yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SuperSic58 (1308) napsal 20.12.2013 v 09:59

z25> s tou panelkou jsem se musel zasmát Asi si měl zapůjčen nějaký výrobní zmetek Ta moje by panelku nechala daleko v zrcátku Možná tak Jawa 350 v dobrý kondici by byla schopná držet s Hondou krok

Suzuveverka (1) napsal 14.06.2013 v 09:41

Pěkné, pěkné, tahle motorka bude ve výběru, až to moje postarší NX250 definitivně vzdá. Už jsem ji okukovala v Hondě a ve skutečnosti vypadá vážně dobře. Tak jí pořádně vyzkoušejte, ať vím, do čeho jdu

tomasNJ: Už NX250 z roku 1990 má interval výměny oleje 12000km a pokud vím, není s tím problém.

hoborider (0) napsal 21.10.2012 v 11:43

Může mi někdo vysvětlit proč u všech oficiálních videí, není skoro slyšet zvukový projev motocyklu a místo toho tam hraje nějaká hudba. Někdy jsem na pochybách jestli představují motocykl nebo hudební tvorbu .

tomasNJ (0) napsal 17.10.2012 v 00:27+1

jo tož enduro je to fajne... ale 12000 km na 1,8 litru oleje ještě v jednobuchu mi přijde sakra přitažené za vlasy...

z25 (0) napsal 05.09.2012 v 15:38

Nádherná reklama , "Enduro stará škola " jak jsem tu četl už nekoupíš ,máš pravdu honda crf 250 si na nic nehraje ,ke králíkům a do města to je vhodný stroj ...a hned ji tam nechat

salieri210 (1) napsal 03.09.2012 v 23:30+1

Celkem sranda číst tady příspěvky,tuto motorku vlastním,hned od prvního dne prodeje a naprostá spokojenost.(najeto zatím pouze 500 km)CRF-ko si na nic nehraje je taková jaká je,ve skutečnosti vypadá fakt líp jak na fotkách(mohutněji),v nízkych otačkách rozhodně necuká,dohadovat se jestli mě předjede,či ne na křižovatce nějaký zamindrákovaný boreček na 250 panelce to fakt nebudu.Převodovka je dobře odstupňovaná,motor táhne krásně od spodu.Víc nemá cenu psát,protože se naprosto stotožňuji s touto recenzí.Ano není to WR 250 a nikdy nebude ,ale myslím že si na ni ani nehraje,je to motorka na každodenní dojíždění do práce,popř.králíkům na jetelinu. Prostě jednoduchý pracant ,stará škola v novém kabátě s nízkou spotřebou.

Dovi (90) napsal 29.08.2012 v 20:10+2

Fajn, a zkus kdyžtak vymyslet ještě horší situaci, ať se můžeš ještě dál utvrzovat v tom, jak je ta Honda špatná.

Třeba jak s ní zajedeš až po ten motor do bahna a ke vší své smůle jsi celkově slabý na prsa a navíc momentálně po nemoci, přitom jezdíš náročným terénem sám bez kamarádů a k tomu Ti ještě při pádu a zvedání motorky vyhřezla pupeční kýla.

Strašně rád bys nastartoval tu motorku elektrickým startérem, ale jako na potvoru přišla zrovna teď ta náhlá smrt baterky. A taky ještě mobil má vybitou baterku. Nebo nemá signál. Nebo jsi ho zapomněl doma...
A ke všemu ještě začíná pršet, noc na krku a v dálce slyšíš hejkala a v bažině vidíš bludičky.

Prosím Tě, fakt si tu Hondu nepořizuj i kdyby byla za půlku.

P.S.
Odpovídat nemusíš, na zbytečný hádky je myslím škoda času.

z25 (0) napsal 29.08.2012 v 19:17

Super připomínka ,až bude motorka po motor v bahně tlač ,krom toho když je to enduro bere se že povětšinou používá terén něco málo cesty ,člověk si zašlápne motorku hnedle a když to nejmín potřebuje ,tlačit motorku je fajn ale na to nepotřebuju radu druhých a po cca5 marných pokusech to hodíš do kopřiv,Ještě k tomu tlačení ,jak jsem se ptal jestli lze roztlačit v prodejně tak mě bylo řečeno Ano lze ale musí mít něco málo energie v baterii,tak to máš pravdu potřebuješ těch 9 lidí aby tě jako 10tého tlačilo na Hondě CRF 250l když se ti zhroutí baterie

Dovi (90) napsal 28.08.2012 v 22:25+1

"startér je fajn ale už se mě stalo že baterie měla náhlou smrt což se dost blbě odhaduje ,najednou neměla energii co pak zase odtah ...,to aby člověk znal číslo a zablokovával člověka jak někam vyjede "

No, 9 lidí z 10 by to v takovým případě roztlačilo...

z25 (0) napsal 28.08.2012 v 15:50

Ještě k té nakopávací páce ,startér je fajn ale už se mě stalo že baterie měla náhlou smrt což se dost blbě odhaduje ,najednou neměla energii co pak zase odtah ...,to aby člověk znal číslo a zablokovával člověka jak někam vyjede ,u silničních to je samozřejmostí ,nehaním ani nechci hanit nebo zrazovat nikoho od koupě CRF250l je jsem napsal co mě tam chybělo ,nebo co mě zarazilo ,co jsem bral jako samozřejmost u starého stroje .

z25 (0) napsal 28.08.2012 v 15:46

Dobrý den ,ano taky myslím že jde o syrový stroj že je třeba zajezdit ,beru nikdo ze startu není závodník,abych pravdu řekl nebyla to jediná věc ,to vstřikování a vůbec celá elektronika mě do endura nějak nesedí ,vím nic se jiného už nedělá bohužel ,doba kdy jsem rozebral pul motorky venku někde pod mezí je pryč ,dnes jedině odtah když se něco pokazí což mě mrzí ,někde jsem četl zamyšlení v jednom časopise ,že dnes se taková endura jaká v 70-80 letech brázdila polní ,lesní a vůbec terén nejsou zbyla jen slátaniny plné elektroniky a zbytečných věcí ,dnes enduro pro dva do 400ccm s nosičem jaká byla spousta nejsou ,ale to jsem odbočil ,myslím že čas ukáže jestli honda navázala na úspěchy starších strojů,že vyplnila prázdnou díru o tom není pochyb .

Dovi (90) napsal 28.08.2012 v 09:27

P.S.
"Taky mě chyběla možnost dokoupení nakopávací páky což u endura bych bral jako samozřejmost"

To máš těžký, spousta lidí zase u starších strojů by zase zase oželela kickstart ve prospěch elektrickýho startéru. Zvlášť když to v terénu šikovně odhodí a ulijou karbec apod.

Ale hlavní věc - CRF250L už má vstřiky, a neznám moc motorek se vstřikama, který by měly nakopávačku
Po pravdě řečeno, teď v rychlosti si vlastně nevybavím žádnou takovou - bylo by to proti technickým potřebám motoru se vstřikováním, palivovým čerpadlem, vzduchovejma váhama, čidlama tlaku a teploty vzduchu v airboxu a potřebou ustálených podmínek při startu studenýho motoru atd.

Dovi (90) napsal 28.08.2012 v 09:14

Ve skutečnosti vypadá CRF250L líp než na fotkách (teda aspoň podle mne). A co se týče problematického jízdního projevu (viz příspěvky kolegy z25 z 25. a 26.8.), tak pokud to nebyla záležitost jednoho konkrétního nepovedeného kusu, přičítal bych to spíš syrovému, ještě nezajetému stroji, a jsem si jist, že po pár stovkách najetých km se to výrazně zlepší, a po pár tisíccích km se to definitivně usadí do optima.
 
Jinak v zájmu objektivity či "střetu zájmů" musím n adruhou stranu přiznat - stál jsem před volbou, zda tuto Hondu (CRF250L) nebo konkurenční Yamahu (WR250R/X). Celkové kvality WRka, použité materiály, provedení i uživatelské možnosti nastavení a diagnostiky jsou opravdu na vyšší úrovni (řekl bych nejvyšší v této třídě). Ovšem odpovídá tomu u WRka bohužel taky výrazně vyšší katalogová (doporučená) cena.
 
Ale zpátky k Hondě CRF250L.
Poměr "výkon"/cena bych u ní viděl jako velmi dobrý - vyhovující většině zájemců o takovéto relativně kvalitní a provozně nenáročné dvouúčelové endurko. Tímto strojem se myslím Honda dobře trefila do noty spoustě lidem a věřím, že čas potvrdí její optimální užitné vlastnosti a oblibu po celém světě. A je možný, že za dva tři roky na její úspěchy výrobce logicky naváže a na svět přijde i její větší sestra v podobě CRF400/450L.

z25 (0) napsal 26.08.2012 v 18:16

Jel jsem na tom kousek,a to mě stačilo,píšu že je to možná můj subjektivní pocit ale motor nic moc,je možné že to nebyl podařený kus ale i tak ,u nového motocyklu vůle v řadící páce myslím taky není košér,vím jsou to detaily ale nové je nové ,při nízkých otáčkách cuká vím co píšu ,jedna věc je reklama a druhá výsledné použití ,že by to byl nějaký živý stroj se mě vůbec nezdálo,a došlo na to co se říká "Obsah ničím nenahradíš",na přesouvání pro holky a začátečníky bych spíš viděl něco levnějšího než hondu za ty peníze ,vím v té nabídce toho moc není tak člověk bere co je bohužel,Taky mě chyběla možnost dokoupení nakopávací páky což u endura bych bral jako samozřejmost,jak jsem psal v uvodu je to možná muj pocit nikomu jej nenutím jistě se najde někdo komu bude tento stroj vyhovovat tedy doufám .

NOB (3) napsal 26.08.2012 v 13:46

Jinak dodám, že na motorce jel kamarád, bejvalej redaktor jednoho profláklýho motočasopisu a negace z jeho strany na moto nejsou prostě. Kdo je vyježděnej půjde do nějaké 450 to je jasný, ale tohle si na 450 nehraje přeci. Je to moto pro začátečníky, dědy, strejdy, holky...prostě přesouvač do města a na chatu a to bude plnit suprově, i díky nenáročnosti provozu.

NOB (3) napsal 26.08.2012 v 13:42

Z25
Já nevím v testu tady se píše : Pokud se lítá po okreskách, je až překvapující, jak se motor ochotně dostává do otáček. Osmdesátka svítí na digi displeji na to ta ta a motorka plynule zrychluje až do 110 km/h. Potom už rychlost nenarůstá v takovým kalupu. Příjemné je, že je mašina v celém spektru otáček plynulá a ani v nízkých nedává prostor ucukanému projevu.

Jak dlouho si na tom jel?

z25 (0) napsal 25.08.2012 v 20:23

Zdravím lidi ,měl jsem možnost se svézt na této motorce ,nevím chtěl jsem koupit ,přiznám zaujala mě cena i vizáž ,ale ...měl jsem doposud Cagiva350AR,2 ventilový stroj z roku 1988,a měl mít 20KW taj jestli má ta honda 17 tak moje musela mít hoodně víc ,muj usudek že kdyby na křižovatce postavil starou jawu 250 panel tak bych byl v popředí o parník a to má něco už za sebou ,cukání v nízkých otáček nepředstavitelné ,byl to nový motocykl beru ale toto...,nedovedu si představit jízdu někde v terénu ,pokud člověk nejede jako na 125 motocros stylem ,podvozek ale se povedl váha už moc ne,všem doporučuji se svézt ,mě vůbec ale vůbec nenadchla.

prackarr (1) napsal 24.08.2012 v 19:33

Já ji live viděl a naopak mě přijde,že je live hezčí,jak na fotkách. Moc povedená motorka.
Pokud máš nějakou kritiku,tak buď konkrétní. Chci ji kupovat pro dceru,tak at vím,o co jde. Dík.

NOB (3) napsal 19.08.2012 v 14:34

PetrAT
Bud konkrétnější klidně, když už kritika... tak pěkně konkrétně a konstruktivně, kde vidíš slabiny ohledně zpracování např? Jinak víčko to je to nejmenší přeci, to bych fakt neřešil, tak si dáš jiné:)

PetrAT (74) napsal 16.08.2012 v 13:30+1

Na fotkách vypadá líp než ve skutečnosti
Bohužel Honda šetří a šidí kde se dá
Víčko na nádrži je skutečné retro z Číny
A na řadě detailů je vidět, že se snažili nesmyslně ošidit zákazníka

NOB (3) napsal 05.08.2012 v 18:03

Já si myslím že je spousta začínajících motorkářů v různém věku, nebo rostě i lidičky, kteří se k moto po letech vrací...A tihle lidi nepotřebují něco překoňovaného, chtějí prostě motorku podle staré školy..Chtěj ji cejtit (at jednovál hezky vibruje), chtěj moto nenáročné na údržbu...Lehce zábavné a v dobrém poměru cena výkon a CRF250L je přesná odpověd na tohle...V tuhle chvíli nevidím konkurenta téhle motorky ani. Samozřejmě bych byl rád, kdybych tomu tak bylo a mohl bych si vybrat z více možností... Myslím, že se bude prodávat sama, za mě palec nahoru PS: a samozřejmě chápu, že někdo uvítá silnější verzi...Já se vyblázním v autech (jsem zvyklí i na 400ps), ale moto jsem chtěl vždy nenáročné a dle staré školy...

Dovi (90) napsal 02.08.2012 v 20:43

zban píše:

"dobrá motorka za dobré peníze (ikdyž WR250X se dá sehnat v akci za 105 tis. a je to úplně jiná liga)"

Bohužel už nedá, dneska bylo to WR250X prodáno.
V ČR už jsou nyní pouze 2 ks WR250X, jsou ze skladových zásob za akčních 135 tiaíc Kč (původní cena 185 tisíc Kč), z toho ta z Tachova je r.v. 2008. A jednou jediné WR250X mají ještě na Slovesku (v Blavě), ale to už jsou komplikace s odvozem.
Jinak ta endurovitá verze (WR250R) za 180 tisíc Kč není skladem nikde - alespoň podle Yamahy ČR.

 
 
zban píše:

"Teď udělat něco i pro náročné chalupáře: objem 400-500 cm3, ostřejší podvozek, vyšší sedlo, stejné servisní intervaly a hlavně i v MOTARDU! Když udrží cenu do 150 tisíc, úspěch je zaručen."

Ano, stroj navazující na legendární "bezúdržbový držák" XR 400 by mělo přijít, ale ve dvou variantách - podobně jako u Yamahy WR250 (R a X)...

zban (12) napsal 02.08.2012 v 15:38

Asi tak: pro nenáročné chalupáře dobrá motorka za dobré peníze (ikdyž WR250X se dá sehnat v akci za 105 tis. a je to úplně jiná liga).

Teď udělat něco i pro náročné chalupáře: objem 400-500 cm3, ostřejší podvozek, vyšší sedlo, stejné servisní intervaly a hlavně i v MOTARDU! Když udrží cenu do 150 tis., úspěch je zaručen.

CR500 (142) napsal 01.08.2012 v 11:24

Zda se mi ze je to krok spravnym smerem...je treba vice lehkych spolehlivych, i kdyz ne tak prevykonovanych terenich stroju pro "hobby" verejnost.
A opravdu by take nebylo od veci i STEJNE SPOLEHLIVY vyssi objem pro zkusenejsi amatery, ktery by si nechal libit i MX i kdyz by mu na zavody trebas nejaky ten konik chybel.. ;)

Sergej1145 (2) napsal 31.07.2012 v 22:09

aj tak by som asi siel do WR250R aj ked mozno cena je vacsia, ale mam tam kvalitny podvozok a sportovejsi motor.
Skor mi to pripada ako konkurencia len na Kawu 250...

SuperSic58 (1308) napsal 31.07.2012 v 15:14

naprosto ideální motorka, sice na WR ztrácí pár koní, ale zase je o dost levnější

jaka (1) napsal 31.07.2012 v 11:53

Pekná mašinka a servis 12000km tak to je pekné

Johnny23 (2) napsal 30.07.2012 v 17:22

Pěkná ještě by mohla být i ve větším obsahu (450)

prackarr (1) napsal 30.07.2012 v 17:13

Ten srovnávací test by bodnul.
Na CRFku jsem seděl,příjemná,pocitově lehká,pohodlné sedlo a krásný zvuk v origu.
Nasrali mě s cenou,avizovali 99.900 a najednou 107000. Chtěl jsem ji koupit dceři,ale ještě počkám,a hlavně potřebuji delší přepáčko. Dcerka je malá.

WHTRDR (12) napsal 30.07.2012 v 14:32

hodil by se nejakej srovnavaci test s kawou klx 250 a wr 250 teda jestli jsem to nekde nepropasnul moc ty casopisy posledni dobou nectu

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist