoň něco
jungen: ono si stačí přečíst první odstavec. Ti trochu bystřejší pochopí o čem článek je
jen dotaz,kde jsou ty Endura?
super článek jinak aprilka je za ty prachy skvělá a moc hezká, ale za multisrandu bych ji nevyměnil ani náhodou
Hedge> Upraveno, diky. Krasny stroj, jak v bile tak v cervene barve, v plne palbe s doplnky R&G.
Pěkne motorky obě!!! ale za me by se tomu už nemělo říkat enduro,nevidim tam skoro žádne enduro prvky
Tak to abych fofrem upravil registraci, at je to alespon 20:1, co se majitelu tyka Zatim jsem nejak nemel cas, protoze se novou Aprilii tak nejak porad kocham a chci ji jen pro sebe
A pro "Opatrneho"...nevim, cim jezdis na 4 kolech, ale me motorka zrala prakticky vzdycky vic nez auto . Aprilie si ve 2 s kuframa pri normalni jizde vezme 6,5 l, coz mi neprijde tak moc.
Obě moc hezké. Mně osobně ale přijde ujeté, když motorka žere víc než auto. Řekl bych, že to je technický nedostatek. Cenovky celkem chápu. Velikosti sérií nejsou dost velké.
Docela dobrý srovnání.Když už sme u cestovních motorek,tak jak svítěj?...
Caponord bych řek,že není tak fotogenickej jako MTS,ale live se mi taky moc líbil.
Semiaktivní podvozek také nabízí Yamaha Supertenere 1200ZE. Škoda že jste ji také neporovnali. Bylo by to zajímavé srovnání evropského pojetí (Sachs) versus japonského (Kayaba).
Taktéž jezdí další motorky se semiaktivem, kde vedle BMW ESA (Sachs) se dá svézt na MV Agustě F4 (Öhlins) nebo na Brutálce (Marzochi). Přičemž Marzochi je nejdále, kdy obsahuje i GPS a další řídící jednotku, kdy si můžete pomocí smartphone předem navolit detailněji charakteristiky odpružení podle toho kde se konkrétně nacházíte.
Pěknej článek.
Osobně si také myslím že Ducati je výrazně před Caponordem. Snad ve všem. Caponord mi přišel dost neslanej, nemastnej. Na druhou stranu je na něm vidět více taková ta poctivost zpracování, kdy jsem musel u MS nad lecčíms přihmouřit oko.
Caponord je pěkný bike, ale ta koncovka výfuku to neskutečně hyzdí
Jak koukám na technický údaje, tak MTS Aprilku ve všem zpráská, teda taky za cenu s rozdílem 160tis, což se mi zdá víc než dost...
To není enduro ale už jen cestovní silniční přeplněné elektronikou, na které si člověk možná tak vymění sám olej. jinak honda by měla vyjet s novou afrikou zaměřenou víc do endura. tak uvidíme.
Opravdu letajici labute :) Zvlast ta Multistrada.
Ten semiaktivni podvozek je vazne dobrej, zehlicka na cesky cesty.
A propos, nebylo tech obrich cestovnich "endur" uz dost? Co takle zacit vyrabet neco lehciho, 21-19, pouzitelneho v terenu, ale stale relativne pohodlneho na cestovani?